- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se zde píše o obyčejných nehodách? Jen proto,že raněná a mrtvý byli policisté po službě? Článek jak noha! Vnikl by i kdyby poškození byli soukromí podnikatelé nebo nevyučení autoklempíři?
To snad nebrzdil a ještě se tu fábku snažil přetlačit s nohou na plynu...
A co takhle se vrátit ke koňským povozům?Nebude se třeba vymlouvat na rychlost,stav vozove a pokud pojede (jako vozka) vožralej,tak se nic nestane,protože "koňové" tě zavezou domů automaticky.Pamatují si víc,jak člověk.
Splaseni kone zapricinily sveho casu mnohem vice umrti nez dnes auta.
Záměrně jsem se po příspěvkem s tímto nadpisem zeptal na přiměřenou výši trestu, abych si vlastně udělal takový miniprůzkum veřejného mínění a povahových dispozic některých lidí. A celá ta diskuse pod tím vypovídá o přístupu k řízení a k dopravním přestupkům více než kterákoliv statistika. Jak jsem níže psal, v dnešní době se u dopravních nehod i byť lehkého charakteru stávají největším problémem samozvaní vyšetřovatelé, soudci, a v ojedinělých případech dokonce i vykonavatelé trestu. Většinou se rekrutují z řad "svatých", kteří jsou přesvědčeni, že v incidentu figurují výlučně jako poškození, nehoda je vlastně zdržuje, a kdyby bylo po jejich, tak by na místě měla vyšetřovačka rovnou všechny ostatní postřílet, aby se řízení zbytečně neprotahovalo. Tito se pak mohou zalknout při podepisování protokolu, ve kterém nedopadlo vyšetřování ani zdaleka podle jejich představ, či případně při přebírání pokutového bloku... Takže se zamyslete, vy všichni "dokonalí" a "rozhodní"...
A kolik by tak byl podle vás adekvátní trest?
se všichni odvolávají na neschopnost Policie ČR, špatnou legislativu, špatný stav komunikací, atd. apod., jenomže začít se musí od základního a neoddiskutovatelného faktu: Čeští řidiči jsou velmi špatní, chovají se nepředvídatelně a v mnoha případech nemají své auto vůbec pod kontrolou a nereagují tak na různé situace adekvátně. Denodenně to vidím kolem sebe. Dokud se především nezpřísní pravidla pro vydávání řidičského oprávnění, nezlepší příprava a průprava budoucích řidičů, tak se situace nezlepší. Řidičák není věc nároková, to je třeba si zasloužit, protože de facto opravňuje k ovládání velmi nebezpečné zbraně, která může přivodit smrt okolí vlastníka a vlastníkovi samotnému. Klidně bych to udělal systémem povinného přezkoušení jako u referentských vozidel, třeba jednou za 5 let, kdy by musel držitel ŘO složit test z aktuální vyhlášky a prokázat jízdní dovednost v aktuálním provozu. Kdo by neuspěl, zadržet řidičák až do doby, dokud neprojde. (Pokračov..)
To je kravina. To, že půjdeš na nějaký test a prokážeš dovednosti v provozu nijak nezaručí, že nebudeš jezdit jako prase.
Nejúčinnější metodou by byla přítomnost policie na silnicích a přísné a důsledné pokutování závažných přestupků.
často se mi stává, že řidič kamionu jen aby nemusel brzdit vjede z vedlejší silnice tak, že dost prudce musím brzdit já (to nemluvím o jízdě na dálnici - to je ještě horší). Nedej bože, že byste takhle "omezili" vy jeho - to se pak za volantem může posr.t
Zazivam kazdy den..... Kdyby nemely jejich auta tolik tun, to by jim sklaplo. Nebo na parkovisti, to uz takovy hrdinove nejsou....
Typická noční můra, který se děsím: "Jedu si v obci 40 km/hod a ze zahrady zprava vylítne děcko za míčem a vlítne mi pod kola...". Smrťák, nemohl jsem nic dělat, dodržoval jsem předpisy, mám zpackanej život, rodiče dítěte taky... Měl bych být odsouzen, zastřelen, odebrán řidičák na doživotí, ukamenován, atd.
Nejsem učenej, nemám novinářské školy, ale nepíší se náhodou v češtině vlastní jména a názvy s prvním písmenem velkým? Tzn. Fabie, Man?
U obecně známých jmen netřeba - oktávka, mercedes...