- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo s ní jezdil ( vč. mě ) ví, že je to nejlepší terénní auto na světě. Terénní ! Né pohodlné. Je to poctivá kovářská práce, která se dá opravit kdekoliv. Samozřejmě , že je dnes překonaná, ale - na ty jejich podmínky na Haiti je dokonalá. A kde skončí ty armádní? Je o ně docela rvačka, hlavně o sklopky a s hydraulickou rukou. No když jedete podhorskými vesnicemi, kde lidé topí dřevem, no tak tam. Používají se na dovoz dřeva a jiné práce a ještě nějakých 50 let budou jezdit. O tom co umí asi nemá cenu psát, ten kdo jezdil ví, kdo né, neuvěří. A srovnání s Defendrem- to je blbost. Defendr není auto, ale kraksna co se pořád kazí. To už není starý dobrý který hrál ve lvici Elze..........
Kam nevyjela PV3S tam se dostala Tatra 805.
Vic takovych lidi.
Jenže, milé děti, vejtřaska je dávno překonaný šrot, existují mnohem modernější, kvalitnější a dokonalejší nákaďáky vhodné pro třetí svět, jenže něco stojí
Tohle je poměrně nechutný, zbavování se starého šrotu a jeho expedice nevědomým do zemí třetího světa, za nadšeného hýkání ofčanů
Ta vejtřaska tráví třikrát tolik času opravama než ježděním, děláme si ze třetího světa skládku veteše a nazýváme to humanitární pomocí. Hanba
Uveď příklad.
že k slušnějšímu životu v takové a takto postižené zemi, je rozhodně víc potřebná hygienická latrina, nebo dokonce splachovací WC, než jakákoliv kaple s jakýmkoliv svatým.
Víte ti lidé, kde se ty kaple staví nijak zemětřesením poškozeni nebyli, neboť je to 30 km daleko. K lepšímu životu jim dle jejich názorů chybí právě ta kaple, a proto si ji staví. U nás si lidé ty kostely stavěli také sami. Někdy jim na to přispěl hradní pán či někdo jiný, kdo měl peníze a chtěl je na tu stavbu dát.Prostě sakrální stavby lidé nestaví pro někoho, ale především pro sebe a rozhodují se obvykle podle svých priorit.
humanitární pomoc šrot
Přečti si pořádně článek i diskusi. Pokud by na místě místo vejtřasky byl nějaký high tec zázrak, pak by se při každé poruše musela vyměnit přesně určená elktronická komponenta, již by bylo možné určit teprve po otestování na speciálním diagnostickém počitáčovém systému, a to pouze v autorizovaném servisu.
To vše tu nahradil jeden český šikula. Co myslíš, že bylo lepší?
Je to šikula. Spíš mě zarazilo v článku ...Jeli jsme pro pytle cementu, protože v sousedních vesnicích se budují
kaple. Na faře jsem zase pomáhal budovat novou zahradu, plot, bránu... Typičtí misionáři. Zde je vidět do jakých nezbytností se cpou prachy ze sbírek.
Wou, to je najednou znalcu pomeru... Skoda, ze drepis od 8 do 4 v kanclu, misto toho, abys jim to tam sel vysvetlit a prilozil pomocnou ruku.
O takových by se mělo co nejvíce psát, ne o "célebritách" nebo inzertní citově vyděračské články s číslem dárcovského konta na konci o činnosti nějaké neziskovky, jejiž veškerá aktivita je založena jen na přerozdělování vybraných peněz od naivních dárců a ze státní kasy, ještě s vysokými režijními náklady na provoz organizace.
Do takovýho pravicový člověk nevleze ani omylem. Ten radši pojede nějakým kapitalistickým brakem, který uvízne i v louži na dětském pískovišti.
O tom sni dal.
Nevim, ze kdy je jeji navrh, ale tipuji na dedictvi prvni republiky.
Je to jedna z mala veci, ktere komanci zjevne nedokazali zcela zmrvit. Stejne jako prvni skodovky.
Docela by mě zajímalo, kam poputují armádní vejtřasky. Sice jsou většinou ve slušném stavu, ale v Evropě už se nechytají.
No s těmi to bude tak, že se někdo armádě zaváže, že se postará o jejich likvidaci, ta mu je dodá, vysolí prachy a on je pak prodá do Afriky za docela slušný peníz. Všichni budou spokojeni. Armáda s nimi už nebude mít starosti, naopak pro nedostatek aut dostane nová, obchodník bude v pohodě, protože dostane peníze od armády a ještě od kupce a kupec bude také rád, protože získá ideální auto pro tamní cesty necesty a personál, který se s bídou naučí točit volantem a potřebuje tudíž auto typu bombenfest und idiotensicher! Jen státní pokladna zapláče, ale to se nikomu neřekne.