Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Václav Havel: Volební program mám hotový, hledám lídra

Václav Havel místo odpovědi na otázku, koho bude volit, rovnou exkluzivně pro MF DNES sepsal program nové strany, kterou ale ve skutečnosti nezaloží. "Já si teď budu představovat, že jsem o čtyřicet let mladší a mám chuť založit novou stranu," uvedl exprezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ten.jenz.bloudi.svetem5

Tahle anketa je podvod...

:-(

0/0
25.4.2010 13:08

MusIym

Re: Tahle anketa je podvod...

Tebe to překvapuje? To akorát Celtic (Godys) bude řičet radostí, ostatní tomu nevěří.

0/0
25.4.2010 16:56

Iva_Astra

Nekonkrétní program??

...a teď se uvidí, kdo v tom pozná důležité myšlenky a kdo nepochopí ani řádku...

nemluvě o potrefených husách;-DDobře mířené střelyR^

0/0
25.4.2010 9:46

labea

Jsem idealistka

takze s Havlovým pojetím jednoznacne souhlasim. Před lety jsem v tomto duchu zformulovala body k reklamni kampani jedne politicke strany, které ve většině zůstaly nevyužity. Za urcitych okolnosti, mozna, by se daly oprasit, ovsem nevim zda jiz nastala  ta prava doba. Moralne se zatim propadame hloubeji a hloubeji, stale jsme nedosahli dna a tak hrozi, ze vsechny ty predcasne vyslovene idealy budou hrube zesmesneny a smeteny ze stolu.  Václav Havel by zrejme nemel konkrétně jmenovat své kandidáty, zdá se, že to se neosvědčuje, právě naopak. 

0/0
25.4.2010 8:13

maxik.ova

havel

než si ho vezmete na paškál, možná byste měli vědět o koho vlastně jde. není to jen prezident ale člověk kvůli kterému (nebo jeho názorům) jsme cinkali (kdoví kolik z vás) klíčema na náměstích a jako svého lídra (vůdce) ho protlačili tam kde je dnes ačkoli o to nestál. proto si myslím, že by bylo dobře na jeho závěryx koukat pozitivně.

0/0
25.4.2010 1:12

milec

hm

obcanska spolecnost fungujcici na mravnich principech, to je neco, ceho bych se jednou moc rad dozil. jeste jsem to uplne nevzdal, ale porad to svetylko na konci tunelu ne a ne zahlidnout...

0/0
24.4.2010 20:31

feese

věčný disident

Havel bude disidentem i v demokracii, to je prostě jeho osud. To, s čím souhlasím, je teze zbytečnosti "práce pro práci". Od dob Marie Terezie jsme zase o kus dál a životní úroveň je natolik dostatečná, že vůbec není potřeba chodit na osm hodin do práce. Jakási idea neustálého zvyšování produktivity však nikomu nedovolí z tempa slevit. Zbytečně mnoho času tak trávíme prací, místo abychom si užívali pokroku, jakého lidstvo dosáhlo. Krize ukázala, že v řadě firem lidé (mnohdy rádi) akceptovali snížení úvazku např. o 20% ruku v ruce se snížením mezd, nijak zvlášť to nikoho nepoložilo a den volna navíc se hodil. Tato neplánovaná zkouška ukázala, že od dob nevolnictví jsme zase o kus dál a klidně by mohla být uzákoněna kratší pracovní doba. Nežijeme přece pro práci, ale pracujeme, abychom mohli žít.

0/0
24.4.2010 19:07

noorange

pan Havel vyšuměl po smrti paní Olgy

Byla jediná, která mu dodávala ten správný glanz, jeho odplatu není třeba komentovat.

0/0
24.4.2010 16:57

B.D.S

Ideje pana Havla

jsou již všemi zmiňovanými politickými stranami dostatečně prověřená jako nefunkční. Není lepší odpověd, než výsledky US a ODA a dalších zmíněných, za kterými se již dávno zavřela voda. Havlovi by nemuselo být o 40 méně, po revoluci jeho věčný rival místo slov založil stranu, která je funkční dodnes. VH je na západě symbolem pádu železné opony, stejně jako polský předák z loděnic, nikoli ten, jenž ji pokořil svými myšlenkami. Že by disent způsobil konec komunismu je holý nesmysl a ve svobodné společnosti všichni tito lidé nepřinesli žádnou jinou, než jepičí, krásně znějící, ale zcela nefunkční myšlenku. Pro někoho snílci, pro někoho pokrytci. Přesto by život bez nich byl mnohem chudší a méně zábavný.

0/0
24.4.2010 9:42

prolhani.novinari

V.H. byl vždy specialista na absurdní drama.

Asi se brzo dočkáme dalšího divadelního díla. Už se těším. ;-D

0/0
24.4.2010 9:08

emailnapicu

HUMANITARNÍ BOMBARDOVANÍ CIVILISTŮ ...

... v tom svým programu nemá???

0/0
23.4.2010 22:42

zberanek

Havla nikdy

Havel před rokem 1989 byl pojem, po roce 1989 se ale zproněvěřil všem ideím, kterým věřil. Stal se z něho pokrytec. Jeho stranu by snad mohl volit jen zoufalec.

0/0
23.4.2010 21:25

Franta 1

Druhý Svoboda

Generál Svoboda,později prezident ČSR si ještě v době,než skončil ve funkci,také hrál na řízení bojových akcí a to přímo na hradě.

0/0
23.4.2010 20:26

bomben.auf.jerusalem

...

pro mě, jako obdivovatele vojenské techniky by Havel byl jasná volba. Rád se koukám na moderní bombaredéry:-P

0/0
23.4.2010 19:31

atakdále1

beze slov

Rv

0/0
23.4.2010 19:15

rohatey

No opravdu nechutné humanistické tlachání

Člověk který má konzum jak 100 normálních a to konzum nikoliv zajištěný vlastní prací ale tím že rozhazuje majetek nashromážděný předky má snad nějaké morální nebo jiné právo někomu kázat že konzum je špatný?, nebo on snad tenhle lempl nám chce naznačit že konzum je špatný jen u prostého lidu ale u těch co rozhazují majetek předků že už je to OK.?

Tenhle dědek kdyby přestali pracovat ti obyčejní které by nejradši viděl živořit pod mostem tak on by byl ten první lempl co by z neschopnosti pošel hlady a ve špíně. ;-€

Jinak jak děda ukázal s manželkou a protěžováním svých kumpánů tak morální úrověň tu  má snad tak na hodnotě Kavana nebo Macka.  

0/0
23.4.2010 18:13

novaera

souhlas

Souhlasím plně s Václavem Havlem a moc by mě zajímalo, co je to za lidi, kteří sem píšou kritiky. S tím se snad ani nedá nesouhlasit!

Kdybych věděla, jak na to, hned tu stranu vytvořím nebo alespoň podpořím její vznik. Prosím teda nechat vzkaz panu Václavu Havlovi, že moc děkuju za podporu těchto myšlenek a prosím kdyby někdy příště napsal návod, jak se taková strana a vše kolem toho zakládá. Sice nevím, jak to přesně myslel s tím dostatečným vzděláním, ale pokusím se to najít někde na síti. Já bych tuto debatu rozhodně rozvinula dál a do detailů. Stálo by myslím za to, tento stát pozdvihnout na vyšší a lepší úroveň za každou cenu. 

Souhlasí zde někdo se mnou?

0/0
23.4.2010 16:57

Jakuje

Re: souhlas

Lidi musí kritizovat všechno. Ani si nemusí číst ten článek.

V naší "republice" jsou lidi pořád s něčím nespokojení, na něco si stěžujou, něco kritizujou, ale aby něco dělali, to ne. Bohužel.

0/0
23.4.2010 18:01

2012

Re: souhlas

http://mustwatch.hztz.cz/film/zakladni-prijem-grundeinkommen/ toto muselo přijít odjinudR^

0/0
23.4.2010 19:58

danklar

Strana blábolilů a tlachalů,

tam by se hodil kdekdo.;-O

0/0
23.4.2010 16:24

jarda

Re: Strana blábolilů a tlachalů,

Toto mohl napsat jen člověk s  IQ 10. :-PRv

0/0
23.4.2010 17:12

prolhani.novinari

Re: Strana blábolilů a tlachalů,

Ano, tvůj příspěvek musel napsat člověk s IQ 10. ;-D

0/0
24.4.2010 9:09

AntiMultiKulti

kdo mu naklikává v anketě "Ano" ?

0/0
23.4.2010 14:45

Cynyc

Výsledky ankety jsou šokující.

Že by to s Čechy ještě nebylo tak špatné? Že by dojem, že jsou to většinou hloupí přizdisráči nevidící si na špičku nosu, způsobovala jen halasná menšina, která tu prská v diskuzi? Takové štěstí snad ani nemůžeme mít - a rozhodně si ho nezasloužíme.

0/0
23.4.2010 14:43

boruvka

Je vidět,

že pan exprezident Havel si žije jako v bavlnce a realita dnešního světa mu uniká o několik světelných let. Rv

0/0
23.4.2010 14:32

pan Vacek

Hahahahavel - tedy Veškrna, hm, že

Hoďte na toho šílence síť, už se dočita zbláznil a škod tu nadělal také spoustaRv.

0/0
23.4.2010 14:24

Leo Jr.

To je žvanil!

Rv

0/0
23.4.2010 14:15

adlin

HAVEL - SZ

Napada me:-) vsem hlasujicim ANO v ankete poradit, aby volili Zelené,, kdyz je to jedina strana, kterou Havel otevrene podporuje.

0/0
23.4.2010 13:52

1.lennon

Škoda, že Havel nebyl taky virtuální.

;-)

0/0
23.4.2010 13:48

VerbascumTT

Lídrů je jak máku, soudruhu exprezidente,

komunistu si vyberete v kterékoli straně R^

0/0
23.4.2010 13:48

1.lennon

Re: Lídrů je jak máku, soudruhu exprezidente,

R^

0/0
23.4.2010 13:49

pitta

Chudinka Havel

To došel už tak daleko, že si sám vytváří imaginární stranu s "lidským" programem?

Trapné!!!!

Selhal jako prezident naší republiky. Přihlížel všemu co se tu dělo v 90. letech aniž by cokoliv chtěl napravit. Naopak si hrál na Dobromila, kterého uznávali snad jen za hranicemi, ale v našem státě měl pěkný nepořádek a politici viděli jeho slabost a proto toho náležitě využívali /tunely, bankroty bank, LTO atd./ Kriminalita neúměrně rostla jak dával milosti!!!!

Ano přiznávám, Havla nemusím a beru ho jako slabocha, který má dost velký podíl na devastaci našeho státu včetně politiků působících v politice. Měl se raději dál věnovat psaní "nesmyslů" a nechat politiku jiným. To, že jej dosadili komunisti se moc veřejně neříká. Byl loutka a za nitky tahali jiní.

Je mi ho líto jako dědu, který se neustále chce vrátit na výsluní, ale bohužel je jiná doba a on už je tzv. mimo mísu. Ať si raději užívá v poklidu důchodu i s jeho výhodami a hlídá si zdraví. To udělá pro tento stát to nejlepší, zalézt.

0/0
23.4.2010 13:47

Pan_Bubacik_ze_Zdisral

Re: Chudinka Havel

 .. mistr odchazeni ..

0/0
23.4.2010 13:54

armyshop

Re: Chudinka Havel

Jo, programy by vytvářel, ale vyjít se svou kůží na "politický" trh. To se panu Havlovi nechce a ani nikdy nechtělo. On je přece "nadstranický":-/

0/0
23.4.2010 14:12

Paul Weiss

Re: Chudinka Havel

Už mu schází jenom imaginární stát...

0/0
24.4.2010 18:57

Placirka

Vašku ty nemusíš hledat...

myslí že tě komančové v předvolební kampani pomohou.Mají tě co oplatit.Rv

0/0
23.4.2010 13:45

Menetekel

Na Havlovi se mi líbí

jak tenkrát dokázal zatočit s nenáviděnými komunisty;-D R^

0/0
23.4.2010 13:44

spidermann

Podle svého zjištění a podle diskusí

na webwch je Havel neoblíbená a směšná figurka.Tak nechápu,jak může podle zdejšího dotazníku většina volit Havla.Kdo to falšuje?;-€

0/0
23.4.2010 13:39

Sýr Hlúpej

Re: Podle svého zjištění a podle diskusí

pan Havel byl posledni kvalitni prezident, jakeho nase republika mela.

0/0
23.4.2010 13:42

JTR1

Re: Podle svého zjištění a podle diskusí

to sis dovolil hodně ;-);-)

0/0
23.4.2010 13:43

sarumánek

Re: Podle svého zjištění a podle diskusí

Jelikož po něm byl už jen jeden, je lehké se dovtípit, kam tím míříš, zelenáči. :-)

0/0
23.4.2010 13:44

Erciy.s

Re: Podle svého zjištění a podle diskusí

Zamířil k definici skutečnosti. :-)

0/0
23.4.2010 14:27

armyshop

Re: Podle svého zjištění a podle diskusí

V čem spočívala jeho kvalita, sejre?:-/

0/0
23.4.2010 14:06

clump

Re: Podle svého zjištění a podle diskusí

spis vetsina lidi nema potrebu "mit pravdu" na diskusnich serverech, takze diskuse jsou vzdycky tezce nereprezentativni vzhledem k cele populaci.

0/0
23.4.2010 14:00

sarumánek

čím dál větší perly

"Práce má prostě smysl jen tehdy, má-li nějaký smysl." Nevím, jestli už

to nemůže být důsledek nějakého stařeckého mozkového otupování, nicméně

už předchozí věštecká úvaha páně Havla o tom, že tragédie ruského

letadla nepochybně zhorší polsko-ruské vztahy stála za to a beze zbytku

se vyplnila. :-)

0/0
23.4.2010 13:38

podhurka

Re: čím dál větší perly

Já to pochopil, vy ne?

 Práce má smysl, pokud něco vytvoříte...Často však lidé chodí jen do zaměstnání a když onemocní, nebo mají dovolenou, prakticky se to nepozná...:-)

0/0
23.4.2010 13:41

sarumánek

Re: čím dál větší perly

Jistě, pak bych řekl "práce má mít smysl". :-)

0/0
23.4.2010 13:43

Karel_dnes

Re: čím dál větší perly

Já bych řekl, že starat se o to , zda to co dělá , dává smysl může dobře jen ten, kdo se nemusí starat o peníze.

Pak to dává smysl.

Jinak dává smysl dělat práci pro peníze.

Je to pochopitelné i pro ty, kteří se o peníze nikdy starat nemuseli?

0/0
23.4.2010 13:48

Výhra ČSSD - prohra Česka

Havel nepochopil

že Češi volební programy nečtou a ani je vůbec nezajímají. Čechy zajímají jen sliby a kdo jim co nejvíc po volbách rozdá ze státní kasičky

0/0
23.4.2010 13:27

Polárníliška

Re: Havel nepochopil

Já myslím, že přesně takový obecný nekonkrétní "program" plný pěkných slov vytvořil, takže skutečně stačí ten charismatický čestný lídr....škoda, že už je pan Nečas zabrán...:-P

0/0
23.4.2010 13:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.