- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všichni v Česku co se rozmlátili na kečup byli podle zpráv vždycky zkušení piloti.
Jak jinak Češi vždycky jedničky!
Dovoluji si upozornit, že Cessna 152 rozhodně není "ultralajt". A řízení není provozu leteckého, nýbrž letového. Hmm....
o ultralightu mluvil pouze svědek, který volal záchranáře, to bych neřešil...
Tak co tam teda spadlo??? Z fotek to na ultralight nevypadá, i ta zmínka o oprávnění "soukromého pilota letounu".
Už jsem říkal, bylo to letadlo. Cessna 150. OK-WWW.
že potřebovali letět letadlem?
Vono by to trochu chtělo znát trminoligii. C¨172 u strakonic se nezřátila, ale pilot, dle závěrů vyšetřování uděla chybu při přibližování. Tady to vypadá, že si brknul o stromy. To je zapřičinilo hladinou letu při VFR, která je 300 m. nad terénem. Pokud je mlha obvykle klesne tlak a barometrický výškoměr ukazuje vyšší hladinu, než éro letí a neštěstí je hotovo. Pokud má letadlo odpovídač, je vždy bezpečnější vlítnou do banu, než se rozbát čumák vo zem
Hmmm chytrej :-) Az na to, ze
1) vyskomer neukazuje hladiny, ale aktualni vysku nad hladinou more (letova hladina je trosku neco jineho)
2) Podle barometrickeho vyskomeru se neda letet 300m nad zemi, nebot aktualni vyska zeme neni znama (z mapy ji muzeme odhadnout)
3) Za VFR se do mlhy ani mraků lítat prostě nesmí.
Ale s tou výškou souhlasím. Když už v tom člověk je, měl by si nastoupat.
LOL. Tak to je síla. Strakonice nedaleko Javorníku.