Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Politika nanečisto a pěkně nečistá

Politici studentům zkazili hru na volby nanečisto. Studenti však dostali užitečnější lekci. Dozvěděli se, jak čistá je politika. V sociálnědemokratickém podání zvláště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sir Humprey 010

Komárku nelži - socani by měli tak 3%

0/0
30.4.2010 11:59

vovov

Jako vždy

Komentář jak když ryba plácá ocasem, no prostě pan Martin Komárek.

0/0
29.4.2010 21:59

Cofola

Re: Jako vždy

No jo, nechválí Paroubka, co...? To je celý ten průs.r.

0/0
30.4.2010 11:56

romanr

ČSSD má bohužel bezkonkurenčně nejlepší P.R.

Pane Komárku,

článek Politika nanečisto.... sice vystihuje fakta, ale podáváte je bohužel stejným způsobem a tónem, jako pan Paroubek, když kolem sebe kope při "neoptimistickém" výsledku průzkumu :-) .

Já myslím, že prioritou je skutečnost, že ČSSD má (bohužel) nejlépe propracované Public relations a to na všech úrovních. ODS pouze poskakuje jako zběsilý králík a snaží se zachránit, co se dá. A to tím, že hází kolem sebe špínu, ale bohužel ne a ne se trefit. Pravice jako taková se neumí dohodnout na ničem a sen o cílené společné kampani pravicových stran, se rozplynul.

Bohužel nezbývá než zatleskat panu Tvrdíkovi, protože pravděpodobným vítězem bude on. Minimálně proto, že zvládl marketing ze všech nejlépe.

0/0
28.4.2010 9:19

Van Horn

Re: ČSSD má bohužel bezkonkurenčně nejlepší P.R.

Ano, ČSSD bezpochyby zvládá PR nejlépe, ale je velmismutné to, že kampaň je to hlavní, na co lidi slyší. Já upřímně vzato opravdu nevím, koho volit, asi to beru příliš vážně. Ale snažím se číst si volební programy, zajímat se co je to za lidi (ikdyž to lze jen omezeně). Plakáty jsou až potom.

Mrzí mě, že ten, kdo vsadí na populismus, udělá si průzkumy mínění a s poradci si vypracuje volební hesla a program podle toho, co většina lidí chce slyšet, zvítězí ve volbách, ať už je to kdokoliv a jeho sliby jsou sebenesmyslnější.

Ano, PR je důležitá věc, jen bychom to neměli upřednostňovat před SKUTEČNÝMI VĚCMI, které se mají řešit. Když je zdravý základ, může být PR k užitku. Ale stavím-li jenom na PR, je to katastrofa.!

0/0
29.4.2010 1:02

vovov

Re: ČSSD má bohužel bezkonkurenčně nejlepší P.R.

Když chce někdo dobro pro obyčejné lidi, tak je to populismus? .... Nebo co vlastně ten populismus je ?

0/0
29.4.2010 22:00

byvalyvoliccssd2

V době tuhé komunistické normalizace bylyvolby zakázané také

Do té doby, než byli lidé zastrašeni a zpracováni tak, aby byli ochotni přijmout volební frašku. Nic nového pod sluncem.

0/0
27.4.2010 18:54

Asenad

studentské volby

normálně pokračují a budou to jen Komárek tak trošku mate veřejnost.

0/0
27.4.2010 17:52

Kopakopa

A jak často se bohužel setkáváme

s čilou spoluprací ČSSD s ODS na všemožných úrovních, protože ani jedné straně peníze (a to nemalé) nikdy nesmrděly...

 

0/0
27.4.2010 12:59

alikedu

proč zrovna Komárek?

Ta výzva je správná. R^

0/0
27.4.2010 12:53

František Matějka

Veřejná výzva ke spáchání trestného činu.

V zájmu vyššího principu! Vyzývám každého, kdo má či může mít přístup k datům o výsledcích studentských voleb ve školách, aby je anonymně poskytl médiím. Rád se stanu prostředníkem a vezmu na sebe veškerou zodpovědnost...: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/135448/Verejna-vyzva-ke-spachani-trestneho-cinu-V-zajmu-vyssiho-principu.html

0/0
27.4.2010 12:48

vovov

Re: Veřejná výzva ke spáchání trestného činu.

Ale klidně, dospělí lidé budou z "voleb" dětiček celí nakřivo.

0/0
29.4.2010 22:02

medved.m

"Vítězí v ní (politice) ten, kdo má větší klacek."

To nemůže být pravda.

Paroubek a klacek? Chachá. Jyrka a párátko. 

Vítězem je ten, kdo má většího... Dimuna.;-D

0/0
27.4.2010 12:22

Tomkins

Tak ony takové volby už na internetu dávno jsou

Např. tady získala ČSSD něco přes 3% hlasů:

http://apps.facebook.com/volebni-pruzkum/stats.php?agegroup=0

0/0
27.4.2010 12:19

zimní kombineza

Re: Tak ony takové volby už na internetu dávno jsou

Tolik?;-D;-D;-D

0/0
27.4.2010 12:51

Gašpo

Je to špirála smerom dole.

Čím viac bude ekonomika v prdeli, tým viac bude závislých na sociálnych dávkach a teda tým viac ľavicových voličov.

Paroubek to dobre vie, a vie že mu aj medzi mladými študentmi "vstanou nový bojovníci" keď po škole nenájdu uplatnenie. Základ je sa udržať v parlamente pri istom koryte, toho sa žiadna kríza nedotkne. A nejaký čas držať rozumný uhol klesania špirály. Za ten čas si poriadne nahrabať a až to bude úplne u dna, no tak sa prehrajú voľby a pojde sa pekne do opozície, to tiež nie je koryto k zahodeniu a naviac bez starostí. Komunisti by mohli rozprávať ako si lebedia. Nejaký blbec, ktorý pošle hlas sa vždy nájde. Alebo nastúpi európska únia, ktorá nariadi tvrdé škrty, ale za to predsa Paroubek nemože, ľavicový volič je moc jednoduchý aby ho z toho vinil, Jirka sa zapíše do histórie ako ľudomil.

A naivná mladá "lůza" ktorá si myslí že svet je tu pre nich mu nebude predsa kaziť imidž.

0/0
27.4.2010 11:59

Tomkins

Re: Je to špirála smerom dole.

Já si např. myslím, že absolventi škol nedaj hlas levici, i když nenajdou žádnou práci. oni totiž nemají nárok na žádné sociální dávky, ani jiné výhody, takže jediné, co potřebují, jsou nižší daně a nižší nezaměstnanost. A to je směřuje spíše k pravici.

0/0
27.4.2010 12:21

parat

Snažím se oslovit touto cestou novináře

http://paratdnes.wz.cz/2010/04/Vazeni-novinari-prosim-hlidejte-reditele-skol-kde-jsou-volby-na-necisto.html

0/0
27.4.2010 11:56

jamski

Rozumím tomu

proč je bossům, zejména těm z Čssd, proti mysli uspořádat tuto hru na volby. Jejich volební kampaň je totiž z velké části vedena ve smyslu " děláte to pro svoje děti " . . . . . .a najednou by tady bylo jasné a prokazatelné vyjádření těch dětí. Najednou by si oni sami řekli, co vlastně chtějí. Zatím se jich nikdo nikdy na nic neptal, ale všichni se jimi často a rádi  zaštiťovali. . . . . . A najednou by se mohlo ukázat, že je všechno tak trochu jinak, než nalinkovaly stranické aparáty. . . . . a to je nebezpečné ( tedy pro ty aparáty a potažmo pro ty strany)

0/0
27.4.2010 11:37

acotakhle

Tak nevím, proč si myslíte, že zrovna soc.dem.

se ve své politice řídí heslem "účel světí prostředky". Není to náhodou základní poučka pravicového pragmatismu? A, koneckonců, nejednají podle toho už ze zásady téměř všichni politici Rv?

0/0
27.4.2010 11:30

KRBeC

Re: Tak nevím, proč si myslíte, že zrovna soc.dem.

Jak se to vezme. po volbách 2006 sice vznikla hodně slabá vláda, navíc názorově nejednotná, alei ta se pustila do nepopulárních kroků (např. zdravotní reforma). Netvrdím, že to vzali za ten nejlepší konec,nicméně jasně ukázali, že se nebojí udělat nepopulární kroky. Levice(rozumějme soc-dem) je pak díky tomu smetla v krajích (za což si z velké části mohla pravicová vláda sama svou nedostatečnou aktivitou na poli osvěty). Voliči tehdy prostě slyšeli na reformní rpogram a bylo by opravdu zajímavé, jak by to vypadalo při silném mandátu vlády. ODS se ale pozvolna posunula více na střed a začala zapracovávat prvky populismu (zjevně se poučili z porážky v krajích) a reformní program nám představují jen ti, kteří stejně nebudou mít podporu ho nijak zvláště prosazovat (mnozí (třeba SSO) nají de facto ani šanci se do PS dostat). Nicméně na tomto příkladu je vidět, jak soc-dem využívá svého vlivu v krajích, a ač jim nevadilo vystupování politiků (hlavně vlastních) na školách, volby neuznávají.

0/0
27.4.2010 11:49

Tomkins

Re: Tak nevím, proč si myslíte, že zrovna soc.dem.

Je hlavně vidět, že ČSSD se nebojí zakázat volby, jen aby někdo nemohl svobodně projevit sůvj názor.

0/0
27.4.2010 12:23

p.erk

No tak ať udělá Rath s Tvrdíkem taky volby nanečisto

V domovech důchodců. v čekárnách sociální správy, v Chánově a na podobných místech!

0/0
27.4.2010 11:27

HodnejSpartan

potíž je v tom...

Potíž je v tom, že ti mladí, co vesměs deklarují svoje sympatie TOP 09, ODS, nebo VV, k těm volbám nakonec většinou nejdou. Kdežto důchodcům a Rómům to za to stojí, přijít jednou za čtyři roky k volbám a hodit to tam ČSSD kvůli sociálním dávkám, nebo kvůli 13. důchodům.

0/0
27.4.2010 11:15

Jyrkovo černé svědomí

Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Kde jste nelítostní prospěcháři žijící ze dne na den a vyznávající heslo "Po nás potopa", abyste na tuto jednoduchou otázku odpověděli?

0/0
27.4.2010 11:03

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Zde se diskutuje k článku Martina Komárka. Takže otázka zní: Lže Martin Komárek? Odpověď je: (bohužel) ano.

0/0
27.4.2010 11:07

jamski

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Zkuste vaše tvrzení podpořit věcným argumentem. Takhle je to jenom plácnutí do vody.

0/0
27.4.2010 11:10

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Viz můj příspěvek níže, na který jste reagoval. Diskutér by měl být vybaven aspoň průměrnou pamětí. Aby například nemusel ustavičně opakovat své příspěvky, jednou jako hlavní téma, jednou jako reakci. Jak to děláte Vy:-)

0/0
27.4.2010 11:13

jamski

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Dobře, podle vás tedy nejsem diskutér. Ale to nic nemění na tom, že jste neuvedl jediný věcný argument, proč by se ta hra na volby neměla uskutečnit, nebo v čem je tak nebezpečná, nebo čím ta hra porušuje zákon. . . . . . .  . takže zase jenom - plácnutí do vody.

0/0
27.4.2010 11:23

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Zavádíte to trochu bokem, debata je o tom, zda MK manipuluje nebo nepíše pravdu. Nicméně jsem uvedl argumenty jak k tomuto, tak k Vašim námitkám. Víc není co dodat.

0/0
27.4.2010 11:27

p.erk

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Forma kterou píšete svědčí o tom, že jste poměrně inteligentní člověk, obsah ale o naprostém opaku. Kde se bere ten rozpor? Kde například berete prostředky na obživu?

0/0
27.4.2010 11:31

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Třeba umím dobře předstírat:-)

0/0
27.4.2010 11:34

p.erk

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Ano, mě to taky tak připadá. Předstírání je právě to ,co mi na těch chytřejších levičácích vadí nejvíc. Ta bezpáteřnost, prospěchářství a arogance.

0/0
27.4.2010 11:38

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

A kde jste přišel na to, že jsem levičák? Proto, že nesouhlasím s jedním manipulačním a zavádějícím článkem? Kdo neříká A, automaticky tvrdí B? Když už máte odvahu se mě ptát, jak si vydělávám na živobytí, svěřte se Vy, kde berete tenhle zjednodušený obraz světa, potřebu v diskusi útočit a zesměšňovat.

0/0
27.4.2010 11:44

p.erk

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Já se živím jako živnostník, dělám umělecké řemeslo a živí mě to dobře. A odsud beru ten zjednodušený pohled, kdy mě štvou politici, kteří si vychovávají své voliče jejich korumpováním, sliby a almužnami, a to na můj účet, na účet mých daní a odvodů. ČÍM SE TEDY ŽIVÍTE VY? A k věci, vy si fakt myslíte , že si např.takový Rath nezjištuje která škola volby dělá a která ne?

0/0
27.4.2010 11:54

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Já se živím jako jednatel a výkonná síla obchodní společnosti. A racionální daňová politika je mi velmi blízká. Už proto mi je naprosto nejasné, z čeho jste získal dojem, že kritikou článku MK hájím něco jako korumpování voličů sliby a almužnami. O D. Ratha se nestarám ani dost málo, ten člověk mě odpuzuje. Ale pamatuji si, že jej na jeho pozici vynesla především hloupost, bohorovnost a v několika případech vysloveně nezákonné chování jeho protivníků.

0/0
27.4.2010 12:09

p.erk

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

No jsem rád že jsme si vyjasnili postoje. S vaší kritikou článku nesouhlasím, stále považuji Idnes za pravicový portál, a s tím mírná tendenčnost článku koresponduje.

Lež ani demagogii v něm nevidím. Skandální je naopak zastrašování a demagogie Čssd. To by vás mělo znepokojovat a zajímat.

0/0
27.4.2010 12:17

jamski

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Považujete li za argument že obviníte někoho ze lži, i když on vlastně jen komentuje vyjádření špiček politické strany ( ostatně - jejich vyjádření si protiřečí), argumentujete li volebním právem tam, kde se nejedná o volby, ale jen o hru na volby, která má studentům přiblížit o co vlastně při takových volbách jde a jak to probíhá, a ten proces jim přibližuje formou nejpřirozenější, tedy formou hry . . . . . . . pak se shodujeme v názoru,  že - opravdu není co dodat.

0/0
27.4.2010 11:48

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Napsal jsem tolik, že článek výběrově manipuluje se skutečností, sporná fakta podává jednostranně a v jednom případě vysloveně lže. Nejsem informován, jakou formou měla hra na volby na SŠ probíhat. Předpokládám, že pokud to mělo být neškodnou, odpolitizovanou "jako" formou, MK by tento fakt uvedl a náležitě použil. Z tohu soudím, že to takto bezrozporně a výhradně výukově plánováno nebylo. A závěrem: vadí mi pokrytecký duch článku. Kdyby autor otevřeně řekl - ano, jsem pro pravici a tato akce, kterou obhajuji, by pravici prospěla, bylo by to poctivé. Ale toho není až na výjimky žádný náš novinář schopen. Podstata problému tkví v tom, že dělení na pravici a levici v (naší) politice postrádá smysl. Ale to je na delší a především jinou debatu.

0/0
27.4.2010 11:59

jamski

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Víte, já nevím jestli vám to jenom uniklo, nebo je v tom nějaký záměr, ale - prvním slovem v nadpisu toho článku je slovo Komentář a potom dvojtečka. . . . . . . . . a od komentáře nemůžete čekat, že by byl nestranný, nebo že by neodrážel postoj autora a jeho názor na věc, jakkoliv se vám nemusí líbit. To co mu vytýkáte by bylo opodstatněné v případě, že by šlo o zpravodajství.  . .Pravdou je, že u mnohých novinářů se rozdíl nepozná a svoje názory podsouvají všude, kde se dá. Nesrovnatelně horší je ale to, co dělají politici. Oni by totiž měli být těmi, kdo vlastním příkladem stanovuje normy slušného chování. Dělají však pravý opak.

0/0
27.4.2010 12:48

A_Ales

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

Skovo komentář a následná interpunkce mi neušly. Právě proto, že si komentář představuji jako shrnutí problému a alternativ a zdůvodnění, proč některé alternativě dát přednost, pokládám článek MK za manipulaci. Protože žádné alternativy mimo made in MK nepřipouští. Asi mám zbytnělou představivost.

0/0
27.4.2010 12:55

jamski

Re: Zazněla otázka: "Lže David Rath nebo Michal Hašek?"

No - nevím, ale v tomhle případě alternativy asi moc nejsou a ani shrnovat nic moc není co. Ten projekt je připravován ( i za souhlasu socdem) už minimálně půl roku a najednou ( možná po zkušenosti z "besed" se studenty, kdy sklidili absolutní nezájem ?? )se ho někdo snaží zastavit, silou, aniž by uvedl jeden jediný rozumný důvod. Dokonce k tomu používá výhružek a nepřímo i vydírání, dokonce lží, že se jedná o nezákonné chování  . . . . . . tam jde pak rozum trochu stranou, proto se nedivím, že pan Komárek věc komentuje tak, jak ji komentuje, je to koneckonců jeho názor a jeho pohled, tudíž i jeho komentář. . . . .  A zastavit ho chtějí lidé, kteří sami chodí do těch škol a snaží se studenty ovlivnit a zmanipulovat nepravdivými a hrubě zkreslenými argumenty ( například že s růstem našeho státního dluhu je všechno v pořádku) nebo korupčními sliby typu - "Státní maturity zastavíme ". . . . . . . . . .  Co dodat? Napadá mne v té souvislosti jedno rčení - " Zloděj křičí - Chyťte zloděje ""

0/0
27.4.2010 13:19

jamski

Zajímavé

Celkem dobrý nápad, který rozčeřil hladinu smrdutých vod naprosto ubohé a neférové volební kampaně. Podíváme li se blíž na to, která z potrefených hus nejvíc kejhá, je nám jasné také proč to dělá. Já vím, že by se s autorem článku o některých v dalo polemizovat.Nicméně má ve většině věcí pravdu. Za tu akci by Komenský určitě zatleskal. To je totiž přesně ve smyslu jeho - " Učení hrou " !!  Navíc se ve " školních volbách " nevolí strany ( tedy ne existující strany )  . . . . . .čili hysterii oranžových bossů může člověk s tříciferným IQ jen těžko chápat. A vezmeme li v úvahu otevřené zastrašování ředitelů škol,  máme naprosto čitelnou osnovu chování této strany k nám, občanům. Jsou asi lidé, jimž arogance moci imponuje, ale   pro mne je to signál ke zvýšené opatrnosti a další z důvodů, proč tuto stranu volit určitě nebudu.

0/0
27.4.2010 11:00

p.erk

Re: Zajímavé

R^

0/0
27.4.2010 11:28

Lisen

Pravicová politika nanečisto a pěkně nečistá

Ne nadarmo se volí až od 18 let věku.  Co jste vy jako středoškoláci věděli o politice - velké kulové, přiznejte si to. Pravice této nezralosti studentů chtěla zneužít ve svůj prospěch v předvolebním boji a dostala přes prsty. Až ty studentíky, kteří se hlásí k pravici semele reálný kapitalismus s jeho nezaměstnaností, korupcí, globalizací, nedostupností slušného bydlení,  poplatky za všechno atd., potom z nich teprve budou voliči.    

0/0
27.4.2010 10:57

Matěj Dobrotivý

Re: Pravicová politika nanečisto a pěkně nečistá

Mluvíte skoro jako Štěpán v 89 ...

0/0
27.4.2010 10:58

H8USuckers Reloaded

Re: Pravicová politika nanečisto a pěkně nečistá

R^ 

0/0
27.4.2010 11:47

Jyrkovo černé svědomí

Re: Pravicová politika nanečisto a pěkně nečistá

I mladý člověk je schopen rozeznat zločince od slušného člověka.

Proto má Rath panický strach, že dítě zvolá: "Vždyť král je nahý!"

0/0
27.4.2010 11:00

Lord BAGR

Re: Pravicová politika nanečisto a pěkně nečistá

Drtivá vědšina současných voličů nemá o politice ani páru... O tom ostatně svědčí stav naší republiky 20 let po revoluci... A je úplně jedno, jestli se zrovna hlasovalo levou nebo pravou rukou... To co tu popisujete patří ideologicky před rok 1989, takže plnou ParouBACK [>-]!!!!!!RvRvRv

0/0
27.4.2010 11:07

1bear

Re: Pravicová politika nanečisto a pěkně nečistá

5 trid obecne skoly?:-P

0/0
27.4.2010 13:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.