Diskuze

Řežeme si větev aneb politické sebevraždy v roce před volbami

Poslední rok se strany mohly plně věnovat shánění voličů. Vládli za ně úředníci. Ale někteří politici jako by usilovali o pravý opak a pokusili se o profesní sebevraždu. Připomeňte si nejvýraznější přešlapy od sporu křesťanského demokrata o majetek s charitou po pád šéfa Sněmovny Vlčka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gardnes

4. 5. 2010 22:53
Žurnalistické pokrytectví

bylo příčinou úpadku Topolánka v politice. Celý dlouhý čas, jak přiznal i prominentní n   inář Buchert média vyhlásila Topolánkovi válku s použitím v některých situacích i zbraní hromadného ničení. Za této situace, když se Topolánek nevhodnou formulací  stal možnou obětí dalších útoků opozice i médií, nezbývalo jeho spolustraníkům se ho ještě před volbami zbavit a posílit šance pro volby. Je jasné, co by následovalo, pokud by zůstal v čele ODS, veškerá negativní kampaň ČSSDproti ODS byla zaměřena na jeho osobu. Média si to pochopitelně nepřipustí, dokonce dnes otočila a začíná ODS peskoivat za Topolánkovo odvolání. Sporná jsou prakticky všechna personální napadání, když z neustálého nasazování psích hlav tu na Kalouska, tu na Béma, Langera, aniž by byla doložena nějakými proviněními, až se z nich stala fikce a klišé, jak je známé např. z některých prohlášení Klause, která se neuskutečnila, ale stále žijí a už je nikdo nevyvrátí.Kul Topol v Tosk.pikle,Langr spolupracoval s Mrázkem?atd.

0 0
možnosti

rabas

4. 5. 2010 17:43
Koho tedy volit?

Politiky ne.!!

 Volit pouze zástupce z regionů,kteří budou zastupovat určitou oblast.

Vládu jmenovat pouze z odborníků s patřičnou odpovědností.

0 0
možnosti

kasikv

5. 5. 2010 8:14
Re: Koho tedy volit?

i zástupci z reginonu nejsou čistí, jen umí konkrétnímu Pepovi Opičkovi slibit to co on nutně potřebuje ... vláda odborníků?    jistě bude-li moci rozhodovat bez schvalování politiků.... viz současný stav ... taky si nemůžou dělat co chtějí, když jim to musí odsouhlasit poslanci a senátoři a prezident to musí podepsat..

0 0
možnosti

acpu

4. 5. 2010 17:01
KSČM

Šlo o normální jednání s člověkem, o kterém se pak, bohužel, ukázalo, že

byl někým jiným," řekl Jiří Dolejš. Na jednu stranu je docela s podivem , proč právě zásadní ateista říká "bohužel";-D a další zajímavé je, čeho vlastně lituje? Že to nebyla skutečnost a ten milión nedostal?8-o

0 0
možnosti

joska.cyrany

4. 5. 2010 16:32
Lůza se opět předvedla.

Tentokrát ve Slaném.

0 0
možnosti

Benzin Petrolejovič Naftěnko

4. 5. 2010 17:42
Re: Lůza se opět předvedla.

Na pódiu ???

0 0
možnosti

pepan53

4. 5. 2010 16:18
VŠICHNI POLITICI O, KTERÝCH BYLA ŘEČ

jsou zajištěni do konce svých životů a možná i do konce životů jejich dětí, tak o co jde ? To, že tam nebude ten nebo onen je mi srdečně jedno, horší je, až zvolíme novo garnituru, nic se nezmění. Jinak SvatyAntonine Zeman má na současném stavu lví podíl a o nějakém čestném slovu a jeho dodržení pánězemanova, hmmm

0 0
možnosti

SvatyAntonin

4. 5. 2010 16:22
Re: VŠICHNI POLITICI O, KTERÝCH BYLA ŘEČ

Zkuste si zjistit jeho majetek a majetek ostatních. Pokud se někdy na něčem domluvil a kompromis je nutný, pak slovo dodržel a neutopil vládu tak jako Paroubek a nejen tu vládu.

0 0
možnosti

jojojoj

4. 5. 2010 16:09
Před

revolucí byla jen strana komoušů, tam nic jiného nešlo volit, teď je výběr daleko větší, ale stále se volí jen to samé, a navíc obehrané. Stále stejné sliby, které se stejně nesplní. To se pořád jen nadává, ale zkusit volit něco jiného se  nikomu nechce. Tak  jdeme k volbám a volíme to, co ještě nemělo prostor ukázat, co v nich je!!

0 0
možnosti

SvatyAntonin

4. 5. 2010 16:09
Pavel 40

Ano, s názorem Miloše Zemana, že korupce a státní zakázky sežerou 200mld. kč je možné souhlasit, stejně jako s jediným možným reálným kontrolním systémem a tím je majetkové í a prokázání původu nabytého majetku. Jenže s tím nebude souhlasit v žádném případě an ČSSD a KSČM, jinak by už bylo zavedeno. Spolu s lidovci a zelenými by to přece už bylo.

Sponzoři politických stran by jim zavřeli kohoutky.

Ale zkusit volit SPOZemanovci místo ČSSD a KSČM je možné, protože horší už to nebude a Zeman je člověk, který drží slovo.

Pokud se týká těch sociálních dávek, pak protstě nemáte zcela pravdu. Ono jsou dávky a dávky. Dávky lidem, kteří pracovat chtějí, mají malou mzdu a příjmy - těm ano , a dávky lidem, kteří dělat prostě nebudou. A nejsou to jen cikáni, podívejte kolik mladých lidí dnes bere raději podporu a fláká se, než by si našli práci. A to oni mohou pracovat v klidu mimo místa svého bydliště.

0 0
možnosti

kunta_kinte - zase smazanej

4. 5. 2010 15:52
To

ze se vysoce usporny program bere jako politickja sebevrazda je velmi tristni.:-/

0 0
možnosti

jorbl

4. 5. 2010 15:55
Re: To

A dokonce ho oznacuji za populisticky - to je normalni blazinec.

0 0
možnosti

SvatyAntonin

4. 5. 2010 15:47
Řežeme

Ano, pokud budeme volit stávající parlamentní strany, tak si i my, občané pod sebou větev podřežeme. Proto je třeba jít k volbám, jasně ukázat, že těch přehmatů, nekvalitních rozhodnutí a arogance bylo již dost. Výběr je velký, levičáci mají SPOZ, pravice a střed TOP09, VV a další. Jen se nebát změny, horší to už nemůže být.

0 0
možnosti

alis

4. 5. 2010 16:14
Re: Řežeme

Ano, je třeba obrazně řečeno, svěřit důležitou zakázku firme, o které nikdo nic kloudně neví, ze který se táhnou neviditelné nitky do temného zákulisí, která je tady od předvčerejška  a patří mezi superbohaté pidistraničky!

0 0
možnosti

Shadow stalker

4. 5. 2010 15:27
Lidovci...

no jeden článek lepší než druhý, pane redaktore. Dneska se vstávání zjevně nepovedlo.

"Od médií si vysloužil přezdívku"...no tak to je velmi hodnotná informace, asi na té úrovni, jak kdybyste o někom vy sám v článku řekl, že je vůl a pak přidal větu "a to potvrzují média"...

"Dokonce zvažoval odvolání"...možná vás to překvapí, ale to je ústavní právo každého člověka, odvolat se proti rozsudku. Dokonce i politika, no vážně...

0 0
možnosti

SvatyAntonin

4. 5. 2010 15:51
Re: Lidovci...

Ano, odvolat se má právo každý, jenže u katolíka, který je dlouholetým předním politikem KDU-ČSL, exministrem, a plný sociálního cítění je těžko uvěřitelné, že se nespokojí s milionem Kč, který měl odkázaný a bude chtít parazitovat na těch, co to potřebují, t.j. postižených dětech z Jedliškova ústavu a těm, co pomáhá charita. Proto je u mne KDU_ČSL nevolitelná.

0 0
možnosti