Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečas předvedl na nákupu bez banánů dopady řecké krize na Čechy

O Řecku se teď nemluví jako o zemi zaslíbené turistům. Její ekonomické problémy se stávají tématem i v české předvolební kampani. Lídr ODS varoval před zadlužováním navrhovaným levicí při špatné situaci na trzích. Dopad ilustroval na bohatém a chudém nákupu v síťovce. Prý nebude na banány.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irish Stout

Nejen pan Nečas, ale všichni politici zapomínají

ve svých výlevech o nutnosti šetření a ospravedlňování bolestných opatření pro občany na jedno zcela zásadní sdělení: TOTIŽ, ŽE ZEMI ZADLUŽILI ONI, POLITICI, NIKOLI MY, OBČANÉ. Tak ať si laskavě své dluhy zamáznou a dají nám pokoj.RvRvRv

0/0
2.5.2010 0:13

rebbe

Náš problém je nezaměstnanost proti dluhům

Na to je jediná metoda- dluhy dělat jenom na investice, ty svoji hodnotu vezmou i do budoucnosti. Zadlužovat se na výplaty dávek a podpor je největší pochybení, tyto peníze se rozplynou v pivě a cigaretách, jenom malá část je nutná k přežití.

Důsledek- na silnice, infrastrukturu, si klidně půčme nebo vytvořme systém soukromých dálnic, jako třeba v Polsku nebo v Itálii. Celkovou sumu dávek a podpor pak je nutno omezit přesně na tu částku, která se v rozpočtu najde bez nutnosti zadlužování. Podle nutnosti pak veškeré tyto spotřební výdaje krátit procentuálně na straně obdarovávaných tak, aby k překročení rozpočtu nemohlo dojít. Investice zajistí zaměstnanost, snížené dávky dodají chuť k hledání práce.

0/0
1.5.2010 7:50

vokroj

To je hezké, že Nečas mluví o krizi Řecka,

ale, že by nevěděl, že jeho předchůdce Topolánek podepsal bez sněmovny dáreček Řecku ... lžou a zatloukají jak mohou, jsou prostě a jednoduše pořád stejná banda

0/0
30.4.2010 21:52

události komentáře

realita

Čechům se ne nadarmo říká simulante bande – máme to prostě v krvi! Na kampani ČSSD mě jeden třicetiletý vrstevník požádal, ať se přidám k petici na zrušení poplatků u lékařů – odvětil jsem, že podepíšu pouze petici na zvýšení poplatku – prvně nechápal, ale pak pochopil a nechal mě :-). I jako statní zaměstnanec fandím ODS a TOP09, zpoplatnil bych VŠ (formou bezúročné státní „půjčky“ splatitelné do určitého věku života, s úlevami pro policisty, učitelé apod.), výrazně zvýšil daně u cigaret, alkoholu, rekreací, provozování výherních automatů apod.). Snad to pravice pospojuje tak, aby socany nakonec porazila. A pokud ne, nakoupím si hoodně banánů a budu si užívat, než rozpočet zkolabuje. :-)

0/0
30.4.2010 19:12

REDD-Grrr

No jasně, jen mu něvěřte, Nečáskovi

poslouchat, že zdroje jsou, i když nejsou a do posledního centu ten stát vyždímat a do poslední minuty si užít před velkou bouří, kdy budou muset obyvatelé čr chytat potkany a hraboše, aby měli co do huby, to je přesně to, co bych od Vás všech čekal :)) Naštěstí v době, kdy přijde nějaká ta velká krize, tu už nebudu. Tak doufám, že si to tady všichni pěkně vyžerete. Z celého srdce Vám ty dávky všem, co Vám zaslepili oči, přeju. Však si je zasloužite. Hlavně to procitnutí a bídu po nich. Jen lituju chudáků, co si myslí, že to tady může dopadnout dobře, i přes to, že tu pravdu vidí, a zůstanou blbí a zůstanou tady. Kdo má rozum, uteče z čr. Za 10 let se z ní stane socialistický odpad Evropy pro ty nejchudší.

0/0
30.4.2010 11:02

vokroj

Re: No jasně, jen mu něvěřte, Nečáskovi

strašák, kdyby modráci zvítězili, tak by bylo po strašení ...

0/0
1.5.2010 12:37

Borgh

Lepší rozdat deset miliard sockám

než nechat modrý svině rozkrást sto miliardRv

0/0
30.4.2010 10:39

pergola

Re: Lepší rozdat deset miliard sockám

Jen si klidně pusťte ekonomické experta z Lidového domu do své peněženky.

0/0
30.4.2010 12:28

modrý JUDr Pilsner

Umí ten Nečásek neco jiného než strašit ???

Lidi mu na jeho prázdný pytlík i jeho děravou sitovku kašlou.

Stejně mu nikdo nevěří.

0/0
30.4.2010 9:03

agoj1

Mně se prkenný Nečas nelíbí

Ani ty jeho infatilní hříčky - je mu to zapotřebí? Topolánek byl proti němu velký tahoun, než ho Nečas s Langrem vykousali.:-/

0/0
30.4.2010 8:50

zberanek

Nelze mu věčit

ODS vládla i s Nečasem hodně dlouho a špatně, její ministři rozkrádali státní rpzpočet  a Nečas byl v té vládě. Věřit takovému "člověku" opravdu nelze.

0/0
30.4.2010 7:30

Hellmoon

schodek ve výši 3,8

kurňa proč deficit? kua ;-€

0/0
30.4.2010 7:08

libynn

Re: schodek ve výši 3,8

Nepokoje, rabování, rudá revoluce! Když se to skokově přežene, stanou se z "ovcí"  vlci! Brr.

0/0
30.4.2010 7:57

yry

Bohužel

si neumím představit vítězného Nečase ani v kuličkách ani v čemkoli.

0/0
29.4.2010 23:38

perpartes

Nepíšu to rád.

Tento človíček nesmí nikdy být v encyklopedii.

V kolonce premiér ČR.

0/0
29.4.2010 23:03

vovov

Ou, ou .....

.... tak my budeme podle Nečase bez banánů, no to je hrůza! Jak vůbec budeme moci bez banánů žít?

0/0
29.4.2010 22:08

pergola

Re: Ou, ou .....

On to nemyslel pro ty co se vrátili z Mongolska.

0/0
29.4.2010 23:00

zoufalec1

Re: Ou, ou .....

teď máme banány na dluh a spoustu nezaměstnaných. Dříve jsme neměli banány ale ani nezaměstnané. Vyberte sami

0/0
30.4.2010 8:42

ksp321

Viva ODSTOP09

Ještě nikdy jsme nebyli ve vládě, teď to začneme dělat odpovědně;-D

0/0
29.4.2010 22:01

Novotnak

Re: Viva ODSTOP09

Lepší nejistá odpovědnost než jistá neodpovědnsot.

0/0
29.4.2010 22:36

bobomyl

Pan Bankrot Nečas

Nečas asi i ze spánku vykřikuje bankrót !!!Umí ten chlap proboha taky říct něco jiného?

0/0
29.4.2010 21:32

ksp321

Re: Pan Bankrot Nečas

ano, zná ještě druhé slovo v rámci perzonifikace ČSSD a to je: Paroubek, Paroubek, Paroubek, Paroubek a miliónkrát Paroubek. Skoro jako by to byl nějaký démon horší, než Stalin s Hitlerem;-D

0/0
29.4.2010 22:02

pergola

Re: Pan Bankrot Nečas

Když mu nevěříte,tak si volte koho chcete. Dokud to jde.

0/0
29.4.2010 22:59

The Last Boy Scout

Dnes se muze zdat, ze to je jeste vporadku, ale

dluhova past uderi znenadani. Staci opetovna krize a dluhy opet poleti nahoru a zase se bude muset vic splacet. Je lepsi resit dluhy predtim, nez je vubec nasekam a pak nebudu mit na placeni. Nejde o letosek, nebo pristi rok, ale vyhled na 10-20 let a ten neni dobrej..Rv

0/0
29.4.2010 20:49

vovov

Re: Dnes se muze zdat, ze to je jeste vporadku, ale

Ano, je potřeba to řešit -- snížit vám plat a zvýšit daně, že? Ó ne, vám ne, to jen těm druhým, že ?

0/0
29.4.2010 22:10

zoufalec1

Re: Dnes se muze zdat, ze to je jeste vporadku, ale

proč se domníváte, že ODS která, když byla u moci nedělala s dluhem nic a  teď  že to bude řešit? V Řecku, zemí kterou pan Nečas neustále operuje vznikla jak známo  tato situace  pod vládou pravice. Proč nám tedy pan Nečas v této souvislostí neustále vyhrožuje levicí? Je to však poměrně jednoduché. Jde mu, stejně jako jeho pobratimům a zachování svých vysokých a bezpracných příjmů.  O nic jiného. A to je možné jen tehdy, pokud se dostane do vlády

0/0
30.4.2010 8:49

zoufalec1

Nečas začíná být ubohý

myslím, že by od pana Nečase bylo poctivé, kdyby se zmínil i o tom, že Řecko do tohoto stavu přivedla současná pravicová vláda, že si Řekové díky této vládě žijí vysoko nad poměry, a konečně i to, že Češi jsou v životní úrovni obyvatelstva velmi daleko za Řeckem. Čili-zcela nesouměřitelné podmínky

0/0
29.4.2010 20:32

Jirka2

Re: Nečas začíná být ubohý

Problém Řecka nevznikl ze dne na den. Ten je dlopuhodobějšího rázu a podepsaly se na něm všechny vládní strany.

0/0
29.4.2010 20:39

Jirka2

Re: Nečas začíná být ubohý

V konečném důsledku není vůbec podstatné, kdo ty dluhy udělal. Faktem je, že jsou a že se musí začít splácet. A vidíte, že je musí splácet i Řecko. A musíme i my, i když se pan Paroubek nás snaží přesvědčit o opaku,

0/0
29.4.2010 21:13

Jjelen

Re: Nečas začíná být ubohý

A kolik pak splatila pravicová vláda?

0/0
29.4.2010 21:24

Jirka2

Re: Nečas začíná být ubohý

Zatím nic, ale snažila se aspoň o zpomalení zadlužování. Viz rok 2008 necelých 20 miliard. Rok 2009 bych pominul, protože byly skutečně atypické podmínky. HDP -0,5% místo růstu. To nečekal nikdo a i kdyby vládla ČSSD nedopadlo by to lépe. Další srovnání viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_rozpo%C4%8Det_%C4%8Ceska. Jsou to jenom čísla, obrázek ať si udělá každý sám. Bohužel se mi zatím nepodařilo najít, jaký byl v jednotlivých letech růst HDP.

0/0
29.4.2010 21:44

ksp321

Kalósek

2007-2009 - Topolánek s Kalouskem zavinili inflaci 15%, dluh vyšší o 300 miliard Kč, 26 miliard pro MMF na pomoc Řecku, 114 miliard Kč na odstranění ekologických škod, ještě naštěstí neprošlo 270 miliard pro církve. Opravdu působivá bilance;-(

0/0
29.4.2010 22:07

taknebotak

Re: Nečas začíná být ubohý

http://www.finance.cz/admin/galerie/img/5464.gif

0/0
29.4.2010 22:10

thx

Re: Nečas začíná být ubohý

A kdy ODS místo žvanění splatí privatizačí dluh: 370 za banky+234 ztráta KoA (tam ukrývala ODS státní dluh než to EU zatrhla).

0/0
30.4.2010 8:39

zoufalec1

Re: Nečas začíná být ubohý

proč do všeho taháte Paroubka. S prázdným pytlíkem zde chodí Nečas

0/0
30.4.2010 8:56

vokroj

Re: Nečas začíná být ubohý

Ten už je ubohý dávno, formou vládne, jak když ukrajuje, ale obsahem sprostě lže, háže okamžitě svoje chyby jinam, .....

0/0
1.5.2010 12:32

blue hustler

Pokud ODS se zmůže jen na propagaci kultury strachu

tak ideově skončila. Na to dojeli  komunisté ale později  , až po 40 letech.

0/0
29.4.2010 20:24

blue hustler

To bylo ale šašovské vystoupení

strašení od šášů je k smíchu. Tím strašením je ODS  směšná. Zejména po svých ekonomických extempore při sestavování rozpočtu na rok 2009 , té straně mohou věřit jen hlupáci.

0/0
29.4.2010 20:14

Jirka2

Re: To bylo ale šašovské vystoupení

Otázkou je, nakolik bylo možné pro rok 2009 ovlivnit výdaje. Ty byly překročeny o 15 miliard.  Za propad na straně příjmů ve výši 140 miliard nemohou, protože došlo k propadu v HDP. Že vám nevadily dluhy ve letech 2003-2007 v celkové výši 422 miliard a to v době, kdy ekonomika meziročně rostla min o 4%. Vlády nějakým zásadním způsobem chod ekonomiky ovlivnit nemohou. Oprvadu jste tak naivní a myslíte si, že kdyby v letech 2008 - 2009 vládla ČSSD, že by výsledky byly jiné? Už dnes se mluví o tom, že v roce 2011 by měl HDP růst cca o 2% a to z toho důvodu, že dochází k oživení, bez ohledu na to, která partaj bude u vesla. Můžeme fandit různým stranám, ale měli bychom být aspoň trochu objektivní.

0/0
29.4.2010 20:38

milamac

Řecko = Sociální stát ve vrcholné formě

0/0
29.4.2010 20:01

blue hustler

Re: Řecko = Sociální stát ve vrcholné formě

po perfektním řízení pravice je to zákonitost.....

0/0
29.4.2010 20:09

stev

Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

Topolánek zadlužil Česko zatím nejvíc ze všech polistopadových premiérů. Příklady se síťovkou nepředvedl pan Nečas svým rozhazovačným spolustraníkům ani jednou. Přitom by se to tak hodilo.;-ORv!!

0/0
29.4.2010 19:36

cufi

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

Zapomněl jsi na rozhazování v době "blahobytu" za osmileté socanské vlády, že? ;-)

0/0
29.4.2010 19:44

stev

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

No, vtip je v tom, že Paroubek nepřednáší příklady na síťovce plné nebo prázdné banánů. Nečas si to troufl, ačkoliv ODS rozfofrovala prachy tempy ještě rychlejšími.

0/0
29.4.2010 19:49

mirni

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

R^

0/0
29.4.2010 19:57

5041524F5542454B204A452050524F4C

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

Přestaň plácat nesmysly, tady nejsi v Hybernské ulici. To si nech k Dimunovi na poradu.

0/0
29.4.2010 20:02

avatar1

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

R^

0/0
29.4.2010 23:12

ksp321

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

zapomněl na v bankách rozkradených 700 miliard Kč v době vlády profesora V.K. a jeho ODS, což potvrdil i MMF!!

0/0
29.4.2010 22:05

Jirka2

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

Kážete bludy.  http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_rozpo%C4%8Det_%C4%8Ceska

Než něco plácnu, tak si to aspoň ověřím ať nejsem za hlupáka.

0/0
29.4.2010 19:52

New World Disorder

Re: Kdepak měl zašitou tu síťovku v posledních 4 letech?

To co predviedol je typicka demagogicka strategia; placnut nieco a spoliehat sa na to ze vacsina citatelov si to overovat nebude.

0/0
29.4.2010 20:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.