Diskuze

Bodyguardům nikdo neřekl, že by polský vládní letoun mohl přistát jinde

Pilot polského vládního speciálu, který se nedávno zřítil u Smolenska s prezidentem na palubě, měl podle deníku Gazeta Prawna možnost přistát na dvou záložních letištích v Bělorusku. Na nich ale nebyla připravená náhradní doprava, která by početnou delegaci dopravila do Katyně. Pilot nakonec zvolil Smolensk.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

anywherehome

2. 5. 2010 17:12
celý video!

proč jste, vy služebníci plutokracie, nedali komplet celé video?? protože jsem si odpověděl sám...

http://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM

0 0
možnosti
MR

davosman

30. 4. 2010 9:18
zajimave je

jak se vsechny "prezivsi" organy snazi postupne hodit vinu na mrtveho pilota... Nakonec vsechna vina zustane na nej a vsichni slendryjani co tu akci planovali a meli na starosti vesktere planovani a bezpecnost budou zase z obliga. Nedej boze, ze by si nekdo oficialne dovolil obvinit mrtvou generalitu z toho letadla a tim poskvrnil jejich "hrdinnou smrt" Jako vzdy, cele vysetrovani se postupne vypari do stracena...

0 0
možnosti
M

modra_skrkavka

30. 4. 2010 16:49
Re: zajimave je

No bohužel, podle světských, aerodinamických (a v Polsku snad i božích) zákonů za provedení letu odpovídá pouze  pilot-kapitán letadla (při cvičných letech žák). A to od podepsání převzetí letadla na stojánce od technika, až po přistání na letišti! A přes to vlak nikde na světě nejede bez ohledu na provozovatele!! A kdyby to kapitán přežil, tak to zřejmě byl  jeho poslední let!

0 0
možnosti
PN

pavel.n

30. 4. 2010 4:51
Většina lidí to zná....

Známe to z práce , kdy podle nařízení šéfa uděláme také věci , které jsou mnohdy na hraně ....

sáhněme si do svědomí , kdy porušujeme různé směrnice a mnohdy i zákony včetně těch fyzikálních.

Příklad jeden za všechny - už jsem několikrát slyšel od lidí z prostředí autoprůmyslu , že mozek musí nechat na vrátnici......

0 0
možnosti
MP

mildapr

29. 4. 2010 21:57
No to je typické,

takhle to vypadá, když někdo spěchá. Možná by si z toho mohli vzít všichni mocní trochu poučení, že žádná šaškárna není až tak důležitá, jak jim na první pohled připadá. Těm padlým v Katyni by to bylo určitě jedno, kdyby přijeli druhý den. 

0 0
možnosti
MM

Mozkomíšní mok

29. 4. 2010 19:25
Díval

jsem se na polskou TV a v době kdy vládní TU-154M letělo někde nad Běloruskem,začaly v Katyni přípravy na ceremoniál..Takže jakékoliv zdržení  bylo zamítnuto....

0 0
možnosti
MM

Mozkomíšní mok

29. 4. 2010 19:19
Nikomu

nechci šahat do svědomí,ale ta vládní delegace měla časový harmonogram zpracovaný tak,že jiná varianta než Smolensk nepřicházela v úvahu.A rozkaz vrchního velitele armády je pro vojáka zákon.Tedy přistát.......

0 0
možnosti
SK

Apatheia forever

30. 4. 2010 9:55
Re: Nikomu

nn, ohledne rozhodovani o pristani je nad pilotem jenom buh! Jo, kdyby po nem chteli vystrelit raketu, tak by poslechnout musel :-)

0 0
možnosti
O

Oerteplur

29. 4. 2010 18:31
I zde platilo : lepší přijet pozdě než nikdy

:-/

0 0
možnosti
BH

dropa

29. 4. 2010 17:24
Poučení pro piloty!

Nebát se létat za jasného bezmračného dne (neviditelnej sopečnej popel žádné letadlo fatálně nepoškodí), ale vyvarovat se "machrovat" za mlhy (zvláště když si blbě nastavěj vejškoměr a nezkontrolujou to např. na navigaci rozdávanou zdarma)!! :-/ 

0 0
možnosti
PS

qsilence

29. 4. 2010 17:48
Re: Poučení pro piloty!

Pán je koukám odborník...

V Rusku se pro nastavení výškoměru používá QFE. To znamená, že pilot na výškoměru letiště, pro které je QFE vydáno, uvidí nulu. Narozdíl od QNH, které je přepočítáno na hladinu moře, takže pilot vidí nadmořskou výšku. Pro laika to znamená, že pokud řídící udal hodnotu QFE a pilot to interpretoval jako QNH (používá se v Evropě), tak si maximálně myslel, že nejnižší překážka podle mapy je vysoko nad terénem. Což je celkem bezpečná varianta. Kdyby to bylo opačně, bylo by to horší... A k té navigaci... Tyhle stará letadla k navádění prostě používají přístroje, které pro to byly schváleny. Kdyby na letišti bylo ILS, pro které to letadlo samozřejmě vybaveno je, tak se trefili bez potíží.

0 0
možnosti
S

sikampret

29. 4. 2010 16:33
Šmarjá

....pano...to je Blbákov...letadlo na zádech,lidi mrtví a hlavnímu pilotovi

bylo 35 let-a prej byl zkušenej!

Vůbec mně nepřekvapí zjištění,že pilotoval kačer Donald....;-D

0 0
možnosti
AK

wrah

29. 4. 2010 17:03
Re: Šmarjá

pardon, ale to není civilní pilot, ale vojenský, tedy se dá čekat, že pilotoval od dvaceti a po patnácti letech služby je opravdu zkušeným pilotem.

0 0
možnosti
AL

Abwehr

29. 4. 2010 16:11
Pilot.

Vzdu tak bylo..... pokud to neni technicka zavada na stroji tak za pad muze jenom pilot.

0 0
možnosti
MP

Vipeeer

29. 4. 2010 16:17
Re: Pilot.

Z 95% tomu tak u cestovních letadel je....

0 0
možnosti