Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Studentské volby vzdaly desítky škol. Rathovi a ministryni se nezdály „košer“

Měl to být obří projekt, při kterém si měly během dneška, úterý a středy tisíce žáků vyzkoušet parlamentní volby nanečisto. Pak ale přišla kritika hejtmana Davida Ratha a pochyby ministryně školství ohledně předvolební propagace stran, která je na půdě škol zakázaná. Z akce se proto začaly školy houfně odhlašovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drtinajan

dokonaly

zpusob diskreditace socanu. Skoro bych rekl ze ten kdo volby nanecisto vymyslel mel opravdu talent nahodit prima udicku a socani mu to zblajzli i s navijakem. Kdyby ti socansti hlupacci nechali volby probehnout "bez komentare", tak by se nekdo zatetelil blahem jak je ta mladez uvedomela (bylo prece jasne ze mladez preferuje pravici, na to neni treba delat volby nanecisto) ale to by tak asi bylo vsechno. Takhle se z toho stala kauza na titulni stranky novin a socani vypadaji jako hlupaci - vzdyt ani nejsou schopni se domluvit a jednotne reagovat - Rath zakazuje, Hasek hlasi takove traparny az se za nej stydim - a to jsem prosim volic pravice, no a Paroubek se tvari ze to toleruje a tvari se nechapave proc ze to nekomu vadi. Jen tak dal, dejte tem blbeckum vice moznosti at se ztrapni sami...

0/0
30.4.2010 13:41

pinguone

..srabove

..a ted pani studenti do toho ,nekde na foru...;-O

0/0
29.4.2010 10:19

Deleter

Chápu,

že se ředitelé škol zalekli. Rath prej umí bejt jako Ras.

0/0
29.4.2010 10:08

vlasec

Paroubek škodí lidem ...

Pořád jsou lepší volby nanečisto než Dr.Ráthem do oka.

Doufám, že si tím vším ČSSD uškodí a půjde dolů ... třeba ve prospěch SPOZ, to jsou taky socialisti, ale aspoň nemají v čele Paroubka :)

0/0
27.4.2010 14:02

bavlnka2.0

že se Ráthovi nezdá košer

nechat projevit mladé jejich názor, to chápu, proč se do toho ale plete ministryně? to se ho bojí nebo co?

0/0
27.4.2010 9:20

GeoMW

Vzdělaný člověk volící ČSSD...

... čistě z akademického pohledu by mne zajímalo, jak na tuto kauzu zareaguje vzdělaný volič ČSSD, který normálně mávne rukou při "strašení ODS" komunisty.

0/0
27.4.2010 9:17

toho času distancovaný frndis

lepší by udělali kdyby místo voleb vyhlásili nějakou brigádu

...bude ten 1.máj;-€

0/0
27.4.2010 9:07

pinguone

Re: lepší by udělali kdyby místo voleb vyhlásili nějakou brigádu

..a jake bylo vcera plenum...:-/

0/0
29.4.2010 10:20

peavey

dukaz

Smutny dukaz toho, ze doby davno minule a tehdejsi praktiky jsou stale v nasi pseudo-demokraticke zemi pritomny.

0/0
27.4.2010 8:16

slosovatel

Rath

Me to spis prijde, ze se vsichni bojej Ratha. Ackoliv je mi zahadou, proc najednou obratila i Kopicova.

0/0
27.4.2010 7:54

mattonka

Re: Rath

třeba by si ráda udržela ministerské křeslo i za vlády socdem :-P

0/0
27.4.2010 8:43

IARK

...

Myslel jsem, ze volby maji byt tajny, proc tam davaji fotku, jak nekdo voli VV ;-D

0/0
27.4.2010 7:46

(db)

volby

já bych volil tu slečnu z fotky :)

0/0
26.4.2010 21:35

slosovatel

Re: volby

R^

0/0
27.4.2010 7:55

TATRA 613

proč tyto volby nanečisto se dělají...

zrovna před volbama?proč ne po volbách?protože by nikdo nanečisto nevolil? já jsem se o politiku začínal zajímat ve 20 letech a určitě bych neměl tu potřebu před 20 rokem něco volit nanečisto.před 5 nebo 10 lety by taková akce s těmi pseudovolbama nikoho nenapadlo. a nikdo o ni nepřišel.

0/0
26.4.2010 19:41

Martinigue

"...a kdo půjde proti nám,

toho seknem!" ...tak pravil tajemník KSČ Plécmera ( Ilínek Prachař) v opusu Všichni dobří rodáci. Jak je vidět, Oranžovým dnes stačilo jen zadupat ....

0/0
26.4.2010 19:37

unbreakable_debater

Levici se demokracie hodí jen, když je dostane ke korytům

Rv

0/0
26.4.2010 19:08

Černoušek Bubu

Věřte, nevěřte,

případně ověřte u známého učitele na předmětech, které neučí (do vlastního masa neřízne). Většina (přes 50 procent) těchto pokusných potenciálních voličů ze středních škol ovládá jen sčítání, odčítání a násobení menších celých čísel. Dělení ručně jen u malé násobilky, jinak ani náhodou. Trojčlenka a procenta jsou mimo jejich dosah. Komunikační schopnosti končí u dvouslovných polovět, tři provázané větné členy dávající smysl (v češtině !) rovněž nedosažitelné. Při rychlém čtení - titulky filmu, nejsou schopni chápat smysl vět, atd. Nedají do spojitosti jedinou trojici -událost - osoba - letopočet. Stačí nahlédnout na současné otázky z přijímaček na střední školy. Toto by se mělo řešit. To, že nepreferují levicové strany je přece každému známé i bez voleb nanečisto.

0/0
26.4.2010 18:27

statečný

Re: Věřte, nevěřte,

R^R^R^!!

0/0
26.4.2010 18:48

unbreakable_debater

Re: Věřte, nevěřte,

Ty si stěžuje na mladé, mladí zase na důchodce, a pak se nemáme divit tomu, jaká je mezi generacemi nevraživost. Rv

0/0
26.4.2010 19:06

kuba78

Re: Věřte, nevěřte,

at verim, overuju vrchem dolem - pokud umi scitat a odcitat tak toho umi vic nez prumerny volic levice.. jestlize stredoskolak na otazku "mame tisic korun, jake zbozi si za nej muzeme koupit" odpovi paroubkovym stylem "treba zbozi za dva tisice, zbytek se nejak zhmotni ve vzduchu" jde si sednout s cistou petkou a nalepkou mentalne retardovaneho..

0/0
27.4.2010 16:25

hnedka_zdrapana

Re: Věřte, nevěřte,

"Nedají do spojitosti jedinou trojici -událost - osoba - letopočet"

A tohle je znakem nějaké chytrosti nebo co? Tohle jsou věci, které si člověk okamžitě vygooglí.

0/0
27.4.2010 16:40

bukovski

Neví někdo,

jak velké procento je odhlášených škol ve Středočeském kraji?

0/0
26.4.2010 17:30

ELAPHURUS

Volby ve školách

samozřejmě nekomentované pedagogy a zveřejnění výsledků po uzavření volebních místností opravdových voleb... Toto by bylo možné akceptovat....

0/0
26.4.2010 16:21

Henry Kissinger

Qolbám

Rath se bojí podívat pravdě do očí, klasika....

0/0
26.4.2010 15:29

etrusk

Asi takhle...

http://roubal.blog.idnes.cz/c/135003/Studentske-volby-ztratily-sve-kouzlo-driv-nez-zacaly.html

0/0
26.4.2010 15:18

mlady volic kscm

je dobre, kdyz se mladi o politiku zajimaji.

0/0
26.4.2010 15:15

bukovski

Re: je dobre, kdyz se mladi o politiku zajimaji.

Ne tak dobré pro levicové strany.

0/0
26.4.2010 17:30

mikezzz

ČSSD se bojí názoru mladých studentů

nic víc ani míň, je jasné, že jejich voliči jsou někde jinde;-D

0/0
26.4.2010 15:10

JendaCZE

Re: ČSSD se bojí názoru mladých studentů

R^

0/0
26.4.2010 15:38

zlomená lopata

Re: ČSSD se bojí názoru mladých studentů

Ale proč? Vždyď mladí milují ČSSD a jejího vůdce! Jenom kolik vajec mu přinesli darem na Smíchově!

0/0
26.4.2010 16:19

Tonda Brno

Diskutéři

Když se tu objeví článek kritizující pravici, tak v diskuzích se dočtu od příznivců pravice, že s tím někdo nesouhlasí, někdo souhlasí, jiný má třeba takové nebo jiné výhrady, ale vždy jsou to různé názory.

Když se tu objeví článek kritizující nějak levici, tak se zde levicoví diskutéři semknou a všichni jednotně hýkají jak oslíci tu jednu jedinou pravdu.

A pak, že levice není jen hloupé stádečko bez vlastního názoru.

0/0
26.4.2010 14:59

Pink Panther

Re: Diskutéři

To je poměrně přesný postřeh... Já bych to možná ještě upřesnil v tom, že řada příznivců pravice žádá vyšetření a spravedlnost i pokud se jedná o jejich vlastní favority, toho se u levice člověk nenaděje...

0/0
26.4.2010 15:02

Eledra

Re: Diskutéři

hej, neurážej chudáka osla. ten aspoň nějakou práci udělá, i když je pravda že jisté vlastnosti jsou podobné s voličem "levice".

0/0
26.4.2010 15:09

IARK

Re: Diskutéři

R^

0/0
27.4.2010 7:44

petrph

jo, ten samý dr.Ráth

Je mi až stydno podotknout, že tenhle projekt už běží už 2 měsíce, jsou o něm informováni ředitelé škol, učitelé, studenti ministerstrvo školství, určitě většina poslanců a senátorů, zástupci kandidujících stran ,a nikdo se nechytil za hlavu "ježišmarja, vždyť to se vlastně nesmí". A až pan Ráth, co to těsně před vlastním hlasování bloknul. Tak nevím, přemýšlí v tom státě někdo o platnejch zákonech???

0/0
26.4.2010 14:54

Tonda Brno

Re: jo, ten samý dr.Ráth

Tyto jejich volby na nečisto totiž nejsou žádnou předvolební agitací, proto to všechny nechávalo klidnými. To až hejtmanoposlanec Rath přišel na to, že se mu to nelíbí, protože by se mohlo ukázat, že ti mladí tu čSSD až zas tak nemají rádi, jak se nám to snaží vnutit, a proto to pod pohrůžkou, jak jinak od socdem, zakázal.

0/0
26.4.2010 15:03

promocomp

Velmi spatne

polozena otazka v pruzkumu pod clankem. Jiz po nekolikate zde rikam, otazky novinaru primo pod clanky jsou spatne a ucelove pokladany. Na tuto otazku se da odpovedet spravne jen "bez odpovedi". Vsechno se da zneuzit, zalezi na podminkach. Ratha primo nenavidim a jako clovek je me primo odporny. Ale v tom, ze by se to dalo zneuzit za podminek, ktere byly pred tim urcene, ma pravdu.  

0/0
26.4.2010 14:48

6jara9

Kopicová uhla, Strachota uhl

a všichni ředitelé pod Rathem také. Tak to po volbách bude vypadat v celé republice. Rathův protektoráth se rozšíří na celou republiku.

0/0
26.4.2010 14:33

Pivomil Ochmelka

Ten samý dochtor?

Ano, to je ten samý Rath co mluví z displejů pořízených za veřejné peníze. Jde z něj opravdu strach, ale zároveň jeho paranoia docela pěkně ukazuje, jak se on a politická strana ke které patří bojí mladých voličů. Tato generace sociálních demokratů má poslední čanci jak se dostat k miliardovému lizu a oni to ví. Jde pouze o to, zda monumentální kopanec je čeká už teď nebo za pár let. Pokud to bude za pár let, bohužel tomu asi bude asistovat IMF a nejvíc spláčou nad výdělkem ti, kteří toto monstrum nyní zvolí.  

0/0
26.4.2010 14:23

Edenic

Re: Ten samý dochtor?

R^ bohužel

0/0
26.4.2010 14:34

sunka007

pitomost

Nerekl bych ze mladi jsou dnes natolik nesvepravni, aby potrebovali volil nanecisto ve skolach. Nevidim v to zadnou pridanou hodnotu, maximalne se pak dozvime k jakym stranam mladi vice tihnou, ale pro tyto ucely staci udelat pruzkum. Neni nutne kvuli tomu organizovat volby ve skolach. Byt studakem tak se teto saskarny neucastim - vyuziji prava nevolit.

Je pekne ze ministryni vadi politika na skolach (coz je v poradku), ale pak se musim ptat kde byla, kdyz reditele skol delali besedy s politky misto vyucovani. Pan Paroubek toto pak i vyuzil marketingove. Jak vidno ministryne skolstvi je asi take k...a prodejna.

0/0
26.4.2010 14:12

IARK

Re: pitomost

S prvni pulkou nesouhlasim, aspon bych ukazal duchodcum, ze "tohle" jejich vnoucata nechteji.

S druhou pulkou R^

0/0
26.4.2010 14:15

Tonda Brno

Re: pitomost

Ať si to vyzkoušejí, mají přeci nějaký předmět jako bývala občanská výchova, nyní se to myslím jmenuje zákaldy společenských věd. Proč by si to v rámci tohoto předmětu nemohli vyzkoušet. Podle všeho má čSSD a hlavně DRath strach z toho, že se ukáže, že na ně mladí zvysoka kašlou.

Souhlas s tou ministriní. Tak otevřená volební kampaň ve škole při vyučování nevadí a volby nanečisto ano.

0/0
26.4.2010 14:34

bourbon

a to je ten samý Rath, nebo nějaký jiný Rath?

A to je ten samý Rath, který mluví z LCD displejů v čekárnách nemocnic k pacientům? To snad ne, pokud by to byl ten samý, byla by to schizofrenie: v jednom případě politické hlasování SŠ studentů vadí, ve druhém případě Rath, politik, ozařuje ubohé pacienty předvolební propagandou z kapes daňových poplatníků, kterou vydává za nepolitické "informování".

5x blijící smajlík.

O Rathově obtěžování pacientů více na 

http://domaci.ihned.cz/c1-42912860

;-O;-O;-O;-O[>-]

0/0
26.4.2010 14:12

bukovski

Re: a to je ten samý Rath, nebo nějaký jiný Rath?

Tak to pozor, Rath platí všem pacientům ve Středočeském kraji zdravotnické poplatky. Víte kolik peněz ho to stojí?! Takže má morální právo být slyšet a nejen v čekárnách!!! Snad se brzy dočkáme i regionální televize Volejte hejtmana. S tím, že je v plánu všem pořadu chtivým divákům dopřát množství atraktivních soutěží o hodnotné ceny. Budou se rozdávat peoplemetry a  obec s největším počtem nakoukaných hodin dostane peníze na opravy silnic, výstavbu nové radnice, školy, školky a zájezd na dovolenou do Řecka pro všechny děti a starce v obci.

0/0
26.4.2010 17:38

Lopaticak2

Anketa

Anketa pod clankem mela byt spis zneni: Myslite si, ze D. Rath je debil?

0/0
26.4.2010 14:01

lepidlo999

Re: Anketa

vždyť je to to samé ;-D

0/0
26.4.2010 14:02

mh.ringo

Re: Anketa

s tim si je snad kazdy naprosto jist, ne?;-D

0/0
26.4.2010 14:05

Eledra

Re: Anketa

well, specificky mentálně zaostaly - je to to samé a zní to "odborně" takže je možné že do "doktor" Rath vezme jako pochvalu, ne?

;-)

0/0
26.4.2010 15:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.