Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Veteránům kradou vyznamenání zloději. Vydávají se za členy legionářské obce

Neznámí zloději obcházejí veterány z druhé světové války a kradou jim pamětní medaile a vyznamenání. Československá obec legionářská (ČsOL) už eviduje zhruba 20 případů. Policie se v této souvislosti zabývá jedním trestním oznámením, uvedla televize Nova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thorough

Když se vydávají za ing.

Tak spíš asi za Ing..

0/0
16.5.2010 23:51

The orange looser

Legionáři mají smůlu - nejdřív je pronásledovali komouši,

teď po nich jdou zloději. Nebo to nejsou oni?

0/0
16.5.2010 21:28

The Last Boy Scout

Hmm, Cerny, Horvat, Hornik(taky vesmes cernej)...

Nechci prijit o dukaty, ale vypada to podezdrele..;-DRv

0/0
16.5.2010 17:35

vths111

otypovat

Co takhle si to už opravit na měkké i, vy negramotná chásko.

0/0
16.5.2010 13:28

Peeter

Re: otypovat

To je úroveň, co? Divím se, že ti co ty články píšou, si to neověří třeba v pravidlech českýho jazyka. Ale stačí tady napsat nějakou nadávku a hned ti seberou dukáty;-€

0/0
16.5.2010 22:53

Oerteplur

Členem legionářské obce

by při zachování logiky neměl být nikdo mladší 75 let. A i tak by dotyčnému bylo v době války pouhých 10 let. Takže i takové členství  lze považovat za přiživování i bez krádeže.

0/0
16.5.2010 9:50

smotitakuv návrat

Urbancová.

Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednohosešlápnutí šlapačky na lisu. Matrice se nevyhazují, takže když okradený veterán prokáže, že měl medaili oprávněně, tak mu udělají v Jablonci do několika minut novou. Tady zřejmě ani nejde o ziskuchtivé zloděje, ale o recesisty, kteří si je chtějí při nějaké trachtaci připnout.

0/0
16.5.2010 9:45

hňup

no jo,

typicky český jméno,  horvát.....

0/0
16.5.2010 9:44

anti-anti

To je skutečně odporný hyenismus !

RvRvRv

0/0
16.5.2010 7:47

ELAPHURUS

Slyšel jsem, že jsou to pověstné hlídky

VĚCÍ VEŘEJNÝCH, ale to bude asi drb.....

0/0
16.5.2010 7:40

anti-anti

Re: Slyšel jsem, že jsou to pověstné hlídky

Zde bagatelizovat se moc nehodí.

0/0
16.5.2010 7:48

mishulka

Re: Slyšel jsem, že jsou to pověstné hlídky

Proto je také tak rychle zrušili.

0/0
16.5.2010 9:40

mishulka

No,

možná se nechali inspirovat klipem Issové a Mádla. Protože za veterány také jejich děti nejezdí, tak je navštívili, senioři byli rádi, že zase někoho vidí a že ten někdo je na ně hodný. V rámci přesvědčování k tomu, aby senioři nevolili levici, jim ti "dobří lidé" štípli medaile. Ani se nedivím, že to v tomto státě vypadá tak, jak to vypadá...

0/0
16.5.2010 7:18

Kalenka

A co jste jako čekali?

Dnes je mládež vychovávána v tom, že nekde existovalo 5 anglických parašutistů co bojovali proti hodným němcům. Tak co čekáte? [>-]

0/0
16.5.2010 6:43

mishulka

Souhlasím,

že to, co se dnes děje seniorům, by se za bolševika určitě nestalo. Oni jsou důvěřiví právě proto, že na takové jednání nebyli nikdy zvyklí, I když jsou ze všech stran varováni, jejich důvěřivost je zas a pět přesvědčí o tom, že si nějakého hajzla pustí do bytu a dokonce ho nechají o samotě, a to potom, co jim ukázali, kde schovávají svůj majetek. Jeslti to náhodou není tím, že ti gauneři umí zahrát na jejich citlivou duši. No a protože se u nás na seniory z vysoka kašle a dělají se zních nemyslící trotlové(viz např. "velmi inteligentní" klip Issové a toho dalšího chudáka), tak to dopadá tak, jak to dopadá. Myslím, že takových případů bude čím dále tím méně, protože naše zvrhlá  společnost postupně seniory vycvičí k bdělosti a ostražitosti.

0/0
16.5.2010 6:07

hovnival

Re: Souhlasím,

ale stalo by se to. takoveto pripady se stavaly velmi casto

0/0
16.5.2010 7:21

mishulka

Re: Souhlasím,

Máte pro toto své tvrzení nějakýd důkaz nebo jen opakujete to, co je oficiálními místy občany neustále opakováno? Víte, pracoval jsem 27 let jako policista, takže o tom něco vím. To, že se o něčem nepsalo, pravda, ještě neznamená, že se to nedělo. Ale z vlastní praxe vím, že takové prasárny nebyly. Jen tak pro vaši orientaci: V roce 1989 na Praze 1 bylo evidováno celkem 27 loupeží, tedy jednání kvalifikovaných jako trestný loupeže. O rok později, tedy v roce 1990 jich už bylo více jako 400, přesné číslo si již nepamatuji, neboť se loupež začala považovat za takřka běžný folklór. Pokud by se vám to opět nezdálo, zkuste se podívat do statistických ročenek, i když si nejsem jist, zda jsou tyto ještě k dispozici, protože by je zcela jistě mohl někdo "zneužít". 

0/0
16.5.2010 9:46

hovnival

Re: Souhlasím,

27?

:))

to teda vsechno urcite neevidovali. to se to pak srovnava ....:)))

0/0
16.5.2010 17:32

anti-anti

Re: Souhlasím,

Dělo se to i za bolševika jen se o tom nesmělo psát. A další věcí je, že v každém domě v každé vesnici byli konfidenti kterým je pravda téměř nic neuniklo.

0/0
16.5.2010 7:51

NORDMAN

Ja si vzpominam

ze jeste za bolseviku mel kamos z Frankfurtu dve navstevy z Ceska:

- Prvni navsteva mu "prodala ocet" za 200 marek: Tedy prvni navstevnik mu privezl jako dar cesky ocet a tvrdil, ze dostane 200 marek, ze to zaplati jeho kamos z Holandska, ktery mu ty penize pujci ... ...takze lahev octu za 200 marek ;-D

- Druha navsteva (jineho manika) mu hned castecne vybilila byt, ve skrini nezbyla ani jedna kosile apod. ;-D

Ze by ohledne veteranu jista tradice ? 8-o8-o8-o

0/0
16.5.2010 1:16

NORDMAN

Re: Ja si vzpominam

Jinak jsem jel z Nemecka do (byvale) Jugoslaviena dovolenou  a behem tech 3 tydnu remeslnici renovali byt (tedy v Nemecku). A co se mi z bytu ztratilo? Akorat smetak, smetacek a lopatka ke smetacku: To totiz remeslnici potrebovali, aby uklidili po sobe v jinem byte a zapomeli to vratit. ;-D

.

Jinak nic nechybelo. Kdyz jsem se vratil z dovolene, byly dvere od bytu dokoran otevrene, pitomci remeslnici je nezavirali. Jinak nic nechybelo, ani paratko. ;-)

.

No stat se to v Cesku - radeji no comment ;-D

0/0
16.5.2010 1:48

mishulka

Re: Ja si vzpominam

Ten váš kámoš byl veterán od SS nebo Gestapa?

0/0
16.5.2010 6:09

Qíteček - nikoli alpský

...

Qíteček zdravit Rudá slepice!!

Qíteček už nechlastat!!

Qíteček spát....

0/0
16.5.2010 1:15

NORDMAN

Re: ...

Qíteček vyborny a Qíteček machr :-)

0/0
16.5.2010 1:24

Urb-inspirace vítězná

Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Není tohle tak trochu důkaz, že naši váleční hrdinové jsou trochu důvěřiví?

0/0
16.5.2010 0:39

NORDMAN

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Asi valecni hrdinove nezili v zemi bolseviku, takze nemuseli byt nedurcivi ;-D;-D;-D

0/0
16.5.2010 0:42

NORDMAN

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

To jako me vypraveli Cesi, co celou dobu zili v Nemecku: Tam si nemuseli zamykat barak a nikdo je pres desetileti nevykradnul. A jen co byli v Cesku, tak jim samozrejme ten barak nekdo vykradnul, i kdyz barak byl na rozdil v Nemecku zamceny ... 8-o8-o8-o

0/0
16.5.2010 0:45

Urb-inspirace vítězná

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Tak koukám, že i ty jsi důvěřivý, když takovým pohádkám věříš. Já jsem v Německu v týdnu nejméně dvakrát a jak tam mají na deset způsobů zajištěné dveře, vyvolává až úsměv.

0/0
16.5.2010 0:51

NORDMAN

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Ja v Nemecku zil 25 let - Filipe. Pozdravuj Paroubka ;-);-);-)

0/0
16.5.2010 0:53

NORDMAN

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Ale je pravda, ze i v Nemecku dochazi ke kradezim - co se otevrely bloky ;-)

0/0
16.5.2010 0:59

Urb-inspirace vítězná

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Budeš si na vyprávění o Německu opravdu sehnat někoho jiného. Tam je dnes větší lepmlovatost než nás. Z chalupy na české straně to mám do jejich OD NORMA jen skok přes potok. Mají tam mít otevřeno až do deseti večer, ale po šesté už nedoplňují zboží a po osmé už mě jezdí umývacím strojem po špičkách bot. To nepíšu, jak mají seřízené semafory, není možné se do jejich rytmu trefit, to je pohyb autem přískokem-vpřed.

0/0
16.5.2010 1:16

NORDMAN

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Ale ja mluvim o kradezich - ne o oteviraci dobe ;-(;-(;-(

.

Budes muset tve IQ hodne masirovat, nez se (alespon castecne) shodneme :-P

.

A semafory si strc do .... ....hadej co ;-);-(:-P

0/0
16.5.2010 1:21

anti-anti

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Tak to co napsal o nezamykání platilo ještě nedávno pro Švýcarsko. A tak i v Německu před dvaceti lety byla jiná situace než je dnes. Tak mysli!

0/0
16.5.2010 7:55

Urb-inspirace vítězná

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

To má být rýpnutí do mě? To jsi na špatné adrese. My se sestrou střežíme medaile a vyznamenaní po našich rodičích velmi pečlivě a nějaký darebák, kdyby je po nás chtěl, tak by dopadl neslavně.

0/0
16.5.2010 0:46

NORDMAN

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

V Cesku musite strezit vse - to neni rypnuti na tebe - ale zkusenost ;-);-);-)

0/0
16.5.2010 0:57

mishulka

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

No, jak čtu vaše příspěvky, tak podle vás pokud nesloužili u Vehrmachtu, SS nebo Gestapa, tak to nebyli váleční hrdinové, že?

0/0
16.5.2010 6:11

anti-anti

Re: Ještě si dovolím malou úvahu a zamyšlení

Nezdá se ti, že důvěřivej je téměř každý senior ?8-o

0/0
16.5.2010 7:52

rap30

je podlá zbabělost a ubohost

Co člověk může říct přečte-li si tento článek?

Snad … Je to krádež ale okrást staré člověka to je podlá zbabělost a ubohost (čin lidské krysy )

Ovšem okrást veterána tedy člověka o vlast zasloužilého je nejen nechutně zbabělí a ubohý čin ale i čin který svědčí o tom že pachatelé nemají žádné morální zábrany . A takový skutek zaslouží exemplární trest..PS.. Zlodějům přeji brzkou návštěvu Policie ČR. Přát jim impotenci to nemusím tou jistě trpí a nejen duševní !

PS.. Zlodějům přeji brzkou návštěvu Policie ČR. Přát jim impotenci to nemusím tou jistě trpí a nejen duševní !

0/0
16.5.2010 0:32

NORDMAN

Re: je podlá zbabělost a ubohost

Souhlas - je to hnus RvRvRvRvRv

0/0
16.5.2010 0:34

NORDMAN

Jsme v Cesku

Tam se krade vzdy a cokoliv RvRvRv

0/0
16.5.2010 0:27

anti-anti

Re: Jsme v Cesku

Tak jim je to k ničemu a tak stejně jednou s tím budou muset na světlo aby to mohli zpeněžit a pokud policie neusne tak by to mohla být šance na vrácení.

0/0
16.5.2010 7:57

Urb-inspirace vítězná

Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

sešlápnutí šlapačky na lisu. Matrice se nevyhazují, takže když okradený veterán prokáže, že měl medaili oprávněně, tak mu udělají v Jablonci do několika minut novou. Tady zřejmě ani nejde o ziskuchtivé zloděje, ale o recesisty, kteří si je chtějí při nějaké trachtaci připnout.

0/0
15.5.2010 23:38

VyMeTaky.2

Re: Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

Toto může říct jen vypatlaná bolševička. Ne každý vyznamenaný obdržel vyznamenání z Jablonce.

0/0
16.5.2010 0:08

mishulka

Re: Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

Máte pravdu. Pokud vím, tak Železný kříž se v Jablonci nikdy nerazil. 

0/0
16.5.2010 6:13

MF Reader

Re: Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

Pochybuju o tom, že vyznamenání řádu Britského Impéria za služby v RAF budou mít uskladnění v Jablonci do foroty ty Hrdino Socialistické Práce!

0/0
16.5.2010 0:12

umírněný realista

Re: Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

tebe by měl někdo z recese nakopat do ...

0/0
16.5.2010 0:30

NORDMAN

Re: Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

Ty jsi mentalne zaostala nebo jde o volebni kampan CSSD ;-)8-o

0/0
16.5.2010 0:33

anti-anti

Re: Nedělejte z toho tragedii. Medaile je otázka jednoho

Tady jedině ukazuješ svojí omezenost a asociálko.Rv

0/0
16.5.2010 7:59

brad.ley

Typ vs. tip

Typ vs. tip, holinky vs. hodinky... :-P

0/0
15.5.2010 21:57

brad.ley

Re: Typ vs. tip

Beru zpět. Znejistil jsem... :-)

0/0
15.5.2010 21:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.