Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Írán prý může mít za pět let raketu schopnou zasáhnout USA

Írán bude asi schopen zhotovit rakety, které budou s to zasáhnout Spojené státy, od roku 2015. Uvádí to zpráva, kterou Pentagon zaslal v pondělí Kongresu a ze které dnes citovala agentura Reuters. Íránský režim k tomu ale bude potřebovat podporu zvenčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

george_wtf

Same LZI

Obavy z raket Íránu jsou o to větší, že Teherán v posledních letech otevřeně hrozí Izraeli, Spojeným státům a

celému Západu a že podle západních mocností usiluje o získání atomové

zbraně. Islámský režim v Íránu to popírá, ale odmítá podřídit svá

jaderná zařízení důkladné kontrole odborníků OSN.

Ani jedno tvrdenie z citatu nie je pravdive, staci si precitat zahranicne weby...

0/0
20.4.2010 23:01

markyz.Gero

Re: Same LZI

četl jsem různé články, těmi zahraničními weby ¨máte na mysli které

0/0
20.4.2010 23:04

Červená_Karkulačka

už aby došla ropa

Už aby došla ropa. Konečně začnou pracovat rukama a přejdou je roupy a nezbude čas na hloupé nápady.

0/0
20.4.2010 21:19

martin_simek

Na frontu bych poslal vsechny pacifisty ...

0/0
20.4.2010 17:30

martin_simek

Re: Na frontu bych poslal vsechny pacifisty ...

ano, samozrejme, vsechno je to americka medialni manipulace strachem > ovsem az do doby, nez ta raketka vyleti a nekde si nad nasim uzemim upsoukne, pak se vsichni kritici z diskuze vypari a najednou nebudou miz zajem nest zodpovednost za to, co se stalo,ale budou hromadne hledat dalsi konspiracni teorie, kdo muze to, ze je a nase deti neochranil Rv

0/0
20.4.2010 17:32

novapapua

Chamtivostí motivovaná manipulace se strachem

Nelze přehlédnout, že kampaň, podobná těm ekonomickým, se odehrává v rámci "boje proti terorismu". Obě poutají pozornost světové veřejnosti tím, že neustále generují strach. Nikdo sice přesně neví z čeho, ale občas něco bouchne, někdo onemocní a těžko tomu neposkytnout sluchu. Hrozby jsou v poloze chimér, ale mají reálné dopady. Media pracují se stínem smrti.

http://zpravy.idnes.cz/spravna-zpravodajska-sluzba-nosi-temer-vyhradne-spatne-zpravy-upozornuje-bezpecnostni-analytik-jan-ib6-/kavarna.asp?c=A100418_231712_kavarna_chu

0/0
20.4.2010 14:40

velky bratr

Kez by.

Konecne by se amiic zacali bat michat do jeho vnitrnich zalezitosti. Uz trikrat zkusili zmenit rezim v iranu, jednou to vyslo bezchybne a za sjim to nebylo po vuli, zas se ten dosazenej panak zacal starat vic o vlastni lidi nez levnou ropu pro amiky.

Utok na iran uz amici taky jednou provedli, prostrednictvim sveho verneho spojence saddama husajna.

Takze to jedine, cim si muze iran aspon trosku pojistit sve dalsi nenapadeni je jaderna zbran - je to smutne, ale je to tak. Obamova iniciativa za zruseni jadernych zbrani neni nic jineho nez iniciativa za udrzeni americkosovetske nadvlady.

0/0
20.4.2010 14:01

pinguone

..

.. no a , USA mohou zasahnout Iran jiz dnes...:-/

0/0
20.4.2010 12:25

URB-Resident v týlu nepřítele

Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

v Íránu děje, je potřeba navštěvovat internetové stránky IRNA a tam prakticky stále se můžete dočítat myšlenky a plány Íránu přímo od Ajatolláha Alího Chameneího. Samozřejmě, že jsou úplně o něčem jiném, než nám to podává cenzurovaný tisk náš. Například jen taková drobná informace, že v Íránu je výzkum pro vývoj jaderných zbraní, přísně zakázán a naopapak USA jsou nazývány "Atomovým zločincem". Navštěvovat tyto stránky není těžké. Na translátoru si nastavíte jazyky anglicko- perský, ten vám slovo IRNA přepíše do perského písma, které je až na pár znaků shodné s arabským, nápis zkopírujete na Google s povelem "přeložit" Je k tomu ještě potřeba aplikace některé z posledních programů JAVA.

0/0
20.4.2010 12:22

Tato prezdivka jiz existuje 2

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

A ja furt odkud beres ty sve "rozumy".:-P

0/0
20.4.2010 12:57

gotovin@

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

jo tenhle zdroj informaci je zarucene nestranny a nad veci ;)

0/0
20.4.2010 13:12

velky bratr

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Asi jako ceska televize ci cnn - propaganda, ale z druhe strany.

0/0
20.4.2010 14:02

Taras Bulba

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Jojo, kdo z Američanů byl v 70. letech  minulého století schopen přeložit si Rudé právo, tak se tam o ČSSR také mohl dočíst úplně jiné věci, než mu hlásila jeho domácí lživá imperialistická propaganda.

Dozvěděl by se třeba, že sovětské jaderné rakety na našem území jsou výhradně mírové, že celý socialilstický tábor má zájem pouze na mírovém soužití mezi národy, že lidé v ČSSR jsou ve státě dělníků a rolníků neskutečně šťastní, chodí spontánně na prvomájové demonstrace a protiválečné manifestace a rozhodně odsuzují imperialistické rejdy vrahů z Vólstrýtu. :-)

0/0
20.4.2010 13:19

URB-Resident v týlu nepřítele

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Nic strašnějšího, než že by se takový Američan dozvěděl jak u nás vypadá život, by se stát nemohlo.

0/0
20.4.2010 13:27

Zamete

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Mě to připomíná návštěvu tatíkova bratrance z Leningradu v dobách socializmu, kdy onen pán zblbý sovětskou propagandou odjel ze země zaslíbené do drsného pohraničí za svými nuznými příbuznými. Jaké bylo jeho překvapení, když viděl obchody s regály plnými zboží a lidmi užívajícími si života v dostatku. Ani odjet se mu nechtělo. 8-o Řekl bych, že ty iránské zdroje budou stejně pravdivé jako ty sovětské. ;-)

0/0
20.4.2010 13:39

URB-Resident v týlu nepřítele

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Nechtěla jsem abys dopadl s životními jistotami, že Írán je zaostalá výspa civilizace, jako tvůj příbuzný z Leningradu.

0/0
20.4.2010 16:27

velky bratr

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Kdyz vezmu v potaz vyjadreni rady velmi moudrych lidi, kteri pro vladu a armadu usa pracovali, tak tech rozdilu az tolik nebylo. U nas teklo vic krve, ale to je tak vsecko. Drzeni zlata zakazal uz FDR po te, co vyhral volby diky slibu zruseni Hooverovych socialisticky stimulaci. Cokoliv, co by zpochybnovalo spravnost valky a postupu americkeho veleni bylo zakazano a novinari byli zavirani - pokdovikolikate uz.  Za ery McCartyho se zaviralo bezne za ledacos.

A obdiv k masovemu vrahu a diktatorovi Lincolnovi o te zemi vypovida asi jako obdiv ke Stalinovi o rusku - ti dva se lisili jen moznostmi, Lincolna stale brzdila dosti mocna ustava, byt tou dobou jiz slusne erodovana akcemi Jeffersona (valka bez kongresu, armada na vlastni lidi), Jacksona (stat nema pravo vystoupit z unie ani anulovat federalni zakon) a dalsich.

0/0
20.4.2010 14:06

Taras Bulba

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Když už srovnáváš McCarthimus s čistkami v komunistických zemích, tak jistě budeš mít v hlavě aspoň přibližná čísla, kolik Američanů v té době emigrovalo do komunistických zemí, kolik miliónů jich bylo odesláno do gulagů nebo popraveno při politických procesech, také kolika Američanům byl v USA znárodněn (čti ukraden) majetek. ;-)

Na ty zbylé bláboly nemá cenu reagovat.

0/0
21.4.2010 0:48

maron

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

jéžiš přesně jak tady někdo píše nademnou. Jejich tisk není nic jiného než propaganda. Nebo si skutečně myslíš že mladé íránky tam provádějí nějaký investigativní žurnalismus? to přirovnání s Rudým Právem je přesné. Kdyby sis to tenkráít přeložil, dozvěděl by ses, že KSČ zvolilo 95,5% lidí a že Milada Horáková je opravdový zločinec, kterého je třeba zabít. Fakt je tvůj návod na Google překladač a se současným tvrzením jak jde o vyvážený zdroj informací k smíchu, až k pláči.... (Ale chápu, že svůj omyl v této diskuzi nepřiznáš, to se tady v diskuzích Idnes vlasntě nestalo ještě nikdy)

0/0
20.4.2010 14:09

URB-Resident v týlu nepřítele

Re: Chce li někdo vědět a pochopit, co se tam

Ano, bratře Koniáši. Je to tisk kacířský.

0/0
20.4.2010 17:00

Raffan.

Cinskym protektoratem bude nejen Sibir

ale taky Kanada, vubec nevim proc ty silhavy lidi do Kanady berem, clovek jde do obchodu a pripada si jak v Hong Kongu na trzisti. :-( Kanadske hodnoty zivota se v tom pretavovacim kotli uplny straceji s prichuti zlute.  

0/0
20.4.2010 10:41

Raffan.

nemela by iDnes uvadet

odkud ty blbosti opisuje? Tyhle vyplachovaci clanky, jsou uz smesne i pro zakladni skolu. :-/

0/0
20.4.2010 10:35

12mmmm12

V Iráku je dokonce měli

;-D;-D;-D;-D Nenašel se ani těžkej kulomet. Jako vždy jde o ropu ;-D;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 10:33

Tato prezdivka jiz existuje 2

Re: V Iráku je dokonce měli

A ty jezdis naco, nebo jedine vozidlo ktere vlastnis je na klicek?:-P;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 12:19

Pikolik

Hloupost

Podle mne je to naprostá hloupost. Co by tím Iran získal, kdyby zaútočil na USA? Nic je jasné že by případný konflikt prohrál. A to musí být jasné AhmadínNeřádovi. Takže jediné možné vysvětlení je že stejně jako v případě Iráku jde USA jen o záminku do té země vtrhnout a prosadit své zájmy.

0/0
20.4.2010 10:28

12mmmm12

Re: Hloupost

R^;-D Nehledě k tomu že KLDR je má nijak to netají a přece na ně nikdo zaútočit nehodlá ;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 10:35

Tryskomys Muf

Re: Hloupost

Ano, coz je ale z hlediska budoucnosti Evropy a CR, mnohem lepsi, nez kdyz by Iranskou ropu schramstla Cina ci Rusko. To je ostatne pravy duvod proc slo USA do Afghanistanu a Iraku, a proc tam i pres nemale financni naklady dlouhodobe zustanou. Obama sice slibuje investovat do alternativnich technologii a zdroju energie, ale ty nebudou siroce dostupne za 4 roky, tudiz USA nutne potrebuje zaminku jak se na Blizkem Vychode udrzet, a Cinu s Ruskem odriznout. Jak uvidime, i Obama nakonec od svych proklamovanych zameru na stazeni vojsk z Iraku a Afghanistanu nakonec upusti.

0/0
20.4.2010 11:51

Ajetak

Re: Hloupost

Ono stačí už jen tu atomovku mít a vzroste vliv dané země na okolí, což v případě Iránů neni zrovna výhra. Také se může dostat do rukou fanatiků, kterým je jedno jestli prohrajou.

0/0
20.4.2010 13:23

Sajrusak

Příprava na úder proti Íránu

Podle

mediálních zpráv dopravuje americká armáda bomby tzv. bunker-buster na

americkou základnu na Diego Garcia v Indickém oceánu. Herald Scotland

hlásí, že podle odborníků jsou tyto bomby připravované pro útok na

íránská jaderná zařízení.

0/0
20.4.2010 9:55

Sajrusak

Re: Příprava na úder proti Íránu

Dalším krokem bude nahraný "teroristický útok", sehraná fraška podobná operaci Northwoods, ze které obviní Írán. Vzhledem k tomu, že íránské vedení už bylo dostatečně démonizováno, tenhle vylhaný útok bude dostatečný pro zajištění veřejné podpory bombardování Íránu v USA a Evropě.

Bombardování zahrne více cílů, nejen jaderná zařízení, a bude pokračovat, dokud nebudou Íránci souhlasit se změnou režimu a dosazením loutkové vlády.

Zkorumpovaná americká média budou prezentovat tuto loutkovou vládu jako "svobodnou a demokratickou.

0/0
20.4.2010 9:57

Sajrusak

Re: Příprava na úder proti Íránu

Pokud můžeme usuzovat z věci minulých, Američané podvodu podlehnou. V únorovém čísle American Behavioral Scientist argumentuje mediální vědec, profesor Lance DeHaven-Smith, příklady, kdy státem vedeny zločiny proti demokracii, na kterých se podíleli vysocí politikové často společně se zájmovými soukromými skupinami, vyústily v tajné aktivity, jejichž cílem bylo prosazení své agendy.

Příklady zahrnují McCarthyismus nebo zfalšované důkazy o infiltraci komunistů, události ze zálivu Tonkin postavené na falešném tvrzení prezidenta Johnsona a šéfa Pentagonu McNamara, že Severní Vietnam zaútočil na americkou loď, vloupání do kanceláří psychiatra Daniela Ellsberga za účelem jeho diskreditace a zfalšování "výzvědných" zpráv, že Irák má ZHN za účelem zdůvodnění americké invaze. (www.mediafreedominternational.org)

0/0
20.4.2010 9:58

Rotoped64

Re: Příprava na úder proti Íránu

Takhle je už dopravují dlouho (soudě podle opakovaného výskytu těchto "zaručených zpráv" v diskusích. Nějak ale není jasné, kam je dávají, když se jim tam nehromadí na haldách. ;-D

0/0
20.4.2010 11:08

Zamete

Re: Příprava na úder proti Íránu

No podle diskuzí by už Irán byl napaden alespoň 20x, kdyby zaútočili pokaždé, kdy někdo z místních amerikofobů zaječí, že už se chystaj. ;-)

0/0
20.4.2010 13:44

Harison

Američtí soudruzi

si připravují alibi pro další válku !!

0/0
20.4.2010 9:43

O.M.

Re: Američtí soudruzi

Ano, s tím ale že to není o Americe, státy existují jen na oko pro lidi. Toto není o státech a Americe, i když tam sehraje tu vítěznou úlohu, když to nebude jako Vietnam, Irák apod. Ty ekonomické zájmy jsou nadnárodní.

0/0
20.4.2010 10:09

pisoir

jen do nich

já bych na ně vlítnul dokud jí nemaj .. představa ,že by se lidstvo bylo schopno vyhladit místo 10x 20x mi přijde vážně děsivá a ohrožuje nás to všechny!:-/  svět jde ale everyday celkem rychle do kopru a oni budou řešit "prskavku", kterou může použít jen někdo bez sebemenšíhu pudu sebezáchovy..to je teda vážně nářez!

0/0
20.4.2010 9:30

gotovin@

Re: jen do nich

ja bych tam vlitnul taky,ale Obama je slaboch..takze asi nic

0/0
20.4.2010 9:45

Seals2

Re: jen do nich

Přesně tak.Konec mírné politiky.Upozornit je na to,že pokud s tím okamžitě neskončí bude proti nim použito všech prostředků a to včetně chemických a biologických zbraní. S lidma inklinujícími k terorismu nejde dělat politika.

0/0
20.4.2010 9:48

O.M.

Re: jen do nich

Probuďte se prosím, toto není o Iránu a jeho nebezpečnosti, ale o penězích. Jako všechny války, aby trvaly co nejdéle a strany si dost napůjčovaly od věřitelů. Přestaňte prosím věřit propagandě, co vám nakukají v masmédiích.

0/0
20.4.2010 10:07

gotovin@

Re: jen do nich

tak uplne vsechny valky o penezich nejsou..treba verim tomu,ze srbove kosovske albance nenavidi i bez penez..jiny priklad ale uz asi neni;)

0/0
20.4.2010 11:03

pisoir

Re: jen do nich

pánove ale já svůj původní příspěvek myslel ironicky!! je mi srdečně jedno jestli bude o další hlavici víc nebo míň..ve chvíli kdy bouchne jedna končíme všichni!!tohle bububu v důsledku nemá absolutně žádný smysl..v tu chvíli by dost pravděpodobně skončil svět jak ho známe. lidstvo má neuvěřitelnou schopnost srát si na vlastní hlavu a činí tak neobyčejně důsledně. ale v rámci boje proti teroristickým hrozbám bych se ovšem asi ani nedivil  kdyby zas někde řachlo letadlo a tudíž by bylo třeba írán umravnit!

0/0
20.4.2010 13:44

O.M.

Re: jen do nich

Tady ale nejde o to, že by Irán byl nebezpečný. To už není o státech. Jde o zisk věřitelů, kteří budou financovat obě strany, stejně jako ve všech válkách.

0/0
20.4.2010 10:03

O.M.

Re: jen do nich

Nebo třeba i pět stran, jako v případě Napoleonských válek.

0/0
20.4.2010 10:05

loginname_

A já můžu už zítra vyhrát milión ve Sportce

;-D

0/0
20.4.2010 9:04

Mitchell

Re: A já můžu už zítra vyhrát milión ve Sportce

A máš vsazeno? ;-D

0/0
20.4.2010 14:15

KMJ

Ale ne .

Jaképak rakety ? Zaorálek přeci tvrdil , že Írán nic podobného nechystá a chystat nebude a ten ví přeci vždy vše nejlépe jako ostatně každý sociálista .

0/0
20.4.2010 8:59

Zamete

Re: Ale ne .

Však oni už ti vysvětlí, že jejich názor nebyl zasazen do reálného technologického rámce. ;-D

0/0
20.4.2010 10:05

modrý JUDr Pilsner

A chemické zbraně zase nic ???

neukradli je iráckému Husajnovi nakonec Iráčané?

0/0
20.4.2010 8:50

biggles

Re: A chemické zbraně zase nic ???

Von si je tam sám schoval... ;-)

0/0
20.4.2010 8:56

racional

v roce 2015

bude USA čínským protektorátem, v Izraeli začnou převažovat muslimští arabové, v EU bude multikulty homofilní socialistická byrokratická diktatura a nejbližšími spojenci Íránské republiky bude Čína, Rusko, Indie a Pakistán + celá východní Asie.......Tak to je ten nejtemnější scénář, sice mírový, ale....

0/0
20.4.2010 8:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.