Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident Klaus: Nové strany jsou pro demokracii nebezpečné

Nově vznikající strany, především Věci veřejné a TOP 09, jsou nebezpečím demokracie, kritizoval předvolební situaci v České republice prezident Václav Klaus. Radek John ani Karel Schwarzenberg podle něj nemají žádný politický názor a jejich strany se lehce dají "převalit" z jedné strany na druhou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zela

reakce na ctenare MF READER

Ve svem prispevku pisete, ze se nove, silne strany - TOP 09, VV, zeleni - pred volbama dostatecne politicky nevyhranuji, coz muze po volbach vest k jejich nepredvidatelnemu chovani v parlamentu. - S tim nesouhlasim. Zrovna u TOP 09 bych se tohoto neobaval, ti se podle me profiluji pravicove dost silne, tam nejake prevlekani kabatu nehrozi. A taky musim rict, ze timhle svym vylevem me Klaus hodne hnul zluci, protoze se snazi zasahovat do predvolebniho boje a ovlivnovat svym zaujatym nazorem volice.

0/0
8.5.2010 14:10

Zela

Re: reakce na ctenare MF READER

A rict ze nove strany jsou hrozbou demokracie, je jen jednostranny vyklad dane situace - ja bych treba tu samou vec interpretoval naprosto naopak: ze lide, znechuceni necinnosti, sliby, korupci a naprostym zglajchsaltovanim dosavadnich parlamentnich stran od roku 89 (tzn. ze vsechny jsou prakticky levo-stredove a clovek nema dostatek alternativ k volbe), se konecne rozhoupali a chteji zmenu, chteji videt nove tvare a neboji se jit volit politiky, o kterych si mysli, ze jim tyto zmeny prinesou. Kteri by jeste mohli mit nejaky charakter. Kteri jsou rekl bych "neposkvrneni".

0/0
8.5.2010 14:11

Zela

Re: reakce na ctenare MF READER

A prave tohle je podle me naopak vitezstvi demokracie v letosnich volbach - ze ty stare, proflakle strany, ktere se dlouhodobe vykazuji jako neefektivni, letos budou konecne za svou dosavadni totalni ignoraci svych volicu spravedlive potrestany. A proto za sebe rikam: jen vice preferenci novym stranam. Dejme jim sanci ukazat, ze politik nemusi byt synonymum ke "zkorumpovana svine u koryta". Protoze jak u modrych tak oranzovych uz tuhle jistotu mame.V[>-]

0/0
8.5.2010 14:12

Bouše

To říkali za totáče i komunisti ...

0/0
7.5.2010 10:08

Philosopher

Demokracie

Prvkem demokracie je zajisté označit nové strany jako nebezpečné pro demokracii. Prvkem nedemokracie by však bylo zakázat působení nových stran.

0/0
7.5.2010 8:37

Bouše

Re: Demokracie

Ty jsi člověče úplný Lao-c' .:-P

0/0
7.5.2010 10:22

vladoooo

Neví co mluví..

Nic nemůže být pro demokracii nebezpečnějšího, než to co sám založil ODS. Parta která pro prachy udělá vše. Však už se raději vzdal svého četného předsednictví.....

0/0
4.5.2010 0:58

komentator-1

Klaus v má v zásadě pravdu

Podívejte se, co předvedli v minulém volebním období zelení. Strana bez členské základny, v zásadě takový elitní klub poslanců, kteří ani nejsou schopni se ujednotit v názorech.

Nové strany by měly růst zdola, nikoli vyrobit špičky, naplnit kandidátky do sněmovních voleb a čekat, jestli má cenu něco s tím dělat nebo ne.

0/0
3.5.2010 8:40

Sav

Re: Klaus v má v zásadě pravdu

Souhlasím s názorem pana prezidenta a tím pádem i komentátora-1. Myslím si, že dvě velké strany s odlišným názorem by mohly naší malé zemičce stačit. Doplnila bych je jen několika velkými košťaty, aby v obou stranách pořádně zametla. Pidistrany  dělají převážně potíže a vedou  obvykle k rozpadu těžko rodících se koalic. [>-]

0/0
7.5.2010 8:25

Forrrest

Prezident Klaus je pro demokracii nebezpečný

http://smrk.blog.idnes.cz/c/106155/Vaclav-Klaus-a-KGB.html

0/0
2.5.2010 23:37

libynn

Má pravdu, prezident!

Nové strany jsou malé, nezkušení lidé v nich budou dělat z neználkovství(hop na špek) fatální chyby a stanou se onucí v rukou vítěze, či schopného manipulátora!!  TOP 09 nejsou nové tváře, jen nový název!

0/0
2.5.2010 10:41

xfilesbrno

Re: Má pravdu, prezident!

a ty "staré" strany vznikly jak? Hned byly zkušené,udělaly vše dobře od roku 1989?

manipulátorů zde máme celou řadu, Klaus, Rath,Topolánek,Paroubek,Kalousek a další a další..

Váš příspěvek hodnotím jako hysterický výkřik, který skočil na lep největšímu manipulátorovi v ČR.Rv

0/0
2.5.2010 10:45

libynn

Re: Má pravdu, prezident!

To chcete dalších 20 let hledání "demokracie" z pohledu kdoví koho? Já říkám, že to doteď jakž takž šlo. Neposuzujte životní úroveň a bohatství státu podle západu, ale např. podle toho, že dokážeme dlouhodobě uživit tolik, nejenom romských, nepracujících tak, že jim ti nízko příjmoví zaměstnaní (pracující), závidí! Toto dokáže uskutečnit jen velmi schopný politik, který má skušenosti a ví, jak na to! Jsou to ti, kreří jsou tam nejdéle,to dá rozum!!

0/0
2.5.2010 11:04

xfilesbrno

Re: Má pravdu, prezident!

to je ale demagogie.. chcete říct, že dnes uspěje jen všehoschopný politik(ář).?! nepíšu nic o životní úrovni západu,nevím proč to sem montujete? Ti co jsou tam nejdéle mají nejvíc napojení na různé lobbisty,zájmové skupiny,justiční mafii, apod. ,zkrátka velký prostor pro korupci. Proto státní peníze chybí tam, kde jsou potřeba o končí v kapsách těchto nenasytů.. takže dinosaury vypráskat a to hned..!!

0/0
2.5.2010 12:02

libynn

Re: Má pravdu, prezident!

psal jsem s velkou nadsázkou, až ironií, ale budiž! Opravdu si myslíte, že ti noví, nezkušení, nepodlehnou?? Navíc mně toto pološílelené volání po nezkušených z nových stran připomíná dobu, kdy dělníci vedli továrny!!?? Takhle to chcete?

0/0
2.5.2010 12:16

cinklá státní zakázka

Re: Má pravdu, prezident!

R^

0/0
2.5.2010 11:08

MF Reader

Pan prezident se mýlil.

Nově vznikající politické strany jsou zárukou politické diverzity a tudíž Demokracie, v přeneseném slova smyslu.

Ovšem problém bych viděl především v tom, že nově vzniklé strany, jako např. TOP 09, Věci veřejné, nebo Strana Zelených nemají za sebou žádný určitý volební program "pro někoho". Tedy se z nich nutně stávají politické "prostitutky" a hrozí jejich přebíhání od pravice k levici, podle toho, jak budou vypadat aktuální preference.

0/0
2.5.2010 10:29

vladoooo

Má pravdu

Dovedete si představit, že by musel lobovat u tolika stran aby se stal prezidentem? To je přece nebezpečí pro demokracii předem se nedohodnout na tom kdo bude prezident!!!!!!

0/0
2.5.2010 7:42

culombo

jj

dědula nám stárne a b..... .:-P

0/0
1.5.2010 18:42

taknebotak

je třeba přitvrdit budu volit TOPKU

jinak si ti rudí tady budou za chvíli dělat co chtějí !!

0/0
1.5.2010 16:22

xfilesbrno

Re: je třeba přitvrdit budu volit TOPKU

s tím koho mají ve vedení? hm, takže jsi pro korupci? tak to potom vol Top09:-/

0/0
1.5.2010 17:48

everlast1

Re: je třeba přitvrdit budu volit TOPKU

Nebjis se ze Kalous domluvi zase vladu s komunisty? ;-D

0/0
2.5.2010 4:30

xfilesbrno

Re: je třeba přitvrdit budu volit TOPKU

jo, ale až poletíš v letadle TOP09, tak si neber padák od Kalouska..;-D;-D

0/0
2.5.2010 12:08

ptáček

Sarajevo.

Václave, zdraví Tě Lajos Bácsi. No, už se nepamatuješ, viď ?;-D

0/0
1.5.2010 16:18

everlast1

Re: Sarajevo.

R^

0/0
2.5.2010 4:32

denny2006

Re: Sarajevo.

no,jestli-že je to jediný jeho hřích minulosti,tak je z pohledu množství daleko závažnějších prohřešků ostatních stran české politiky čistý jako lilie.

0/0
2.5.2010 10:38

xfilesbrno

Re: Sarajevo.

a tady Rádží Sindha..;-D

0/0
2.5.2010 10:46

truthspeaker

Karel!

"Výroky pana prezidenta mne baví často, tento se obzvlášť povedl" ;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
1.5.2010 15:11

woodward1.1

Re: Karel!

to fakt řek?

8-oR^;-D

0/0
2.5.2010 12:12

--Judith--

Pan prezident zase háže perly.

Do jisté míry chápu ty lékaře, kterým se zdál divný. Mě se taky zdá divný.

0/0
1.5.2010 13:50

vovov

Re: Pan prezident zase háže perly.

Až na jednu maličkost: To co řekl pan prezident je bohužel pravda. Pokud jste jiného názoru, sdělte prosím národu laskavě, jaké jsou politické názory  pana Johna a pana Schwarzenberga, jaké jsou politické názory členů těchto stran.

0/0
1.5.2010 14:35

truthspeaker

Re: Pan prezident zase háže perly.

Volič TOP09 nemá problém si to zjistit. Pro neschopné ubožáčky, kteří čekají až jim to někdo další vysvětlí, zde je link: http://www.top09.cz/proc-nas-volit/politika/

0/0
1.5.2010 15:15

everlast1

Re: Pan prezident zase háže perly.

R^

0/0
2.5.2010 4:33

xfilesbrno

Re: Pan prezident zase háže perly.

a můžete mi sdělit v čem konkrétně má pan prezident pravdu? a můžete mi to nějak vyložit s konkrétními příklady?:-)

0/0
2.5.2010 10:51

legi

Najhoršie pre demokraciu je manipulácia s ľuďmi !

0/0
1.5.2010 13:31

Duhax

Re: Najhoršie pre demokraciu je manipulácia s ľuďmi !

Myslíte jako, naložit je do autobusu a přivézt na míting. ;-D;-D

0/0
1.5.2010 13:33

legi

Re: Najhoršie pre demokraciu je manipulácia s ľuďmi !

Nie. Zmanipulovaní prídu sami...;-D

0/0
1.5.2010 13:37

Duhax

Re: Najhoršie pre demokraciu je manipulácia s ľuďmi !

Jasně , už to chápu, naco útrácet za autobus, tím je pak převálcujem, když nebudou chtít jít tam kam chceme ! ;-D;-D;-D

0/0
1.5.2010 13:41

Duhax

Klaus SPASITEL

On je něco jako spasitel, ale bohužel si toho málkdo všímá. Však všichni uvidíte, na jeho slova jednou dojde, akorát si už nikdo

nevzpomene , že to byla právě jeho slova. No nenaštvalo by vás to ? On

už beztak ani nemůže kvůli tomu pořádně usnout. Strašně ho štve, že se nemůže zapsat do dějin ničím zásadním. "Já první" nebýt v něčem první ! Tak zkouší co se dá. Masaryk - první prezident ČSR,,Hácha - první válečný, Beneš - první poválečný prezident, Gottwald - první dělnický prezident, Zápotocký - první, který zemřel ve funkci na infarkt, Novotný - první abdikující prezident, Svoboda - první odvolaný pro   ezpůsobilost, Husák - má prvenství v tom, že byl posledním socialistickým prezidentem :-). No a konečně Havel, ten Klausovi pije krev - první post-totalitní prezident, první český prezident. Má to sakra těžké, ten náš Klaus.

0/0
1.5.2010 13:05

beda venerabilis

Re: Klaus SPASITEL

Ale jako největší kapacita globálního neoteplování je bezkonkurenční.

Zvláštní, že nikdy voliče nesprdnul za to, že v devadesátých hlasovali pro ODS, která sice vedla patentovaně pravicově liberální řeči. Ale ve vší tichosti vedla politiku socializující monopolizace. ČEZ, Telefonica, uhlobaroni a všelijaké Agrotentononcy dnes ovlivňují politku mnohnásobně víc než nějaké aktivistické prázdné a falešné NGO či různé havlistické nikým nevolené iniciativy.

0/0
1.5.2010 13:20

ptáček

Re: Klaus SPASITEL

Mohl by se přivázat do řetězů a protestovat proti Kaplickému, že vůbec žil.EU

0/0
1.5.2010 16:21

beda venerabilis

Jasný a přímočarý názor

Klaus věří pouze těm stranám, které mají jeho sponzoři spolehlivě zkorumpované. Neřízené bujení nových stran do tohoto přehledného sytému vnáší zmatek. Klaus ví, že zdroje sponzorů nejsou bezedné. Proto nemůže nové strany přenést přes srdce. A navic existuje sice malé, ale přesto ne zcela vyloučitelné nebzepečí, že zkorumpovat vůbec nepůjdou. A takové pravodláskařství už do politiky vůbec nepatří.

0/0
1.5.2010 13:02

Cynyc

Kašpárek

na Hradě zacinkal rolničkami, abychom nezapomněli, že tam je. Užil si svých patnáct minut pozornosti a snad dá zase na chvíli pokoj.

0/0
1.5.2010 12:45

xfilesbrno

Re: Kašpárek

proč hned kašpárek? taky ho nemusím, ale není třeba ho hned urážet.

Dá se to napsat i bez urážek.:-)

0/0
1.5.2010 12:58

Cynyc

Re: Kašpárek

To, co Vy vidíte jako urážku, je podle mého soudu pojmenování věcí pravými jmény. VK je figurkou, jejíž každé vystoupení pobaví, ale nemá žádný reálný vliv. To je pro mě definice kašpárka.

0/0
1.5.2010 13:15

beda venerabilis

Re: Kašpárek

Ovšem zezadu mu přibrumlává trio Jakl, Hájek, Weigel, které má podobnou funkci jako mívali  Kotvald a Hložek za Haničkou Zagorovou.

0/0
1.5.2010 13:23

--Judith--

Re: Kašpárek

Ten trojlístek je opravdu povedený. Jeden bizarnější  než druhý.

0/0
1.5.2010 14:13

Duhax

Re: Kašpárek

Třeba takto:

Výrok pana prezidenta způsobil rozruch. Jeho vyjádření připomělo všem, že prezident má na věci zásadní názor a že je jeho poviností se k současné situaci vyjádřit. Jeho výrok byl publikován ve všech médiích a vyvolal vlnu diskusí. V zásadě lze tento

počin zařadit k předvolební šaškárně ve smyslu, že na Hradě zacinkal rolničkami, abychom nezapomněli, že tam je. Užil si

svých patnáct minut pozornosti a snad dá zase na chvíli pokoj. ;-D;-D;-D;-D 

.

0/0
1.5.2010 13:22

beda venerabilis

Re: Kašpárek

Oni znów nam tego džeza grają, my tanczymi, jest dobrze.

0/0
1.5.2010 13:34

Duhax

Re: Kašpárek

Cholera jasna !! Tak jest !! Niech grajou dalej ! Bedzie zabawa .

0/0
1.5.2010 13:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.