Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Paroubek Vlčkovi vlkem?

"Samozřejmě, že to je předvolební útok ze strany místopředsedy ODS Ivana Langera, který to použil před televizní debatou, aby si ulehčil situaci v Olomouckém kraji," prohlásil na adresu nyní již bývalého předsedy Sněmovny Miloslava Vlčka předseda ČSSD Jiří Paroubek. Teorie je to pěkná, ale něco na ní nesedí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Kdykoli šlo o to, že bude Vlček odvolán,

tak se choval jako malý kluk. Namísto, aby byl rád, že je stále tak dlouho na postu, který nezvládal, předváděl jen v těchto situacích své emoce ... tak mu to Paroubek spočítal. Nezbývá, než si jen vzpomenout na Miloše Zemana v této funkci, to byl poslední pořádný šéf sněmovny. Bohužel dnes už je Miloš prakticky nepoužitelný ...

0/0
26.4.2010 8:45

Gaston

A co bude po volbách?

Po volbách bude mít kauza Vlček pokračování.

Vlček bude Paroubkem a jeho nohsledy usvědčen ze všech dnes zmiňovaných a zlehčovaných  problémů a nejméně tří dalších, bude vyobcován z ČSSD a zničen.

Ten post šéfa sněmovny, který neuvolnil Paroubkovi si ještě pořádně odskáče.

0/0
23.4.2010 9:36

pesimistr

Paroubek je zásadovej

U paroubka je jediná jistota pro všechny. Dokud mu lezete do řitě tak Vás plácá po ramenách v momentě, že ho přestanete chválit jste odsouzen k zániku!!!!!! Kdo je další na řadě?

0/0
23.4.2010 8:59

Tondach

Ach jo !

Rezignace Vlčka pár dní před poslední schůzí sněmovny, to je opravdu "úspěch" ODS ! Skončil by tak, jako tak !

0/0
23.4.2010 7:38

ohorele nohy

Re: Ach jo !

Co to ma spolecneho s tim, ze lhal, podvadel a kradl? To jako pred volbama se muze vsechno? A za podvody Vlcka muze nakonec ODS? Vy socani jste fakt exemplare ;-D

0/0
23.4.2010 10:05

GEORGE MICHAEL

Re: Ach jo !

Nejsem zastáncem socanů - ale jedna zvláštnost tu je - ty všechny šejdířiny se staly již dávno - a najednou po x letech a k tomu ještě před volbami se zčista jasna objeví...

0/0
23.4.2010 12:31

martas_1.8T

Re: Ach jo !

Taky nejsem modrej ani oranzovej, ovsem kdyz si vezmu celou ODS a jednoho jedinyho socana Paroubka, tak mi prijde pravdepodobnejsi, ze ho smetl sam jeho vudce...

0/0
26.4.2010 8:30

vokroj

Re: Ach jo !

nebuď naivní, kdo jiný by to vyhrabal, než modráci, darebáci. Že by Paroub, je nesmysl

0/0
26.4.2010 9:33

Catumbelan1

Nabízí se parafráze

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde aneb člověk člověku (kafe)mlejnkem!

0/0
23.4.2010 7:01

Catumbelan1

Re: Nabízí se parafráze

Původně jsem zamýšlel: "Kdo chce Paroubka bít, Vlčka si vždy najde!"

0/0
23.4.2010 7:20

Placirka

Hezky napsaný

Ale nadpis by měl znít.Jak se stal traktorista troubou.;-D

0/0
23.4.2010 6:03

Albedo

Tak

tenhle zkorumpovany traktorista me netoci. Ale spis to, jak tahle inkrustovana mocenska chatra i s nami po volbach zatoci...

0/0
23.4.2010 3:08

Erciy.s

Těším

se, až se za 14 dní, případně těsně po volbách stane pan Nečas Řápkové vlkem a zahřímá: Paní lžimagistra, jíž byl odebrán podvodně získaný titul, je ostudou tété sněmovny (případně naší kandidátky) a musí odejít.... R^

0/0
23.4.2010 3:04

vidimtě

Táááák

A 500 dukátů je páááááá;-€;-€

0/0
23.4.2010 1:08

yry

Cenzor

Cenzor už cenzor se cenzor perou cenzor huby(žeby) cenzor si cenzor rozbijou cenzor.

0/0
22.4.2010 23:32

JJajaja

A co řekl v přímém přenosu ČT24 Jyrka?

V závěrečných 3/4 svého vystoupení celému světu sděloval, že vyučený pomocný traktorusta, soudruh Vlček, svou neobratností sice pochybil, ale stejně za všechno může Langer, Nečas (přitom tenkrát byl ve funkci Topolánek), Gandalovič, Kalousek, John, Vodrážka, .........

A bývalý aktivní sládkův republikán, soudruh Jandák, tomu za jeho zády souhlasně kýval, až mu praskaly všechny podbradky.

0/0
22.4.2010 20:07

pavsson

Mýtus

Vlček skončil, protože se ho jako snadného terče jednoduše Paroubek zbavil. Tolik touží po moci, že je schopen udělat cokoli. Vlček je naivní prosťáček, a jediné co nechápu, že se vůbec dostal na místo lídra. Pochopitelně, že ostatní lídři jsou stejně špatní a slabí (Jandák, Ploc, Váňa), nebo mají podobné problémy jako Vlček, ale ten měl prostě smůlu, že to na něj prasklo. Proto se také Vlček ztěží ubránil slzám, když tam tak stál bez té šálečky kolem krku. Ale jeden mýtus musím opravit. Vlček nebránil Paroubkovi převzít křeslo šéfa sněmovny. Byla to ČSSD, která se bála převolby, protože hrozilo zesměšnění Paroubka nezvolením tajnou volbou. A že by zvolen nebyl, je téměř jisté.

0/0
22.4.2010 20:05

tolan

Re: Mýtus

Ano, souhlasím

R^R^R^

0/0
22.4.2010 20:44

vidimtě

Re: Mýtus

" Pochopitelně, že ostatní lídři jsou stejně špatní a slabí (Jandák, Ploc, Váňa), "

Vaše myšlenka a vskutku pravdivá. Paroubek potřebuje kolo sebe lidi jednoduché a je pak si jistý že ho nikdo nevyhodí ze sedla.

Paroubkovi by mohli uškodit jedině lidé z okresů když by za nimi stáli členové strany ze základních organizací.:-)

0/0
23.4.2010 1:07

koutlosh

Re: Mýtus

Což by nebylo od věci..

0/0
23.4.2010 7:51

igamenir

Pěkné

Śkoda, že to není blog. Hned bych dal karmu :)

0/0
22.4.2010 19:53

Urb-inspirace vítězná

Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

naivou. Opravdu, něco tak nevzpurného, jako je Vlček se těžko hledá. Je pravda, že se tak Paroubek zbavil posledního, málo sympatického kandidáta, ale jestli ho pravičáci tak hrozně litují, tak přece takhle cenného člena jistě rádi přijmou do svých řad. ;-D

0/0
22.4.2010 19:49

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

a Zaorálek, vzteklá hysterka s diplomem z marxismu-leninismu je sympaťák? Rath je vzor ctnosti a člověk, jehož úrovni se národ klaní? a tak bychom mohli pokračovat...

0/0
22.4.2010 19:55

Urb-inspirace vítězná

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Jestli si tím ulevíš, tak pokračuj a nikoho nevynechej.

0/0
22.4.2010 19:59

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

jestli jsem si nevšim, tak jsme si ještě nepotykali. spíš by mě zajímal váš názor na to, že kandidátem na ministra zahraničí je člověk, který neumí pořádně otevřít pusu a má diplom z marxismu. a že kandidátem na ministra zdravotnictví je bigamista, který uráží lidi na každém kroku.

jinak to, že vlček je všechno, jen ne vzuprný, s tím souhlasím.

0/0
22.4.2010 20:03

Urb-inspirace vítězná

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Tykat mně nemusíš, ale já tobě budu. Až se někdy odhodláš na internetové stránky zahraničního tisku, uvidíš, že je zvykem si zásadně tykat na diskusích. Takže tvoji připomínku beru jen jako výraz ryzího českého buranství. Vystudovanou má Zaorálek filozfii na kadedře filizofie, kam marxismus neodmyslitelně patří, protože Marx je nejvýznamnější filozof novodobých dějin a je jím všeobecně uznáván. Je možné, že při tvém vzdělání o tom nemách potuchy. Výrazové vybavení Zaorálka je na velmi dobré úrovni. Potom se ti do tvého myšlenkového salátu nějak přimíchal Rath a to nehodlám luštit. ;-D

0/0
22.4.2010 20:26

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

no, co se týče anglických fór, tak v Aj neexistuje vykání, takže tam je to trochu něco jiného. Na německých diskusích pod články novin se spíše vyká. Na ruských fórech se používá vykání ještě podstatně více než tady. Na italských a španělských se samozřejmě tyká, protože vykání se používá kromě úředního styku (a občas ani tam) minimálně. Více jazyky už bohužel nehovořím.

Mé vzdělání? Já mám práva na UK, a co ty, když už si tykáme. Marx samozřejmě je významný filosof, i když určité aspekty nedomyslel, a navíc byly znásilněny vykuky jako Lenin, Stalin aj. Spíš mi jde o to, že se neštítí dělat politickou kariéru za každého režimu. A co se týče myšlenkového salátu, to už je čistě urážka a jen výraz ryzího českého buranství.

0/0
22.4.2010 21:07

tučňák v exilu

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Naopak angličtina používá pouze vykání, tykánáí je jen archaismus ("Thou", "Thine"...)

0/0
22.4.2010 21:11

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

jo, samozřejmě, já vim, že je něco jako thou art, ale nechtělo se mi rozepisovat celou historii modern english a říct, že v Aj je jenom vykání by znělo trochu divně. navíc to je jen detail...ale uznávam, že jsem se vyjádřil nepřesně:)

0/0
22.4.2010 21:24

tučňák v exilu

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Thou shalt not express Thee inaccurately while there are nitpickers around! ;-)

A hele, to by bylo hezké 11. přikázání :-)

0/0
22.4.2010 21:28

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

:-) dobrý. myslim, že anglicky se docela domluvim, ale shakespearovu angličtinu furt nedávam:)))

0/0
22.4.2010 21:32

tučňák v exilu

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Dobré je na to dát si Pána Prstenů v originále, tam je archaismů... :-)

0/0
22.4.2010 21:50

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

škoda, pán prstenů mě nikdy nebral...ale stejně, jeden mrtvej jazyk už dělam, tak si myslim, že je lepší věnovat čas jemu (a naučit se ho pořádně), než archaismům v Aj. ale dík za tip!

0/0
22.4.2010 21:54

Jirka2

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

K těm stránkám zahraničního tisku bych jen připomenul, že v angličtině rozdíl mezi TY a VY nepoznáte. 

0/0
22.4.2010 21:11

Ardan

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Ty jseš na diskusním fóru poprvé nebo si v tomhle prostředí hraješ na něco extra? Obvyklé je, že na těchle diskusích se tyká, taky člověk neví jestli reaguje na puberťáka nebo někoho kdo už nějaký pátek běhá po světě. Na druhou stranu se mi v posledních dnech stává že když šmoulům dojdou argumenty vytáhnou tenhle o tykání.   

0/0
22.4.2010 20:30

Jirka2

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

Pochopitelně, že se u nás v diskusích tyká. Je to hlavně z důvodu úrovně diskutujících. Přece se mnohem snáze říká TY vole než VY vole.

0/0
22.4.2010 21:15

d_meister

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

R^

0/0
22.4.2010 21:24

Catumbelan1

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

To docela vystihuje podstatu problému. Dokáže mě více zaskočit výpad proti někomu kdo by si vykání přál než nějaký jiný blábol. Ale už jen to primitivní Jyrkování a Myrkování je ukázkou úrovně pisatelů. Bohužel velkým příkladem nám jsou lídři našich dvou největších stran. Hoši z ODS hned ve druhé větě napadají (obviňují) svého politického soupeře, a ti z ČSSD to udělají v obráceném gardu.

0/0
23.4.2010 7:19

denny2006

Re: Jen opravdu nepozorný politolog nazve Vlčka vzpurným

k.p.

0/0
22.4.2010 20:48

ivosg

Paroubek.. Ochutávač soudruha Štěpána

Paroubek? Není to ten Štěpánův ochutnávač s tlačenkou na tácu, vždy schopný všeho???...

0/0
22.4.2010 19:37

d_meister

já vám nevim,

ale mam za to, že vlček neuvolnil místo paroubkovi, protože první vláda nedostala důvěru, a proto, že ODS měla s Melčákem najednou 101 hlasů, a kdyby Vlček rezignoval, aby se stal Paroubek předsedou PS, tak mohla ODS relativně snadno přehlasoval ČSSD a předsedou by se z ČSSD nestal nikdo. A doteďka se to nezměnilo proto, že ČSSD nikdy neměla sílu na to, aby to změnila.

0/0
22.4.2010 19:29

d_meister

já vám nevim,

0/0
22.4.2010 19:26

Captain Morgan

a takoví lidé nám vládnou

zavřít! on si myslí, že když se vzdá funkcí, že ho kriminál nemine...

0/0
22.4.2010 19:15

jsemprisel

Re: a takoví lidé nám vládnou

To modráci se radší funkcí ani nevzdávaj;-D;-D

0/0
22.4.2010 19:25

Jirka2

Re: a takoví lidé nám vládnou

Bohužel má  imunitu.

0/0
22.4.2010 21:16

coast

Znova

Znova výborný komentář.Jen tak dále idnes.České politické panstvo si ani neškrtne.

0/0
22.4.2010 18:52

Asenad

Mlejnek

je debil!!! Vlček byl zvolen předsedou PS jen na dobu kdy se PS ustaví. Potom podle dohody se měl převolit, ale ODS už nechtěla. Vlček o tom vůbec nerozhodoval.

0/0
22.4.2010 18:51

tvé horší já

Re: Mlejnek

a desne nechtel.

0/0
22.4.2010 18:57

karel-wesely

Re: Mlejnek

Tkže ODs může za to, že se Proubek nestal předsedou sněmovny ;-D R^ Kdo taky jinej, že jo.....;-D

0/0
22.4.2010 19:09

Jirka2

Re: Mlejnek

Myslím si, že se autor článku v tomto bodě mýlí, ale rozhodně není to, co jste o něm napsal. Co to zkusit bez urážek?

0/0
22.4.2010 21:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.