Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

GLOSA: Paroubkův boj aneb hodná a zlá média

Už je to naprosto jasné. Jiří Paroubek, který má velkou šanci stát se po volbách premiérem, nesnáší kritiku a nechápe práci svobodných médií, která tu nejsou pro to, aby politikům pochlebovala. Sestavil proto seznam novin, s nimiž se už ČSSD nemá dál bavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

freeLook

Media prezentuji neobjektivne...

...otazka zni, jakou miru zavineni ma na tom ale samotny Paroubek, ktery se stal svym chovanim "zajimavym" medialnim artiklem, na kterem se dobre vydelava.

0/0
11.5.2010 12:48

míla

Asi se stydí

http://pavelkula.blog.idnes.cz/c/137579/Jiriho-Paroubka-uz-umravnuji-i-komuniste.html

0/0
11.5.2010 12:31

Tondach

Modrá novinářská žumpo !

Paroubek dobře ví, proč vás prostě ignoruje !

0/0
11.5.2010 11:22

Pecicek

Re: Modrá novinářská žumpo !

ty si prostě debil...byl bych možná aj sprostější, ale naštěstí to kodex diskuze nedovoluje...

0/0
11.5.2010 11:58

kolos.veliky

Re: Modrá novinářská žumpo !

Pokud na Vás a Vám podobných staví ČSSD svou moc, potom nedejbože abyste vyhráli.

0/0
11.5.2010 12:35

Rmk78

Jenom ať drží tu jeho nevymáchanou tlamu !!

..už toho nalhal tolik, že když bude zticha aspoň rok v kuse, tak si národ trochu odpočine. Ještě by si mohl dát papírovej pytlík na kedlubnu, abych furt nemusel hledět na ten jeho všudypřítomnej oplzlej xicht ;-€ !!

0/0
11.5.2010 11:06

MSG

Respekt a Reflex...

... to clekem chápu, do je dost velká anarchistická pakáž. Bulvár jako idnes/MF Dnes dejme tomu taky, ale Lidovky moc nechápu....

0/0
11.5.2010 9:33

na to se nedá dívat

Re: Respekt a Reflex...

Reflex jako anarchistická pakkáž? vážený pane, Reflex je Masarykovou univerzitou povolený jako zdroj informací do esejů .........:-P

0/0
11.5.2010 11:27

stupid johnson

Re: Respekt a Reflex...

... Reflex je extraliga - koneckonců kdyby ODS měla svého Paroubka, byl by Relex i na jeho indexu...

0/0
11.5.2010 12:02

Morová rána

Pomsta?

No, milá Junge Front Heute, moc hezká pomsta. Ale jak se říká, všeho moc škodí. Ne každý je totiž ochoten uvěřit tomu, že Paroubek je zástupcem ďáblovým na zemi a najdou se možná i tací, co vám budou mít za zlé, že tuto domněnku neustále propagujete.

Čili by se mohlo klíďo stát, že vaše urputná snaha o to, aby ve volbách vyhrála ta správná strana, by nakonec mohla být kontraproduktivní.

0/0
10.5.2010 22:40

buchardub

Náš popleta.

Soudruh soudruhovič popletený Paroubek.

0/0
10.5.2010 22:14

vokroj

Paroubek

vyhraje a svoje sliby splní

0/0
10.5.2010 18:57

JirkaVonErzgebirge

Re: Paroubek

Tak to je ta nejhorší varianta katastrofickýho scénáře.

0/0
10.5.2010 22:03

Pecicek

Re: Paroubek

a nebo ten nejlepší vtip ;-D

0/0
11.5.2010 12:00

Engli

Re: Paroubek

Je to ten nejlepší vtip ;-D Bohužel nejsmutněší na tom je, že je zde takové množství méně

inteligentních spoluobčanů, kteří opravdu věří tomu, že ten sebestředný

tlachal své sliby opravdu dodrží ;-(

0/0
14.5.2010 15:45

fitnet

Paroubek a DRath

Odporní politici a nekvalitní lidé - Paroubek a DRath - mi totálně znechutili politickou stranu ČSSD. Nikdy v životě, i kdyby se z ČSSD stala nejlepší politická strana na světě, nedostanou socialisté můj hlas u voleb. Za to, že členové této strany dovolili, aby se do vedení dostali odporní a sprostí jedinci. Když vidím výsledky "studentských" voleb a přidám k tomu lidi totálně otrávené Paroubkem, věřím, že za deset až patnáct let bude mít ČSSD problém dostat se vůbec do parlamentu!

0/0
10.5.2010 18:37

Karlos23

Re: Paroubek a DRath

to se Špidlou bych možná znovu uvažoval o věrohodnosti této strany

0/0
11.5.2010 9:16

tarkurius

Historický první...

správná věc, kterou Paroubek udělal, jen ať drží hubu.

Stejně už nikoho nezajímá :)

0/0
10.5.2010 18:10

brkowycz

Jasně, jde o pravicový tisk...

.. ale politik v ČR prostě nemůže dělat takové věci, jako se rozhodovat, s kým se bude bavit a s kým ne. Neřeknu kdyby mu novináři položili hloupou, vyloženě útočnou otázku, beru. Ale když se ho normálně zeptají, za co chce zaplatit sliby a on odmítne odpovědět, protože jsou to "napomahači Langera", je to špatně a každý člověk s dobrým svědomím a trochou inteligence jej nemůže volit. Je to skutečně krok od cenzury. Pokud se mu nelíbí, co novináři napsali, může vydat v televizi (se kterou se baví) prohlášení, nebo veřejně na článek reagovat. Jenže nejlepší diskutér s námi nebaví, při jakémkoliv útoku "pravicových medií" nevysvětluje, ale schovává se, a k otázkám, které dostane šance vyjasnit, se otáčí zády. Mnohé z nich jsou jsou pravicové tisky, ale co když jedině pravicový tisk je schopen položit Paroubkovi správnou otázku?

0/0
10.5.2010 17:34

woodward1.4

nakonec není vyloučeno

že i paroubek, podobně jako jan fischer se nechá zlákat lukrativním postem v zahraničí. proslýchá se, že ho láká renomovaná naftařská společnost British Petroleum... sháněj špunt na ucpání vrtu v mexickým zálivu:-P

0/0
10.5.2010 14:53

vmt

Re: nakonec není vyloučeno

To mi nedělejte. Poprskala jsem si monitor kávou. Velmi vtipné, klobouk dolů.

0/0
10.5.2010 15:01

Tondach

Re: nakonec není vyloučeno

ano, velmi vtipné ! Přesně odpovídající mentální úrovni voličů ODS !

0/0
11.5.2010 11:24

Lumirel.

Re: nakonec není vyloučeno

Nejvtipnější příspěvek dne.;-DR^

0/0
10.5.2010 16:07

Alekks ban

Re: nakonec není vyloučeno

;-D;-D;-D;-D;-D tohle by stálo za karmu R^

0/0
10.5.2010 16:23

ohorele nohy

Re: nakonec není vyloučeno

rozhodne by to zaspuntoval lepe R^;-D

0/0
10.5.2010 17:04

kulichxxl

Re: nakonec není vyloučeno

....když si představím, jak ho tam cpou.... nádhera

0/0
11.5.2010 8:56

demokrat

Jeho boj

Není originální ani první. Už v první třetině minulého století napsal jeden německý vůdce knihu o svém boji. Byla natolik inspirativní, že pokus o  její naplnění stál německý národ 12 milionů mrtvých. Zvolme našeho bojovníka, možná, že bude legrace - až sranda.

0/0
10.5.2010 14:09

Marx-leninský idealista

Sexymozek má recht

Aha a Blesk jsou nejlepší. Pro ty z nás zakomplexované, kteří čtou nesmysly v Paroubkem zavržených médiích, navrhuji povinnou převýchovu v gulagu s každodenním promítáním krásných obrázků a četbou radostných historek z jeho oblíbených časopisů. Nejlépe s doplňujícím komentářem Dimuna a Tvrdíka.

0/0
10.5.2010 14:03

Lumirel.

Re: Sexymozek má recht

Proboha.. 8-o;-D

0/0
10.5.2010 16:08

irxx

mimochodem

fotka s klíčem v ústech? pane Kopecký, sranda je fajn, ale odpověď na otázku zda po JP idnes jde je zbytečná, je v každém koutku tohoto média... 

0/0
10.5.2010 14:00

irxx

doporučuji

článbek Jiřího Pehe na aktuálně.cz. Jakkoliv tady čtu militantní odsudky a debatu plochou, bez argumentů, je mi jasné že kdokoliv se Paroubka zastane bude vůl. Ovšem, to mně nabádá k opatrnosti a k obavě o svobodu. Mimochodem, taky bych s Paroubkem nešel na pivo...

0/0
10.5.2010 13:47

Alekks ban

Re: doporučuji

článek je tendenční. pan pehe asi nezaregistroval, že tzv. "pravicová média" si vzala na paškál  i představitele jiných politických uskupení než jsou sociální demokraté. počínaje podivnostmi na pražské radnici, přes aféru na plzeńských právech až po čunkovi trampoty. skutečnost, že čssd v čele s paroubkem útočí bezhlavě na všechny a všechno je neoddiskutovatelná.

0/0
10.5.2010 14:07

irxx

Re: doporučuji

neoddiskutovatelná? na to je nějaký rozsudek? to je mantra jako řemen, neoddiskutovatelné je obecná pokleslost letošní kampaně, a to si ještě dovolím pochybovat o vlastních slovech. Váš příspěvek je indicií, že se skutečně médiím daří volitelnost levice vystrčit na hranu nevkusu. Dát jí cejch ubohosti a nekompetentnosti. To páchne, pane to skutečně páchne... levice je legitimní volba. Tím že budeme tisíckrá říkat že levice je fuj, stane se toto pravdou? kdo tyto metody používal?

0/0
10.5.2010 14:17

Alekks ban

Re: doporučuji

já proti levici ve svý podstatě vůbec nic nemám a chápu, že pro spoustu lidí je jasnou volbou. nemám dokonce ani nic proti sociální demokracii v moderním pojetí. to se ale na hony vzdaluje od socdem pod vedením paroubka. mně se zdá, že zaměňujete pojem levice za pojem socdem. současná kampaň je samozřejmě hnus ze všech stran, ale čssd v ní hraje prim způsobem, který mě dnes a denně uvádí v úžas. 

pro mě je levice asi nevolitelná za všech okolností, ale s nostalgií vzpomínám na politickou kulturu v době zemana či špidly a to taky nebyla žádná sláva. samozřejmě k tomu přispívají i topolánkové, langrové či bursíkové.

0/0
10.5.2010 14:49

Lumirel.

Re: doporučuji

Stačí jedna věta.. Za dob Zemana jsem, jako pravicový volič, ČSSD alespoň respektoval.

0/0
10.5.2010 16:11

Alekks ban

Re: doporučuji

btw, to že si neodpustí paroubek invektivu na úkor svých politických soupeřů ani v kondolenčním dopisu snad mluví za vše.

0/0
10.5.2010 14:09

bakules

všimli jste si

že toto postkomunistické oteklé čuně i v komentáři k úmrtí p.Motejla zamotalo předvolební debatu.Nechapu,,,,

0/0
10.5.2010 7:12

Alekks ban

Re: všimli jste si

všimli a je nám z toho na zvracení

0/0
10.5.2010 13:33

Isowan

Re: všimli jste si

To, jak reagoval Paroubek, je fakt vrchol sprostoty. Panu Motejlovi nesahal charakterem ani po kotníky. ;-€

0/0
11.5.2010 15:52

toufee

pravda

Media nejsou hodná a zlá....Media jsou zlá a mizerná.

0/0
10.5.2010 3:20

kdzupin

Vazeny pane Kopecky,

zcela souhlasim s Vasim nazorem a pod sloupek bych se klidne podepsal... S pozdravem, Karel Dzupin.

0/0
10.5.2010 0:39

Hepnerova

On by totiz Jyrka nejradsi zavedl cenzuru...

...a to nejlepe hned po volbach

0/0
9.5.2010 23:04

hippotame

Re: On by totiz Jyrka nejradsi zavedl cenzuru...

On totiz cenzuru , pokud vyhraje, take zavede. Paroulek je sibal.

0/0
9.5.2010 23:49

Lumirel.

Re: On by totiz Jyrka nejradsi zavedl cenzuru...

S tím počítám a proto ČSSD nevolím. :-)

0/0
10.5.2010 16:12

Vrano

Dyškrymynácija!

Chceme zpátky mítinky! Do škol ani do fabrik nechodíme! More!

0/0
9.5.2010 22:29

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Po našem vítězství v parlamentních volbách

si uděláme i s médii pořádek. Náš Pecina už odvádí v řadách policie dobrou politickou práci.  To v Pardubicích byla zatím jen malá ukázka a slib příznivcům. Ne každý si tu demokracii zaslouží a my už sami rozhodnem, kdo na ní má a nemá nárok.;-)

0/0
9.5.2010 22:27

Totedyne

nejste nezávislí, takže nebojujete o svobodu slova

Článek by se dal shrnout: Za všechno může Paroubek. My nic, my muzikanti. Každý nezávislý čtenář musí dosvědčit, že k panu Paroubkovi nepřistupuje Mladá Fronta Dnes stejně, jako k ostatním předsedům demokratických stran. I tento článek dosvědčuje zaujatost a vyvrací nezávislost.

Já osobně zatím se k blokádě nepřipojím, považuji ji za kontraproduktivní.

0/0
9.5.2010 22:11

kdzupin

Re: nejste nezávislí, takže nebojujete o svobodu slova

To nebyl clanek, reportaz nebo objektivni dokumentace nejake udalosti. Slo o sloupek s nazorem auotra, pana Kopeckeho. Musim ovsem dodat, ze jeho nazor zcela sdilim a reflexe skutecneho stavu veci byla naprosto presna...

0/0
10.5.2010 0:42

bednakytu

A vy jste prosím kdo?

Vrcholný politik ČSSD? Proč se tedy nepodepíšete svým jménem?8-o

Pokud vím, něco podobného, jako jste napsal v závěru vyjádření, prohlásil David Rath.....

0/0
10.5.2010 1:56

Totedyne

Re: A vy jste prosím kdo?

8-o Když vám o to tak jde, tak se jmenuji Hlavatý, jsem řadovým členem ČSSD.

0/0
10.5.2010 23:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.