Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kriminalistu při střelbě v Řeporyjích zabila část odražené policejní kulky

Justice poprvé odpověděla na dvě nejdůležitější otázky v odloženém případu tragické střelby v pražských Řeporyjích. Loni v září při ní zahynul pachatel a policista. Státní zastupitelství pro Prahu 1 sdělilo, že kriminalistu zabila část policejní kulky. Navíc uvedlo, že pachatel u sebe zbraň neměl. Policejní inspekce to dosud odmítala komentovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helm01

..

lidi jste normální? zemřel člověk a to kvůli tomu, že policie nemá na pořádné vybavení (kvalitní střely s deformační zonou).

0/0
14.5.2010 14:26

Deleter

Re: ..

Možná sis nevšim, že zemřeli dva lidi.

0/0
14.5.2010 14:34

lombar

Re: ..

R^

0/0
14.5.2010 15:08

AK-47

Re: ..

Jeden, toho grázla nepočítám. Máme ušetřeny výdaje na jeho fešáckou basu. Je na čase, aby si darebáci uvědomili, že když neuposlechnou výzvy policie, můžou skončit bradou vzhůru. Podívejte se na USA - náš vzor. Tam se četníci s nikým nemažou a nemusí se bát, že při každém vytažení zbraně budou mít na krku nějakou inspekci nebo bandu pseudohumanistů.

0/0
14.5.2010 17:17

sámvelkýmao

Re: ..

no jo,jenže nejsme v usa

0/0
14.5.2010 19:55

VyMeTaky.2

Re: ..

Bohužel. Pro někoho, jako ty, naštěstí.

0/0
14.5.2010 20:37

VyMeTaky.2

Re: ..

Zemřel člověk a recidivista.

0/0
14.5.2010 20:37

12mmmm12

Je to ale nebezpečná parta.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.5.2010 11:14

smotitakuv návrat

Re: Je to ale nebezpečná parta.

 třeba oba sundal jeden polda, napřed se jeho střela odrazila a zasáhla kolegu, no a pak zastřelil i toho zrhajícího.

0/0
14.5.2010 13:18

rva

Oko za Oko

Policista někoho zastřelí a okamžitě následuje trest. Jako ve Starém zákoně.

0/0
14.5.2010 9:45

lombar

Re: Oko za Oko

R^

0/0
14.5.2010 10:45

VyMeTaky.2

Re: Oko za Oko

Oko za oko? Jste snad blb, který stojí o to, aby recidivisti volně pobíhali?

0/0
14.5.2010 20:39

Bonelord666

Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

manipulaci se zbraní od policie odejít? Vždyť jsou nebezpeční nejen sami sobě, ale i okolí.Rv

0/0
14.5.2010 9:38

AK-47

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Neumíš číst nebo jsi magor? Zasáhla ho část střely, která se odrazila. To nemůže nikdo ovlivnit a nemá to nic společného s manipulací se zbraní.

0/0
14.5.2010 10:25

Bonelord666

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Milý hulváte, zřejmě "čarostřelče" od PČR. Kdybys opravdu článek četl, tak bys zjistil, že se kulka odrazila od sloupku auta ve kterém policisté přijeli. Těžko se jedná o bezpečnou manipulci se zbraní, když vystřelí uvnitř auta tak, že se kulka odrazí od sloupku auta a zabije kolegu. Zřejmě to takhle děláš běžně.

0/0
14.5.2010 10:33

987654321

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Kde je napsáno, že vystřelil uvnitř auta?

Jinak neodpověděli čí byla střela. Píší, že je druhově shodná s municí použitou policií na místě. A jestli střílelo více polišů, tak se zase nic neví.

0/0
14.5.2010 10:58

lombar

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Všichni poliši jeli v jednom autěR^

0/0
14.5.2010 11:03

12mmmm12

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

R^;-D

0/0
14.5.2010 11:14

Revi

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Nevím, ale můžeš mi prosím citovat část článku kde je napsáno, že se střela odrazila od sloupku vozidla policie? Měl jsem dojem, že nic takového jsem nikde nečetl

0/0
14.5.2010 11:53

AK-47

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Takové množství blbostí v jednom příspěvku se jen tak nevidí. Kam na ty informace chodíš? Víš lautr h.... , ale statečně šiješ do policie. Copak? Šlápli ti na kuří oko?

0/0
14.5.2010 12:01

Bonelord666

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Opět hulvátská reakce, ale nulová argumentace.

0/0
14.5.2010 13:13

AK-47

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Pro tebe by bylo dobrých 9mm důrazných argumentů.......

0/0
14.5.2010 16:48

Deleter

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

To samozřejmě má, policajti ví, čím střílí, a že se to odráží, takže podle toho musej střílet, kór ve městě.

0/0
14.5.2010 10:33

AK-47

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

V tom případě by zbraň nesměli použít nikdy, protože vždy je tu riziko, že se střela odrazí. Ty toho o zbraních moc nevíš, viď?

0/0
14.5.2010 12:03

Deleter

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Pokud jsou tak schopní, jako ty, tak ať raději nestřílí, proboha.

0/0
14.5.2010 14:34

AK-47

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

Podle tvého písemného projevu soudím, že o schopnostech druhých bys měl raději mlčet.

 

0/0
14.5.2010 16:55

H8USuckers Reloaded

Re: Neměli by lidé co nejsou schopni zvládnou

policisté pronásledující auto s hledaným zločincem, střílí po něm.... najednou jeden z policistů vykřikne: " a kur.. koupil jsem to..... maminko, jsem střelenej"

další : "bacha ta svině má zbraň" a tak  hledaného zločince zabili.... 

hurá, sláva, oslavujme, gratulujme hrdinným orgánům :-/

0/0
14.5.2010 15:46

Menetekel

Smůla

i když člověk, který si počínal takto nebezpečně se zbraní by chráněn být asi neměl...

0/0
14.5.2010 9:08

bad dream

Vina je na

chytrácích, kteří zákonem zakázali používání EFMJ střeliva

Rv!!

0/0
14.5.2010 9:06

HAD2

Re: Vina je na

Souhlas

0/0
14.5.2010 9:39

Pan_Tau

Re: Vina je na

Jednoznačný souhlas. Jenže mám obavy, že jestli bude někdy povoleno, tak pouze pro policii...

0/0
14.5.2010 9:44

pasaknet

Re: Vina je na

Souhlas

0/0
14.5.2010 10:19

Bonelord666

Re: Vina je na

A co by to v tomto případě vyřešilo? K odrazu části střely by mohlo dojít úplně stejně.8-o

0/0
14.5.2010 10:36

Denisaa

celostatne hledany

to ze je celostatne hledany poznali kluci podle ceho? To nosi v hlave obliceje vsech desitek tisic hledanych? :))))) napred po nekom strileji a potom hledaji zaminku a oduvodneni proc strileli.Clovek aby se bal vyjit na ulici :))))

0/0
14.5.2010 9:06

stile

Re: celostatne hledany

.....a to že tam na něj třeba čekali, protože to dopředu věděli, Tě nenapadlo?

0/0
14.5.2010 9:30

Denisaa

Re: celostatne hledany

to by ho nestihali az v aute,to te nenapadlo? kdyby to vedeli tak zavolaji zasahovku

0/0
14.5.2010 9:35

Parcival

Re: celostatne hledany

Prostě jim do toho auta utekl, to tě nenapadlo? A proč zásahovku, když pachatel neměl zbraň?

0/0
14.5.2010 9:41

stile

Re: celostatne hledany

....hezký pokus, ovšem lehce mimo skutečnou realitu. No nic zkusil jsem to a zese pomalu půjdu:-)

0/0
14.5.2010 9:42

HAD2

Re: celostatne hledany

Milá Denisoo, vycházej z toho, že nejsou úplně blbí a zkrátka to věděli. Navíc, když někdo ujíží před policií v ukradeným autě (což se mimochodem na první pohled taky nepozná) koleduje si. A že po něm střílí? Možná by bylo lepší, kdyby se za ním jen tak honili, počkali třeba až srazí Tebe, nebo třeba někho Tobě blízkého, nebo to třeba pošle někam na zastávku plnou dětí. Pokud už teda nabourá, mohli by za ním třeba dojít, zeptat se, jestli náhodou nemá zbraň a jestli si třeba nechce střelit první, že počkají. Ano, to by byla ta správná práce policie. Ten kluk tam zařval, aby si Tobě podobní mohli vykřikovat, že jsou plicajti blbci, kteří napřed střílí a pak přemýšlí. 90% z nás by nemělo koule na to, aby tu zbraň vzali a vědomě se vystavilo nebezpečí, že může zakukat.

0/0
14.5.2010 9:39

Denisaa

Re: celostatne hledany

pockat az mne srazi? clovek co ukradne auto urcite jezdi podle predpisů.Ja se vic bojim prestrelek na ulici.V reporyjich bydlim a predstava ze bych chytla ja nebo dcera kulku neni zrovna prijemna

0/0
14.5.2010 9:51

HAD2

Re: celostatne hledany

A ta oktávka na tom obrázku stála zřejmě po předpisové jízdě zaparkovaná u kraje chodníku.

0/0
14.5.2010 9:55

Denisaa

Re: celostatne hledany

kdyby ho nehonili tak jede predpisove..nemelo by platit heslo ,,pomahat a CHRANIT ? Vzdyt automobilova honicka je jiste vice nebezpecna nez skoda na majetku

0/0
14.5.2010 9:58

Revi

Re: celostatne hledany

Mila Deniso, tebe bych rád jakožto policista informoval asi v následném duchu: "Milostivá, ukradli vám auto, viděli jsme je u toho, ale už jsme nestihli zasáhnout a pachatelé nám i s vaším autem ujeli. Protože pomáháme a chráníme, tak jsme je s ohledem na bezpečnost nestíhali. Vaše vozidlo se nyní pravděpodobně nachází již na Ukrajině nebo v Rusku, a my po něm již pátrat nebudeme. Pokud máte pojistku, tak vám vaše pojišťovna snad aspoň něco zaplatí"

0/0
14.5.2010 12:21

Deleter

Re: celostatne hledany

Úplně přesně tak to děláte. Případně vozidlo stíháte a pak ho vrátíte majiteli na maděru, protože s ním pachatel havaruje. V každém případě je výsledek -1 auto.

0/0
14.5.2010 14:35

VyMeTaky.2

Re: celostatne hledany

Vy jste se fakt rodičům nepovedla. Má pro příště PČR nechat pobíhat recidivisty, kteří vám vybílí byt, odpomohou vám od nadbytečného obsahu kabelky, eventuálně nekoho, kdo vám dá  pocítit slastnou rozkoš při trochu drsnějších sexuálních hrátkách kdy podstatné bude, že chce on, ač vy chuť mít nebudete? Nebo bude lepší, když třeba vaší dcerku někdo takový "zaškolí"?

0/0
14.5.2010 20:47

Denisaa

Re: celostatne hledany

takze jak to bylo? videli nekoho krast auto a sli po nem nebo sli po hledane osobe? mne to nejde dohromady. Jednoznacne to ze byl hledany zjistili az po prestrelce a nikdo mne nepresvedci o opaku.Kradez auta muze byt i klukovina.Hodne z na sma deti a vi ceho jsou schopni.Kradez auta je banalni vec nesrovnatelna se smrti.

0/0
14.5.2010 10:01

HAD2

Re: celostatne hledany

Nevím, jak to bylo, ani Vy nevíte, jak to bylo. Policie nikdy nepracovala tak, že by jen číhla na ulicích. Uvědomte si, že to opravdu nejsou idioti.

0/0
14.5.2010 10:09

PFATL

Re: celostatne hledany

No to teda rozhodne nejsou. Dlouho jsem v americe neslysel, ze by se pri pokusu o zatceni neozbrojeneho pachatele policajti navzajem postrileli.

0/0
14.5.2010 10:12

rikalJsemToUzVceraNasiHospodske

Re: celostatne hledany

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
15.5.2010 20:12

stile

Poslední pokus

Tak to jsi možná jediná, které to nejde dohromady - jsi schopna uchopit fakt, že opartiva SKPV může celkem lehce zjistit informace o tom, že se na určitém místě zdržuje člověk v pátrání, který navíc používá kradené auto?

0/0
14.5.2010 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.