Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Ošetřovatelka týrala stařenku, která přežila holokaust

Skrytá kamera odhalila hanebné chování izraelské pečovatelky. Žena týrala stařenku, která jako malá zažila hrůzy nacistické genocidy. Na sklonku života se místo klidného stáří dočkala šikany a bití od agresivní ošetřovatelky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Hnusná sadistka ...

Měla by dostat co nejpřísnější trest, protože ona tu babku netýrá proto, že by ji nějak provokovala, ale jen proto, že jí to dělá dobře. Případným projevům nějaké upřímné lítosti nelze v jejím případě vůbec věřit. :-/ Rv 

0/0
13.5.2010 14:00

Homer.Simpson

Nějak mi to připomíná české zdravotnictví

Ona to asi byla hodná zdravotní sestřička, akorát trošku se syndromem vyhoření, jako v celém českém zdravotnictví.:-P

0/0
11.5.2010 22:58

dehtak

Re: Nějak mi to připomíná české zdravotnictví

R^

0/0
12.5.2010 16:39

New65c02

Ošetřovatelku zabásnout do basy nejtěžšího stupně

mezi mentálně úchylné vězně aby si taky užila trošku skutečné šikany.:-/

0/0
11.5.2010 21:03

sCZECH

no

toto videt na skryte kamere ze mi to dela nekdo s babickou, tak kaslu ze je to zenska a zmydlim ji ze se v zrcadle nepozna ;-O

0/0
11.5.2010 12:51

doktor_bota

Tak tohle jsem opravdu dokoukat nedokázal.

Bohužel nemůžu napsat, co si o té ... myslím.;-€

0/0
11.5.2010 11:42

Viikate

Re: Tak tohle jsem opravdu dokoukat nedokázal.

Tak tak. Snad se jí to za pár (desítek) let vrátí minimálně stejně. Zmetek.

0/0
11.5.2010 18:21

Ikhor

Chlap si všimne, že se mu ztrácejí cennosti,

ale že je babka zmlácená, to nevidí. Vsadím se, že má taky paní na hlídání dětí, paní na zalévání květin, paní na uklízení, paní na leštění auta a pána na sekání trávy. On s manželkou by to všechno přece časově nezvládl, jsou od rána do večera v práci, živí přece rodinu! Byla by katastrofa, kdyby třeba manželka zůstala doma, kde by vzali na všechno peníze?

0/0
11.5.2010 11:37

doktor_bota

Re: Chlap si všimne, že se mu ztrácejí cennosti,

Blábolíš.

0/0
11.5.2010 11:42

RomanL

Re: Chlap si všimne, že se mu ztrácejí cennosti,

Ano, živí svou rodinu a podle tebe ještě dalších 6 lidí. Takže je to hajzl a je potřeba s ním po bolševicku zatočit, aby ho přešly roupy! Ta babička byl jenom závdavek, že málo platil, příště zmlátí i jeho, jeho ženu a jeho děti, aby se už konečně probral a zaplatil víc. Tak jsi tu svou poznámku myslel? Ta hnusná rudá bolševická závist z tebe jenom kape, jsem zvědavý, kdo bude ve stáří zůstávat doma s tebou, když budeš svoje děti vychovávat v takové nenávisti! ;-€

0/0
13.5.2010 13:54

barabura

to je vostrý

tak to jsou asi jedny z nejvostřejších a nejnechutnějších záběrů co jsem kdy viděla. tu tlustou svi*ni, bych okamžitě zavřela k nejbrutálnějším vězňům do klece, aby si s ní pohráli

0/0
11.5.2010 10:11

Hucul

Chudak pani.

Jak si vubec nekdo muze pripadat jako clovek, kdyz jinou osobu, ktera si celou situaci plne uvedomuje, takovymhle zpusobem mlati? Zajimalo by mne, jestli tu zrudu ta starenka prosila, aby uz ji nebila. O to mi to prijde jeste horsi nez to mlaceni toho batolete, co se provalilo nedavno. To decko muze pusobit dojmem, ze si neni plne vedomo, co se s nim vlastne deje, nevi, jak dat najevo prosbu o pomoc, o milost, ale stara pani prece musela aspon delat prosebny gesta a vyrazy, jak ji i presto mohla ta zenska mlatit? Jasne, moralne je oboje stejne zrudny, ale prijde mi, ze ublizovat starence vyzaduje mnohem silnejsi zaludek.

0/0
11.5.2010 6:56

pskoda

Nechutný

V polovině jsem to utnul, tohle je fakt neskutečný, co v sobě některý lidi maj. Mě geronti taky štvou, když se cpou do autobusu ve špičkách pracovních dnů, ale tohle je snad vrchol vší zloby a zřejmě nějakých vnitřních problémů. Tu pí** by měli poslat na pořádnou práci někam do lomu, stavět silnice, apod., pěkně kouli na nohu, chleba a vodu.

0/0
10.5.2010 21:24

barabura

Re: Nechutný

jo ale chleba tvrdej a vodu slanou

0/0
11.5.2010 10:12

Bouše

Re: Nechutný

On existuje nějaký předpis, kdy mají "geronti" jezdit veřejnou dopravou? :-P

0/0
13.5.2010 13:54

pan.pravda

Je priznacne

ze si rodina vsimla toho, ze se jim ztracej veci, ale na to, ze ma babicka podlititiny, prisel na prvni pohled az soukromy detektiv....

0/0
10.5.2010 20:26

methem

ROCKY po izraelsku.

0/0
10.5.2010 18:19

joda

nesrovnalost

Ženě je podle článku 72 let. Takže se narodila 1938. Píšou, že přežila holocaust. I kdyby se do "koncentráku" dostala až ke konci války, v sedmi letech, byly by její šance na přežití vzhledem k věku takřka nulové. Krom toho, aspoň v Osvětimi (nevím, jestli to bylo jinde stejné) posílali děcka rovnou do plynu. Tak teda nevím. Nechtěli spíš napsat, že jí bylo 82? To by tak sedělo.

0/0
10.5.2010 18:15

oskie98

Re: nesrovnalost

Zázraky se děly. Naštěstí některé děti přežily. Píšou, že přežila holokaust, nepíší jakým způsobem. Některé děti přežily ukryté (viz např. organizace přeživších ukrytých dětí Hidden Child).

Nemnohé přežily i tu Osvětim. (http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00113/pg-02-kids-EPA_113067s.jpg)

0/0
10.5.2010 20:37

pětrandočepice

Re: nesrovnalost

To, že přežila holokaust znamená, že přežila vyvražďování Židů.

Nic víc, nic míň.

Ale to, že se k ní hrozně chovala ošetřovatelka, bych s přežitím holokaustu nedávala do souvislosti. 

0/0
10.5.2010 22:43

pes Muki

Re: nesrovnalost

Deda tam delal dozorce, ze to presne vis?

0/0
11.5.2010 2:45

methem

antisemitismus mezi židy navzájem.

0/0
10.5.2010 18:12

mimouch

Re: antisemitismus mezi židy navzájem.

Těžko, ošetřovatelka byla nejspíš Filipínka, tak jako 99% ošetřovastelek starých lidí v Izraeli. 1% jsou Thajky.

0/0
10.5.2010 23:18

morrissey

.

Je tu možnost že stařenka byla nežidovského původu což židovská uklízečka těžce nesla

0/0
10.5.2010 18:08

pětrandočepice

Re: .

Spíš naopak. Ale nemyslíte to asi vážně.

0/0
10.5.2010 22:44

methem

jak se do lesa volá

tak se z lesa ozývá.

0/0
10.5.2010 18:08

jmaly.pce@seznam.cz

Re: jak se do lesa volá

?

0/0
10.5.2010 20:52

pes Muki

poznamka

Je divne, ze tu jeste nikdo neupozornil, ze tajne nekoho nefilmovavat bez povoleni soudu je nezakonne. Pravni experti, mam pravdu? Za druhe je zajimave, ze antisemiste vyuziji i takove nestastne situace pro ventilaci sve nenavisti.

0/0
10.5.2010 17:22

restik1

Re: poznamka

proč by to bylo nezákonné ?Ve vlastním domě zachytili na kameru trestný čin.

0/0
10.5.2010 17:32

pes Muki

Re: poznamka

No proto jsem se ptal expertu. Kdyz se zlodej zrani ve tvem dome, tak take ma pravo na nahradu, takze zda mas pravo nekoho natacet?

0/0
10.5.2010 17:41

restik1

Re: poznamka

Když se zloděj zraní ve tvém domě, tak v žádném případě nemá právo na náhradu-nikdo se nemůže dovolávat ochrany práva ,které sám porušuje.Ve svém vlastním domě  si můžeš natáčet jak chceš,druhá věc je samozřejmě ,že nesmí porušovat práva na soukromí jiného ( nesmíš natáčet mladou paní na hlídání třeba ve sprše) To soudní povolení musí OČTŘ získat pokud by chtěl porušovat právo na soukromí a domovní svovodu,to znamená někde v cizím domě třeba někoho odposlouchávat.

0/0
10.5.2010 17:47

dropa

Re: poznamka

S tou sprchou je to trochu oříšek, já kontroluji zda mnou placená osoba dělá dohodnutou práci (úklid) a ten se dělá (pokud není dohodnuto jinak) v pracovním oděvu!! U WC je to ovšem ještě zapeklitější. Jak rozhodne soud o žádosti? :-)

0/0
10.5.2010 18:08

pes Muki

Re: poznamka

No v USA kdyz se zlodej zrani, tak muze zalovat, jsem rad, ze to v Cesku neni. Ale jak je to, kdyz tam utrpi smrtelny uraz a jeho rodina bude soudit, ze to na nej bylo nastrazene. Pak mas maler i v Cesku?

0/0
11.5.2010 2:50

RomanL

Re: poznamka

V USA můžete žalovat kohokoliv za cokoliv. To ovšem zdaleka neznamená, že to vyhrajete... ;-)

0/0
13.5.2010 13:43

Lobo se (z)vrací

Re: poznamka

Nejsem expert, ale podobnej dotaz byl u článku o americké chůvě kopající do batolete. Někdo tam vysvětloval, že stačí ji upozornit, že její práci budeš kontrolovat. Ale v Izraeli to klidně může být jinak.

0/0
10.5.2010 18:07

halagajda

Hrozne...

a nejhorsi je, ze takove hruzy se den co den v ruznych zarizenich pro stare lidi;-(

0/0
10.5.2010 16:55

pes Muki

Re: Hrozne...

Take se podivej, kdo tam jde pracovat. Casto tam prijmou lidi, ktere by nikdo jinde nezamestnal.

0/0
10.5.2010 17:43

Pořízkovabašta

Mě je 22 let a

tohle tvrzení o generační nenávisti není nic jiného než další ovlivňovačka ze strany novinářů. Pisálci nemají o čem psát, proto dělají z běžných věcí rarity dnešní doby, co si každý rád s hrůzou přečte.

Jinak stačí si připomenou básničku Dědova mísa, tohle bylo, je a bude. Ostatně stejně jako jakýkoliv jiný druhy násilí co si lidé rádi dělají.

Neberte to jako výdobytek doby. Jestli je někdo d*bil, je celkem jedno kdy se narodil. Je totiž často d*bil celej svůj život a jen s jinejma d*bilama střídá skupiny.

Pokud jsem se někoho dotkl, je mi to srdečně jedno ;-)

0/0
10.5.2010 16:38

marla

Mě teda překvapuje jiná

věc.Otec rodiny si najal soukromý vočko, protože měl podezření, že se mu ztrácí cennosti.Monclů, modřin a jiných stop násilí si nevšiml?Pokud bych si někoho najala, zajímalo by mě na prvním místě to, jak se stará o svěřenou osobu, nějaký cennosti by mi byly někde.:-/

0/0
10.5.2010 16:16

nonick

Re: Mě teda překvapuje jiná

nějaký cennosti by mi byly někde...

...kde že se to stalo? :-)

0/0
10.5.2010 16:41

pes Muki

Re: Mě teda překvapuje jiná

No proste jak nezne upozornujes, jako clovek vyssi rasy by si se chovala jinak

0/0
10.5.2010 17:18

Camino

Re: Mě teda překvapuje jiná

Prectete si to jeste jednou a nehledejte tam neco, co tam neni.

0/0
12.5.2010 19:51

motylek_02

Re: Mě teda překvapuje jiná

pisi ze si vsiml modriny kterou osetrovatelka nedokazala vysvetlit.

0/0
11.5.2010 20:55

Rudla.

Re: Mě teda překvapuje jiná

Ale to si všiml soukromý detektiv

0/0
13.5.2010 15:25

szagi

Ale no tak, přátelé diskutující

 (tedy někteří). Chápu zmínku o holokaustu jako uvedený paradox, že zrovna človíček, který si něčím takovým prošel, musí trpět i ve stáří, jakoby toho už v životě nezažil dost. Článek přece nijak nesnižuje trestuhodnost chování ošetřovatelek v jiných případech. Mimochodem, souhlasím s uvedenými příspěvky ohledně "nápravy" takových ošetřovatelek. :-) Na druhou stranu, nemáme zrovna v této době dost mladých, kteří by totéž seniorům chtěli (měřeno nenávistnými reakcemi) dělat na potkání? A případů, kdy si podá mladý dokonce prarodiče, končí u soudu také dost. :-P

0/0
10.5.2010 15:43

Vrah je zahradník

A co s tím má společného holokaust ?

To jako nepřeživží holokaustu nemůžou být týraní od ošetřovatelek,nebo co tím chtěl autor říci ?

0/0
10.5.2010 15:23

Boulala

Re: A co s tím má společného holokaust ?

No nazdar, další myšlenkový výkvět národa. Společného má ten paradox, že místo toho aby si po těch hrůzách v nacistických lágrech na stáří v klidu odpočinula, týrá jí nějaká psychopatická uklízečka. Už to chápeš ty nebo ti ten tvůj mozeček nestačí?

0/0
10.5.2010 16:01

BrumlajiciCmelak

Takže logicky vzato ...

kdyby při tom holokaustu slušně umřela, tak by se jí to nestalo ...Fakt logickej titulek...

Na tom videu to vypadá, že by ta uklízečka mohla dělat rehabilitační pracovnici8-o

0/0
10.5.2010 15:04

marena11

Prdlačky

Něco podobnýho se děje i u nás v LDN-kách či psychyatrických léčebnách.Sotva za navštěvama zaklapnou dveře začne masakr.:-(:-(:-(Málo která sestra se tam chová korektně k pacientům natož zřízenci.

0/0
10.5.2010 14:47

terminal

Re: Prdlačky

Ano, bohužel je to tak. A nikdo to nechce vidět a ani s tím něco dělat.

0/0
10.5.2010 14:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.