- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"začalo ve čtvrtek a potrvá nejméně do nedělního odpoledne."
Hmmm....jo a ve stredu exploduje sopka
Když padaly letadla Comet (společnosti BOAC).tak taky po urychleném vyšetřování tvrdila společnost,že letadla jsou bezpečná a že vše je kvůli počasí.Hned následující let šel k zemi. Furt bečí, o kolik přicházejí,co tam mají za pseudomanagery,že si v době rozkvětu nevytvořili rezervy?!
Jen do první katastrofy. Lidi jsou nepoučitelní.
Jak nepoucitelni? Rozumis tomu ze zakaz vydal nejaky obtloustly urednik co ma kompetence a honi si stestim u toho ze muze byt ve svetle ramp? A ze tento zakaz byl udelen na zaklade pocitacove simulace??? Jestlize ta slavna organizace zakazuje , tak by mela prinest dukazy, protoze jinak je celkem neduveryhodna.
Ja ti na pocitaci udelam grafiku podle ktere by treba nemely jezdit vlaky, protoze se koleje priurcite teplote zahrivaji natolik ze to za jistych okolnosti muze vest i k fatalni nehode... "dej mi pravomoc a ja zakazu jezdit vlakum pri teplote prevysujici dejme tomu 25 stupnu" Nikdo nechce podcenovat risk ale kdyz tlusty dement urednik vesti z koule a ignoruje fakt ze letadla prolitla celou oblasti a nikde ani zrnko prachu na letadle zatimco na pc screen cerne mracna plne kamenu a uhli a mrtvych hrabosu polnich islandsky se bavici o pocasi, pak je asi neco zle.
http://www.sme.sk/c/5334518/pad-helikoptery-v-iraku-neprezil-americky-vojak.html
to by mě zajímalo, jak na ty testovací lety vybírají piloty a jaké je vlastně složení posádky - jestli je to dobrovolné a pilot není direktivně určen, tak je to v pořádku - v opačném případě by mohl být pilot ve stresu a nevěděl, do čeho letí a co vlastně riskuje - já osobně bych se teda do vzduchu moc nehrnul ........
je to cely saskarna, stejne jako nebezpeci pouziti mobilu na palube nebo hrozba praseci chripky. Mediim se to ale dobre prodava, a nekterym organizacim to prinasi zisky.
... s tím mobiem v letadle to byla jeden čas pravda ...
... bylo to nebezpečné ...
... ale pro síť operátora ...
... mobil z letadla se konektoval k více buňkám, než bylo očekáváno a síť kolabovala ...
... a jediné, co zabralo, bylo nakukat blbounům, že spadnou ...
Zajímavé!před pár dny nám tu servírujete článek jak měla finská stihačka po průletu mrakem popela vážné problémy a dneska to najednou jde.
no jo cestovky a aerolinky nechtěj krachnout tak se píšou různé články...
ale až spadne prvních pár letadel tak zas otočíte!
Je-li sopečný prach dostatečně rozptýlený , žádné nebezpečí nehrozí . Při vyšší koncentraci se mohou vysoce abrazivním prachem nejdříve poškodit motory .
Jinak si myslím , že nebezpečí je příliš nafouknuté kvůli tomu , že neumíme přesně změřit reálnou bezpečnou koncentraci prachu . Nikdo si taky zatím nechce vzít na triko problémy , které jsou teoreticky možné .
do BOINGU na dálkové ovládání nacpat naše ctěné NÁRODNÍ SHROMÁŽDĚNÍ a několikrát prolétnout EVROPU.I my dovedeme truchlit.