Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Parkanová: S Cyrilem se jen pozdravím, Topolánkovi už nevěřím

TOP 09 se letos poprvé utká o voliče. Lídryní nové strany na jihu Čech je Vlasta Parkanová. Rozhodně ne nová. Bývalá ministryně obrany se pohybuje v české politice už dvacet let. Spoluzakládala OF, později vystřídala poslanecký post za ODA a KDU-ČSL. S Cyrilem Svobodou se prý rozešli v dobrém, ale nyní se už jen pozdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tondaqakin

Podnikova pravnicka v 'kolchozech'

..., ktere si ji prehazovali jako nemehlo, ktere neumelo psat ani na stroji. To je komentar osoby, ktera byla p.Parkanove nadrizenou pred 89'.

Tetinka ma 59 roku, jeste 1 x do parlamentu, nevykukovat a doklepat to do penze.

Cekate, ze tahle osoba bude prosazovat neco rozumneho, pokud to bude stat usili a politicky proti proudu? Ne ne...:-P:-P

0/0
21.4.2010 17:08

griša

Škoda...

Další,ale zcela MARNY pokus v jiné POLITICKE smečce o dobré KORYTO!!!!!!!!

0/0
20.4.2010 18:17

tondaqakin

Takze dalsi nevinna ???

20 let v politice, slysi vidi, vnima, ale proti jedine nepravosti neudelala osobne ani pohnuti prstem.

To vsechno druzi.

TOP09 diky takove osobe je pro me nevolitelna.RvRvRv

0/0
20.4.2010 18:05

Major Reno

VRAŤTE SE DO HROBU

paní Rv Parkanová, patříte do kategorie dinosaurů z těch největších a vezte, že už NIKDY v politice vy NIC dobrého neuděláte.

0/0
20.4.2010 16:59

tondaqakin

Re: VRAŤTE SE DO HROBU

A toho co udelala je tak do hrsti slepicim. Rvsouhlas.

0/0
20.4.2010 18:10

jekkal

A

von snad někdo něco věří zpěvačce Parkanové?  Je to vobyčejná trapná tetina.

0/0
20.4.2010 16:37

kladivar3

A takovy zastupce politickych stran chce hafo lidi volit

ty babe bych nesveril ani pokladnu v Kauflandu.

0/0
20.4.2010 16:35

lrklo

Vlasti, tak nám aspoň zazpívej!!

;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 16:28

prolhani.novinari

Paní Radar.

Problém je, že Parkanové už taky nikdo nevěří.:-)

0/0
20.4.2010 15:33

smycka

POLITICKÁ TURISTKA

Parkanová se sedmnáct let prochází ze strany do strany,jen aby byla u medu.Nic jako ministryně nemohla udělat,jelikož problematice armády vůbec nerozumí,stačilo,když se jí reportér zeptal,proč hlasovala pro nákup letadel,prohlásila:Vždyť to jsou tak krásný letadla,no nekupte to....Proto dokud vládní strany budou na vrcholová místa dosazovat politické vyčuránky,nemůžou takoví nímandi zastávat posty ministrů,starostů a vrcholových úředníků.Nikdo z nich nemá zodpovědnost za naše peníze.Jim se to rozhazuje,že ano?Jak to dopadne s pandurama?Do ztracena jako LTO,rumová aféra,open cards a jiné ztrátové akce?Jak je možné,že opět se prodává nezdaněná nafta,načerno se vyrábí miliardy cigaret a hektolitry tvrdého alkoholu?Politici se v tom vezou?Proč nejsou odtajněny nekteré spisy  z podepsání smluv Diag Humen,dálničních elektronických známek a vše,co bylo od roku 1990 rozkradeno za přispění politiků.Proč se mají na osobní vozy používat el.známky,další tunel?

0/0
20.4.2010 14:44

Sickland

Re: POLITICKÁ TURISTKA

Vlastička Parkanová je typickým příkladem jak vypadá politická loutka. Když jde o velké peníze z armádních zakázek tak kvalifikace pro šéfa rezortu nejsou zkušenosti, odborná erudice,znalost armádního prostředí atd. Nýbrž loajalita, vděčnost a poslušnost. Myslím, že tenhle tah Kalouska a Topolánka při sestavovaní vlády vyšel dokonale. Resp. dokonale pro ně, hůře už pro daňové poplatníky :-(

0/0
20.4.2010 15:11

marauder2

Re: POLITICKÁ TURISTKA

Pravda, kdyz mastnej Pandurek ten tendr mel v rukach tak kdyby ho nezruili, mohlo to danovniky vyjit  jeste draz!;-D;-D

0/0
20.4.2010 15:36

anti-anti

Parkanová a Cyril

Je to dost ´´ škoda´´. Parkanová a Cyril dost dobře mohli konkurovat Evě a Vaškovi. ;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 14:42

vodnicivcechach

ohniva meduza ne ze mu neverila, ona se ho

bala.nebyla kompetentni vest tento rezort ani nahodou!a pak ze maji baby do vlady!

0/0
20.4.2010 14:35

Třikrát blokovaný Marík

Je tam dvacet let,ale evidentně omylem!

Ale pravdu o Kalouskovi řekla. Ona vůbec bude pravdomluvná, ale tam kde měla něco říct či rozhodnout tak mlčela.

0/0
20.4.2010 14:14

jurio

Poslední otázka

Tak ta odpověď na poslední otázku mě opravdu dorazila. Asi jako by řekla něco ve smyslu "...a jak se změní chování této společnosti, když tu budeme mít policii a soudy?"

Nebo se pletu?

0/0
20.4.2010 14:08

touring

Postel je jedna vec a parlamenta druha...

;-) Co oni meli s tim Kalouskem, ze se tam o nem tak rozplyva? :-)

0/0
20.4.2010 14:08

touring

Re: Postel je jedna vec a parlamenta druha...

*ona mela, pochopitelne :-/

0/0
20.4.2010 14:08

fonteyn

Mne tato paní přijde úsměvná

nemyslím to nijak zle, je mi docela sympatická a myslí to dobře, ale je taková šíleně naivní a dá na chvilkové nápady a zdání. Nemá věci promyšlené do hloubky. To mi dost vadí. Nemyslím, že lže jako jiní politici, ale ona opravdu zítra může mít na věci jiný pohled, protože ji to zas zaujme z jiného pohledu. Jako politička u mne sympatie nemá...a to i kvůli trapasům typu CD s písní o radaru :-)

0/0
20.4.2010 14:06

smycka

Re: Mne tato paní přijde úsměvná

FONTEYNE,ona není na i v ní,ale vychcaná.Ta by mohla hrát v pohádkách,ale zpívat určitě ne.Ale jijí foto bych si dal na cukr,aby mě na něj děcka nechodily.

0/0
20.4.2010 14:47

pepasdepa

ja nic, ja jen ministrine

Velice pekny rozhovor ze ktereho vlastne plyne, ze pani Parkanova coby ministrine obrany s rozhodovaci pravomoci a zodpovednosti za rezort nechala spatne a korupcne rozhodovat jine, zatimco se "bezmocne" divala co se to kolem deje.

Ona tu v podstate priznava, ze je naprosto nespusobila na jakoukoli manazerskou pozici protoze se nedokaze nikomu postavit.

Skrt. To mame dalsi nevolitelnou stranu, ja snad budu muset dat hlas tomu Necasovi i kdyz sem to chtel tentokrat OSD protestne osladit..

Ma nekdo napad na volitelnou pravicovou stranu? :-/

0/0
20.4.2010 13:20

kuchl

Re: ja nic, ja jen ministrine

Říká se vejdi a neškoď . To Parkanová učinila . I to je na naše politické poměry dost dobrý výkon !;-)

0/0
20.4.2010 13:39

zberanek

Re: ja nic, ja jen ministrine

Naopak nečinost a přihlížení by se mělo také trestat. Kolem ní se kradlo a ona jen čuměla? Hrůza. Je vinna, jako ti, kteří to přímo činili.

0/0
20.4.2010 14:02

fonteyn

Re: ja nic, ja jen ministrine

Ona se do politiky nehodí. Je inteligentní, ale nedokáže dělat rázná rozhodnutí.

0/0
20.4.2010 14:08

zberanek

Re: ja nic, ja jen ministrine

Pokuid inteligentní je, pak v politice vůbec inteligenci nepředvedla. je navíc líná až hrůza.

0/0
20.4.2010 14:30

smycka

Re: ja nic, ja jen ministrine

Veze se v tom také!!!!

0/0
20.4.2010 14:48

Bernard_Gui

TOP nikdy, volim lidovce

parkanova by mela vstoupit di Klubu ceskych turistu a putovat po zemi ceske per pedes. Ale to se ji nechce, neb politicka turistika je mnohem lukrativnejsi a limuzina se soferem na ni pocka pred kazdym hostincem.

RvRvRv

0/0
20.4.2010 12:58

kuchl

Celkem sympatická osoba

Jistě patří k těm slušnějším mezi politiky , kterým navíc nechybí trocha pokory  .  Ráth , Paroubek , a jiní význační politici prosazují "inteligentní " agresivitu , spojenou mnohdy s téměř absurdní demagogií . Na jejich obranu nutno uvést , že jejich voliči to zřejmě tak vyžadují ...Nevědomost a hloupost některých v tomto případě škodí všem . Ale o tom je demokracie v Česku .:-/

0/0
20.4.2010 12:52

fonteyn

Re: Celkem sympatická osoba

To máte naprostou pravdu, jenže Vámi zmínění ovládají lépe rétoriku a nestydí se za populismus a nereálné sliby.

0/0
20.4.2010 14:17

tondaqakin

Re: Celkem sympatická osoba

Dejme tomu, ze seslusne vyjadruje...ale co udelala po dobu sveho fungovani proti kterekoliv nepravosti, ktera se kolem ni dela?

NIC.

Neslysel jsem ani necetl, ze by se drala o vysetreni jedine lumparny. RvRvRv

Slusnost cloveka by se mela vazit podle toho kolik ho nenecha klidnym nepravosti.;-)

0/0
20.4.2010 18:09

Sickland

Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Ted s odstupem času se rozčiluje, že na Pandury tlačil premiér, když už pánové Topolánek, Kalousek, Barták a spol si už kapsy dávno namastili. Proč se tedy nepostavila tehdy? To ne, pže jí šlo o koryto, ale ted když už je Topol mimo hru a ví, že už jí nic nehrozí, tak to se jí to kritizuje. Připomíná mi to partu bezdomovců před Kauflandem. Jednoho poslali aby ukradl vodku a když ho pak chytila ostaha, tak Policii na výslechu tvrdil, že za nic nemůže, že on nic krást nechtěl, ale ukecali ho kamarádi....On asi Kalousek dobře ví, proč si jí hýčká. Takovou loutku, přes kterou se dá jednoduše dostat k penězovodům by jen tak nenašel! Taková loutka, resp TOP09 ode mě v žádném případě hlas nedostane!!!!!!!!!

0/0
20.4.2010 12:49

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Tak mnuzes dat hlas zdegenerovane ODS, nebo cirkusovym VV. Skutecne volba dle intelektu.;-)

0/0
20.4.2010 12:53

kasikv

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

jistě volte TOP, sbírku "čistých", "spravedlivých" a "inteligentních". Ti lidé mají také minulost, ne jen zářivou budoucnost.

0/0
20.4.2010 13:02

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Minulost asi jako Toskansko, nebo co mel basnik na mysli?

0/0
20.4.2010 13:17

kasikv

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

si nepamatuji, že by Kalousek byl v Toskánsku, ale moc dobře si pamatuji, jak se snažil s Jirkou sestavit vládu podporovanou komunisty jěště při vyjednávání s Mirkem, a ty sqělé padáky..... Vlastička za nic nemůže, ona jen dělala co se po ní chtělo,  s pandurama neměla nic společného..... Kníže, který hraje předskokana Kalouskovi a o jeho zájmech na českém státu lze pochybovat.... Asi zbytečný pokračovat, že? Tohle jsou ti, kteří se na hospodaření státu nepodíleli? Tihle nás mají z našich kapes zachránit? Nebuďte komik.

0/0
20.4.2010 14:23

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Takze nas zachrani ten plestaje ekonomickej zazrak Sobotku. Tak nevim kdo tady hraje komika. Kdyz ten zazrak ekonomoval, tak bylo HDP 6% ten dokazal, akorat nabrat dalsi dluhy. Kalous tam byl az po nem a zacal s reformou, ktera se nikdy neuskutecnila, misto toho zvanil mastnota sexymozek o 30 korunach a radaru - 2 roky straceneho casu!! Ty nas zachranej, no jiste. Az prijodu z MMF tak pak nas zachranej!!

Sasku

0/0
20.4.2010 15:20

kasikv

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

bububu Paroubek, bububu Sobotka, bububu MMF, bububu dluh a tak pořát dokola... a jak jsou na tom ostatní státy eurozony ty genie? A co sem furt meleš nějaký socdemáky? Rádoby pravicové vlády neutrácely víc než kolik generovala ekonomika?  Proč nechaly pro ČSSD zadlužené banky? A _HLAVNĚ_ proč že Kalous nezačal s tou úžasnou reformou (začal - neuskutečnila; tak co teda vlastně)? Jistě za všechno může Topolánek, Kalous je čiský jak čerstvý sníh. Demagogu. Ani osobní urážky a zesměšňování nenahradí argumenty.

0/0
21.4.2010 8:10

Ardan

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Tak z toho co se nabízí na pravé straně spektra jsou nejvolitelnější VV.

0/0
20.4.2010 13:10

aquaterra

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

A to je myšleno jako vtip? Nebo snad vážně?

0/0
20.4.2010 13:12

kasikv

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

asi jako rozdíl mezi světle a tmavě modrými..... jenom každý hraje za svůj tým, technika je stejná.

0/0
20.4.2010 14:25

Sickland

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Do voleb jde pokud vím 28 politických stran, tak proč selektovat výběr

na tři subjekty? Radši dám hlas straně,která se do PS nejspíš

nedostane, než zavedeným zlořádům. A VV jsou možná cirkusáci, ale její

představitelé aspon nejsou ušpinění z minulosti a na kandidátkách se

občas i objevují hezký holky. :-)

0/0
20.4.2010 13:31

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Tak jo tak hezky holky uz nejak zvladnou.:-):-)

0/0
20.4.2010 13:38

Sickland

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

co ty víš možná jo..:-) radši dám hlas mladý holce, od ktreý nevim co mám čekat, než neschopnýmu křivohubýmu dinousarovi ;-D;-D

0/0
20.4.2010 13:44

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

no delej jak myslis, pak hlavne nebrec, ze paltis z vyplaty 4 romi (at jsem korektni).;-)

0/0
20.4.2010 13:49

Sickland

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

když jses předtím odvolával na intelekt, tak bych nečekal, že napíšeš 4 romi :-) Dál tvou myšlenku si myslim už není třeba nějak komentovat. Jo a když jsme u těch hezkých holek, jestli se nakonec rozhodnu pro VV, tak prefenční hlas ode mě dostane tato dáma: http://www.veciverejne.cz/lide/krajsti-lidri/katerina-klasnova.html  :-)

0/0
20.4.2010 13:58

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Hm, pekna volba. :-)R^[>-]

0/0
20.4.2010 15:08

marauder2

Re: Paní Parkanová je vskutku kouzelná....

Mimochodem, intelekt se nemeri podle toho jak nekdo zvlada pravopis, i kdyz priznavam lecos napovi;-( Jsem zdrcen;-D

0/0
20.4.2010 15:13

aquaterra

Já nic, já Vlastička.

Prošla už spoustu úřadů a pozic, všude potkala všelijaké špatné lidi, od Chlapa s gulama až po Cyrila a jen ona zůstala ta jediná spravedlivá. Jedno se jí ale musí nechat, a tak tomu bylo i s jejím účinkováním v armádě, umí si dělat PR. Tolik fotek v nejrůznějších outfitech (od gala při předávání vyznamenání až po křiklavou šuťákovku při otevírání vojenských újezdů) si zatím neobstaral žádný jiný ministr obrany. :-)

0/0
20.4.2010 12:48

Glock Mark III

off topic

Padmo, nepoužívej mé výrazy (ad absurdum). ;-O;-€

0/0
20.4.2010 12:39

Padma lotosová

Re: off topic

Nejen slova patří všem R^

0/0
20.4.2010 12:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.