Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Posílení mise v Afghánistánu by mohla ještě projednat Fischerova vláda

Fischerova vláda by ještě po květnových volbách mohla přinést návrh na posílení jednotek v Afghánistánu, shodli se v Otázkách Václava Moravce ministr zahraničí Jan Kohout a ministr obrany Martin Barták. Oba míní, že jednou z cest, jak zemi pomoci, je školení tamních složek v České republice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vodnicivcechach

drzim palce kluci zeleni

;-) R^R^R^

0/0
3.5.2010 18:11

legi

Židia posielajú kresťanov zabíjať moslimov-aká tragikomédia.

0/0
3.5.2010 10:52

Slaine55

Re: Židia posielajú kresťanov zabíjať moslimov-aká tragikomédia.

Komédia hlavně ten tvůj rádobynázor.

0/0
3.5.2010 11:28

Slaine55

Za rok tam budou na dvě věci...

Posily je nutné nyní. Pak už bude pozdě. Ale budeme se nyní radit, aby pan Paroubek byl dostatečně s komunisty vidět. Pouze mi u komoušů uniká smysl. Vždycky živili plamínek nenávisti vůči západu a stále se trénovalo na válku.

0/0
3.5.2010 10:52

vodnicivcechach

Re: Za rok tam budou na dvě věci...

a jakpak ty to muzes vedet?;-)

0/0
3.5.2010 18:11

kuk.vvykuk

Zajímavé

Na tohle peníze jsouRv

0/0
3.5.2010 7:28

Slaine55

Re: Zajímavé

Ano, jsou. Musí být. Jinak si Můžete zapomenout na vaše hospůdky, krámečky dovolené atd. Tohle je prostě realita a nikoli idealní sen.

0/0
3.5.2010 10:47

Leo Jr.

chci Čecha premiérem České republiky!!!!!

;-€;-€;-€;-€;-€;-€

0/0
2.5.2010 19:47

AK-47

Kdo říká,

že je krize a nejsou finance? Jestliže můžeme financovat válku, tak je ještě dobře.

0/0
2.5.2010 19:35

tučňák v exilu

Re: Kdo říká,

Naopak, obrana byla vždy jeden ze základních důvodů pro existenci kteréhokoli státního útvaru. Sociální systém, třeba, je jen novodobá nadstavba :-)

0/0
2.5.2010 19:38

AK-47

Re: Kdo říká,

Jenomže to není obrana, ale útok. Sami Afghánci si přejí odchod VŠECH cizích vojáků. Afghánistán se stává pro USA druhým Vietnamem a my tam budeme posílat krvácet naše kluky. Doufám, že až budou "slavně" ustupovat, tak se najde pro ně místo ve vrtulnících, jako to bylo v Saigonu.

0/0
2.5.2010 19:43

tučňák v exilu

Re: Kdo říká,

Taktický nebo operační útok je častým prostředkem dobré obranné strategie - a kromě toho NATO v Afghanistánu neútočí :-P

0/0
2.5.2010 20:12

pes Muki

Re: Kdo říká,

Z vojny znam, Stalinovu poucku, ze nejlepsi obrana je utok

0/0
3.5.2010 5:23

zoufalec1

Re: Kdo říká,

a co tam pohledává? Zabíjí ve jménu demokracie. Stejně jako ve Vietnamu a v Koreji

0/0
3.5.2010 9:01

pes Muki

Re: Kdo říká,

Myslis si ze afganci jsou stejne svorny narod jako Jugoslavci? Mimochodem vazne nevis, ze vojenska sluzba je dobrovolna?

0/0
3.5.2010 5:22

Slaine55

Re: Kdo říká,

Pane, vy jste idealista. Všechny války jsou strašné, ale kdo z Afgánců je tím, kdo říká odejděte? Hm? Tálibové. Aby je nikdo nerušil. Aby mohli v klidu popravovat desítky lidí denně na stadionech a miliony nutit k absurditám.

0/0
3.5.2010 10:46

Slaine55

Re: Kdo říká,

Nejprve si musíte vyválčit místo pro život a pak teprve můžete pomýšlet na zařizování hnízda. Vy to nechápete?

0/0
3.5.2010 11:18

AKM

na Kandahár!!!§

Ať žije, dámy a pánové, americká svoboda a demokracie. Tuhle vojnu vyhrajeme.

0/0
2.5.2010 18:43

pes Muki

Re: na Kandahár!!!§

Spise je otazka, zda se ubranime. ja vim, ze sis toho dokazal nevsimnout ale v tomto stretu kultur jsou muslimove v ofensive

0/0
3.5.2010 5:28

Slaine55

Re: na Kandahár!!!§

Hm. Další mírotvůrce s jednou rukou nabízející leták s rozesmátými lidmi a druhou šlehajíc mírovou ratolestí napřítele přes hlaveň jeho kalašnikova. Hurá, už jsem klidný.

0/0
3.5.2010 11:27

AKM

Re: na Kandahár!!!§

jak, "leták"? jak, "mírotvůrce"? Tady sem cet tu diskusi a nikdo neprojevil radost a nadseni z toho, ze nase moudra a oblibena docasna urednicka vlada chce vyslat vice lidi do Afghanistanu. JAK TO??? Vzdyt cim vic lidi posleme pomahat budovat svobodu a demokracii pro afghance, tim vic nas budou mit nasi nejlepsi spojenci z USA radi. A pak nas urcite ubrani pred ruskou invazi. P.S. Hm. Mozna si to neuvedomujete, ale v Hílmandu se bojuje i o Prahu!

0/0
3.5.2010 18:04

ELAPHURUS

V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

ani jeden voják NATO a samozřejmě ani Američani nemají v této zemi co pohledávat

0/0
2.5.2010 16:45

tučňák v exilu

Re: V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

V Severní Africe nebyl potřebný ani jeden český voják, ani jeden voják commonwealthu a samozřejmě ani američani neměli v těch zemích co pohledávat.

0/0
2.5.2010 16:47

ELAPHURUS

Re: V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

Rozdíl mezi válkou a neválkou ( případně okupací )  je ti jasný ? Demagogicky bych mohl oponovat, kde byli slavní Angličané a Američani v srpnu a září roku 1968 ?

0/0
2.5.2010 16:50

tučňák v exilu

Re: V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

Proč by se měli plést do komunisticko-komunistickýcgh sporů?

A jaký přesně byl rozdíl mezi neválkou třeba v Libanonu a Afghanistánem?

0/0
2.5.2010 17:09

ELAPHURUS

Re: V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

A jaký problém je v Afgánistánu ?

0/0
2.5.2010 19:40

tučňák v exilu

Re: V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

Že by ten, že se NATo chce pokusit nejen svrhnout Taluiban (to šlo lehce), ale nechat Afghanistán v jakž takž stabilním stavu?

0/0
2.5.2010 20:11

pes Muki

Re: V Afgánistánu není potřebný ani jeden český voják,

No od zacatku jde jen o to, aby tam byl takovy rezim, ktery nedovoli vycvikove tabory a zakladny pro utoky na zapad. Samozrejme  lidi co nevi ani co se stalo pred mesicem si to nepamatuji.A pri tom stacilo, aby s tim Taliban souhlasil a mohl tam vladnot dodnes

0/0
3.5.2010 5:37

navsteva s pravdou

cSSd a jeji odmitaci taktika je ostudou

ceske parlamentni demokracie a je ostudou zahranicni politiky teto republiky.

0/0
2.5.2010 16:18

vodnicivcechach

Re: cSSd a jeji odmitaci taktika je ostudou

presne tak.uz jen to schvalovani zavazku parlamentem je absurdni.co je komu po tom?ven jezdi bojuvky,poslanec to vykeca..copak to je jednani clenske zeme?-(

0/0
2.5.2010 16:24

tučňák v exilu

Re: cSSd a jeji odmitaci taktika je ostudou

copak o to, padlament to schvaluje ve většině států, furt jsme na tom líp, než Francie v 1990-1991 (tam ministr obrany - socialista - dokonce otevřeně říkal, že bude posílat saddámovi zprávy o plánech v Zálivu, takže Francouzský kontingent Američani odřízli od plánů a zpět ho vzali až když se ve Francii změnila vláda), ale ta "ne" taktika ČSSD tak nějak nepříjemně koresponduje s nedávným Filipovým požadavkem na vystoupení z NATO - dovedu si představit, že kdyby nedej Aštar Šeran KSČM + ČSSD získaly přes 100 hlasů, tak by Filip udělal "velkorysé gesto" a omezil požadavek jen na neúčast v misích a ČSSD by na to kývla, protože to už stejně provozuje...

0/0
2.5.2010 16:32

vodnicivcechach

uz aby to bylo!

kazde vahani je tak akorat pro ostudu.-spatne na tom je jedine-cr sve vojaky neposkytne svym obcanum napr.v nouzi,ale hlida kazdeho ouradu min.zahr.!-(((jejich vylety stoji vic,nez cela mise,a tahaj s sebou podnikatele..ale cechackove vidi jen tu armadu ze-!-(vylet civilu za kseftem stal zivoty,mili cechackove!-(tak prohnilou zkorumpovanou zem aby pohledal-(.tak do toho neplette materskou.ta ty frajery s kufrikama nezajima tak,jak zadneho politika v cr-(((

0/0
2.5.2010 16:04

tučňák v exilu

Re: uz aby to bylo!

Náhodou, v pomoci doma se armáda podstatně zlepšila - reakce na loňské přívalové záplavy byla vcelku rychlá, určitě pomohlo, že to bylo relativně blízko posádek...

0/0
2.5.2010 16:09

vodnicivcechach

Re: uz aby to bylo!

fakt?tak srry armade-)mel jsem nejake info,ze oranz.barety byly zrusene.zustaly jen bojove pro mise

0/0
2.5.2010 16:19

tučňák v exilu

Re: uz aby to bylo!

Ony byly zrušené tím stylem, že část lidí a techniky byla převedena pod Vnitro k hasičům a zbytek k ženistům - na té Moravě pomáhali jak ti ženisti, tak motostřelení, v podstatě ženisti dodali lidi a techniku na takové jako stavbu mostů a tak, prostě technicky náročnější věci, a bigoši dodali "obsluhu lopat" ;-)

0/0
2.5.2010 16:29

Mareš

Re: uz aby to bylo!

8-o To jak tam po třech dnech přijeli z holýma rukama , je zlepšení?????8-o

0/0
3.5.2010 12:25

Nikola Šuhaj

Tak je to sptrávne

tak to ma byt. Nejsou peníze pro maminky na mateřské, na zdravotnictví, na důchody, prostě na nic, ale na vojenské mise se vždycky najdou. Komu pak chtějí říkat, že se musí šetřit?Rv

0/0
2.5.2010 14:30

Skřítek Žrádelník

Re: Tak je to sptrávne

Maminky na materske pockaji, nemaji mit fakany, kdyz na to nemaji chechtaky, vsichni za sve, kolego, vsichni za sve!!! ;-O

0/0
2.5.2010 14:34

Ješter 103

Re: Tak je to sptrávne

R^

0/0
2.5.2010 14:44

vodnicivcechach

Re: Tak je to sptrávne

neplet armadu s materskou,je moc videt,ze to nechapes-(

0/0
2.5.2010 16:07

statečný

Re: Tak je to sptrávne

A ti žoldáci jsou tam za své???!!

0/0
2.5.2010 15:28

vodnicivcechach

Re: Tak je to sptrávne

nejsou to zoldaci!

0/0
2.5.2010 15:54

zoufalec1

Re: Tak je to sptrávne

jak se tedy nazývají vojáci, kteří jsou v armádě a bojují za peníze? Jestliže připustíme, že jiný výraz pro plat vojáka může být i žold, pak tedy ti, kteří tuto mzdu ( žold ) pobírají jsou žoldáci

0/0
3.5.2010 9:13

vodnicivcechach

Re: Tak je to sptrávne

ne,je zamestnava jejich stat ve sluzebnim pomeru!!cizi statni prislusnik nemuze slouzit v ceske armade!oni jsou v praci,chapes?to uz bys mohl nazyvat zoldakem kazdeho zamestnance nadnarodni banky,firmy apod.;-€to uz vetsi zoldaci jsou skutecne banovni urednici!!

0/0
3.5.2010 18:15

vKrieg

Re: Tak je to sptrávne

Ironie ve válce je, že stateční a dobří jdou do boje a zemřou stačilo zbabělci a hyeny zůstanou doma a sužují slabé.

0/0
2.5.2010 16:01

vodnicivcechach

Re: Tak je to sptrávne

super psane

0/0
2.5.2010 16:16

zoufalec1

Re: Tak je to sptrávne

tak v tomto případě jste se netrefil. Do boje jdou lidé, kteří se k tomu za nemalé peníze zavázali, se ctí nebo dobrotou to nemá absolutně nic společného

0/0
3.5.2010 10:51

zoufalec1

Re: Tak je to sptrávne

napsal jsem to i jinde, myslel jsem že pisatel ve své hlouposti nemůže mít konkurenta ale vidím, že jsem se zmýlil. Tak tedy platí i zde, že:  Nejstrašnější je srážka s blbcem

0/0
3.5.2010 9:08

legi

Re: Tak je to sptrávne

Jinak zdráv ???

0/0
3.5.2010 10:56

tučňák v exilu

Re: Tak je to sptrávne

Na armádu dáváme méně, než velká část zemí NATO, dáváme méně, než jsme se při vstupu zavázali... Takže v tom asi problém nebude.

0/0
2.5.2010 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.