Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé rozliší volby a anketu Týtý, věří TOP 09. Vytáhla v kampani Čisté víno

Přípitkem "Čistým vínem" zahájila TOP 09 horkou část své volební kampaně. Dvojznačný název Čisté víno zvolila, protože chce i voličům servírovat úsporný program, třeba s vyššími poplatky, který sice podle topky může některé voliče bolet, ale strana tvrdí, že je nutný. Zároveň se TOP 09 vymezila vůči Věcem veřejným, s nimiž se přetahuje o pravicové voliče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

willwell

"lidi to bude bolet, štěstí, že nejsme lidi"

0/0
29.5.2010 13:59

alpic

.. a já říkám

V jednom z volebních spotů lídr kandidátky v Moravskoslezském kraji Pavol Lukša říká: "TOP 09 nechce být za každou cenu populární. Bydlím v Beskydech. Tam se každý hospodář snaží předat svůj grunt bez dluhů."......a já říkám možná svůj grunt, nikoliv grunt zvaný OBEC, pro orientaci v problematice se je asi třeba podívat na zadlužení obce Čeladná, kde tento hospodář hospodaří. Na bilbordech misto knížete v pozadí co by portrétu kmotra seděl spíše agent StB Pros. Pak teprve bych této straně věřil upřimnost jejich né slov ale činů.;-D

0/0
17.5.2010 10:45

David500

Dokud naše vlády

budou podporovat korupci a uzavírat neustále nevýhodné zakázky pro stát (např. předražené dálnice, zakázky pro armádu), tak nám z těch dluhů nepomůže ani TOP09.

0/0
17.5.2010 4:12

David500

To víno

zas tak čisté nebude.

0/0
17.5.2010 4:08

SPARVIERO

Nejlepší a nejvýnosnější zaměstnání je být POSLANCEM

Myslíte že ti co se derou do parlamentu budou pro vás, k vašemu prospěchu něco dělat? Omyl !! Vždyť se podívejte na jejich platy na  různé  výhody pro ně i jejich rodiny.  A za co ? - Za nic nedělání !!!!!!

0/0
6.5.2010 20:27

Irish Stout

Takže lidi to bude "bolet", říkáte...

... zásadní otázka ale zní, PROČ ZA CHYBY POLITIKŮ MAJÍ PLATIT OBČANÉ? Politici mají moc zákonodárnou (poslanci, senátoři) i výkonnou (vláda, ministerstva atd.) Zákonodárci udržují právní systém ve stavu, který dlouhodobě umožňuje rozsáhlou korupci, najmě při veřejných zakázkách a výkonná moc si počíná tak amatérsky, že státní dluh raketově roste.  ALE ZAPLATIT TO MAJÍ OBČANÉ!!!? - Ne, ne. Schody se vždycky zametají odshora. Platit by měli PŘEDEVŠÍM politici a s nimi spřízněné subjekty z byznysu. V partajních pokladnách končí významná část veřejných peněz, ne-li přímo v kapsách jednotlivců. Ctižádostí politiků není naplnění státní kasy proto, aby klesal dluh, ale proto, aby měli z čeho krást. A ty občane, plať.

0/0
1.5.2010 13:59

woodward7

copak se to děje?

zase se tady nějak houfujou pitomci. že by se chystali odletě do do teplých krajů? ...nebo třeba do ...rdele?:-P

0/0
28.4.2010 10:09

BTS

jak

říkal Sládek, naházet je všechny do Vltavy.....;-D

0/0
28.4.2010 10:04

woodward7

Re: jak

jo sládek to říkal... tak to jo;-D

0/0
28.4.2010 10:05

vlastiks

Re: jak

Vltava láká R^

0/0
1.5.2010 20:52

cenzor103

09 je jen odnoží ODS. Dědu Šwarcenberga tam nastrčili

jako figurku, nemohoucí loutku, kterou ovládá Kalousek, bývalí člen bolševické Narodní fronty. Rv;-€

0/0
28.4.2010 9:29

woodward7

Re: 09 je jen odnoží ODS. Dědu Šwarcenberga tam nastrčili

mě by spíš zajímalo, kdo tobě podstrčil nebo nastrčil schopnost koordinovat pohyby natolik, že se trefíš do kláves. z tvého blábolu je zřejmé, že mozek nepoužíváš. nějaký přídavný zařízení nebo co?:-P

0/0
28.4.2010 10:07

zoufalec1

pozdrav pánbůh,

jestli je to víno tak čisté jako pan Kalousek..

0/0
28.4.2010 9:27

kate8

VV vs. TOP

TOP09 jako jediná přichází s šetřením, a to naše země opravdu potřebuje.  R^

0/0
28.4.2010 8:40

cenzor103

Re: VV vs. TOP

;-D;-D

0/0
28.4.2010 9:30

BTS

Re: VV vs. TOP

na ostatních šetřit, ale své kapsy mastit, do je heslo Kalouska už 20 let....;-D

0/0
28.4.2010 10:05

vovov

Re: VV vs. TOP

To je to nejvýstižnější a proto voli volte ho !!

0/0
29.4.2010 23:22

reem

Jak dlouho ještě k nám ...

... budou lidé typu Kalouska hovořit?

Přece oni svými nesmyslně vysokými příjmy a svými diletantskýni rozhodnutími způsobili více než vysoký státní dluh, který elegantně přepočítávají na nás. Zisky oni a dluhy hodili na krk nám. Politika je co? Znáte nějakého vzdělance z vysoké školy politické? Kde se dá vystudovat na politika?  Je politik fakticky bez politického vzdělání? Proto je politik jen žvanil a diletant? No jistě!!!

0/0
28.4.2010 5:59

ScoutX

Re: Jak dlouho ještě k nám ...

Pokud je politik jen žvanil, pak jste přece ideální adept, tak šup do politiky. Kecání by vám šlo. Co nějakej skutek?

0/0
28.4.2010 7:30

ELAPHURUS

Myslím,

že se TOP 09 přeškrábala přes 2 % :-)

0/0
27.4.2010 22:12

Nemesiss

...fakt myslíš???...a pak že zázraky nejsou...

:-):-)

0/0
28.4.2010 1:03

Ptačí chřipka 8

Strana pro horních deset tisíc

Podle toho bude mít i hlasy.

0/0
27.4.2010 20:49

prolhani.novinari

Re: Strana pro horních deset tisíc

Zbožné přání

0/0
27.4.2010 21:02

avatar1

Top 09 a ODS, dvě nejhorší strany.

Rv

0/0
27.4.2010 19:37

Ptačí chřipka 8

Re: Top 09 a ODS, dvě nejhorší strany.

souhlas

0/0
27.4.2010 20:45

ScoutX

Re: Top 09 a ODS, dvě nejhorší strany.

samozřejmě, ale jen pro ty, kterým nevadí státní dluh. A hlavně jim nevadí že za 5-10 let budou muset přijít mnohem drastičtější opatření než poplatky u lékaře, atd.

0/0
28.4.2010 7:33

vovov

Re: Top 09 a ODS, dvě nejhorší strany.

A co kdyby začli u sebe?! Ani náhodou!!

0/0
29.4.2010 23:24

ksp321

Pravicový pokrytecký moralista Kalousek

http://www.zvedavec.org/komentare/2010/04/3646-uz-je-to-tady-pujcujeme-26-miliard-recku.htm

0/0
27.4.2010 19:12

mrawe

Pijou víno,

kážou vodu.

0/0
27.4.2010 19:07

aJFa - účetní Fantozzi

TOPšašci

šmejdi ;-D;-DRv

0/0
27.4.2010 18:20

Ptačí chřipka 8

Re: TOPšašci

;-DR^

0/0
27.4.2010 20:46

harkonnen

Ministr Kalousek 25.1.2009: schodek rozpočtu bude 75 mld

Pro všechny kdo už za ten jeden rok zapoměli, tak takové malé opáčko:

Ministr Kalousek 25.1.2009: schodek rozpočtu bude 75 mld http://www.ct24.cz/ekonomika/42814-kalousek-pri-rustu-ekonomiky-o-procento-bude-schodek-rozpoctu-75-miliard/

Kalousek 23.4.2009: Pokud se naplní černé scénáře, bude schodek přes 150 miliard http://www.ct24.cz/ekonomika/52563-kalousek-pokud-se-naplni-cerne-scenare-bude-schodek-pres-150-miliard/

Finální účet za loňský schodek: 192,2 miliardy 4.1.2010 http://www.ct24.cz/ekonomika/76908-finalni-ucet-za-lonsky-schodek-192-2-miliardy/

Volte Kalouska, je to odborník :-))))))))))))))))))))))

0/0
27.4.2010 18:13

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Ministr Kalousek 25.1.2009: schodek rozpočtu bude 75 mld

cituji z posledního tvého odkazu: Největší problém podle Janoty byl propad daňových příjmů, které skončily na 81,5 procenta úrovně předloňského roku: "V rozpočtu tak chybělo více jak 110 miliard. Včetně pojistného byl ten výpadek téměř 160 miliard korun."

Takže ta úvaha o tom, že "bude-li růst ekonimiky 1%, tak deficit bude 75mld byla a je správná! Jenže on nebyl růst., ale 20% propad (v příjmech). To by dokázali zvládnout jen v Řecku :-)

0/0
28.4.2010 7:18

harkonnen

Jak znám TOP09 ta to bude polosuchej Müller :-)

Poté co se provalilo že na RTG billboardu nebyl sám Schwarzenberg, tak bych se nedivil, že to bude polusuchej Müller z Mělníka :-))) A tak je to u těchle převlíkačů kabátů se vším. Nejdřív zruší porodné, pak zase bude 20 tisíc "sociálně potřebným" atd atd, uvidíte. Jako před minulejma volbama s referendem u Zelenejch za který byl Swarcik ve vládě, před volbama že ho prosaděj a pak najednou nic.

0/0
27.4.2010 18:05

prolhani.novinari

Re: Jak znám TOP09 ta to bude polosuchej Müller :-)

Jak je znám já tak pro sebe mají archivní chardonnay a pro ostatní krabicovou frankovku.;-D

0/0
27.4.2010 20:34

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Jak znám TOP09 ta to bude polosuchej Müller :-)

já teda ani neočekával, že to bude kníže (nejsem jejich volič). Ale s tím porodným to teda byla "trefa", to souhlasím.

0/0
28.4.2010 7:21

..Zmuda..

Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

..upozorňován nato že se blíží krize, označoval toto za šíření poplašné zprávy a tvrdil, že je ČR oáza klidu a stability, krize se nás tudíž nedotkne. Pouze budeme pomaleji bohatnout, ale bohatnout budeme stále. Po té, když společně s Topolem padli na ústa, tak už nejsme oázou klidu a stability, nýbrž mílovými kroky míříme ke státnímu bankrotu. Nakonec se ukázalo, že za čtyřleté volební období současné koalice, kde Kalousek byl ministr financí, vyletěl státní dluh o 600 mld.!

A tento člověk bude dnes dávat všem školu o tom, jak zemi přivést k vyrovnaným státním rozpočtům?!?

To už není ani černý humor, to je od tohoto člověka prachsprostá drzost!

0/0
27.4.2010 18:05

šampion

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

R^R^

0/0
27.4.2010 18:07

Ano, to je možné...

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

Bankovní krize, eskamontére, chápeš rozdíl???  ;-)

0/0
27.4.2010 18:08

šampion

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

Ale ta už také hrozila. Kdyb nebyly banky dochapřítomné a věřili Topolánkovi a Kalouskovi, tak byla. Proč omezily ve velké míře poskytování investic a velkých úvěrů? Eskamotére. Nejdřív se dovzdělej.

0/0
27.4.2010 18:11

..Zmuda..

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

..nehledě na to, že české banky jsou dnes v podstatě dcery zahraničních centrál. A veškerý zisk zdejších dcer šel na posílení aktiv těchto centrál. Takže i bankovní krize tu proběhla. Dnes banky v Čechách nepůjčí českým investorům ani kačku. Proč asi?

Klid, bavíš s s prvokem!

0/0
27.4.2010 18:15

Ano, to je možné...

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

Ze se pise "eskamoter" vysvetluj zmudovi a co se tyce udajneho vyroku Kalouska tak ten se vztahoval prave ke krizi bankovni, ke strachu lidi o sve uspory a ne ke krizi ekonomicke jak mu podsouvji zdejsi komousi jako lampasak Zmuda ;-)

0/0
27.4.2010 18:42

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

přesně tak, ale těžko jim vysvětlíš. Ministr financí nemůže, ani kdyby nakrásně chtěl, ani kdyby to byla 100x pravda, říct, že půjdeme do kytek, protože tím by banky položil okamžitě, neb lidi by ihned začali vybírat peníze jak pominutý...

0/0
28.4.2010 7:39

ksp321

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

žádná krize, jen neschopný absolvent VŠ chemicko-technologické Kalousek, který si tu hraje na ,,velkého ekonoma";-D;-D;-D

0/0
27.4.2010 19:14

ScoutX

Re: Když byl Kalousek v polovině roku 2008..

Pleteš si dojmy s pojmy ekonomická a bankovní krize je trošku rozdíl. A krom toho, takovéto výroky jsou v krizi vhodné už jen proto, že mírní to co vlastně krize způsobuje a to je panika a strach investovat. Takže co měl udělat líp? Říct: "všechno je lepší než obvykle a každý občan dostane bonus 2000Kč."? Pak byste byl zřejmě spokojen.

0/0
28.4.2010 7:42

wolfram

Působení pana Kalouska na min.obrany

Modernizace tanku T-72 spolkla pouhých 19 miliard korun! Smlouva s italskou firmou „Oficcine Galileo“ a izraelskou firmou „Nimda“ byla uzavřena v roce 1995 na megalomanských 353 kusy tanků. Smlouvy byly opět uzavřeny velmi chytře, termíny se beztrestně prodlužovaly, náklady zvyšovaly a stát jen bezmocně přihlížel. Nakonec bylo v roce 2001 rozhodnuto o modernizaci 30 strojů. ..

0/0
27.4.2010 18:02

ksp321

Re: Působení pana Kalouska na min.obrany

Ten pán tu rozkrádá státní finance už 20 let za KDU-ČSL a nyní si hraje na moralistu, jen aby je mohl dalších 20 let rozkrádat pod vlaječkou TOP09. Příště bude kandidovat za Hitlera nebo za Lenina;-D

0/0
27.4.2010 19:17

šampion

Škoda, že je paměť

některých lidí tak krátká. Kníže: Za ODA senátorem, za zelené monistrem zahraničí. Kalousek: Dříve člen NF, potom člen a předseda KDU - ČSL. Parkanová: členka ODA, KDU-ČSL. atd. Zajímavé, že strany ODA a SZ propadly až na politické dno. Takže podle toho, také nemá ČSL-TOP 09 dlouhé trvání.O NF ani nemluvě.

0/0
27.4.2010 18:02

Nemesiss

...TO TEDY OPRAVDU JE...!!!

...Jandák - Republikánská unie, KDU - ČSL, ODS...dRath - ODS, SD-LSNS...a jen malé připomenutí, co soudil o zdravotnických poplatcích -  pacientovi se za každé ošetření měla účtovat spoluúčast 15 až 20 procent. Jako předseda Lékařského odborového klubu se také podílel na návrhu, který počítal s až 20 procentní spoluúčastí pacienta za ošetření, poplatkem 55 Kč za jeden den pobytu v nemocnici, poplatkem 50 Kč za využití pohotovosti, poplatkem 5 Kč za lékařský recept a návrh také požadoval, aby pacienti platili 30 procent nákladů na převoz sanitou...ta paměť je u některých skutečně krátká...:-)

0/0
28.4.2010 1:10

Urb-inspirace vítězná

Tvrzení, že budoucí generace nevydělají na své seniory

je nedostatek zdravého rozumu a poučitelnosti z historie. Ve středověku pracovalo 90% lidí v zemědělství a tak-tak stačili stát uživit. Ještě v létech padesátých pracovalo v Evropě v zemědělství 20% obyvatel a zásobování mnohdy vázlo a Evropa musela potraviny dovážet.Dnes pracuje v tomto sektoru 5% lidí a je přebytek. Dovedl by si král Karel IV něco takového představit? Současně s civilizací kráčí pokrok a s ním je stále menší potřeba na množství pracujících k uživení ostatních.

0/0
27.4.2010 17:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.