Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evakuace královny, desítky zlomenin. Výkřik při minutě ticha spustil paniku

Nizozemská královna Beatrix s rodinou byla v úterý večer evakuována z obřadu na památku obětí druhé světové války v Amsterdamu. Během minuty ticha se totiž náhle ozval pronikavý výkřik. V davu vypukla panika, která si vyžádala desítky zraněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

capka

Kontext

Tady to máte dotažené do všech souvislostí.

Třeba pak pochopíte...

http://www.studentpoint.cz/10-cestovani/1588-oranzove-silenstvi-nizozemsko-bujare-slavilo-den-kralovny/

0/0
11.5.2010 11:27

Tetex

Stádo krav a volů....

0/0
7.5.2010 7:22

JaroslavChudacek

komentář k události

http://chudacek.blog.idnes.cz/c/136829/Vzpominka-na-zemrele-v-Amsterdamu-narusena.html 

0/0
6.5.2010 9:07

zlatý banánovník

Velmi dlouhý výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní

;-DRv

0/0
5.5.2010 18:48

Charles panther _ růžový Lytton

Re: Velmi dlouhý výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní

....ortodoxní jevrej !;-D;-D

0/0
5.5.2010 21:05

a+a

?

Nevím co zmatkovali ? U nás se procházejí teroristé po střeše nad tiskovkou naší vlády  a pohoda. EU

0/0
5.5.2010 18:45

Ti-Li-Ling

Kdo se bojí,

nezlobí.

0/0
5.5.2010 17:57

Vrah je zahradník

Vypadal jako ortodoxní žid

:-P

0/0
5.5.2010 12:53

nonick2

Re: Vypadal jako ortodoxní žid

...že by s nim byl v sauně? ;-D

0/0
5.5.2010 13:34

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Re: Vypadal jako ortodoxní žid

Ne, jel s ním v tramvaji! ;-D

0/0
5.5.2010 13:44

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Mám zde zprávu na titulní strany nizozemských deníků:

Včera večer okolo 19:00h šla paní Vopršálková se psem Seifertovou ulicí na Žižkově a vzpříčil se jí při přecházení ulice podpatek v tramvajové koleji, který si za výkřiku ulomila a vyvrtla si při tom kotník. Byla převezena do špitálu, kde doktoři konstatovali, že zranění je jen mírné. Kolej i pes neutrpěli žádnou újmu.

0/0
5.5.2010 11:10

čo koho do toho

Re: Mám zde zprávu na titulní strany nizozemských deníků:

dobre ty;-D;-D;-DR^

0/0
5.5.2010 11:24

send

Re: Mám zde zprávu na titulní strany nizozemských deníků:

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.5.2010 12:03

nonick2

Re: Mám zde zprávu na titulní strany nizozemských deníků:

Večerník Praha: Včera večer okolo 19:00h šla paní Vopršálková se psem Seifertovou ulicí na Žižkově a vzpříčil se jí při přecházení ulice podpatek v tramvajové koleji, který si za výkřiku ulomila a vyvrtla si při tom kotník. Byla převezena do špitálu, kde doktoři konstatovali, že zranění je jen mírné. Kolej i pes neutrpěli žádnou újmu.

The New York Post: Ze včerejšího vážného incidentu za účasti jedné osoby a jejího psa byli obviněni správci komunikací a tramvajových kolejí. Osoba utrpěla posttraumatický šok a dle jejího vyjádření bude její právník požadovat odškodnění v řádech statisíců dolarů.

AL jazeera: Další Evropanka procházející se bez burky na veřejnosti (!) doplatila na hříšnou slabost pro nečistá zvířata jako jsou psi - trestu neunikne, Allahu akbar!

Jerusalemś Ha´arec: Tob shebbe goyim harog.

0/0
5.5.2010 12:48

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Re: Mám zde zprávu na titulní strany nizozemských deníků:

R^;-D

0/0
5.5.2010 13:22

ZZZZZZZZ

Re: Mám zde zprávu na titulní strany nizozemských deníků:

Google translate "Tob shebbe goyim harog" - nic

0/0
5.5.2010 19:57

Johny 20

V takových chvílich je vidět....

....jak seta naše dokonalá vyspělá společnost chová. Stačí jeden výkřik a dav se zblázní jako stádo ovcí

0/0
5.5.2010 10:56

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

.... takovéto hodnocení mě vždycky rozesměje, jak by ses choval ty ? vyspělý člověče?? :-P

0/0
5.5.2010 11:30

Léčitel pitomců

Re: V takových chvílich je vidět....

On ale neříká, že by se jako jediný choval jinak. Asi máte problém s interpretací psaného textu.

0/0
5.5.2010 11:33

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

vůbec nemám problém s interpretací, jen se ptám;-).  On píše že je vidět jak se chová vyspělá společnost - ptám se tedy jak by se choval on?? je na tom něco nejasného??;-)

0/0
5.5.2010 11:39

Léčitel pitomců

Re: V takových chvílich je vidět....

On prostě píše, že ta společnost asi tak úplně vyspělá a dokonalá není, to je vše. Je na tom něco nejasného? :-P

0/0
5.5.2010 11:48

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

ale to umí napsat každý, a proto se ho ptám co by teda ti lidé měli dělat, stojí-li v davu a někdo vedle nich začne řvát třeba "BOMBA!!!" mají stát na místě a koukat jako bulíci?? Já nevím, ale o společnosti to nehovoří vůbec nic.  Na rozdíl od incidentu v New Yorku, kdy kolemjdoucí nechali umřít raněného bezdomovce. ;-) teď už je to jasné?;-)

0/0
5.5.2010 11:54

Léčitel pitomců

Re: V takových chvílich je vidět....

Ale nikdo přece nemá těm lidem za zlé, že zpanikařili. Problém je ve vnímání naší společnosti jako něčeho dokonalého. Stačí zakřičet a bum, ta iluze se rázem rozplývá, ukazuje se, jaké napětí a nejistota je uvnitř. Chápete? :-)

0/0
5.5.2010 12:03

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

ne, je to stejné jako by někdo volal hoří, kdo není uplně pitomý se pokusí ihned zdekovat, jistěže jsou různé stavy paniky/ovládání ale není to nic co definuje stav vyspělé společnosti - jako příklad je to mimo mísu. Chápete?

0/0
5.5.2010 12:48

Léčitel pitomců

Re: V takových chvílich je vidět....

Přesně tak. Přes veškerou iluzi dokonalosti je naše společnost jen krůček od úplného rozpadu. A ten přijde, tím jsem si jist. Historie nezná žádnou věčnou civilizaci.

0/0
5.5.2010 11:32

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

... ano hystorie se opakuje, jde jen o to zda rozpad znamená totální zhroucení nebo pouze přechod na jiný systém. Je laciné dělat děda Vševěda a při tom být stej ný slepec jako ti okolo. (Abych předešel pichlavým otázkám - já nevím jak to tady dopadne;-)).

0/0
5.5.2010 11:37

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

i

0/0
5.5.2010 11:46

Léčitel pitomců

Re: V takových chvílich je vidět....

Mezi zhroucením a přechodem na jiný systém není velký rozdíl. Vypadat to bude podobně. Co třeba islamizace Evropy? Je to zhroucení nebo přechod? Ta hranice není zcela zřejmá.

0/0
5.5.2010 11:50

gaDzin

Re: V takových chvílich je vidět....

To je zhrouceni, navrat do doby kamenne, konec vyvoje a poznani. Vse je totiz objasneno a vysvetleno v Koranu a co v nem neni neexistuje ci existovat nema, cili se to znici. Vse ceho jsme za desitky a stovky let dosahli muze byt behem par let zniceno a zapomenuto diky lidske hlouposti, omezenosti, nezdelanosti

0/0
5.5.2010 12:03

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

zase je to pouze o názoru, není to konec, ve stejném stavu byla i evropa ve středověku, uvolněním vzdělanost a postupnýn bohatnutím širších vrstev obyvatelstva byla zlomena/otupena moc církve. Stejným způsobem se bude vyvýjet muslimský svět/populace.

0/0
5.5.2010 12:52

Fai Rodis

Re: V takových chvílich je vidět....

Takze mate za to, ze to behem pristich 300-400 let zmaknou?

Doufejme, ze nejaka ta vzdelanost se zatim udrzi v Cine.

0/0
5.5.2010 13:32

kolda501

Re: V takových chvílich je vidět....

možná to zmáknou rychleji, nicméně je naším právem, (kterého se sami dobrovolně zbavujeme), chránit naši kulturu včetně zpřísnění přistěhovalecké politiky. Ideální by bylo aby to zmákli tam odkud pocházejí - nebudou mít pak důvod prchat.;-)

0/0
5.5.2010 20:39

nonick

"Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

uvedl velitel amsterdamské policie Bernard Welten...

Hmmm...pokud se ihned neomluví, nejpozději do tejdne u policie skončí (ten velitel - aby nedošlo k mejlce) ;-D Rv

0/0
5.5.2010 10:55

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Re: "Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

Ještě že nenapsal, že dotyčný vypadal jako Mohamed! To by bylo teprv tóčo! Rv;-D

0/0
5.5.2010 11:11

JaroslavChudacek

Re: "Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

V holandských novinách stálo, že byl OBLEČEN jako ortodoxní žid. Začalo to tím, že telefonoval mobilem během 2 minut ticha. Když ho lidi napomenuli, ať respektuje ticho, tak začal křičet.

0/0
5.5.2010 11:43

JaroslavChudacek

Re: "Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

http://www.nrc.nl/binnenland/article2538244.ece/Verdachte_dodenherdenking_langer_vast

De 39-jarige in Nederland geboren man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig. Na herhaaldelijk aandringen van omstanders, die hem tot stilte maanden, begon hij te schreeuwen. Iemand riep daarop 'bom, bom, vlucht', zo bevestigde de Amsterdamse korpschef Bernard Welten. Tientallen mensen raakten in paniek, honderden zetten het op een lopen. In de ontstane commotie vielen dranghekken om, waarbij ook kinderen gewond zijn geraakt.

0/0
5.5.2010 11:44

JaroslavChudacek

Re: "Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

Po jeho křičení začala panika. Někdo prý křičel "bomba, bomba".

Není mi zatím jasné, zda vše byla jen eskalace po tom telefonováním mobilem. Nebo zda šlo o připravené narušení vzpomínky na oběti války.

0/0
5.5.2010 11:48

Kalenka

Re: "Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

Zřejmě se holanďané opovážili připomenout nežidovské oběti války.

0/0
5.5.2010 11:51

Klement z Prahy

Re: "Výkřik vydal muž, který vypadal jako ortodoxní žid",

Dve minuty je moc, kdyby se uskromnili a jednu, tak byl klid....

0/0
5.5.2010 20:42

doktor_bota

Proč by chtěl ochránce zvířat vraždit královnu?

:-P

0/0
5.5.2010 10:50

send

Re: Proč by chtěl ochránce zvířat vraždit královnu?

Včelí královna zneužívá chudáčky dělnice. :-(

0/0
5.5.2010 12:04

Sarka-3

Re: Proč by chtěl ochránce zvířat vraždit královnu?

A co teprve trubce !

0/0
5.5.2010 12:11

Léčitel pitomců

Pořádat akce tohoto typu

je ta největší hloupost. Lidi si o nějaký útok přímo říkají. Jenže co dělat, když se všichni tak nudí... Rv

0/0
5.5.2010 10:28

Vit I.

strach

Strach je hrozná nemoc :-/

0/0
5.5.2010 10:09

kolda501

Re: strach

taky bys zdrhal..;-)

0/0
5.5.2010 10:15

Léčitel pitomců

Re: strach

A nebo tam vůbec nešel R^

0/0
5.5.2010 10:26

kacenkin

Re: strach

na takové akce chodí jen lidé, kteří nemají nic lepšího na práci a nudíse...

já si svého volného času vážím a proto ho věnuji jiným akcím :))))

0/0
5.5.2010 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.