- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... kdy začínal věnceklad v Katyni, kdy přiletěli ostatní hosté, kdo akci pořádal a kdo byl pozván ...
... a můj pes není blbej ...
barbarosso, tvuj pes ma tentokrat logicke otazky. Uz se tu o tom samem debatovalo, kdyz zpravy iDnes se nezdaly prilis bohate na detaily. Kdosi napsal, ze PRY navsteva delegace Kaczynskeho byla mene nez oficialni, ze PRY oficialni navsteva byla ta Tuskova par dni pred tim (iDnes take nevysvetlil proc se vubec delaly dva pametni obrady), ze PRY rozhodnuti Kaczynskeho byla jeho vlastni iniciativa, ne oficielni pozvani = semioficialni nAVSTEVA???? Naplnil PRY letadlo lidmi ze sveho vlastniho seznamu a PRY leteli s minimalni casovou rezervou. Umyslne zduraznuji vsechna PRY, nic nebylo dolozene linkem a za autenticnost zpravy nemohu rucit.
Take tu nekdo poznamenal, ze Kaczynski umyslne nepozval na pamatecni ceremonii predchudce v prezidentskem urade, Lecha Walesu (ze by si bral vzor z Klausova nepozvani Havla na prazskou ceremonii smluvniho podpisu?). V tomto pripade je Walesa za nepozvani urcite vdecny, protoze mu tim K. zachranil zivot.
zajímavé mi připadá, když na jiném místě dnešní idnes píší o havarii Brazilce v Australii. "nejlepší piloti světa". 36 roků, 11000 nalétaných hodin. Údajně nejlepší pilot polska, pilot letadla Kaczynskeho, měl ve svých 36 letech necelých 2000 nalétaných hodin. Druhý pilot téhož letadla, tedy jeho podřízený, rovněž 36 roků, 4000 hodin.
piloti ze zamori maji obvykle mnohem vetsi prumerny pocet naletanych hodin diky vzdalenostem, ktere museji bezne letat.
Poměrně logická rekonstrukce na základě stopování polámaných stromů (viz http://m.onet.pl/_m/44b7f75fcf4f0a3ec5b95abb2fe061a2,0,1.jpg) je tady:
Pěkná animace. S tím nemohl pilot dělat vůbec nic. Těch 5-6s co věděli, že s tím nic neudělají je po tom co urvali to křídlo.
ze posledni slova pred havarii vyznivaji vzdycky ve vsech jazycich vetsinou stejne... Nas genialni akrobat, Martin Stahalik, kdyz se ritil s neovladatelnym strojem v NL k zemi, pronesl do radia: "A je to v pr...."...
jejich pocitadlem,co ma koralky,rika se mu scotka,nebo tak nejak...
sčoty
Devětatřicetiletý Polák Stanislaw Muchy vymyslel skutečně originální metodu, jak beze stop vykrádat velké firmy. Nechal se posílat do velkých společností, v nichž pak ze svého trojského koně vylezl a v klidu rozkrádal jejich majetek. Jeho řádění skončilo ve chvíli, kdy ho doručili přímo na policii. „A nejvtipnější na jeho počínání bylo, že se vždycky po lupu zase zabalil a nechal poslat zpět z firmy do svého bytu ve Varšavě,“ prozradila polská policie. Jeho řádění by zřejmě pokračovalo ještě dlouho, kdyby ho neprozradil komplic, který měl balík vždy předat velké doručovatelské firmě. Ten kontaktoval policii a vše jí popsal. „Tak jsme si ho nechali doručit my sami,“ dodal policejní mluvčí.
dobry pokus,ale nerekl bych,ze to bylo momentalne v zajmu velkehomaleho vladimira
Motor D-30KU-154-II není schopen ani WEPu ani přídavného spalování , tak už ten blábol neřešte.
vsak,jdu pustit forsaz v aute
Rýchlosť si nevymyslela redakcia IDNES:...сказал Парульский.(=hlavný vojenský prokurátor poľska)
По его словам, следователи исходили из того, что скорость
приземляющегося самолета составляла 150-180 метров в секунду.
Aha akosi to nezvláda azbuku...
Rýchlosť si nevymyslela redakcia
IDNES:...povedal Parulsi;.(=hlavný
vojenský prokurátor poľska)... Podľa jeho slov ...rychlosť pristávjúceho lietadla bola 150-180m/s. Inak vo svete sa rýchlosť lietadla NAOZAJ udáva v námorných uzloch (neviem ako v rusku) a jeden knot=0.514444444 m/s =1.852km/h čiže rýchlosť bola min 277km/h A to už je priblbižne reálne číslo..
http://www.rian.ru/incidents/20100414/222370444.htmlJe fajn,že redakcia nedoplnila odkazy odkiaľ tie info má.. Kuk do http://tupolev.ic.cz/manualy/TU154M_letovy_manual.pdf
Na všech simulacích je vidět, že letadlo bylo hodně pod standardní výškou pro přistání. Proč tomu tak bylo?
Protože polák letěl v rusku. V rusku se lítá na QFE, jinde na QNH. Rus mu dal výšku v QNH (aby to pilot měl jednodušší), polák však předpokládal tlak v QFE a tak číslo co dostal zadal jako by bylo v QFE. Tím se ocitl o cca 200 metrů níž. Tedy v nulové výšce cca 2 km před letištěm.
Plnej kotal, berany k sobě, pád na minimálce (150kts, ne 150 ms) do vejvrtky, škrt křídlem o zem.
tuman