Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlček s Langerem došli v předvolební debatě od podnikatelů až k mravní krizi

Předvolební speciál vysílala Česká televize tentokrát z Olomouckého kraje. Leitmotivem téměř celé devadesátiminutové debaty byly problémy podnikatelů. Sedmička lídrů jim nabízela různá řešení. Posledních deset minut se pak zabývali mravní krizí českých politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VerbascumTT

Nejlepším z volebních lídrů byl

zástupce KSČM. Na druhém místě Zeman, třetí VV, čtvrtý KDU, pak směs bahnitého podprůměru a na posledním místě jasně paní doktorka z TOP. O několik úrovní výše než všichni straníci dohromady byl ovšem pan historik ke konci diskuze. R^ R^R^

0/0
15.4.2010 15:41

DanSed

Lenka Andrýsová z Věcí veřejných

ta byla nejlepší!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
15.4.2010 15:34

Lenka A.

Re: Lenka Andrýsová z Věcí veřejných

Děkuji :)

0/0
24.4.2010 19:35

Bernard_Gui

zastupkyne TOP 09 byla nekompetentni , Lidovec bodoval

to co predvedla pani z TOP bylo docela otresne. Konkurovat ji snad mohl jen p. Vlcek z CSSD, ktery byl uplne mimo. Snad by se mel vratit na traktor zetor, ktery kdysi tak bravurne ovladal v JZD Konice

Nejpresvedcivejsi byl jednoznacne zastupce KDU CSL a snad i ten zemanovec mam-li byt objektivni.

0/0
15.4.2010 13:17

Bernard_Gui

Yastuplyne TOP 09 byla nekompetentni , Lidovec bodoval

to co predvedla ta pani z TOP bylo docela otresne. Konkurovat ji snad mohl jen p. Vlcek z CSSD, ktery byl uplne mimo. Snad by se mel vratit na traktor zetor, ktery kdysi tak bravurne ovladal v JZD Konice

Nejpresvedcivejsi byl jednoznacne zastupce KDU CSL a snad i ten zemanovec chcemeli bzt objektivni.

?!?!

0/0
15.4.2010 13:11

petyo

Kdo lže?

Paroubek tvrdí, že odvody OSVČ zvyšovat nebudou. Vlček včera řekl, že je zvýší, protože z něčeho ty sociální dávky zvýšit musí.

0/0
15.4.2010 10:41

Tomkins

Re: Kdo lže?

Samozřejmě, že ČSSD ty odvody zavede. A daně zvýší. Vždyť to je jádro jejich volebního programu. Zvyšovat daně, zvyšovat daně, zvyšovat daně.

0/0
15.4.2010 11:12

petyo

Re: Kdo lže?

To je podpora jako prase. I komunista jasně řekl, že to je nesmysl. Přece nebude těm co se o sebe sami starají a shání si sami práci zvyšovat daně, abych to pak obratem rozdal na sociálních dávkách nefakčenkům. To je tedy logika.

0/0
15.4.2010 11:27

Gardnes

Hučení v sále iu hlavě

Panu žurnalistovi uniklo, že jako sál hučel, tak se i veselil při replikách šéfa krajské ČSSD Vlčka, který opět prokazoval svoji nevšední inteligenci. Také Zatloukal úpadek politiky demonstroval příkladem pádu vlády v době předsednictví, což pro autora článku nijak nezaujalo. Příznačné.

0/0
15.4.2010 10:12

Menetekel

Ti dva by měli spolu sedět úplně někde jinde

než v televizi R^

0/0
15.4.2010 9:21

Parcival

Re: Ti dva by měli spolu sedět úplně někde jinde

.......co myslíš, kdyby seděěli spolu.......kdo by byl táta a kdo máma? nebo by to střídali podle toho, kdo by měl větší preference?

0/0
15.4.2010 9:39

Lev_666

Re: Ti dva by měli spolu sedět úplně někde jinde

Tak Vlček je zvyklý lézt na traktor zezadu.

0/0
15.4.2010 9:44

Mírek

Paroubek by udělal..

..dobře, kdyby se s komunisty domluvil. To jeho věčné lavírování nikomu nepomůže.

Komunista Černý včera dokázal, že mají vše srovnané a ví jak z bryndy, do které nás dostala Topolánkova parta.

To, jakým materiálem se dnes presentuje ODS a i TOP09, to přece není pravice.

Ta se musí teprve vygenerovat při vládách levice. Nějaké řeči, že se hranice mezi levicí a pravicí setřely, je blábol vzešlý právě z řad současný bafuňářů ODS, kteří pomocí "igelitek" lovili ve všech vodách. Viz. Melčák, Pohanka, Wolf ... atd.

To přece není žádná politika, to je obyčejná korupce a v podstatě i záškodnictví vůči občanům - voličům.

0/0
15.4.2010 9:20

semper__fidelis

Re: Paroubek by udělal..

Přestože hodnotím vystoupení komunisty dobře, stejně to nedokazuje nic o tom, že vědí, jak vést zemi. Předvedli to ve vší parádě od války do plyšáku. Stačí, když si najdeš jejich volební program z roku 1946, aby ses měl na pozoru. Nevolit komunisty v obou levicových partajích je slušnost a závazek vůči mým spoluobčanům, kteří za to, abychom se takhle mohli bavit, zaplatili v minulosti životem.

0/0
15.4.2010 9:28

Mírek

Re: Paroubek by udělal..

Nech minulost spát. Každý národ má za sebou různá temná údobí. Vzpomínky na minulost nic neřeší.

A navíc, dnes je jiná doba, dnes už by to co se dělo v padesátých letech nebylo možné provést. Kdo říká že ano, účelově lže.

0/0
15.4.2010 9:37

Parcival

Re: Paroubek by udělal..

To je pravda, ale přestože neočekávám, že lze vrátit čas do roku 1933, stejně nebudu volit fašisty ani nacisty! A upřímě, mezi nácky a komouši......ehm............vyjmenuj deset rozdílů.

0/0
15.4.2010 9:41

Mírek

Re: Paroubek by udělal..

Tohle já neberu. Vše se v čase vyvíjí. A neustále se ohánět mrtvými z dob minulých, to je neúcta k těm mrtvým samotným.

Dnes je prostě jiná doba, a daleko větším nebezpečím pro demokracii je korupce.

Korupce je živná půda pro různé neplechy. Nikoliv ideologie. Každou ideologii zprofanují zkorumpovaní lidé.

0/0
15.4.2010 9:45

Tonda Brno

Re: Paroubek by udělal..

Doporučil bych si zajít na nějaké jejich předvolební setkání. Možná se pak budeš divit co si opravdu myslí. V parlamentu a v TV se komouši drží na uzdě a chovají se slušně, ale jak jsou mezi svými, tak se teprve odváží říkat i jiné věci.

0/0
15.4.2010 10:02

semper__fidelis

Re: Paroubek by udělal..

Minulost je memento, nikdo nemůže dokázat, jak by to vypadalo, kdyby se komunisté dostali k výkonné moci, protože se to nikde ve světě nestalo. A kdo chce dobu padesátých let zlehčovat, z minulosti se nepoučil. Komunisté nemají ve slušné společnosti co pohledávat, od toho jsou tu strany bez nich a jejich nabídka je dostačující. 

0/0
15.4.2010 9:47

Mírek

Re: Paroubek by udělal..

V této zemi není slušnost. Kdyby tu byla, Topolánek by nikdy nemohl být předsedou vlády.

0/0
15.4.2010 9:52

Tomkins

Re: Paroubek by udělal..

V severní Korei se komunisti dostali k moci... A stále tam jsou. Jen se podívej, jakej je to báječnej svět.

0/0
15.4.2010 11:16

habit

Re: Paroubek by udělal..

... správně, vzpomínáním na minulost si zavíráme vrátka před možností zopakovat minulé chyby...

0/0
15.4.2010 9:53

gatto

Re: Paroubek by udělal..

1946 ? chlape jinak všechno klape ?

0/0
15.4.2010 9:42

Lev_666

Re: Paroubek by udělal..

Přesně tak. Program komunistů z roku 1946 je vhodné čtivo pro všechny naivní:  zajistíme spravedlnost, budeme podporovat živnostníky a soukromé zemědělce, vážíme si věřících ...

0/0
15.4.2010 9:49

zoufalec1

Re: Paroubek by udělal..

napsal jste: "Přestože hodnotím vystoupení komunisty dobře, stejně to nedokazuje nic o tom, že vědí, jak vést zemi. "

já si myslím, že ODS  za dobu své existence dokázala to, že  vést zemi neumí. Dále si myslím, že nelze srovnávat dobu před padesáti lety se současností, proto ani nemůžete srovnávat s dneškem volební program z roku 1946. On se totiž vývoj nezastavil a hlavně si uvědomte, že bylo po válce a to byla situace neporovnatelná se současností

0/0
15.4.2010 9:43

semper__fidelis

Re: Paroubek by udělal..

Tvůj názor ti neberu, v podstatě souhlasím. Ods nehodnotím, její podíl na tom, jak to dnes vypadá je stejně špatný, jako čSSd. Ten program kkomunistů byl příklad toho, jak se dá udělat, aby se líbil masám. Pokud si ho přeteš a orientuješ se v historických souvislostech, dáš mi za pravdu. Měli moc dobrý program. Pak přišel rok 1948.

To neznamená, že vše se bude opakovat, jen chci, aby se lidi zamysleli nad tím, jak tady obhajují stranu, která se chovala stejně jako fašisté, někdy hůř.

Musím bohužel odjet, tak zase někdy....

0/0
15.4.2010 9:53

Gardnes

Re: Paroubek by udělal..

Je zarážející, že už zase někdo po tak hrozných zkušenostech komunistické vlády s řadou popravených, 205486 politických vězňů, mnoho tisíc vyhnaných do ciziny, z nichž přes 300 při cestě ke svobodě zastřelili, vyloučili tisíce studentů atd. Podobný ctitel diktatury, který neuznává hodnoty svobody a demokracie by měl prožít to, co po 40 let prožívali odpůrci komunismu. Z takových lidí je mi pouze na zvracení. Bohužel stejně jako jsou lidé , kteří uctívali Hitlera, nelze se divit, že i mezi námi jsou podobné kreatury.

0/0
15.4.2010 10:22

semper__fidelis

Včerejší diskuse a pořadí

1. Pavel Horák  z KDU, pro mě docela překvapení

2. Radek Augustin - SPOZ, slušný výkon, věděl o čem mluví

3.-4. Ivan Langer, Alexander Černý, překvapivě dobří, o fous horší než Zemanovec

5. Lenka Andrýsková - VV, hezká tvářička, dále jen naučené fráze z ústředí, ovšem vadilo mně, a to velmi, že ji Moravec nedával prostor dokončit myšlenku, tím ji poškodil.

6. Jitka Chalánková - TOP09, nevěděla o čem je řeč......

0/0
15.4.2010 9:19

semper__fidelis

Re: Včerejší diskuse a pořadí

.....

7. Miloslav Vlček - naprosto odstrašující příklad toho, že čSSd nemá na čele kandidátek člověka, který by něco uměl, věděl a byl politický profesionál. Zapadl do zatím předvedené komedie socanů v ostatních krajích, útočících na nízké pudy Bleskařů (Jandák, Škromach). Jediné, čím mě pobavil byl jeho zájem o řezivo, tak jen doufám, že mluvil o dřevu...

Podle mě by neměl být ani hodnocen, byl mimo výseč.

.

Fancluby v sále stejná písnička - neúcta k diskutérům konkurence, minule nejhorší chování ODSáci, teď socánci. Hrůza, běs.Rv

0/0
15.4.2010 9:19

Lev_666

Re: Včerejší diskuse a pořadí

Na traktoristu dobrý, ne?

0/0
15.4.2010 9:38

ostrá

Re: Včerejší diskuse a pořadí

mně se Andýsová libila, co se týče těch "naučených frází" tak já jsem to nijak silně nevnímala. Je škoda, že jí Moravec nenechal domluvit - třeba i bez toho papíru - měla podle mě "právo" na to, dokončit myšlenku.

0/0
15.4.2010 10:38

Tomkins

Re: Včerejší diskuse a pořadí

Podle mě taky, ale ve 25ti letech si ještě nedokáže vydupat svoji myšlenku. Kdyby se na něho ostře ohradila, že ostatní taky nechal doříct jejich sáhodlouhé myšlenky, tak by se možná krotil. Namísto toho začala kňourat a používat "ženské zbraně". Tohle ještě nemá dostatečně zmáklé.

0/0
15.4.2010 11:19

Parcival

mh Ringo se diví, že chce ČSSD vytvořit armádu nezaměstnanýc

.však je to základ jejich voličské základny, musí myslet na budoucnost. Samozřejmě nikoli budoucnost ČR a našeho dluhu, ale vlastní budoucnost. Jo, taky jde o obyčejné lidi. Ovšem každý "obyčejný" občan má na krku skoro čtvrt mega dluhu, to už je celkem neobyčejné:-P

0/0
15.4.2010 9:10

Menetekel

Vlček s Langerem

to bylo v pořadu "Kriminální ústředna pátrá" ? ;-D

0/0
15.4.2010 9:09

Parcival

Re: Vlček s Langerem

;-DR^;-D

0/0
15.4.2010 9:11

miromax

komouši liberálnější socanů...

0/0
15.4.2010 8:51

Vipeeer

Re: komouši liberálnější socanů...

No taky jsem včera zíral, že ten komouš vlastně mluvil celkem rozumě, ale to oni před rokem 48 měli taky podporu živnostníků v programu, takže bych to nepřeceňoval.

0/0
15.4.2010 8:55

eddie5

Re: komouši liberálnější socanů...

Socani horší komančů... Strašný!

0/0
15.4.2010 9:00

Poslední Čech

Za ČSSD může kandidovat i hrnek od kafe

Kdo je na kandidátce ČSSD není vůbec pro nic podstatné. I kdyby v čele kandidátky stál prázdný a ke všemu neumytý hrnek od kafe, strana by volby vyhrála. Jak jinak si vysvětlit, že prokazatelně největší hlupák nejen v České politice, ale snad v celé republice, Míra Vlček, může stát v čele kandidátky strany a dokonce být předsedou Poslanecké sněmovny (i když pro úroveň sněmovny je to vhodný symbol). Jak si vysvětlit, že se strana nebojí kandidovat mastného uřvaného knedlíka Víťu Jandáka a ještě s ním vyhrožovat coby ministrem? Jak vysvětlíte Kakaového Boba na kandidátce v Liberci? Odpovědi jsou na snadě: ODS povýšila korupci, krádeže, snobství a sobectví na takovou normu, že socialistům opravdu stačí nasadit vymletej hrnek a lidé ho v obavě před ODS zvolí. To je strašné zjištění.

0/0
15.4.2010 8:45

mh.ringo

Re: Za ČSSD může kandidovat i hrnek od kafe

maji plysoveho Lva, Skromach ho uz ukazoval;-D

0/0
15.4.2010 8:49

Parcival

Re: Za ČSSD může kandidovat i hrnek od kafe

Chci křičet, že nemáte pravdu, ale.............bohužel ji máte. ;-( Jo, kdyby bylo mezi lidmi více zbraní, možná by se začali politici chovat pokorněji.;-)

0/0
15.4.2010 9:02

semper__fidelis

Re: Za ČSSD může kandidovat i hrnek od kafe

K tomu není potřeba víc dodávat R^

0/0
15.4.2010 9:04

Vipeeer

Pobavení

Docela jsem se pobavil nad výroky a slovní zásobou Vlčka (i když je to spíše k pláči), tento traktorista ne jen že vůbec netuší co za nesmysly mele, ale on pro ně nemá ani slova, jeho zásoba by nestačila ani na agitátora malého JZD.

0/0
15.4.2010 8:33

mh.ringo

Re: Pobavení

nektere veci z nej vypadly tak natvrdo, ze nemel jinych slov jak to okecat, obalit a rici libive. Takze osekat poradne OSVC, pac neni na socialni davky. Takhle natvrdo vyrceno, jak to vlastne CSSD s nami mysli...no, Jyrka ho nepochvali.

0/0
15.4.2010 8:41

Vipeeer

Re: Pobavení

Řekl to tak jak to je a jak se o tom baví normálně mezi sebou, jen s jeho IQ nepochopil, že to na veřejnosti říkat nemá :-P

0/0
15.4.2010 8:45

semper__fidelis

Re: Pobavení

Koukám, že jsi oblečen do původního kabátu, tak pěkně vítám. :-)

Slušných diskutujících s vlastním názorem a nickem není nikdy dost. R^

0/0
15.4.2010 8:46

mh.ringo

Re: Pobavení

dekuji;-)

0/0
15.4.2010 8:47

zlomená lopata

Re: Pobavení

No a? Vždyď jsme strana pro "Obyčejné lidi, dúchodce a maminky s dětmi"! Vy ostatní, až vyhrajeme volby, tak s vámi se budeme bavit pouze přez finanční úřad!

0/0
15.4.2010 8:48

Parcival

Re: Pobavení

Vlastně nemohou prohrát, protože ten OSVČ po jejich zásazích zabalí živnosťák, přihlásí se na ÚP a tím pádem se z něj stane potencionální volič :-°(

0/0
15.4.2010 9:05

CM3

Moravcova neserioznost

 vůči VV je dle mne zapříčiněna, že VV nejsou zatím  na naší politické scéně usazení, tak jim bohužel nedává moc prostoru . Dle mne to může být nová štika, co  MOŽNÁ pročistí a prožene zkorumpované kapříky .... 

0/0
15.4.2010 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.