Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neohrožujeme svobodu, ať se Vondra omluví, žádá ČSSD. Ale nedočká se

Nejsme žádní extremisté, neohrožujeme svobodu a senátor za ODS Alexandr Vondra by se nám měl omluvit, požadují sociální demokraté. Vondra při prezentaci programu ODS varoval před spoluprací ČSSD a komunistů. "V politických procesech po únoru 1948 trpěli i mnozí sociální demokraté. Pan Vondra by se nám měl omluvit," řekl místopředseda oranžových Lubomír Zaorálek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

namirako

Vondra je bílý cikán - nedá se mu verit

ani pozdrav !

0/0
19.4.2010 10:27

vokroj

Zase ty volby,

tentokrát kontroverzní Vondra, který nikdy nepracoval, se prezentuje .... takových je v ODS více, kteří se budou snažit, aby na ně bylo vidět    RvRvRv

0/0
18.4.2010 22:32

TTBLUES

I komunisti si mohou stěžovat

To by mohl říkat i komunisti že jejich členové za vlády KSČ trpěli že?Soudruh slánský a jiní soudruzi trest smrti,soudruh Husák zavřen, mnozí vyhozeni ze strany...

Ale sociální demokrati si nemají co stěžovat byli to oni kdo pomohl komunistům k moci.A není to náhodou sám přítel Paroubek o primitivním antikomunismu?A rád který otevřeně přiznává že by s komunisty rád spolupracoval protože se to v krajích osvědčilo?

0/0
18.4.2010 21:35

badodmrtvereky

Agent CIA

Tenhle agent CIA Vondra by se spojil i s ďáblem,aby modré straky mohly dále zůstat u koryta,a v agitaci a oblbování lidí straší komunisty,se kterými by se spojil sám,kdyby mu to přineslo prospěch a kdyby o to stály.

0/0
18.4.2010 7:36

Pecinna

Mamulův ....

 vzdělanec se zase projevil.

0/0
17.4.2010 7:43

doccars

a že vám to tak vadí když to není pravda

Potrefená husa nejvíce kejhá. Což tahle reakce oranžových ďáblů zcela zřejmě ukázala. Ano ANo vy ohrožujete svobodu. Satčí vás jenom pozorně naslouchat. Stalinistické myšlenky ve vašich projevech jsou zcela zřetelné. ;-€;-€;-€

0/0
17.4.2010 7:09

Brian Griffin

s bradavičnatými prasaty

S bradavičnatými prasaty se politka dělat stejně nedá.....jak mohou lidi Paroubka, Jandáka, Sobotku vůbec tolerovat.....to je na poblití....už jen při pohledu na ty prasata.

0/0
17.4.2010 6:11

doccars

Re: s bradavičnatými prasaty

70% národa je netoleruje no a ten zbytek je stejný jako oni.

0/0
17.4.2010 7:10

MusIym

Re: s bradavičnatými prasaty

A teď si představ, že Tluchoř, Vondra, Nečas a Langer jsou ještě horší než ti, cos jmenoval.

0/0
17.4.2010 11:41

petepek

Re: s bradavičnatými prasaty

  vašnosto, todle, no todle mi přecejen nedělejte. Dyť se ani neznáme. Já nyčko, abych se červenej až za uši, vomluval bábě Dymáčkovej, z Neveklova, největší drbně ve středních Čechách.  Já bábu seřval, co si to dovoluje vo vás říkat, že ste b...j   a to furt. Nemám takový babský drby rád. Já nyčko vidím, že to na vás padne zřejmě asi jen ve dny lichý, jako je dneska, patnáctýho. Ale furt né. Jenom eště taky někdy vás to postihne ve dny sudý. Ale to vyjímečně, jen v tom pádě, esli ten den sudej, následuje po dni lichým, a nebo, esli po tom sudým, následuje den lichej.  Depak furt. Nebojte, já tu bábu eště zrychtuju, co si to dovoluje, že  furt......

0/0
17.4.2010 13:30

petepek

Re: s bradavičnatými prasaty

opr. - sedmnáctýho.

0/0
17.4.2010 13:31

vokroj

Re: s bradavičnatými prasaty

jdi blít jinam

0/0
19.4.2010 10:22

aBBa

po EXODU c.i.k.a.n.u. bude scela urcite odchazet i skupinka

"bilich" kteri timto gestem budou chtit vyjadrit svuj nesouhlas nad slozenim vlady - V_L_A_D_N_O_U_C_I_C_H! Je uz zadelano a vysledek znam, S Paroubkem budou komousi tvorit silnou 2-ku 8-o ;-O 8-o.....:-P W0W ;-D

0/0
17.4.2010 1:27

kladivar3

Re: po EXODU c.i.k.a.n.u. bude scela urcite odchazet i skupinka

a kam jako pujdou? vzdyt by pak museli pracovat. Ti co neco umej a dovedou vzit za praci uz jsou davno pryc a ti co jen koukaj jak druhyho osulit a vydupat s nim se venku nechytaj.

0/0
17.4.2010 6:10

aBBa

po EXcodu c_i_k_a_n_u bude scela urcite odchazet i skupinka

0/0
17.4.2010 1:19

Bonda

Vondra řekl pravdu, byť krutou

0/0
16.4.2010 23:52

parat

Horší, protože

skini, extrémní židi, nebo cikáni (romové) se poznají od pohledu. Ale lump z ČSSD se nedá poznat, protože za ním stojí odbory!

0/0
16.4.2010 23:01

podhurka

Souhlasím se všemi, co vidí "strašáka"

 komunismu, ale ODS není v žádném případě správnou cestou "z pekel"!!........Pokud chcete stát, který bude pro občana, pak už jistě nelze volit ČSSD, ODS, KSČM, KDU-ČSL, TOP 09, ani zelené, prostě proto že už jsou napevno napojeni v žebříčku úplatkářství a protekcionalismu.......To naše finance stojí nejvíc. Ekonomika není až tak slabá, jen její zisky jdou do rukou nepatřičných...

0/0
16.4.2010 22:59

Jaromír Josef Vít

Re: Souhlasím se všemi, co vidí "strašáka"

R^[>-]

0/0
16.4.2010 23:06

Rado 71

Svoboda je jen hypotéza

Lidé kteří si myslí,že jsou dnes svobodní se pletou.Stávají se zajatci politiků ,médií,obchodních korporací,reklam.Náš život je směřován směrem,který někdo udává a tomu přináší zisk buďto mocenský nebo finanční.Nabízejí lidem hračky,kterými vyplní svůj čas a přestanou přemýšlet.Proto se musíme hnát za novou technikou,všemi těmi I PODY,mobily,něčím co vyplní prostor ,který by jsme využili k něčemu jinému.Stále musíme mít potřebu něco chtít,něco nového a když toho dosáhneme,cítíme skvělý pocit...jsme ve svobodné zemi,máme co potřebujeme.

0/0
16.4.2010 22:29

Bonda

Re: Svoboda je jen hypotéza

Ty seš ale kus debila. Tys nezažil 40 let vedoucí úlohy strany, když tohle můžeš napsat. A k tomu ČSSD, podpořená KSČ směřuje, takhle začínal 48 rok.

Pravda je, že komunisti takhle nekradli, jako současná garnitura napříč politickým spektrem. Pravda také je, že kdo snimi kolaboroval, měl se dobře.

A to je celá ČSSD. Napakuje se na GRIPPENECH, PANDURECH a její člen, předseda parlamentu, dohazuje kamarádovi 25 milionů, a to opakovaně (15+10) na soukromou investici a má s ním podivné půjčky.

Je to banda korupčníků a zlodějů, stejně jako ODS.

A jestli ty si nedokážeš vážit toho, že můžeš v zahraničí studovat, pracovat, kdykoliv tam vyjet a máš problém s tím, co si koupit a to bereš že ti omezuje svobodu, tak seš chudák.

0/0
17.4.2010 0:02

Rado 71

Re: Svoboda je jen hypotéza

No nevím,ale tvé argumenty mi dost připomínají právě jakýsi nedostatek tolerance K NÁZORU JINÝCH a slovník aparátčika.Dokonce bych věřil,že ty jsi ten komunismus 40 let zažil.A určitě jsi taky nepatřil k těm co proti němu bojovali.Ti by se takto nevyjadřovali.Anebo jsi jen primitiv.Pro tvou informaci já nemám problém s tím co si koupit,jenom mohu z pohledu věku a zkušeností sledovat jak se dnešní generace mladých stává hříčkou moderních hraček.Jsou tou nejlepší cílovou skupinou pro systém,který mají firmy dokonale zmáknutý,systém který nutí lidi utrácet peníze za nesmysly,které k životu prakticky nepotřebují,aby dali vydělat jiným.Jestli to povede k jejich vzdělanost a skutečnému zájmu o svět dost pochybuji.Na druhou stranu mě právě osoby jako ty uklidňují v tom,že na jednoduché lidi člověk asi narazí v každé době.

0/0
18.4.2010 23:19

mirek.52

Vondra

Nemusím ani "oranžové" ani "modré. A vůbec : Celá naše politická scéna je parta kašparů, hterá se neštítí vůbec ničeho. Je až neuvěřitelné co všechno je politik schopen vypustit z úst jen proto , aby se zviditelnil ,dokázal, jak je důležitý a pro další volební období nepostradatelný.Z tohotu marastu je jen jedna cesta. Jít k volbám, dát šanci novým tvářím, neokoukaným, nezkorumpovaným, takovým, kteří to na rozdíl od Standy myslí upřímně a poctivě.I když najít takové je u nás hodně těžké...   

0/0
16.4.2010 22:20

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Po našich vítězných volbách s ním pořádně zatočíme.

Pěkně po stalinsku.

Čest práci!

0/0
16.4.2010 22:19

DanSed

Zadlužení je ztráta svobody

Ať už jde o zadlužení jednotlivců nebo zemí, vždy se jedná o ztrátu svobody. Tento princip je naprosto jednoznačný a dokonce s tímto principem pracují velké nadnárodní koncerny a finanční skupiny.

Čím zadluženější stát je, tím je snadnější kořistí pro mezinárodní kapitál, včetně zločineckého kapitálu.

Čím je zadluženější člověk, tím je snadnější kořistí pro zaměstnavatele (ochotněji pracuje za nižší peníz), banky, exekutory, státní dirigismus a další nástroje na omezování svobody. Takže zadlužovat všechny a všude je velice účinná strategie, stačí se podívat do třetího světa, kde se zadlužení stalo nástrojem drancování surovin a v posledních letech i mentální elity těchto národů.

A to je mi pan Vondra z duše protivný, v tomhle s ním souhlasím.

0/0
16.4.2010 21:32

blue hustler

No ta presentace ODs byl trapas

a  propagit část Vondrova byla doslova frapérní...

0/0
16.4.2010 20:29

sorki

Re: No ta presentace ODs byl trapas

..chudáku malá, to vás lituji, že jste se na to musel koukat při svém "rudém vyznání"..;-D..holt, stranický úkol Lihov=ho domu se ale plnit musí, co?:-P

0/0
16.4.2010 22:10

mufik

Chudák Horáková

Dnešní socani nejsou pováleční socialisté.Tam byli slušní lidé a vlastenci v té dnešní to je hajzl vedle gaunera.RvRv

0/0
16.4.2010 19:25

denny2006

Re: Chudák Horáková

no,já nevím,ale poválečné ideové prolínání socanů s komunisty,dovršené zradou v únoru 48 o slušnosti soc. dem. moc nevypovídá. Díky soc. dem. se dostali komunističtí zločinci v únoru 48 k moci:-/!

0/0
16.4.2010 20:50

signoflife

tenhle vlastizrádce

Vondra má tedy co kecat......vypráskat bičem, holotu jednu...:-)

0/0
16.4.2010 19:13

HenryVIII

Re: tenhle vlastizrádce

Pan Vondra za svobodu bojoval. A ty? Co umíš mimo nadávání a sprostoty?

0/0
16.4.2010 19:40

zoufalec1

Re: tenhle vlastizrádce

jak?

0/0
16.4.2010 20:48

Rurik

Re: tenhle vlastizrádce

Nadmernym pitim alkoholu ;-D

0/0
16.4.2010 20:57

Mírek

Re: tenhle vlastizrádce

..s Vénou Havlů...;-D

0/0
16.4.2010 22:29

velky bratr

cely parlament je jedna fasisticka partaj ve frakcich

Ty predstiraji konflikt a tim polarizuji spolecnost, coz vede k tomu, ze jsou porad dokolecka voleni titiz lide s neblahou historii.

0/0
16.4.2010 19:01

231

No nevim.

Argument, ze "V politických procesech po únoru 1948 trpěli i mnozí sociální demokraté" mi pripada debiIni.

a) jini socialni demokrate zase primo podileli na prevratu

b) pro budoucnost neni nyni dulezite co kdysi delali socialni demokrate, ale co delaji nyni

c) i mnozi komuniste trpeli v politickych procesech. Napriklad generalni tajemnik KSČM visel. Znamenalo z logiky pana Zaorálka, ze to byla slusna strana?

0/0
16.4.2010 18:50

MR.KITE3

Re: No nevim.

Naprosto přesné zhodnocení stavu věci!

Zaorálkova argumentace je argumentace pro blbce jeho formátu.

0/0
16.4.2010 19:24

denny2006

Re: No nevim.

ale především pro blbce jeho elektorátu!

0/0
16.4.2010 20:52

blabla1

Diskuze

Tady je zase rudejch noků...8-o

0/0
16.4.2010 18:50

ladhela

pan Vondra

má pravdu ,bylo dobře vidět jak si socani fotografovali Paroubkovo odpůrce na mítinku.. ztráta svobody je varovná

0/0
16.4.2010 18:33

velky bratr

Re: pan Vondra

Pan Vondra je clenem CFR, jedna se tedy o podobnou figurku jakou je schwarzenberg, ktereho kdoviproc pulka republiky zcela vazne tituluje knize.

0/0
16.4.2010 19:02

mufik

Re: pan Vondra

ale on opravdu kníže je.;-D;-D

0/0
16.4.2010 19:28

blue hustler

Mufíku neznáš platné zákony této země.....

neznáš platné zákony této země ...V České republice je užívání šlechtických titulů na základě zákona č. 61/1918 Sb. z 18. prosince 1918 zakázáno doslovně...

Přestupku se dopouští, pokud nejde o čin soudně trestný dle zákona 268/1936 Sb :

1. kdo úmyslně a veřejně hledí naznačiti své zákonem zrušené šlechtictví, zejména kdo úmyslně a veřejně za tím účelem užívá zákonem zrušených šlechtických titulů a erbů, jakož i kdo v tisku dává někomu zákonem zrušený titul šlechtický,

2. kdo úmyslně a veřejně užívá zákonem zrušených řádů, odznaků a titulů,

3. kdo si osobuje šlechtictví, československý nebo cizozemský řád, čestný odznak nebo jiný zevní projev uznání, pamětní odznak, veřejný nebo akademický titul nebo jinou hodnost či služební postavení, nejsa k tomu oprávněn.

0/0
16.4.2010 20:21

mirekzelen

Re: pan Vondra

vlezdokonečník americký;-D

0/0
16.4.2010 23:28

buranumdopamatniku

cocialisti jsou pomocnici komunistu

V prvni pulce padesatych let se rakousti komuniste pokusili o mocensky putsch. Pomoc nalezli u sovetske okupacni spravy. A presto  komunisti prohrali. Ponevadz rakouske odbory okamzite vyvolaly  stavku, naskakaly na  nakladni vozy  a komunisty nasilim rozehnali. Rezie  byla tedy v rukach socialni demokracie, jejich vudce Olah, byl vysokym odborovym funkcionarem.  Tady je videt ten propastny rozdil k  socialistum v Cechach.

0/0
16.4.2010 18:23

zoufalec1

Re: cocialisti jsou pomocnici komunistu

co to je "mocensky putsch"?

0/0
16.4.2010 20:51

agoj1

Lidé, kteří mají křivá ústa jsou Bohem úmyslně poznačení

Proto se p. Sáša Vondra a p. Tlučhoř omlouvat nemusí. Mají vše odpuštěno.;-(:-(

0/0
16.4.2010 18:21

daabi

Vondra

jen správně odhadl , že po 05/2010 ve vládě nebude a tak trapně plive a plive, toť vše , je zbytečné s ním polemizovati

0/0
16.4.2010 17:26

Roko Blábola 01

Re: Vondra

On pouze nazývá věci pravými jmény. Což ovšem rudý mozek nikdy nepochopí, páč funguje pouze v mantinelech hesel svého velkého vůdce.

0/0
16.4.2010 17:37

prolhani.novinari

Re: Vondra

To asi ne ;-D

0/0
16.4.2010 17:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.