- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Věci veřejné prezentují sice 10 milionů, ale jen za březen! Takže jaképak že tvrdí 10 milionů za celou kampaň...
I kdyby došlo na omezení výdajů na volební kampaň, vždy se najde cestička. První možností, jak ukazují antikapaně, je prostě anonymita. Pokud by se mělo zabránit i tomu, musely by strany předkládat kompletní a detailní finanční výkazy ze svého hospodaření (do poslední nakoupené sponky), aby bylo jasné, co všechno strana platila. Druhým problémem je sponzoring (který se zakázat nedá). Není nic snazšího, než namísto sponzorského daru udělat straně nezištně reklamu (nebo antireklamu proti jejím konkurentům). Sponzor si tak sice neodepíše dar z daní (a tedy nedaruje tolik, kolik by třeba daroval straně přímo), nicméně by posílil volební zviditelnění nad rámec stanovený novým omezením. Potom je tu samozřejmě obdoba v podobě slev reklamních agentur, které spřízněným stranám mohou poskytnou nadstardní slevy (opět na úkor vlastního zisku, takže de facto jako sponzoring) a vziditelnit se za malé peníze opravdu ve velkém.
jak umí ČSSD hospodařit. Na druhou stranu Socky asi moc dobře ví že dobré věci nepotřebují reklamu a jsou si vědomi že potřebují MEGA reklamu
a paroubka do půlek
Jen občas ještě někde zablouděj s milionama v igelitce, ale jinak kradou o dost líp než všechny ostatní strany dohromady. Protože to maj ideologicky dobře zdůvodněný - levičáci kradou v zájmu lidu! Viz Řecko.
Máš to nějak pomatený, v Řecku to byla pravicová vláda! Ostatně už v r.2008 jí vládaTopolánka sanovala nějakýma drobnýma!
tak nevim jestli socanům těch dvěstě milionů pomůže, když za poslední dva roky paroubek rozfofroval přes třičtvrtě miliardy.
Nemůže rozchodit,že se s ní ČSSD nebaví,HA HA HA
pro Melčáka, Pohanku, Wolfa a Snítilýho, mohla mít na kampaň také více peněz.