- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se toho určitě dozvíme... rusákům se nedá věřit ani nos mezi očima.
Nemusíte se spoléhat na ruské vyšetřovatele - součástí vyšetřovacího týmu je 10 polských specialistů. (naštěstí leteckých odborníků, ne novinářů)...
Dokud nebude zcela jasné, že na havárii nemá podíl rozkaz některého z papalášů v letadle, není důvod držet nějaký smutek.
Zajímalo by mne, jestli jim rusáci jen zmanipulovali signál GPS, nebo něco více. Těžko lze předpokládat, že by je přímo špatně navigovali, to by se asi dalo dokázat, spíš se jen postarali o to, aby letadlo nemělo správné údaje a pak koukali, jestli to bude stačit. Stačilo.
.
Nikdy nevěřit Rusovi. Základ nutný k přežití.
vašnosto, no todle, todle mi přecejen nedělaj. Dyť se ani vůbec neznáme. A já, nynějc, abych se bábě Dymáčkovej, celej hanbou červenej, vomlouval. (Největší drbně z Neveklova a dalekýho vokolí). Tvrdila vo vás, že ste postiženej, úplně a momentálně. Že prej vás jako kojence strhla při hraní kočka i s ubrusem s vysokýho stolu, na betonovou podlahu, hlavičkou napřed. A vod tý doby, prej ste takle, a je to tak hrozný, že vás před lidma radši schovávají. Nemám takový babský řeči rád, tak jsem jak je vidět, neuváženě, babu seřval. Jenomže. Měla recht.
Výška byla špatná! Proć?? Výškoměry!!
podle ceho usuzujete??? Na zaberech vraku je videt, ze ma vztlaky na min 30 stupnu a podvozek venku, vzhledem k tomu, ze havaroval v ose drahy slo temer jiste o pristavaci manevr. Nikdy letadla nevyckavaji pred pristanim na finale drahy. Myslim, ze polaci a rusove, kteri to vysetruji, tomu rozumi o trosku vic jako vy.
s přihlédnutím k faktu, že mrtví svědci nemluví
popravde, ono tech moznosti moc neni. Viditelnost mizerna a pokud vim, tak dle cernych skrinek systemy letadla fungovaly bez problemu.
ti jsou znami tim jak vnimaji realitu a jak sou schopni se s ni vyporadat :-D, pokud s epolitici zacnou michat do rizeni letadel tak neni divu ze letadla padaji.
už se ty střípky sbírají docela dlouho a dost podivným způsobem... Pravda jedna černá skříňka (možná ta klíčová) byla jak na potvoru při pádu letadla poškozena a bude tedy nepoužitelná. Před plánovaným monstrózním pohřbem se to vůbec nehodí, ale jestli je opravdu realita toto, je to síla:
Polský premiér a další část oficiální a domluvené delegace letěli do Smolenska už ve čtvrtek, v klidu a s časovou rezervou. Sobotní let polského prezidenta & spol, kteří tam původně vůbec neměli být, byla narychlo zorganizovaná trucakce. S rizikem, že pokud nakonec nestihnou předem přesně naplánovaný ceremoniál s první (čtvrteční ) částí delegace a poletí zbytečně, bylo by to přinejmenším směšné a trapné. Takže bylo třeba to stihnout a dostavit se za každou cenu. A dopadlo to bohužel jak dopadlo
Pravdivou a nezávislou analýzu najdete zde:
http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5460739341125857778
a tady je česky psaný článek vycházející se s výše uvedeného
http://petrharazim.blog.idnes.cz/c/133786/Analyza-poslednich-chvil-letu-TU-154.html
(všechno je jinak!)
zda byla provedena dechová zkouška obsluhy naváděcí věže a s jakým výsledkem...
Sice jistě pár zpřízněných duší oslovíš když tady prudíš proti rusákům, alekdy i kdyby byly dispečeři pod obraz, tak si o svém osudu rozhodli piloti sami!
"Polští vyšetřovatelé slíbili, že zveřejní nahrávky z kokpitu, které se zachovaly díky černé skříňce, zatím ale záznam sami zkoumají."
Spis ho vhodne sestrihavaj, aby si to pilot chudak vyzral