Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aktivista za práva otců nechtěl pustit žalobce do práce, půjde za to do vězení

Aktivistu za práva otců Jiřího Fialu ze sdružení K213 poslal kladenský okresní soud na šest měsíců do vězení. Další čtyři členové sdružení dostali podmínku. Tresty padly za blokování nymburského státního zastupitelství v listopadu 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rohatey

Opravdu ostudné

že se ta soudní mafie bolševických lemplů nestydí, tohle si člověk připadá jako za Husáka, zkrátka Fiala porušil naše socialistické zákony.

Pokud vím tak protestovat blokádou čehokoliv a  kohokoliv v EU za to se nazavírá nikdy, blokují se vlaky s radioaktivním odpadem, blokují se silnice, blokují se hraniční přechody atd.

Pokud ta blokáda skutečně vadí tak se zavolá policie a ta demonstranty odvede nebo odnese.

No a co se dějé u nás bolševická soudní lůza za obyčejný protest, dává do vazby  a   nepodmíněné tresty. Tahle mafie dostala bohužel takovou volnost že se vymkla jakékoliv demokratické kontrole jak je vidět tak tahle nemravná lůza, naprostý morální odpad společnosti  může dneska všechno, dokonce i diktovat parlamentu to co chtějí změnit v zákonech v zájmu své mafie.  ;-€

0/0
28.4.2010 15:59

rohatey

Re: Opravdu ostudné

Úsměvné když si dneska Vesecká hraje v rozhovoru v MF Dnes na slušnou dámu jako že ona by do toho lidského odpadu nepatřila.

Ale je tady jedna technická,  pokud do té žumpy nepatří  tak proč nezastaví takovéhle kauzi hned v počátku, kdy se evidentně nějací soudní zástupci společně se soudci mstí nepohodlnému člověkovi.

Ta ženština do té žumpy evidentně patří, liší se jenom kvalitně zmalovaným ksichtíkem, to co vykládá v novinách to jsou jen obvyklé povídačky které patří neoddělitelně k téhle nemravné právní živnosti. 

0/0
28.4.2010 16:13

Chytrakz hospody

Mafie je nedoknutelná

Jo, kámoš mi říkal, že za Rakoiska -Uherska prý děti automaticky připadli otci. Rozvodů bylo prý minimu. Možná, že by stálo se k této praxi vrátit a  děti by měly připadnout otci. Dále by se mělo zkoumat, z čí viny je rozvod a k tomu přihlédnout při finančním  vyrovnání. ;-D. No a pokud státní zastupitelé nechrání opravněné zájmy našich občanů, tak do práce chodit nemusej neboť jsou tam na pé er dé.  Celý je to divný. Pokud někomu zabraňuji ve vstupu do ouřadu, tak bych  to šacoval tak na přestupek, nikoliv trestný čin. No ale pokud státní prokurátoři byli absolventi plzeňských práv tak se nespokojení otcové dopustili přímo hrdelního trestného činu!!

!!

0/0
26.4.2010 10:10

HVLAD

Re: Mafie je nedoknutelná

Takže by jste jednu nespravedlnost nahradil jinou, nemyslím že je to dobrý nápad.

0/0
26.4.2010 10:28

Absolute Truth

Hmmm

Soudním řízením ohledně péče o dítě jsem prošel zhruba před měsícem a byla to otřesná zkušenost. Tam se o ničem nerozhoduje, vše je předem dané. Na pozvánce k jednání je velkým písmem a pro jistotu podtržené zvýrazňovačem napsáno "OTEC nechť přinese potvrzení o výdělcích za posledních 12 měsíců". Matce stačí, přinese-li si rtěnku. Zástupkyně opatrovníka (sociální pracovnice zastupující "práva" dítěte) popsala můj byt po dvou osobních návštěvách jako "neobydlený, prázdný". Byt matky pak popsala jako "zařízený moderním nábytkem, dětský pokoj plný hraček", přičemž v tom bytě ani jednou nebyla. Žádné násilné akce neschvaluji, ale kdo si tím prošel ví, že se něco na té frašce musí změnit.

0/0
25.4.2010 12:39

Chytrakz hospody

Re: Hmmm

Přesně takhle to vypadá ve většině případů. Otců, kteří  "vyhráli" ditě je minum a chlapů, kteří nebyli rozvodem zruinováni je taky málo:-(

0/0
26.4.2010 9:58

DanSed

Povinná předmanželská smlouva o dětech

Ještě jeden příspěvek - před vstupem do manželství by se měli manželé dohodnout, kdo bude pečovat o dítě/děti v případě rozvodu a jak bude zajištěn styk s druhým rodičem. Pokud se na tom nebudou schopni domluvit, když se mají rádi a jsou schopni komunikovat, pak nemá jejich manželství šanci a je téměř jisté, že v případě rozvodu by došlo k urputnému střetu. Je s podivem, že řada lidí uvažuje o předmanželských smlouvách o majetku, ale mnohem zásadnější a důležitější věc jako péči o dítě neřeší. Proto by mělo sdružení K213 edukovat mladé muže, aby problémům se svěřením do péče předcházeli právě předmanželskými smlouvami. Určitě by se našel státní orgán, který by připravil vzorové smlouvy pro řešení různých variant. Nebo by to mohlo zafinancovat K213.

0/0
25.4.2010 8:30

DanSed

Povinné pojištění

Jak už jsem psal jindy, měla by se v ČR zavést obdoba povinného ručení, tzv. pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem pohlavního orgánu. Z něho by se hradily alimenty, náklady léčení AIDS, náklady na potraty, náklady na dětské domovy, soudní výlohy, kauce a další náklady spojené se sexuálními aktivitami. Když to jde u motorismu, kdy každý sebebohatší lump je chráněn proti placení škod způsobených jeho agresivním a bezohledným jednáním, proč by to nešlo u stejně rozšířené aktivity jako je sex? Logika je naprosto stejná jako u povinného ručení. A že by na to dopláceli odpovědní rodiče? To je přece úplně správně, u povinného ručení taky na podvody, riskování, chyby, blbost a agresivitu taky doplácejí slušní a opatrní řidiči - tomu se říká přenášení odpovědnosti na celou společnost a to je teď moderní. 

0/0
25.4.2010 8:24

DanSed

Co jiného zbývá?

Po zrovnoprávnění mužů se volá už desetiletí, ale není to nic platné. Lze se pak divit tomu, že se někdo snaží upozornit na problém i takto agresivním chováním? Přesně tohle, arogantní dlouhodobé přehlížení práv někoho jiného, je podhoubím terorismu. Na druhou stranu, jeho blokády soudů a státních zastupitelství jsou rozhodně lepší, než kdyby zablokoval dálnici. Je ale příznačné, že kdyby svým protestem omezoval jiné lidi, nic se mu nestane, ale když se dotkne těch, kteří skutečně nekonají, pak dostane po tlamě. Kdyby odboráři místo stávek postihujících běžné lidi vypustili pneumatiky u aut všem svým manažerům, to by taky dostali přes prsty. V Česku je módní protestem omezovat úplně někoho jiného než toho, proti komu protestuji, v tomto případě byl protest směřován výrazně lépe. Proto ta tvrdá reakce.

0/0
25.4.2010 8:15

URB-služka bohatých šéfů KSČ(m)

Je třeba stanovit trest už za každé početí dítěte

a uzavírání manželství zakázat zákonem. A bude klid.;-)

0/0
24.4.2010 22:30

Urb-inspirace vítězná

Myslím, že pro toho Fialu ten drobný trest bude jen k jeho

dobru. Uklidní se tam a přijde na jiné myšlenky. Myslím, že kdyby ho dostal do parády psychiatr, tak by tak lacino s pár měsíci nevyvázl. Odhaduji, že ten trest bude v režimu s dozorem a to je celkem pohoda. Vězeň si může vymalovat a vůbec si upravit celu a u nás v Rýnovicích si dokonce chovají akvarijní rybičky. Při dobrém chování se může volně pohybovat po vězení i pracovišti. Ovšem za každý přestupek následuje kázeňský trest. To naučí Fialu sebekázni, která mu tolik chybí.!!

0/0
24.4.2010 21:36

StarejHafan

Re: Myslím, že pro toho Fialu ten drobný trest bude jen k jeho

Já bych zavřel postupně všechny občany tohoto státu, aby se naučili sebekázni. Kdysi to tak fungovalo.

0/0
24.4.2010 21:53

StarejHafan

Nespravedlnost

To je ale šílené... sedět půl roku za to, že jeden bránil někomu jít do práce. Na to se paragraf kupodivu najde.

Ale že by už konečně jednou zavřeli nějakou ženskou, která roky maří rozsudek o styku otce s dítětem, tak to se nějak nedaří.

0/0
24.4.2010 13:46

dasa0302

Re: Nespravedlnost

Holt milí otcové dopustili, aby za ně hovořil tento magor.

Čemu se divíte?

0/0
24.4.2010 13:55

StarejHafan

Re: Nespravedlnost

Já nechtěl hodnotit toho chudáka z článku, ale objektivnost a soudnost české justice. Oni prostě umí zavřít kohokoliv za cokoliv, pokud se tak rozhodnou. A naopak.

0/0
24.4.2010 18:09

JackBrno

konečně

Konečně na něj taky došlo. Ing. Fiala si myslel, že demokracie znamená, že si může dělat co chce a kde chce. Přitom Ing. Fiala je ostuda všech slušných otců. Celá ta banda K213 dělá všem slušným chlapům jen medvědí službu, protože každý soudce a každý sociální pracovník si po návštěvě jejich webu musí říct, že takovým lidem přece není možné svěřovat děti do péče, i když by jinak proti tomu nic neměl. Co by z nich vyrostlo? Doufám, že si pan INŽENÝR (vzhledem k jeho chování se ani nechce věřit, že zvládl vysokou školu) dlouho posedí! K213 je jen sekta schovávájící se za svoji modlu "střídavou péči", což je to nejhorší řešení pro dítě a uctívající spasitele ve formě Ing. Fialy. Škoda, že to jeho přisluhovači nevidí, mohli udělat pro otce spoustu dobrého. Ale ve spojení s K213 všechno jen kazí.

0/0
24.4.2010 9:44

UltimateBoss

Re: konečně

Doufám, že i na tebe jednou dojde. Pan Fiala kromě vysoké školy totiž zvádl i pár cizích jazyků, takže ty mu můžeš jen tiše závidět.

0/0
24.4.2010 12:37

JackBrno

Re: konečně

Tak zrovna panu Fialovi opravdu není co závidět. Chovat se jako on, hanbou bych se propadnul. A že zvládnul vysokou školu a pár jazyků? O to víc by se měl stydět za své vystupování na veřejnosti...

0/0
24.4.2010 12:53

qwertypp

Re: konečně

argument na úrovni - mám hezčí bábovičky...

Fiala se chová jako agresivní šílenec a dělá medvědí službu všem, podotýkám normálním, otcům, kteří chtějí řešit péči o děti.

0/0
24.4.2010 14:50

Thorough

Re: konečně

Vyšinutost a agresivita nemá s inteligencí nebo schopností naučit se cizí jazyk nic společného.

0/0
25.4.2010 1:06

cinklá státní zakázka

Re: konečně

R^ máš recht

0/0
24.4.2010 12:38

dasa0302

Re: konečně

Přesně to sy myslím také. Je agresivní, takhle se akorát mediálně proflákne coby vůdce a lidový mluvčí, ale vlastní věci to nijak neprospěje.

0/0
24.4.2010 13:57

vestec

Aktivista....

V ČR je vše možné netřeba se tomu divit to je ta naše vysněná demokracie a u sodních rozhodnutí,už nemluvě jen,tak dále!!!! 

0/0
24.4.2010 9:19

mishulka

Nebudu komentovat, co tu

nasmolili duševní mrzáčci přede mnou. Je to hrůza. Pana Fialu lituji, neboť je to přesně případ člověka, u něhož se poměrně dobrá myšlenka vyvinula do nějakého stádia dušení choroby. Myslím, že by měl být svěřen znalcům-psychiatrům, neboť takové chování před soudem by mu neprošlo ani v USA, to jsem si jist. Naopak, zcela jistě by skončil ve vězení za pohrdání soudem. Byt obdobné ustanovení v tr. zákoně máme i my, je to v našem systému velice nefunkční, neboť by muselo proběhnout celé vyšetřování. V USA by ho soudce poslal do basy rovnou z jednací síně, protože to, co si dovolil pan Fiala, je jednoznačně protiprávní.   

0/0
24.4.2010 4:50

zeto

Re: Nebudu komentovat, co tu

Má to jeden háček - v USA by k podobnémusoudnímu jednání vůbec nedošlo, protože by tam pan Fiala nemusel za svá práva takto bojovat.

0/0
24.4.2010 8:50

mishulka

Re: Nebudu komentovat, co tu

Kde berete tu jistotu, že tomu tak v USA skutečně je? Říká vám třeba něco jako koncentrační tábor Quantanamo? Tam jsou skutečně naprosto vzorově lidská práva dodržována, že? Nenechte se vysmát, komiku! USA kašlou na lidská práva možná ještě víc, než kdekoliv jinde ve světě.

0/0
24.4.2010 10:15

captain cook

Re: Nebudu komentovat, co tu

"Říká vám třeba něco jako koncentrační tábor Quantanamo? " Nerika nic, protoze Quantanamo neexistuje.

"V USA by ho soudce poslal do basy rovnou z jednací síně, protože to, co si dovolil pan Fiala, je jednoznačně protiprávní. ..... USA kašlou na lidská práva možná ještě víc, než kdekoliv jinde ve světě." Pletes pate pres devate a hlavne proto, ze nevis jak to chodi v USA - a proc.

V USA a jinych zapadnich demokraciich, kde justice nebyla zkorumpovana 40+ lety komunistickeho rezimu, se na rozdil od Ceska soudni rozhodnuti berou strasne vazne. "Pohrdani soudem" je hodne vazny precin, za ten se chodi pred soud a nezridka i do vezeni. Neni to tedy nejake "kaslani na lidska prava", jak si predstavuje tva antiAmicky zamerena mysl ze vede k poslani nekoho do vezeni, ale naopak to je kaslani na soud a na zakon zarucujici a zabezpecujici lidska prava obcanu.

0/0
24.4.2010 13:49

captain cook

Re: Nebudu komentovat, co tu

a je tam uplne jedno, kdo rozhodnutim soudu pohrda - mama nebo tata - ten si to odnese.

0/0
24.4.2010 13:57

www.stridavka.cz

ČR prohrála ve Štrasburku spor s Američanem o péči o dítě

http://www.stridavka.cz/cr-prohrala-ve-strasburku-spor-s-americanem-o-peci-o-dite.html

0/0
24.4.2010 0:54

Homer.Simpson

Socialistické soudnictví

Soudružka soudkyně se naučila za totáče dát dítě do péče matky, i kdyby to byla psychopatka, notorička, to je jedno, dítě patří vždy matce a basta fidli, a nikomu nedovolíme, aby na tom cokoliv měnil. A teď psst, nerušit soudružku soudkyni, ona si dá kafčo a pak zase bude soudit.;-D

0/0
23.4.2010 23:11

Urb-inspirace vítězná

Re: Socialistické soudnictví

Možná by ti prospělo vědět, jak takové případy, když si otec dítě vydobyl dopadly. Jednoznačně špatně a to hned, když se pokoušel si najít novou partnerku. Většinou a vlastně jsem se s jiný případem nesetkala, mu nová partnerka dala nůž na krk, že buď jeho dítě, nebo ona.

0/0
23.4.2010 23:23

lubka

Re: Socialistické soudnictví

Co to kecáš Ty feministická náno. Takový jako Ty patří na smetiště dějin.

0/0
24.4.2010 0:38

Verstappen

Re: Socialistické soudnictví

aha, takže ty jsi ta "vážená" paní soudkyně nebo co když jsi se setkala s tolika případy? Možná spíš jen ta slepice která je schopná dát chlapovi takovýhle nůž na krk. Naštěstí existujou i normální ženský

0/0
24.4.2010 2:03

zeto

Re: Socialistické soudnictví

No tak to je vrchol stupidity. Ale jo - tím si potvrdila, že za ten šílenej bordel  v oblasti rozhodování o péči o děti můžou jen ženské. Super - ale myslím, že ty inteligentnější ženy s tvým feministickým blábolením rozhodně souhlasit nebudou.

Mimochodem - já jsem od roku 2002 sám se dvěmi dětmi a zatím je to v pohodě. Jejich matka na ně nikdy nedala ani korunu, nevzpomene si na ně ani na narozeniny, jednou za dva tři roky jim pošle nějakou blbost k vánocům v hodnotě tak do 100 korun. A víš co - stejně je nemám napsané na sebe, protože není alkoholička ani feťačka a paní soudkyně nám řekla, že jak jsme si to mezi sebou zařídili je jí jedno, ale neexistuje důvod, proč by je neměla mít do péče svěřené matka, přestože u ní prokazatelně dlouho nebydlí. Ona totiž dokonce bydlí v jiném městě. To je super stav, co, ta feministická blbko! 

0/0
24.4.2010 9:00

zeto

Re: Socialistické soudnictví

dlouho=dlouhodobě

0/0
24.4.2010 9:01

petacx

dovedete si predstavit ze by se nekdo odvazil vystupovat pod

dovedete si predstavit ze by se nekdo odvazil vystupovat podobne proti ZELENYM ;-€ 

;-€

;-€ 

ze by to byl GENDER soudce?

0/0
23.4.2010 23:03

petacx

O co jde GENDER (feminstickým) organizacím?

Co je vlastně Gender? ?

O co jde GENDER (feminstickým) organizacím? ?

-

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=O+co+jde+GENDER+(feminstick%C3%BDm)+organizac%C3%ADm%3F&meta=

8-o ;-€ 8-o

0/0
23.4.2010 23:00

petacx

Základní feministické poučky a předpisy:

cituji:  rozdíly mezi muži a ženami jsou z velké části kulturně vnucené patriarchální (mužskou) společností a je nutné je odstraňovat, 8-o

jen patriarchální útlak může přinutit ženu vzdát se zaměstnání a věnovat se domácnosti a péči o děti, 8-o

role ženy v domácnosti spojená s péčí o děti je nudná, ubíjí osobnost a nenaplňuje ji, 8-o

žádné ženě by nemělo být povoleno zůstat doma kvůli péči o děti, 8-o   ...

0/0
23.4.2010 23:02

petacx

Re: Základní feministické poučky a předpisy:

všechny ženy by se měly realizovat v zaměstnání, o děti by mělo být pečováno v jeslích, školkách a jim podobných zařízeních, 8-o

žádný muž by si neměl dovolit (finančně) podporovat svoji manželku, 8-o

heterosexuální sex, soulož je zkondenzováním mužské dominance a ženské podřízenosti, 8-o

pohlavnímu spojení mezi mužem a ženou nesmí být přisuzována prokreační hodnota (tím by se totiž uznala jedinečnost ženy jako nositelky budoucího dítěte a tím nevyhnutelně i jedinečná hodnota dítěte), 8-o 

a to FEMINISTKY dotujeme

0/0
23.4.2010 23:05

petacx

Re: Základní feministické poučky a předpisy:

lesbická láska a sex jsou oproštěny od nánosu reprodukce a mužské dominance, a proto jsou oslavovány a doporučovány; je žádoucí skončit s výhradní heterosexualitou, 8-o 

žádoucí je opustit tradiční ženskou sexualitu (pasivní a orientovanou na vaginu), má se kultivovat „aktivní, klitoridální sexualita“, 8-o 

žena má mít absolutní právo na potrat. 8-o 

a to jsou FEMINISTKY ne jen v EU ale i u nas PODPOROVANY  viz dotace pro GENDER STUDIES ;-€ a dalsi podobne organizace :-/

0/0
23.4.2010 23:07

Verstappen

Re: Základní feministické poučky a předpisy:

jo, tohle je hustý, řekl bych i hustší než řvaní kocábových příznivců z kdejaké osady

0/0
24.4.2010 2:05

petacx

dobre rozebira Feministky www.svaz-muzu.cz

dobre rozebira Feministky    www.svaz-muzu.cz

0/0
23.4.2010 22:58

Urb-inspirace vítězná

Re: dobre rozebira Feministky www.svaz-muzu.cz

Nevím, co řešíš. Hlupačka se houfuje s hlupačkami a hlupák s hlupáky. Je fakt, že já jednoho chlapa zaměstnávám, ale on tvoří výjimku. Třeba moje sestra by chlapa nikdy nezaměstnala a dokonce i šoféra dodávky ji dělá žena. Já žádného lumena nepotřebuji. Stačí, aby uměl hrát na kytaru, hezky se zasmát, grilovat a udit. Požadovat po něm, aby nebyl lenoch, by bylo proti jeho přirozenosti. ;-D

0/0
23.4.2010 23:32

Urb-inspirace vítězná

Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

neplatil alimenty, až si na něj došlápl exekutor a teď nevím, jestli mu zabavil byt, nebo domek? Myslím, že dokonce žil jako homeless, jen aby se manželce pomstil?

Potom nechápu, proč ho naše justice už dávno ve spolupráci s psychiatry neumístila do léčebnny, alespoň na dobu, než děti, či dítě neodroste natolik, aby ho samo poslalo do háje. Rv

0/0
23.4.2010 22:38

www.stridavka.cz

Re: Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

Ten člověk bojuje proti soudní zvůli - odebírání dětí otcům. Byť se chová vulgárně, zaslouží si ocenění.

0/0
23.4.2010 22:46

Urb-inspirace vítězná

Re: Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

A kam by asi to dítě přivedl, když mu exekutor všechno zabavil? Pobyt dítěte u otce uznávám jen jako poslední variantu, když třeba chlap ovdoví, tak aby nemuselo do děcáku. Jinak ten Fiala by měl přiznat, že má prostě smůlu. Dětství uteče jako voda a kdyby neopruzoval a řádně platil, tak by měl šanci, že od nějakých 15 let se s ním bude děcko stýkat. Po tom co vyváděl, mám pochybnosti, že by ho chtělo vidět, byť jen na dálku.

0/0
23.4.2010 23:03

www.stridavka.cz

Re: Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

"Pobyt dítěte u otce uznávám jen jako poslední variantu, když třeba chlap ovdoví, tak aby nemuselo do děcáku." Něco tak zvráceného si nezasluhuje dalšího komentáře...

0/0
23.4.2010 23:08

lubka

Re: Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

Takové jako Ty by měli zavírat do klece a NORMÁLNÍ lidi by se na TO chodili dívat jako na OBLUDU.

0/0
24.4.2010 0:43

Verstappen

Re: Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

ty máš fakt dost. Už vidim jak by se s otce mchtělo stýkat dítě, které je od malička manipulováno matkou proti tomu otci. Víš o tom houbeles tak zavři zobák !

0/0
24.4.2010 2:11

Urb-inspirace vítězná

Re: Možná se mýlím,není to ten podivín, nějaký inženýr který

Vzpomeneš si na mě, to de chceš obětovat dítěti z prvního manželství? Bude chudák ono i tvoje budoucí partnerka. Já tohle mám opravdu odmakáno, vychovala jsem dítě z manžekova prvního manželdtví. Nedalo se nic nělat, když jeho bejvalka propadla alkoholu. Jak by se na mě svět díval, kdybych ji nepříjmula a ona šla do děcáku. A teď ti prozradím něco, co v sentimentálních filmech neuvidíš. Měla jsem už tehdy dva kluky své a sedali si mně na klín stejně jako ta holka, ale ten pocit toho svého a jen ze smyslu pro slušnost pohoupat i tu holku, to se nedá popsat, ten zozdíl musíš zažít. Nesnáším jí a až teprve její syn, tedy můj nevlastní vnuk mně přirostl k srdci. Toho jsem vezla nocí do porodnice, řvala na personál a stal se můj. Střední školu ukončil, teď je na stáži v anglii a vysokou mu zaplatím, jakou bude chtít.Už proto, že vypadá jako Cikán, musí všechny strčit do kapsy.

0/0
24.4.2010 2:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.