Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi ujíždějící před policií nabouralo pick-up, jeho řidič je v nemocnici

Při policejní honičce v centru Prahy byl zraněn řidič pick-upu. Do jeho vozu naboural na Národní třídě řidič kradeného Audi A6, který prchal před policií. Muž z pick-upu skončil v nemocnici v šoku a s lehkým zraněním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kunde

to jsem zvědavej

kolik dostane. Bez řidičáku, krádež, uživání cizí věc, recidiva... Škoda ž ev našem právu se tresty nesčítají... Měly by...

0/0
23.4.2010 11:04

paltt

Re: to jsem zvědavej

Kolik dostane? maximalne 6mesicu.:-P

0/0
25.4.2010 13:57

Hanyz01

aspoň, že tak.

Je fajn, že se řidiči pick-upu nic nestalo, protože střet s A6 je docela maso.

Na druhou stranu velká škoda, že toho zloděje policajti rovnou neodstřelili, byl by pokoj. Takhle ho tu budeme mít za dobré chování do dvou let zpátky (pokud ještě předtím nestihne policii zažalovat za neoprávněné zadržení a řidiče pick-upu za to, že mu měl dát přednost -  v téhle zemi bych se tomu nedivil. 

0/0
23.4.2010 7:05

individual

Re: aspoň, že tak.

Zavraždit za ukradení auta? Hm, to bych nechtěl vidět, jak vychováváš svoje děti...

0/0
23.4.2010 9:10

HLNOCD4

Re: aspoň, že tak.

ty jsi naky primitiv? Sleduji tve nazory delsi dobu a mas ocividne problem chapat delsi psany text. On by je nestrilel za kradez auta, jak jsi na to proboha prisel?

0/0
25.4.2010 11:51

HLNOCD4

Re: aspoň, že tak.

presne. Reknu vam historku ze zivota: pred dvouma rokama jsem chytl dva cikany jak mi vykradaji na mem pozemku auto. Svoij legalne drzenou zbrani (Saiga 12K - sportovni strelba) jsem jednomu zlomil nos a druhemu dve zebra. Nasledne jsem na ne zavolal PCR. Vysledek? 36hodin verejne prospesnych praci za neprimerenou obranu. Policajt, kterej to vysetroval mi na ferovku rekl, ze jsem je mel zastrelit.

0/0
25.4.2010 11:50

Lou-go

hajzl

Doufám, že ti pak pořádně nandali, hajzle jeden,zab se v autě sám a neohrožuj ostatní.

0/0
23.4.2010 0:34

kenx

tak

Tak to aby skutečný majitel Audi měl dobrou pojistnou smlouvu ;-D

0/0
22.4.2010 20:15

Don Corleone

To jsou...

zase tady v diskuzi plky. Prý že ho policajti vyprovokovali a kdesi cosi. Hoďte oko na novinky.cz a tam je ve videu ta honička celá tak jak ji zachytil kamerový systém. Viz http://www.novinky.cz/krimi/198310-pri-policejni-honicce-v-centru-prahy-byl-zranen-clovek-ktery-se-pripletl-do-cesty.html

0/0
22.4.2010 18:03

Jirka1938

Pick-up?

Dalsi novinarska urazka ceskeho jazyka. Co takhle nakladacek?

0/0
22.4.2010 17:33

BornCzech

Re: Pick-up?

To vozidlo se jmenuje: Škoda Pick-Up.

0/0
22.4.2010 17:52

Mysel

Re: Pick-up?

Ne. Jen dalsi priklad toho, jak se nekteri lide brani cizim slovum za kazdou cenu.

0/0
22.4.2010 19:46

Clancy Wiggum

Re: Pick-up?

Není to náhodou běžné označení verze karoserie? Stejně tak pro slova tudor, sedan, landaulet, kombi, targa, spider či kabriolet nejsou české jednoslovné ekvivalenty. Mimochodem, "náklaďáček" není zrovna spisovné slovo.

0/0
22.4.2010 21:33

sámvelkýmao

no

ten pikouš vypadá,jak kdyby ho přejel tank......................

0/0
22.4.2010 16:23

libl3

SPZ neodpovídala.

Správně měla být např. 1AA 1111, 1T1 0001 apod.

0/0
22.4.2010 15:56

poly_

Re: SPZ neodpovídala.

To je fakt vyjádření za všechny peníze...

Dej na nové auto RZ 1A5 a jasně že na tom něco bude...

0/0
22.4.2010 16:07

Martina1001

Honička

Páni, tady se ta diskuse rozjela, až jsem se v ní ztratila. Jinak, nevím, jak to bylo na začátku, zda policie měla zapnutý majáčky, ale na konci už ne, a minutku před tím než ho chytli, tak jeli dokonce krokem.A řekla bych, že se v tomto případě nestřílelo. A co se týká pásů, tak to by asi taky bylo složité, Audi mohlo zabočit kamkoliv a než by to tam dali, tak by jim ujelo a hlavně při takovém provozu jako je v Praze, by se nejspíš do toho chytly další auta, a moc úspěšné by to nebylo, podle mě.  Co se týká honičky v centru, tak to je o ústa, ale kdyby si policie řekla, tak toho honit nebudem, jsme v centru jsou tu lidi, tak ten ujíždějící si řekne super a příště může provést něco horšího. No ale když se to tak veme, lidi nadávají tak i tak, pro činnost i nečinnost policie, tak čím se jim může vlastně zavděčit?

0/0
22.4.2010 15:52

Helm01

Re: Honička

R^nezbývá než souhlasitR^

0/0
22.4.2010 16:06

Kru-cipísek

Buďte klidní....

..pár tupců chovajících se podobně jako ten popisovaný v článku si léčí své komplexy, není jim to jednání nijak cizí. nechte je být, nerozčilujte se nad nimi, je to stejná kategorie jako ten chlápek - zloděj, co nafasuje zaslouženě další flastr.

takže klídek.... tady to není nic nového.

;-)

0/0
22.4.2010 15:33

Elitebiker

Hele, vono se to stalo zase v tý Praze?

0/0
22.4.2010 15:25

poly_

.

Takže jak jsem z diskuze pochopil, největší chyba PČR bylo zapnutí majáku a blíkání STOPky. Gratuluji grázlové opět vyhrávají [>-]:-(

0/0
22.4.2010 15:18

steiner1

nedavno sem zazil

neco podobnyho,v 8 rano na palacaku.polucisti honili cernyho pasata,kerej to mydlil po kolejich kolem plnyho ostruvku lidi. pred nim tramvaje,tak z toho vyskocil, zabeh do metra,oni za nim a za chvili vysli zase zpatky,ale bez nej.jen se sroubovakem co zahodil.nedokazu si ani predstavit,kdyby to vzal mezi ty lidi tam,to by byl strasnej masakr.

0/0
22.4.2010 15:17

pulpytel

odpovědnost

Viděl jsem to ze vzdálenosti asi 400 m, stál jsem u Teska. Audi vyjíždělo krokem z ulice Na Perštýně, policie už jela asi sto metrů za ním a dávala signál k zastavení. Řidič se celou dobu díval se do zrcátka, viděl co se děje a měl spoustu času a místa zastavit. Místo toho na Národní vyjel na koleje a začal ujíždět, pak byla slyšet rána jak  trefil na rohu Voršilské toho pick-upa.

Opravdu nevím, co by kdo chtěl policii vytýkat. Řidič nereagoval na výzvu k zastavení, sám vjel na koleje a sám zrychlil natolik, že ohrozil další lidi a na další křižovatce nedokázal zabránit střetu. Kdyby byli u Voršilské na přechodu chodci, bylo po nich.

Když grázl zvítězí, lidi si stěžujou, že nikdo nepomohl spravedlnosti. Ale když je grázl přistižen a chycen, najednou to je tak, že ho vlastně vyprovokovala policie ? Pardon, ale podle mě je to přesně naopak: pokud někoho policejní majáček tak neovladatelně provokuje, že prostě musí ujíždět a ohrožovat ostatní, je nesvéprávný a nepatří za volant.

0/0
22.4.2010 14:49

Paul Weiss

Re: odpovědnost

No jo, ale vysvětlujte to těm chytrákům v předchozí diskusi - podle nich za všechny tyhle průšvihy může už sama existence policie, protože kdyby nebyla, nikdo by jí neujížděl...

0/0
22.4.2010 14:56

Ahasver

Re: odpovědnost

Jestli to bylo takhle, pak se tedy omlouvám těmto konkrétním neznámým policistům za podezření z blbosti a hovadského pronásledování.

Souhlasím i s názorem na ujíždějící, ale stejně to nijak neoprávňuje policii k zásahu který by zbytečně ohrozil nezúčastněné lidi v okolí a je celkem jedno jestli je řeč o pronásledování auta v centru nebo třeba střelbě po utíkajícím kapsáři na Václaváku.

0/0
22.4.2010 15:05

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: odpovědnost

Udělal jsi příliš rychlý závěr, aniž bys cokoliv věděl. Omluva je zcela jistě na místě, ale příště s rozmyslem. ;-)

0/0
22.4.2010 15:10

lopee

Re: odpovědnost

Nesouhlasím s vámi ani trošku. Jednak zbytečně ohrozil všechny kolem jen a pouze onen zloděj. A zda stíhat, či ne... ono u zloděje nevíte, co ještě provedl. Jestli má nacpané to auto výbušninami - třeba je to navíc terorista, nebo jen zloděj, co vykradl obchod se zbraněma... Atd., atd... * Ono podle té vaší zvrácené logiky by měli nechat kupříkladu v Izraeli nechat sebevražedného teroristu, aby se odpálil, protože takhle by zavraždil jen třeba sedm lidí. Kdyby ho totiž začali pronásledovat, třeba by vběhl do většího davu, a zabil by těch lidí třeba 17... Rv

0/0
22.4.2010 15:40

ihojteybralesVol.4

Koukám, že je to tu zase samej policista teoretik.

Máte to nastudované z Kobry 11, co? :-P

0/0
22.4.2010 14:45

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Koukám, že je to tu zase samej policista teoretik.

Nevím na koho to tedy mělo být. :-)

0/0
22.4.2010 14:47

12mmmm12

Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

jsou kontraproduktivní a nebezpečné! Pokud by ho sledoval z dálky a naváděl ostatní zásahová vozidla, nebylo by co řešit. To ale není moc hrdinské že ;-D;-D;-D

0/0
22.4.2010 13:51

Helm01

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

jak si představuješ sledování z dálky?;-D policejním autem

0/0
22.4.2010 13:58

12mmmm12

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Čím víc se mu přilepím na nárazník, tím víc bude blbnout. Pokud ho nechám jako že mu nestačím, bude blbnout míň to se vsaď.;-)

0/0
22.4.2010 14:15

Helm01

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

 V provozu? Kdyby se ho nedrželi tak by se jim hned ztratil

0/0
22.4.2010 14:16

12mmmm12

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Ale neztratil, ale nebyl by to ten adrenalin co ;-)

0/0
22.4.2010 14:36

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Už jsi někdy pronásledoval vozidlo, že jsi si tak jistý?

0/0
22.4.2010 14:43

12mmmm12

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Jistě ;-)

0/0
22.4.2010 14:49

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Takže jsi policista?

0/0
22.4.2010 14:51

HLNOCD4

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

V Praze? Na Narodni? Clovece, nemel nesmysle, tam se ti auto ztrati za dve vteriny. Ty asi prazak nejsi co??

0/0
25.4.2010 11:52

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Jen ukazuješ svoji neznalost problematiky, do které se pleteš.

0/0
22.4.2010 14:19

12mmmm12

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Hlavně se nepíše proč ho pronásledovali, jestli kvůli tomu, že překročil rychlost, zboří půl města, tak je to výkon hodný policajtů ;-D;-D;-D

0/0
22.4.2010 14:42

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Nedochází ti princip a podstata věci - kdyby zastavil tak se nic nestane. Policie jej nenutila ujíždět.

0/0
22.4.2010 14:44

12mmmm12

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

To jistě jenže průšvih nemůže být horší než přestupek ;-)

0/0
22.4.2010 14:48

HUHU_buntu

Re: Vždy jsem tvrdil že tyto "filmové" honičky,

Ale píše chce to jen číst pořádně, vozidlo bylo ukradeno a spz byly z jiného vozidla.

0/0
23.4.2010 10:22

Joseph1

tohle si zapamutujte, až příště

budete kritizovat policii, že si hraje na kovboje, když mimo město ujíždějícímu vozidlu prostřelí pneumatiky. Vidíte jak to může dopadnout když se prchající dostane do města. Ve městě už je na to pozdě. (tohle sice nebyl ten případ, ale  i tak)

0/0
22.4.2010 13:49

Pjotr_Pjotrovic

Re: tohle si zapamutujte, až příště

A není lepší místo prostřílení pneumatik použít pásy nebo vozidlo zablokovat?

0/0
22.4.2010 13:51

Helm01

Re: tohle si zapamutujte, až příště

použití zastavovacích pásů je u nás nereálné a na zablokování vozidel někdy není prostě dost času nebo dost aut

0/0
22.4.2010 13:57

Ahasver

Re: tohle si zapamutujte, až příště

Proč je nereálné? Zákon už to upravuje, pásů je dost... že by to bylo v související administrativě?

0/0
22.4.2010 13:58

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: tohle si zapamutujte, až příště

Reaguj laskavě na co jsem ptal! ;-) Nebo mám tu otázku zopakovat potřetí?

Zákon to upravuje, ale jak. Jak je v něm definováno použití? To jsi už nečetl, že ano? Oháníš se paragrafy, ale jejich výklad zcela očividně chybí.

0/0
22.4.2010 14:00

Pjotr_Pjotrovic

Re: tohle si zapamutujte, až příště

Tak nás konečně pouč prosím. Ty se tady zase oháníš tím, že nevíme paragrafy, tak nás pouč. Proč je to tedy obtížné použít pásy k zastavení vozidla? To pak musíte psát hromadu hlášení? A při střelbě nebo honičce hlášení psát nemusíte?

0/0
22.4.2010 14:05

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: tohle si zapamutujte, až příště

Tohle je na dlouhé povídání, na internetu je o tom mnoho článků. Napíšu to tedy stručně: ve městě je použití zastavovacích pásů kvůli provozu zcela nemožné.

0/0
22.4.2010 14:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.