Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéfem Nejvyššího soudu by se mohl stát téměř každý, navrhuje novela

Šéfem Nejvyššího soudu, tedy jedním z nejdůležitějších představitelů české justice, se možná už brzy bude moci stát člověk, který v životě nevynesl jediný rozsudek. A to v případě, že poslanci v pátek schválí novelu zákona o veřejně prospěšných společnostech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jedna

není divu

paní Kovářová je mocichtivý primitiv, který se  vždy rád nechal postrkovat vlivnými kamarády typu Němec, kterýmochotně a ráda vyhověla jakoukoliv protislužbou, jakou? Stačí se podívat, kdo sedí dneska u tendru na domácí vězení za miliony, pan Němec, kamarád děkana Ksindla odtud pochází ta její "zářná" kariéraí , není to nic jiného než pučmidrátismus ve stylu já na bráchu brácha na mě, ty mě funkci, já tobě...jinak její komunistická Mensa není průkaz inteligence, spíš naopak, jinak to co u Kovářové její obdivovatelé  nazývají bujnou sexualitou je ubohý primitivismus typu 4. cenová, neboť chorobná závislost na sexu se dá prezentovat i kultivovaněji než to činí ona dáma, takto se předvádí pouze holky z E55, rozumná a kultivovaná dáma rozhodně nebude vykřikovat do médií že se nechá kočírovat především svým libidem a pak teprve mozkem, zvlášť když chce zastávat tak vysoký post, rozumná žena ví, že takto by sebe samotnou shodila předem a okolí by ji přestalo brát vážně 

0/0
15.4.2010 9:33

pinguone

.. ja nez neco podepisu ,tak si to prectu

.. a nebudu hlasovat ,kdyz nevim pro co...:-P

0/0
15.4.2010 8:16

pinguone

..Plzen...

řekl MF DNES exministr spravedlnosti a poslanec Jiří Pospíšil. Ten je také děkanem plzeňské právnické fakulty. ;-D  at si nejdriv udela doma poradek...:-P

0/0
15.4.2010 8:14

Thorough

Pozměnovací návrh stornovat

Polanského vyhodit se sněmovny a doživotně zakázat pracovat ve státní správě a samosprávě.

0/0
15.4.2010 2:51

--Judith--

Tady v Česku je to už horší než na jihu Itálie

v dobách největší slávy mafie. Protože tam justici mafie nikdy neovládla tak, jako ji ovládá tady.

0/0
15.4.2010 2:03

oliverXXL

http://zpravy.idnes.cz/sefem-nejvyssiho-soudu-by-se-mohl-sta

Pokud se do parlamentu dostanou takoví šmejdi jako je ten Polanskej, tak se nemůžeme divit, že to tady funguje jak v banánové republice. Parlament je totiž plnej  šmejdů, jako je ten Polanskej.

0/0
14.4.2010 22:54

--Judith--

Re: http://zpravy.idnes.cz/sefem-nejvyssiho-soudu-by-se-mohl-sta

Naozaj, zvonku to tak vyzerá.

0/0
15.4.2010 1:55

Xaver01

To bojuje Pospíšil za soudcovskou svoloč?

aby byly u soudu křesla jen pro vyvolené? Právníci se už tady natrafikovali dost, včetně pana "prozatímního" děkana.

0/0
14.4.2010 21:25

el greco

rozum mdlý, vůle chabá, ale touha po novotách veliká

Promiňte, Vy jste ale osel... Soudní moc má být nezávislá na výkonné a zákonodárné moci. Bez této základní a hlavně osvojené znalosti nikdy nebudete skutečným občanem, nýbrž pouhým "ovčanem", jemuž postačí příslib her a chleba. Ledaže by jste chtěl, aby se o Vašem sporu rozhodovalo podle toho, kdo zrovna vládne. Přes mnohé excesy je v dnešní době justice jediným ochráncem demokracie (bohužel), neboť aplikuje psané právo, nikoli zájem lobistů, či neodezírá z úst momentální náladu "lidu".

0/0
14.4.2010 22:14

oliverXXL

Re: rozum mdlý, vůle chabá, ale touha po novotách veliká

Važený osle, naštudovaný to máte dobře, ale realitu vytvářejí týpci toho Polanskýho.

0/0
14.4.2010 23:00

--Judith--

Re: rozum mdlý, vůle chabá, ale touha po novotách veliká

Rozdíl mezi dvěma osly je ten, že jeden z nich stojí na straně toho neřádu, Hádejte který?

0/0
15.4.2010 1:57

jirkas13

Ten pan Polanský

bude nějaký čičmunda, kterému něco slíbili. Tohle je fakt země neomezených možností. Pravdou ale je, že například jak to dělá pan Kučera, by to mohl opravdu dělat každý. Patrně by to bylo jen spravedlivější. Ale i na to bychom si zvykli. Ty dvě hyeny by ale mohli popravit. Myslím tu krasavici, co se všude cpe a nikdy nic neřekne a ten sexuální symbol.

0/0
14.4.2010 21:25

zoufalec1

?

"V šoku je i předseda nejvyššího správního soudu Josef Baxa"

jestliže je v šoku je na nemocenské a její první tři dny nemá placené Baxa. Je to tak?

0/0
14.4.2010 20:15

jedna

vůbec mě to nepřekvapuje

poté, co ODS posadila na židli ministryně spravedlnosti podivnou erotomanku, zralou na odbornou péči, která se víc než v oblasti práva "blýskla" trapnými pornodíly a prezentací na úrovni "holky" ze čtvrté cenové za guláš a pivo, se nedivím ničemu, poté co Kovářová předvádí, protože chudák malá místo mozku preferuje úplně jiný orgán, může klidně na místě šéfa nejvyššího soudu sedět polovzdělaná "děvečka od krav" stačí když bude tvárná, poslušná rozkazů těch, kteří ji budou kormidlovat tam kam potřebují, různí šikovní mafiáni pak budou mít pré, Kovářovou dostrkal na ministerskou židli katar Němec, který se teď bude živit u tendru na projekt domácího vězení za miliony, a to je podstata věci, stejně jako v případě justiční erosenky, ta ochotně a nadšeně poslouchá nařízení svých chlebodárců, neboť bez nich by právničila někde v Horní dolní a třídila tam akorát spisy, říká se tomu justiční mafie, a stejně tak by se choval šéf nejvyššího soudu, pokud by neměl o právu ani páru

0/0
14.4.2010 18:13

jirkas13

Re: vůbec mě to nepřekvapuje

Ona je fakt divná. Ale blbá není. A není to "právnička z Horní dolní", dohledejte si to. Má za sebou docela pěknou kariéru, která právě s tou druhou polovinou osobnosti moc nekoresponduje.

0/0
14.4.2010 21:38

szdavid

Re: vůbec mě to nepřekvapuje

Je vidět že nevíte o kom mluvíte, paní Kovářová je vzdělaná dáma, mimo jiné členka MENSY. To že se nestydí za svoji sexualitu bych bral spiše jako další pozitivum.

0/0
14.4.2010 22:20

jedna

Re: vůbec mě to nepřekvapuje

paní Kovářová je primitiv, který se ale vždycky rád nechal postrkovat vlivnými kamarády typu Němec, kterým zřejmě ochotně a rád vyhověl protislužbou, jakou raději nechtějme vědět,  odtud ta "zářná" kariéra jinak komunistická Mensa není průkaz inteligence, spíš naopak, jinak to co vy nazýváte sexualitou je ubohý primitivismus typu 4. cenová, neboť chorobná závislost na sexu se dá prezentovat i kultivovaněji než to činí ona dáma, takto se předvádí pouze holky z E55, rozumná a kultivovaná dáma rozhodně nebude vykřikovat do médií že se nechá kočírovat především svým libidem a pak teprve mozkem

0/0
15.4.2010 8:52

Voskovka

Nedávno

jsem někde četla, že Polanský je mezi těmi, kdo se do sněmovny nedostane. Takže buď  malá domů, nebo si chystá teplé místečko

0/0
14.4.2010 17:49

Mychal.B

Přílepek zrušit, Polanského proplesknout

;-€

0/0
14.4.2010 17:37

Sheldon Lee Cooper

Čech.

Univerzálne použitelný občan .

0/0
14.4.2010 16:51

hofmanova

Justiční mafie.

se činí, obsadí všechny posty.

Kolářovou a Veseckou okamžitě vyhodit.

Proto volím komunisty

0/0
14.4.2010 16:45

kurzan

Re: Justiční mafie.

Tak to je škod, že starej Grebenicek už umřel - ten by se na to místo totiž výborně hodil, že? :))

0/0
14.4.2010 16:49

jirkaknop

Re: Justiční mafie.

Ten by mohl ještě zdarma provádět výkon trestu!

0/0
14.4.2010 17:07

namirako

! ! ! !

ZACHRAŇTE MIKEŠE  !!!

CIKÁNI HO CHTĚJÍ UKRÁST UŽ PODRUHÝ !

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A100414_151218_domaci_abr

0/0
14.4.2010 16:41

Voskovka

Re: ! ! ! !

Už zrušili i diskuzi - za chvíli nám budou diktovat co máme číst . Lada rotuje v hrobě!!!

Brzy budeme muset emigrovat my Češi, nebudeme-li chtít nechat se od nich okrádat a vraždit za bílého dne. Akorát jsem zvědavá kdo jim na dávky bude jednou vydělávat. Při porovnání jejich a naší porodnosti to vidím dost bledě

0/0
14.4.2010 17:44

Ulrich

JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

;-D :-/ Svině. Bezostyšná.

0/0
14.4.2010 16:39

jirkaknop

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Cituješ něco, co neřekl!! A není to ani v tom článku..;-D

0/0
14.4.2010 16:42

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Uznávám, trošku jsem to "redakčně upravil", aby to lépe vyznělo. Citát to tedy není, ale smysl slov poslance Polanského zůstal zachován.

0/0
14.4.2010 16:46

jirkaknop

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Mně to vyznělo jinak. Že se ho ptali proč to podal ON? To je divná otázka. Právě bych se zeptal co bylo cílem a důvodem podání!

0/0
14.4.2010 16:48

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Nesmysl. Ptali se ho, proč to podal. Bez ON. To není vůbec nesmyslná otázka. Odpověď Polanského lze interpretovat různě, ale vždycky to vyzní jako totální sprostota a základní smysl zůstane: neřeknu, proč jsem to podal čili co tím kdo sleduje.

0/0
14.4.2010 16:59

jirkaknop

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Tady je citace z tohoto článku:

"Poslanec Polanský nedokáže vysvětlit, proč právě on podal návrh, který výrazně rozšiřuje okruh kandidátů na šéfa Nejvyššího soudu. "Protože jsem to podal, no," reagoval Polanský a dodal: "Prostě jsem to podal jako pozměňovací návrh. Tečka. Jestli to projde projde, neprojde nejprojde.""

0/0
14.4.2010 17:01

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

To potvrzuje, co říkám. Polanský podal podloudně ( jako přílepek ) zásadní a notně podezřelý návrh změny systému fungování justice. Nyní odmítá vysvětlit, proč tak učinil. To je podstata jeho postoje. Tobě to nepřipadá jako křivárna?

0/0
14.4.2010 17:11

jirkaknop

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Já neznám ten návrh. Jenom mi přijde správné, že předsedou soudu nemusí být soudce toho soudu. Ale, že to pdal on nezapírá. Měl by vysvětlit, co tím návhem zamýšlel. Pokud to nevysvětlí, pak je to křivárna!

0/0
14.4.2010 17:16

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

No právě. Je to určitě křivárna. A já ti řeknu, oč nejspíš jde. Dosavadní podmínky umožňovaly jmenovat do funkce předsedy Nejvyššího soudu prakticky jen známou a silnou osobnost s dlouholetou justiční praxí, tzn. žádného kašpárka. To vedlo k tomu, že vedení Nejvyššího soudu bylo často v silné opozici vůči partnerské složce moci výkonné ( ministerstvu spravedlnosti ). Ministr měl problémy protlačit v justici svoje vize. Takže za tímto návrhem je zřejmě snaha instalovat na tento důležitý post politika či úředníka.

0/0
14.4.2010 17:26

jirkaknop

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

To je možné. Já si ale myslím, že nejlepší je oddělit zcela řízení soudu od souzení. Aby ten úředník prostě do souzení nemohl zasáhnout.A soudci rozhodovali pouze o případech. A zároveň, aby manažersky soud řídil odborník.

0/0
14.4.2010 17:44

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Možná nevíš, že v současné době mají soudy své ředitele, tzn. jakési vedoucí provozovny. Předseda soudu se stará hlavně o personální věci soudců. To i proto, aby se soudci řešil jejich případná pochybení a ukládal jim organizační pokyny zase jen soudce a ne nějaký úředník s maturitou. myslím, že tak je to správné.

0/0
14.4.2010 18:03

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Nu, a ředitel soudu není soudce, nýbrž obyčejný státní úředník. Stará se o nákupy kancelářských potřeb, platby za elektřinu, personální záležitosti úřednického personálu apod..

0/0
14.4.2010 18:05

Ulrich

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Teď to chápu. Máš pravdu. Uznávám, že se ptali, "proč on" ( a ne třeba ministryně spravedlnosti, respektive vláda ). Ale odpověď je i tak vyhýbavá, křivá.

0/0
14.4.2010 17:20

jirkaknop

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

Jasně. Mne by především zajímalo, jaký byl účel té změny! Já spíš nechápu, proč se jej hlavně neptají na smysl toho!

0/0
14.4.2010 17:26

Pavel Černík

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

když by se ho zeptali na účel změny, tak samozřejmě řekne že účelem je to, co je obsahem návrhu... (naprosto předvídatelná a typicky vyhýbavá odpověď)

0/0
14.4.2010 17:59

jedna

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

možná by bylo namístě se toho zpozdilce ptát, kdo je v pozadí a kdo ho k tomu strkal, a sám nechce být viděn, třeba by to bylo zajímavé, vidím, že protikorupční balík potřebuje tenhle stát jako sůl

0/0
14.4.2010 18:15

jirkas13

Re: JUDr. Jiří Polanský: "Nevím, proč jsem to podal".

No a to je ta nejhorší reakce kterou mohl. Odkopal se, že nic neví a navíc je arogantní kretén. Ti, co mu to nařídili, nebyli ani schopni mu nalinkovat, co má říkat, až se ho budou ptát. Tak jsou si jistí!

0/0
14.4.2010 21:41

12mmmm12

Na co ODSák sáhne to podělá

;-D;-D;-D;-D

0/0
14.4.2010 16:37

kurzan

manažer

Předseda nejvyššího soudu musí být hlavně schopný manažer , který se umí v damé oblasti pohybovat a je dle mého úplně jedno, zda se předtím pohyboval v soudní soustavě, soustavě státního zastupitelství či např. na ministerstvu spravedlnosti. A přijde mi to rozhodně pružnější, než být omezen ve výběru pouze na okruh soudců působících na Nejvyšším soudu. Rozhodně si nemyslím, že by ta novela byla dělána pro to, aby tam jmenovali nějakého třicetilého zajíce hned po ukončení čekatelské praxe. ...

0/0
14.4.2010 16:36

jirkaknop

Re: manažer

Hlavně by to vůbec neměl být soudce, protože jenom rozděluje práci a na to je škoda soudcovského platu!! A neměl by vůbec soudit!

0/0
14.4.2010 16:39

kurzan

Re: manažer

to zas neni tak uplne pravda - ma sice snizenej pridel, ale castecne taky soudi - priblizne jako reditel ve skole...nicmene asi by se to dalo udelat i tak ze by vubec nesoudil.

0/0
14.4.2010 16:41

jirkaknop

Re: manažer

To mám ny mysli. Měl by to být právník s ekonomickým vzděláním. Ale rozhodně není dobře, když je to zároveň soudce, který má ostatní soudce třeba navrhovat na kárná řízení! Jak navrhne svoje kolegy?

0/0
14.4.2010 16:44

elverano

Re: manažer

Já nevim, ale řekl bych, že když má člověk něčemu šéfovat, tak by měl vědět čemu. To znamená, že by měl dané oblasti (soudnictví) rozumět, tj. v ní dlouhodobě působit.

0/0
14.4.2010 16:43

jirkaknop

Re: manažer

Aby řídil soud by měl být právník. To je jasné. Ale  měl by být také manažer. Protože  řídí rozpočet soudu a administrativu soudu (zapisovaelky atd.) a to žádný soudce neumí!

0/0
14.4.2010 16:46

antigogo

Re: manažer

" A to žádný soudce neumí"...Předpokládám, že jste soudem zneuznaný ekonom - manažer.

0/0
14.4.2010 16:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.