Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tichý zabiják za volantem. Kvůli infarktu zemřeli letos už čtyři řidiči

Příliš vysoká rychlost, nepozornost a riskování. To jsou nejčastější příčiny, proč v Česku umírají lidé při dopravních nehodách. O jednom důvodu, i když ne příliš častém, se ale zveřejňované statistiky vůbec nezmiňují. Některé řidiče zabije za volantem infarkt. A až poté následuje nehoda. Loni infarkt dostalo a následně zahynulo 16 řidičů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mak1

Od té doby, co Bém zavedl na magistrále 50,

se o mě pokuouší infarkt každý den. Beru to od něj jako pokus o vraždu;-€

0/0
26.4.2010 7:35

primeminister

Re: Od té doby, co Bém zavedl na magistrále 50,

;-DR^

0/0
26.4.2010 8:46

agava

Re: Od té doby, co Bém zavedl na magistrále 50,

přesně tak, ta 50 na výpadovce z Prahy je hrozna pitomost. Dalnice tam existuje 40 let velky provoz aut tam je 15 let, sidli tam v drtive vetsine jen firmy a musi se jezdit 50?

Kdyby radeji hlidali v mistech, kde chodi deti a hodne lidi. Kdepak lidi se buzerujou tam kde to jde nejjednoduseji.

0/0
26.4.2010 10:52

aaida

alebo

spazmom cievy.aspon tolko ste si mohli nastudovat,ked ste pisali tento clanok.......

0/0
25.4.2010 22:09

Hucul

Den za dnem se bojim...

... ze takhle dopadne muj tata. Uz mel byt v duchodu, ale proste ho prinutili dal pracovat, pokud si chce udrzet aspon trochu dustojnou zivotni uroven. Dojizdi do prace do Prahy a po prijezdu do kancelare travi dobre pul hodiny tim, ze se dava po vysilujici ceste dohromady. Po prijezdu domu vecer uz je uplne na hadry, zada zpocena bez ohledu na pocasi, uplne bledy v obliceji, nekdy i lehky tras v rukou. Zije v tom malem kolecku jako veverka a uz z nej ani nevidi ven, na svet, kde by mel kdy a jak se radovat ze zivota, kdy odpocivat, kde by si mohl dovolit hazet starosti za hlavu... kazdy den si preje, aby uz mohl jit do duchodu a my se kazdy den bojime, ze nekde zkolabuje za volantem, ze ho zhuverile dopravni regulace, sikana dopravaku a frustrovani a sprosti okolni ridici proste jednoho dne zabijou. :o(

0/0
25.4.2010 10:21

phenomenon

Re: Den za dnem se bojim...

nic ve zlem, ale bud at zmeni zamestnani (ano, jde to tezko, ale jde to) nebo ho musi podporit rodina. Pokud vetsinu zivota pracoval, tak na duchod ma zrejme narok. Nejak v tom nevidim az tak velky problem, tedy pokud nepracoval nikdy nacerno (a timpadem ma minimalni duchod) nebo si pod "udrzenim aspon trochu dustojne zivotni urovne" predstavujete ziti jednoho duchodce samotneho v ctyrpokojovem byte...

0/0
25.4.2010 13:39

EMS

Re: Den za dnem se bojim...

Nevím, čím vašeho tatínka kdo nutí pracovat, ale spíš bych to viděla tak, že jen má pocit, že musí pracovat. Pokud je na tom tak špatně (z popisu to tedy vypadá dost děsně), budu se modlit, abych ho nepotkala na silnici v momentě, kdy se mu vážně udělá zle..... Pokud by totiž pak ublížil mě nebo mým blízkým, asi bych neměla slitování a omluvu.... Je to těžké, říct svým příbuzným něco ve stylu "nech toho, už to stačí", ale nezdá se vám, že takhle jen přihlížíte něčemu ve stylu "dětská hra se sirkama v seníku"????

0/0
26.4.2010 9:23

paskundilek

Re: Den za dnem se bojim...

A co kdyby mu tu životní úroveň (místo planých keců na internetu) dorovnala dcera, která je v produktivním věku? :-P

0/0
26.4.2010 9:27

IARK

Re: Den za dnem se bojim...

"ze ho zhuverile dopravni regulace, sikana dopravaku a frustrovani a sprosti okolni ridici proste jednoho dne zabijou." Tak spis nez tohle ho zabije to, ze si necha koleno pro korunu vrtat a to, ze na nej jak vidno kaslete. :-/ Doufam, ze nebudu mit takovy krkavci deti za jaky tu vystupujes :-(

0/0
26.4.2010 9:29

Emiliosk

Jak to vidim ja

Není se čemu divit.Pozdní odchod do důchodu spusobi že se bude umírat v práci a ne doma.

0/0
25.4.2010 8:01

vlmach

Re: Jak to vidim ja

A proto to tak je nastavené.

0/0
26.4.2010 9:46

Zachariáš

To už mě kolikrát málem taky potkalo

denně najedu v průměru tak 250km a denně díky některým řidičům k tomu infaktu nené daleko. Kdybych o tom rozhodoval já tak polovina řidičů v ČR je doživotně bez papírů.;-O:-/

0/0
25.4.2010 5:16

Lanolin

hranice odchodu do důchodu

A myslíte, že se to posouváním hranice odchodu do důchodu se to bude zlepšovat? Co jiného asi bude dělat dlouholetý (nebo celoživotní) profesionální šofér? Těžko si na stará kolena najde klidnější managerské místo někde v kanceláři.

0/0
25.4.2010 4:50

pavel.n

Re: hranice odchodu do důchodu

ODS nám chce odchod do důchodu posunout na 67let - lidi musí pochopit , že je nutné umírat včas !!!

0/0
25.4.2010 7:20

doktor_bota

Re: hranice odchodu do důchodu

ODS nechce, ODS realisticky vidí, že na lepší důchody prostě nejsou peníze.

0/0
25.4.2010 15:33

pavel.n

Re: hranice odchodu do důchodu

Pod taktovkou ODS proběhla zpackaná privatizace , kdy byl zničen český průmysl.

Nelze zapomenout na ikonu privatizace pana Klause.

Pokud Vám to nedochází podívejte se na kauzu třeba Setuza.....

Kam jdou daně firem se zahraniční účastí ? a z nízkých platů prostě nejdou platit vyšší daně - porovnejte si plat dělníka v Německu a Česku...

0/0
27.4.2010 3:32

michal II

6-7tisic?

Predpokladam, ze smrtelnych.

0/0
25.4.2010 1:08

popocatepetl

na antidoping

ke stresujici praci stresujici ekonomicka situace a navic par redbulu aby neusli,nejaky ten cafiaspirin nebo ucinejsi budic,nemaji cas si zacvicit ,proto se rika ze jsou to tvrdi chlapi,jo   ,ale ne dlouho .

0/0
25.4.2010 0:19

petepek

řízení automobilu

 takového, nebo onakého, je čím dál víc stresující činnost.

0/0
24.4.2010 22:42

109e

Re: řízení automobilu

Naprostý souhlas. Zařídil jsem si život bez auta a je to super.

0/0
24.4.2010 22:45

mikunited

Re: řízení automobilu

Tak si zarid zivot bez netu a bude tady o jednoho min

0/0
25.4.2010 21:00

EMS

Re: řízení automobilu

8-o. No Ty jsi mi ale lumen!!

0/0
26.4.2010 9:26

vver 440-sociálně vyloučený

po přetčení článku

sem málem dostal infarkt. Rv

0/0
24.4.2010 22:37

wolfskin001

Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

kdyby byly všechny externí náklady spojené se svinskou kamiónovou dopravou zahrnuty do nákladů dopravců formou daně, vyrovnalo by se konkurenční postavení všech dopravců (voda, železnice, vzduch) a mnoho řidičů by nedostávalo za volantem infarkt. Změnu zákona to chce a splavnit Labe. Bude o pár procent méně infarktů. Na jedno jsem zapoměl - musela by se mimo zákon postavit extrémistická uskupení jako jsou například škůdci pokroku a přírody vystupující pod orwelovski znějícím názvem "DĚTI ZEMĚ" [>-] 

0/0
24.4.2010 22:01

109e

Re: Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

Silnice a voda to se rovná betonová lobby. S tou železnicí souhlas, voda je nesmysl, ekonomická sebevražda, volba nespolehlivého prostředku.

0/0
24.4.2010 22:40

unbreakable_debater

Re: Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

Ekonomická sebevražda je svěřit železniční dopravu ČD. ;-DRv

0/0
24.4.2010 23:21

109e

Re: Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

Asi jste přehlédl, že je z čeho vybírat.

0/0
24.4.2010 23:23

109e

Re: Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

O ČD jsem nic nepsal.

0/0
24.4.2010 23:24

wolfskin001

Re: Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

Splavnění Labe je projekt s velkým potenciálem, když se vezme v úvahu, že problémový úsek Ústí nad Labem - Děčín Loubí zabraňuje efektivní plavbě a spojení ČR s celým systémem evropské vnitrozemské dopravy.... takhle je třeba se na to dívat. Vodní doprava má velký potenciál a je naprosto spolehlivá, když se využije technologický a intelektuální potenciál dnešní civilizace. Prozatím ale vyhrává demagogie ekologické lobby, nedostatečná znalost a strategická vize politiků spojená s neochotou rozsáhlé investice do budoucnosti....[>-]

0/0
25.4.2010 12:50

petepek

Re: Infarkt za volantem bych dostal z kamiónů....

no, ostatní asi možné. Ale doprava zboží a cestování letadly nad pevninou, je jedna z největších civilizačních zhůvadilostí. Stroj, který z ohromné spotřeby paliva využije jen kolem  6 - 8 % k dopřednému pohybu a zbytek jenom k tomu, aby se vůbec udržel ve vzduchu - ?

0/0
24.4.2010 22:51

unbreakable_debater

Kolik bodů je za infarkt za volantem?

:-P

0/0
24.4.2010 21:35

Si0 po zákazu

Re: Kolik bodů je za infarkt za volantem?

Dostat infarkt není porušení zákona.;-)

0/0
24.4.2010 21:36

unbreakable_debater

Re: Kolik bodů je za infarkt za volantem?

Být diabetikem za volantem ale je. ;-D

0/0
24.4.2010 21:37

Si0 po zákazu

Re: Kolik bodů je za infarkt za volantem?

Není. Pokud ti doktor nechá řidičák, tak není.

0/0
24.4.2010 21:38

habr

Re: Kolik bodů je za infarkt za volantem?

To se boduje podle toho jak to přežiješ.

0/0
24.4.2010 21:39

IARK

Re: Kolik bodů je za infarkt za volantem?

;-DPodle toho co udelas, ale bezne se to bere jako x-1bod, mas slevu za to, ze jsi to neudelal schvalne

0/0
26.4.2010 9:34

Jsem tady

Zabiják

Skutečně vražedný nepřítel!.... Prostě infarkt. Je možný u mnoha lidí. Důvodů je takové množství, že bych asi vypsal všechny kredity než bych se dobral konce(odmítám použít to lidové české slovo).

Prostě obyčejný infarkt za volantem. O čem chcete psát? Nejezte tolik slaniny? Nekuřte? Sportujte?.... hmm, něják mi schází pointa..

0/0
24.4.2010 21:23

Si0 po zákazu

Re: Zabiják

Nejím slaninu a tučné vůbec, nekouřím. Jen u toho sportování strašně trpím, takže tomu moc nedám.

0/0
24.4.2010 21:35

wolfskin001

Re: Zabiják

I tak můžeš zgebnout za volantem na infarkt.... můžeš baštit klíčky a stejně víš houby co tě čeká....;-)

0/0
24.4.2010 22:05

semafor

Re: Zabiják

Sportem k trvalé invaliditě;-D!!

0/0
25.4.2010 7:43

sámvelkýmao

no

infarkt kykyrysu je to nejhorší.proto dnes řidiči kamionů a kisen mají mít ekg a eeg.profesák je mu platnej................když ho zinkne s 50ti lidma za sebou..............nebo zrátí 40ti tunovou káru přes čtyři pruhy............kdyby si dal před jízdou frťana,roztahly by se mu cévy a nestalo by se to............

0/0
24.4.2010 21:12

Si0 po zákazu

No, mně za volantem vždycky houpne tlak nahoru, cítím to.

Zásadně nejezdím k doktorovi na prohlídku autem, vždycky mi naměří víc.

0/0
24.4.2010 20:36

traktorista operator

Re: No, mně za volantem vždycky houpne tlak nahoru, cítím to.

;-D

0/0
24.4.2010 20:42

sámvelkýmao

Re: No, mně za volantem vždycky houpne tlak nahoru, cítím to.

..............alkoholu v krvi?......................

0/0
24.4.2010 21:12

Si0 po zákazu

Re: No, mně za volantem vždycky houpne tlak nahoru, cítím to.

Tlak, bembelo, alkoholu se nedotknu.

0/0
24.4.2010 21:32

unbreakable_debater

Re: No, mně za volantem vždycky houpne tlak nahoru, cítím to.

Tlak se ti po deseti minutách klidu srovná do normálu. ;-D

0/0
24.4.2010 21:36

Si0 po zákazu

Re: No, mně za volantem vždycky houpne tlak nahoru, cítím to.

Mně ne, aspoň nějakých 10 navrch tam nějakou dobu zůstane, mám s tím zkušenost.

0/0
24.4.2010 21:37

francoa

Denní stes, žádný pohyb, nedostatek spánku

5-8 kafí a stravování po Faast Foodech, vražednější kombinace je jen odjištěná a natažená zbraň. Tu jde ale zajistit a vybít, ale toto je plouživý tichý zabiják. Divim se, že jich je zatím tak málo. :-/

0/0
24.4.2010 20:18

VyMeTaky.2

Re: Denní stes, žádný pohyb, nedostatek spánku

Kafe nemá co do činění s tlakem, pokud nechlastáte nad 30-40 kafí / den (nebo nezlikvidujete 1/4 kila kafe denně). Problém je obecně v lahůdkových bezmasých uzeninách z Delvity/Lidlu/Normy apod., nastavování kdečeho např. sojou, aditivy, ovoce  a zelenina z hydroponických pěstíren.

Fastfood je jen taková třešinka na dortu, pochopitelně, pokud 25x za měsíc žeru 6 cheesburgerů k obědu, nemůžu se divit, když prostě nastane koronární problém.

0/0
24.4.2010 21:10

sdsa

Co za noumu sesmolilo tento clanek ?

Nikde jsem ve statistikach nevidel vysokou rychlost jako hlavni pricinu nehod.

Autor - ZACATECNIK si opet jak je v lowcostu na idnes zvykem plete elementarni terminologii.

Proc konecne idnes nezamestna nekoho, kdo doprave rozumi a ne tohle trdlo.

0/0
24.4.2010 20:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.