Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neznámý řidič zemřel pod autem, které vyletělo ze silnice do lesa

Policisté na Mladoboleslavsku se potýkají se záhadnou autonehodou. U silnice R10 při ní zahynul řidič. Nikdo ale zatím neví, kdy se havárie vlastně stala a jaké jsou její příčiny. Převrácené auto, pod nímž ležel mrtvý řidič, objevil náhodný svědek v půl sedmé ráno v lese u silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kladýnko

Neznámý řidič...

A co ho dát na Vítkov k tomu neznámému vojínovi, co ho tam teď šoupli? Aby mu nebylo smutno...

0/0
10.5.2010 10:47

EMS

Re: Neznámý řidič...

Ty jsi ale Pitom.ček, viď.................... Ani k jedné události nemáš dost inteligence, aby jsi se vyjadřoval.............. myslím, že pokud by jsi byl účastník války nebo alespoň bys trochu chápal, co se ve válce děje, takhle hloupě bys nemektal. Zrovna tak, pokud by někdo z Tvých blízký byl účastníkem autonehody.

0/0
10.5.2010 11:44

Kladýnko

Re: Neznámý řidič...

Ale no tak se hned nezblázni, to je černej humor víš? Suchare...

0/0
10.5.2010 12:40

maspe

Problem

Kdo se přihlásí jako svědek, nejspíš okamžitě "dostane" neposkytnutí první pomoci.

0/0
10.5.2010 9:16

Sisky

Jel jsem tam, prezili jsme

Takze, dne 9.5.2010 v 0:30 jsme na R10 ve

smeru na Prahu v pravem jizdnim pruhu na 25 km pred Prahou potkali ve 130km/h srnu. Nevzpominam si zda jsme predtim predjizdeli nejake dalsi auto, ale cestou z Liberce jsme jich vseho

vsudy potkali asi 10. Strhnul jsem rizeni vlevo, chytili jsme smyk, a tancili

po dalnici cca 500 metru, brzdit jsem nemohl, porad me predbihal zadek

auta. Udelali jsme nekolik klicek pres oba pruhy vcetne odstavneho a pri asi 5 otocce jsme udelali naraz do svodidel pravou zadni casti auta. 

0/0
10.5.2010 8:46

AntiMultiKulti

Re: Jel jsem tam, prezili jsme

a to tady automotofašos nadávaji, že se staví nějaký přechody pro zvěř...

0/0
10.5.2010 13:08

garfield52

Re: Jel jsem tam, prezili jsme

Kurňa, zese ty stromy, zase mu skočili pod kola.:-(:-(:-(

0/0
10.5.2010 15:51

Andee in Red Book

No...

Doporučuju všem si tuto diskuzi projet včetně smazaných příspěvků. U některých opravdu nechápu, proč byly vyhodnoceny jako nevhodné 8-o Možná by bylo do budoucna dobré, kdyby cenzor automaticky připojil ke každému výmazu nějaké vysvětlení...

0/0
9.5.2010 23:23

EMS

Re: No...

Jak můžu číst něco, co bylo smazáno? Nehul tolik!

0/0
10.5.2010 11:46

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: No...

a zkusils už kliknout úplně dole pod diskusí na:

zobrazit diskusi včetně smazaných příspěvků (pouze pro přihlášené)

?

0/0
10.5.2010 12:27

Andee in Red Book

Re: No...

Zdá se, že mu to uniklo ;-D

0/0
10.5.2010 13:12

smotitakuv návrat

Re: No...

to se ti teda moc nepovedlo.;-D

0/0
10.5.2010 13:12

weizenkleie1

No kdyz se

podivam na to auto, tak si myslim, ze jednou, jestli byl pripoutany, nebo ne..;-)

0/0
9.5.2010 20:11

hovnival

Re: No kdyz se

i dvakrat nebo trikrat

0/0
10.5.2010 2:11

habr

Nechme planých řečí, když příčiny neznáme.

Mohli bychom potom vypadat stejně blbě jako jeden politik, který ránu do obličeje jeho spolustraníkovi prohlásil jako incident opozice a nakonec z toho vylezla osobní záležitost - respektive lhostejnost veřejné správy k podnětům od občana, který se potom rozhodl svůj problém řešit po svém..

0/0
9.5.2010 17:15

My.WinCleaner

Re: Nechme planých řečí, když příčiny neznáme.

Ty už blbě vypadáš jen z toho důvodu, že tady taháš téma ožralce násilníka.

0/0
9.5.2010 22:13

habr

Re: Nechme planých řečí, když příčiny neznáme.

Blbě vypadám s tím nic nenaděláš. Ale tento přiklavý příklad jsem napsal s tím, že ačkoliv nikdo ještě neznal důvod proč ten ožralý jednu natáhl, tak už se vyslovovaly soudy jak o některých politiků, tak i od veřejnosti kdo za celým případem stojí.

Vypustit jedovatou slinu umíme každý, ale hrozně špatně se vrací.

0/0
10.5.2010 0:18

smotitakuv návrat

ten to zase promazal.

0/0
9.5.2010 15:34

Krysařik

To máme tedy policii.

Nebo snad se nedala přečíst SPZetka a následným šetřením vytipovat osobu, která by mohla auto řídit?;-(

0/0
9.5.2010 14:18

f0rr35t

Re: To máme tedy policii.

Taky nechápu. Kastlík u spolujezdce (dle fotky relativně přístupný) může obsahovat nějaké papíry, na více místech karoserie se dá najít VIN a někde v okolí se budou vyskytovat i SPZ... kdyby šlo o pokutu, tak ho mají hned.

0/0
9.5.2010 14:25

ivoš

Re: To máme tedy policii.

No prostě jsou naprosto neschopní, vždyť přece vše je tak jasné. Nejste příbuzní té vědny, co radila Íčkovi?;-D;-D

0/0
9.5.2010 14:38

Andee in Red Book

Re: To máme tedy policii.

Vypadá to tak... chytráci ;-D

0/0
9.5.2010 14:54

doktor_bota

Re: To máme tedy policii.

Chlapci, je neděle, což dost omezuje, řidiče vytáhli někdy dopoledne a podle papírů se dá zjistit tam maximálně provozovatel. Což často není řidič. Takže si ty chytré poznámky odpusťte.

0/0
9.5.2010 14:58

pánbůh německy hudební nástroj

Re: To máme tedy policii.

jasně, a provozovatel na 100% neví, kdo mohl řídit jeho auto ;-D

0/0
9.5.2010 18:55

doktor_bota

Re: To máme tedy policii.

On to na 100% ví, jen je možná dost problém ho v neděli kontaktovat, víš?:-P

Zapoj do myšlení občas i levou půlku,

0/0
9.5.2010 19:25

smotitakuv návrat

Re: To máme tedy policii.

policie to samozřejmě ví, idnes nemá k vyšetřování přístup.

0/0
9.5.2010 20:31

honza-v

Re: To máme tedy policii.

Taky to auto mohlo být kradené,takže tipování podle RZ by moc nepomohlo

0/0
9.5.2010 20:29

Klika od blazince

Treba ho vytlacil nejaky manazer

a tentokrat to nebylo na kamere

0/0
9.5.2010 14:12

vodnicivcechach

R10 se jevi nejak moc

nebezpecna-/

0/0
9.5.2010 13:37

Rob Halford

Je to jasný..

Jel z Tuning párty z Mimoně.;-(

0/0
9.5.2010 13:26

pan.klobouk

houbar?

Jak dosli k tomu, ze pod autem je ridic? Co kdyz je to houbar? ;) Stejne tak, jako se da spekulovat, ze panacek nebyl pripoutanej a vypadnul tak nesikovne, ze na nej auto spadlo... by mela mit sanci i teorie, ze si nekdo vyrazil do lesika na houby a pak bum, na hlave mu pristalo embecko.

0/0
9.5.2010 12:49

Andee in Red Book

Re: houbar?

Kdo sbírá houby deset metrů od dálnice? ;-D

0/0
9.5.2010 14:55

EMS

Re: houbar?

řidič auta přece:-/

0/0
10.5.2010 11:47

jjeffrey

Pro chytraky

Pro ty chytraky co tady hned delaj z sofera nejakou gumu co neudrzi volant...

Uvedomte si, ze mu treba mohla vbehnout do cesty srna, strhnul rizeni a bohuzel to skoncilo tak jak to skoncilo. Nemusite hned z ridice delat nejakyho fetaka, alkoholika nebo zavodniho jezdce :-/

0/0
9.5.2010 12:09

Dr.Figh+er

Re: Pro chytraky

Jj, ale kdo by strhával řízení tímto způsobem, kdyby mu do vozovky vběhla srna ... stalo se mi to už několikrát, zatím vždy stačila malá myška, ale v případě, kdy by bylo zřejmé, že se to nedá stihnout, tak to seru a vezmu to přes ní .. buď to byl pan "řidič", anebo se nevěnoval pořádně řízení no a pak najednou před ním byla srna a zareagoval neúměrně situaci

0/0
9.5.2010 12:16

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Pro chytraky

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/smrtelna-nehoda-ridic-neprezil-srazku-vozu-s-jelenem.html

a teď: "Babo, raď! ";-)

0/0
9.5.2010 13:22

politicky nekorektni asocial

Re: Pro chytraky

Tak srnka a jelen je trochu rozdíl.

0/0
9.5.2010 13:41

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Pro chytraky

pravda, srna je výrazně menší jelena, na druhou stranu taky asi klidně stát nebude, když se na ni bude řídit auto. Pokud mírně povyskočí(ve snaze utéct), tak jedouce v "běžném osobním voze" rychlostí 90 km/h ti milá srna prorazí přední sklo a bude pokračovat směrem do vozu. Jak by to asi dopadlo?

0/0
9.5.2010 13:50

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Pro chytraky

ale předpokládám, že to Dr.Figh+er myslel tak , že napřed bude brzdit co to dá a když to nepomuže, tak jede rovně a ne do lesa. To je asi nejlepší reakce obecně, ale i tak to není jistota 100%.

0/0
9.5.2010 13:54

neandrtálec

Re: Pro chytraky

Před zvěří se NESMÍ kličkovat.

:-)

Platí to na lesní silnici, i v občanském životě.

:-)

0/0
9.5.2010 12:18

jimmycek

Re: Pro chytraky

Hmm tak to si frajer narvat to tak v kilu a to že psali že letel. a narval by si ptřeba kance bo jelena tak si totalne nabiješ a dobře by si nedopadl.:-)

0/0
9.5.2010 13:24

neandrtálec

Re: Pro chytraky

Srážka je vždyzky hrozná, a může být smrtelná.

:-)

O jelena se zabiješ při 90 km/h.

:-)

O strom při 30 km/h (bez pásu). :-) Tak si vyber

0/0
9.5.2010 13:50

AntiMultiKulti

Re: Pro chytraky

nic na tom nemění, že musel jet rychle jak prase

0/0
10.5.2010 13:09

garfield52

Re: Pro chytraky

Buchla guma?

0/0
10.5.2010 15:53

kotatkoxxl

U takovýchto nehod mě fascinují výzvy o svědectví

snad jen blázen by se přihlásil. Pokud někdo nehodu viděl a půjde dodatečně nahlásit svědectví, tak se rázem stává stíhaný pro neposkytnutí první pomoci ... Zajímalo by mě, koliklidí se už takhle přihlásilo 8-o

0/0
9.5.2010 12:04

snoopy04

Re: U takovýchto nehod mě fascinují výzvy o svědectví

Taky to bylo to první, co mě napadlo, takovou absurditu snad ani nemůžou policisté myslet vážně nebo si opravdu myslí, že někdo bude takový debil?

0/0
9.5.2010 12:34

Duke Nukem

Re: U takovýchto nehod mě fascinují výzvy o svědectví

no,spis bych nechapal,proc by ten dotycny aspon nevytocil policii,ze tam nekde videl bouracku,mobil ma snad kazdy dnes,ne..

0/0
9.5.2010 13:16

f0rr35t

Re: U takovýchto nehod mě fascinují výzvy o svědectví

No teď jde o to jestli tu nehodu vůbec někdo viděl...

0/0
9.5.2010 14:17

honza-v

Re: U takovýchto nehod mě fascinují výzvy o svědectví

To by mě zajímalo,jak jste na takovouhle hovadinu přišel.Byl jsem také u stejné situace,ale rozhodně mě nikdo trestně nestíhal.Shodou okolností to bylo také mezi Bakovem a Ml.Boleslaví,jen v opačném směru

0/0
9.5.2010 20:41

Cofola

A odkud ví, že to byl řidič?

0/0
9.5.2010 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.