- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.guardian.co.uk/world/gallery/2009/feb/25/plane-crashes-turkey?picture=343772261
http://xronika.az/main/11046-sledovateli-ishhut-ostanki-pogibshix-pod.html
Před rokem u Amsterdamu, letos Smolensk, a to letadlo je pořád stejný...
´´Tragédie by mohla sblížit Rusy a Poláky, prohlásil Medveděv.´´
Opravdu tomu tak bude ?
…Současně, jak zdůrazňuje mnoho pilotů, jejich kolegové nebyli sebevrazi a jakmile se rozhodli přistát, tak museli mít potvrzeno, že přistání je možné. Za prvé, mlha (pokud byla) nemusela být velkou překážkou, neboť obsahovala hodně průsvitů, přes které bylo letiště dobře vidět.
…Kdyby bylo učiněno rozhodnutí o uzavření letiště. nemohl by na něm přistávat žádný stroj – ani TU 154 s prezidentem Kaczyńským na palubě. Jestliže – jak tvrdí Rusové – již před příletem polského letadla nebylo dovoleno přistání ruskému vojenskému transportnímu letadlu, proč pak nebylo letiště uzavřeno? Jeden z letových kontrolorů - Pavel Plusnin ujišťuje, že radil posádce letět do jiného města. Na otázku proč jej pilot neposlechl, odpověděl „to jeho se třeba zeptat“. Těžko najdeme příklad větší arogance a absence taktu v situaci, kdy už bylo všeobecně známo, že všichni, a také piloti, při katastrofě zahynuli.
Stále se objevují nové a nové detaily. Svědci údajně slyšeli netypický hluk motoru. Expert: Mohl se propadnout (zde je nove zjištění - 1.5 km před drahou "škrtl" o strom poprvé, to mohl byt propad. A pak motory roztočil "na plnou forsáž", aby výšku vyrovnal, čili normální reakce. Nyni rekapitulujme znova to, co v těchto článcích bylo řečeno: Piloti znali letiště, a když letěli dříve s tímto speciálem, byl na letišti ILS (moderní naváděcí systém, běžně fungující). Nyní ne, a to donutilo piloty řídit přistání fakticky ručně. To je velmi náročné, neboť onen primitivní systém, o kterém se v článcích píše, dostatečnou orientaci neudával. Piloty nasazený kurs byl správný, ovšem pak škrtli křídlem ještě o další strom. To bylo smrtelné, výšku vybrali nedostatečně (co tomu překáželo je další věc k šetření). A také proč se letadlo protočilo, jestliže k zavadění o strom došlo v okamžiku, kdy již bylo nakloněno (další věc k šetřeení experty)
Rusko chce utrhnout Polsko na východ.
Zraněný národ je snadná kořist.
Poláci nejsou ´´ padavky ´´ jako většina Čechů.
toho usmirovani Rusove Polakum neprislibili Tesinsko
Co máš s Těšínskem, Ivani přece Polákům ukradli skoro půlku země. Stalin jako výměnu jim dal kousiček Německa.Prý na vyrovnání hranic.
Ono se Ivanům vždycky dobře rozdávalo když z cizího krev neteče. To není jen případ Polska, Finsko na ně také dojelo, zrovna tak bývalé Československo, ukradli nám Zakarpatskou Ukrajinu. Takže... Co Rus to "ZACHVATČIK"
To je si krasne, ale rad bych vedel, co se pri tom letu opravdu odehralo:
Proc byl polsky pilot do posledniho okamziku presvedcen, ze ma spravnou vysku - a jak to souvisi s komunikaci s ruskym letistem.
.
Tady je neco podivneho ...