Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volby by i přes propad vyhrála ČSSD, rostou preference KSČM

Sociální demokraté stále porážejí ODS, zjistil celostátní průzkum agentury Median. A to navzdory tomu, že během jediného měsíce ztratili 7,5 procentního bodu. V březnu by je volilo 27 procent lidí, druhou ODS 21,2 procenta. Posiluje KSČM, na hraně vstupu do Sněmovny jsou zelení a Věci veřejné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komentator-1

17% komunardi, kam to ten svět spěje!

20 let od revoluce a 17% pro KSČM. My jsme asi opravdu národ, který si ten binec zaslouží. Ach jo.

0/0
14.4.2010 11:06

zoufalec1

Re: 17% komunardi, kam to ten svět spěje!

lidé snad ani tolik nemilují komunisty, pokládájí je však za menší zlo než to, co zde předvádí pravice a proto se k nim logicky přiklánějí. Váš nářek není namístě, zrevidujte chování a činy pravice.

0/0
14.4.2010 11:13

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

Re: 17% komunardi, kam to ten svět spěje!

Za komunistů museli cikáni alespoň pracovat, nebo byli v lochu. Neměli čas okrádat slušné lidi. Pak se nediv, že jim dají hlas, když DSSS je mediálně špiněná a jiné strany se předhání, co ještě cikánům narvou. Jako třeba TOP09, která chce podpořit jejich porodnost.

0/0
14.4.2010 12:48

acvil

Re: 17% komunardi, kam to ten svět spěje!

...a to ti říkal kdo? Za komunistů dostávali např. poukázky na oblečení v hodnotě měsíční výplaty, jen se o tom nikde nemluvilo...a jak TOP09 podporuje jejich porodnost?...8-o8-o

0/0
14.4.2010 15:09

mariusss

Nuž čo?

Prečo nemôžu Česi zrušiť KSČM?

Lebo EÚ by ich označila za antisemitov.

0/0
14.4.2010 9:00

Eman1981

Re: Nuž čo?

Ty už ty houby nežer.

0/0
14.4.2010 10:09

babacek

Čtěte také :

Cyril Svoboda v tichosti umožnil pokračování svého sporu o dům

Předseda KDU-ČSL Cyril Svoboda sice ještě v lednutvrdil, že se neodvolá proti rozsudku Obvodního soudu pro Prahu 6, jímž dědictví po bohaté restituentce mělo připadnout z největší části charitativním organizacím, a nikoliv jemu, ale podle zjištění Práva mazaně umožnil, aby spor dále pokračoval. Svoboda byl podle původní závěti Marie Kaprálkové z roku 1992 dědicem jejího činžovního domu v hodnotě až padesát miliónů korun za to, že jí pomáhal uplatňovat restituční nároky. Zbytek dědictví řešen nebyl. V roce 2004 však restituentka napsala novou závěť a Svoboda měl podle ní dostat jen milión korun. Tuto závěť po její smrti v roce 2005 napadl u soudu, píše deník Právo v úterním vydání.

0/0
14.4.2010 6:34

babacek

Re: Čtěte také :

Soud loni v listopadu rozhodl, že druhá závěť je platná.

Svoboda se k tomu nejprve nevyjádřil, ale zřejmě v souvislosti s publicitou, která s tím byla spojena, v lednu veřejně oznámil, že se proti rozsudku neodvolá. „Je to moje definitivní rozhodnutí. Dospěl jsem k tomu po poradě se svým advokátem,“ prohlásil tehdy. Zdálo by se, že případ je u konce, ale nebylo tomu tak. Odvolal se vedlejší účastník řízení, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. Stát by totiž podle první závěti zdědil "odúmrť", to je většinu majetku, který po Marii Kaprálkové zbyl, uvádí list.

0/0
14.4.2010 6:35

babacek

Re: Čtěte také :

V čem spočívala mazanost Svobodova postupu? Veřejně se sice pochlubil, že už ve sporu pokračovat nechce, ale koncem března, aniž by o tom informoval veřejnost, poslal přes svého advokáta k soudu písemný souhlas s odvoláním státu. „Žalobce sděluje, že s tímto odvoláním souhlasí,“ napsal Obvodnímu soudu pro Prahu 6 Svobodův advokát František Mészáros. Bez této větyby podle Práva spor Cyrila Svobody o činžovní dům v Dejvicích definitivně skončil v jeho neprospěch. „Já se neodvolám, ale samozřejmě nemohu vědět, jestli se neodvolá někdo jiný,“ řekl v jednom z lednových rozhovorů pro média Svoboda.

0/0
14.4.2010 6:35

babacek

Re: Čtěte také :

Samozřejmě že o tom věděl, a nejen to, s odvoláním „někoho jiného“, v tomto případě státu, dal přes svého advokáta písemný souhlas. „Pokud by vyplynulo, že s odvoláním nesouhlasí, stalo by se odvolání vedlejšího účastníka subjektivně nepřípustným,“ sdělil Právu svůj názor předseda občanskoprávního kolegia Nejvyššího soudu ČR František Ištvánek.Mluvčí Obvodního soudu pro Prahu 6 Zuzana Barochová k tomu řekla Právu: „On (Svoboda) se práva na odvolání nevzdal ani neučinil žádný úkon, z kterého by bylo patrno, že by s odvoláním nesouhlasil." Získat stanovisko Cyrila Svobody k odvolání státu v jeho sporu o dům se Právu nepodařilo. Telefonát ohledně soudního sporu Svoboda okamžitě ukončil, na dotazy formou SMS a e-mailů nereagoval.  Volte číslo: 26!!!

0/0
14.4.2010 6:36

Honza_J

Re: Čtěte také :

nepřepisujet staré články!!!

http://www.novinky.cz/domaci/197373-svoboda-stahl-souhlas-s-odvolanim-statu-ve-sporu-o-dum-v-dejvicich.html

0/0
14.4.2010 7:42

babacek

Re: Čtěte také :

Vyšlo dnes!

http://www.epravo.cz/zpravodajstvi/cyril-svoboda-v-tichosti-umoznil-pokracovani-sveho-sporu-o-dum-61229.html

0/0
14.4.2010 7:59

Honza_J

Re: Čtěte také :

ověřujte si prosím informace od novinářů

http://www.kdu.cz/Zpravy/Aktualne/2010/Prohlaseni-Cyrila-Svobody-k-soudnimu-sporu.aspx

0/0
14.4.2010 13:55

babacek

Re: Čtěte také :

To mám jako více věřit nějakému rádoby stranickému tisku než nezávislému tisku určeného většinou pro odbornou právnickou veřejnost ?8-o

Další věcí je, že každý si vybíráme které web stránky čteme a které ne.:-)

0/0
17.4.2010 7:39

slowakkarol

Re: Čtěte také :

Investicni zlato kupuji v CR jedine tady: http://www.zIate-cihly.cz, http://www.investicni-zlato.eu nebo http://www.zIataky.cz.

0/0
9.7.2010 6:37

babacek

Re: Čtěte také :

Nezlob se, ale nebudu se k tomu vyjadřovat neb by mě cenzor zase smazal s odůvodněním, že jde o reklamu.

0/0
9.7.2010 6:39

bulda1

Pán Bůh s námi

a zlý pryč. Jestli to bolševik vyhraje, tak jsme v háji všichni bez rozdílu. K.I

0/0
14.4.2010 4:26

Tato prezdivka jiz existuje 2

Re: Pán Bůh s námi

Holt budes muset jit volit nekoho jineho, tady ho ale nezvolis, tady je vetsina sockokomancu, vis?:-/

0/0
14.4.2010 4:41

dudlik123

Re: Pán Bůh s námi

JENOMŽE BOLŠEVÍK BY TO, VYHRÁL JEDINĚ V PŘÍPADĚ VÍTĚZSTVÍ ODS A TO BY VYHRÁL NA CELÉ ČÁŘE.....BOHUŽEL

0/0
14.4.2010 7:13

zoufalec1

Re: Pán Bůh s námi

z vaší věty nejsem moudrý. Co jste to chtěl říct?

0/0
14.4.2010 11:21

zena_zdena

Re: Pán Bůh s námi

už je to jedno, Paroubek nebo Filip ...třeba se pak lidi probuděj, až zjistí, že zadarmo nikde holubi do huby nelítaj....

0/0
14.4.2010 10:11

Tomkins

Tvrďte si co chcete, ale

Já bych byl rád, kdyby ve volbách uspělo co nejvíce stran. Už proto, že by se tím omezila moc ODS, ČSSD a komunistů. Kdyby se tam dostaly Věci veřejné, Zelení a Zemanovci, byla by to situace určitě lepší .Ať už proti nim máte cokoliv, tento fakt nelze popřít.

0/0
14.4.2010 0:27

Tomkins

Re: Tvrďte si co chcete, ale

A ještě samozřejmě Strana svobodných občanů.

0/0
14.4.2010 0:27

zoufalec1

Re: Tvrďte si co chcete, ale

a já si myslím, že by vítěz měl brát všechno. A ostatní strany mají smůlu

0/0
14.4.2010 11:17

petepek

proč v nadpisu ten

 podmiňovací způsob - by - ? ČSSD tyto volby vyhraje.

0/0
13.4.2010 23:57

Boulala

Re: proč v nadpisu ten

Už jsem nechtěl nic napsat, ale tohle mi přeci jen nedá. Pokud jste Čech, tak si přečtěte celou větu a zjistíte její význam. "By" protože ještě žádné volby nebyly a ještě 1,5 měsíce nebudou, proto podmiňovací způsob, vyjadřující co by kdyby a z hlediska stylistiky i objektivity je naprosto správně.

0/0
14.4.2010 0:12

Marawenec

Re: proč v nadpisu ten

... ano a normální lidé v této zemi se ničeho neobávají více

0/0
14.4.2010 0:15

Tato prezdivka jiz existuje 2

Re: proč v nadpisu ten

Normalni lidi holt nebudou smet byt zhnili a budou muset jit volit.!!!R^ Kohokoli jineho nez ony strany rude. Mate jich tam tusim 27, coz uz samo osobe svedci o vzajemne snasenlivosti Cechacku. Dyt' tam ani nemate tolik hnojist', aby si kazdy kohout kraloval na svem.:-P;-D

0/0
14.4.2010 4:38

zoufalec1

Re: proč v nadpisu ten

definujte normálního člověka

0/0
14.4.2010 11:19

vendelin

Re: proč v nadpisu ten

Pokud je vyhraje ČSSD, tak bude nejlepší se jít oběsit na nejbližší sloup, dokud ještě máme na provaz. Až zavedou ty jejich "sociální zákony", tak budeme v pr..li ještě rychleji než Řecko. Ale to tady většině nedochází, protože nevidí dál než na kraj svého talířku.

Neříkám že s ODS by to bylo nějaké terno, ale alespoň mají "rozumnější" volební program.

0/0
14.4.2010 8:02

Vogell

To nejdůležitější zapomněli uvést !!

a to, kdo si ten průzkum objednal, protože je poněkud mimo mísu ;-D;-D

0/0
13.4.2010 23:52

czmario

Roko a Falmer,

krasna fotka, svuj ke svemu...Rv

0/0
13.4.2010 22:26

babacek

Re: Roko a Falmer,

A to pořád tvrdí, že s komunisty ne, ale bez nich by byl opět jen druhým vítězem.

0/0
14.4.2010 6:53

janny - ban za vrhačku mimin

hlasy z pekla

http://pistis.webnode.cz/news/hlasy-z-pekla-/

0/0
13.4.2010 22:26

Boulala

Omluva Zemanovcům

Ještě se chci v levici částečně omluvit voličům Zemana. To je jediný levičák, který má politický mozek, ale bohužel se stále neudržitelnými ideály socialisty čili hodně rizikové, že jeho způsob investování nebude úspěšný. Každopádně jediný, koho v levici uznávám a nepovažuji za totálního oblbovače mozků, přestože má jinej názor. Ti ostatní akorát dělají z méně vzdělaných spoluobčanů voli, jen aby se dostali k moci. I ti komunisti jsou morálně lepší než ČSSD, protože jejich představitelé své politice aspoň skutečně věří.

0/0
13.4.2010 22:20

hany1

Re: Omluva Zemanovcům

Zeman a politický mozek? Kdyby měl mozek nebratříčkoval by se z ODS a Topkou.

0/0
13.4.2010 22:25

hany1

Re: Omluva Zemanovcům

s ODS

0/0
13.4.2010 22:26

Boulala

Re: Omluva Zemanovcům

Omlouvám se, měl jsem napsat ekonomický mozek, politický opravdu zrovna valný není. Přestože proti ODS až na některé individuality nic nemám, myslím, že jeho politice to moc neprospělo. Byla to určitá póza, že se dokáže respektovat a diskutovat s každým, i když nezastává stejný názor, kterou třeba já oceňuji. Stejně ho ale volit nebudu. I když možná se chtěl tímto způsobem chopit sociálních a dnes už bývalých voličů ODS. Pár jich nevídaným způsobem přeci jen vzniklo.

0/0
13.4.2010 23:14

vortc

Re: Omluva Zemanovcům

Jen abys nebyl za vola tady jenom ty. Douč se pravopis a potom se vrať diskutovat.

0/0
14.4.2010 1:40

zoufalec1

Re: Omluva Zemanovcům

méně vzdělaného spoluobčana lze poznat například i z toho, že ve shora uvedené souvislosti napíše výraz voli s i.

0/0
14.4.2010 11:29

mistuch

Rozumné je NEVOLIT modré.

Rozumný,slušný,poctivý a pracovitý člověk NEVOLÍ modře.!!!!!!!!

0/0
13.4.2010 21:58

Qíteček na hrob cenzora

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

Dobře, šak to dám SSO. R^

www.svobodni.cz

0/0
13.4.2010 21:59

Ulrich

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

Proč? Svobodní mají neinvenční a líné vedení. Jejich ideologická pozice se víceméně kryje ( když pominu tvrdý anti EU postoj ) s programy ODS a TOP 09. Nemají peníze, elán a zřejmě ani perspektivu brzkého vzestupu. Nevedou žádnou kampaň. Takže není žádný důvod pro ně hlasovat.

0/0
13.4.2010 22:08

Qíteček na hrob cenzora

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

ODS dávno opustila pravicovou politiku, a TOP má k pravici eště dál. Navíc Kalousek už s Jyrkou do komplotu šel. Proto.

0/0
13.4.2010 22:29

Ulrich

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

1. ODS nikdy nebyla konzervativní ani libertariánskou pravicí. Vždy byla relativně umírněnou levicí, která používala pravicová hesla jako jeden z prostředků jak získat a udržet moc.

2. TOP 09 je podvod, marketingový trik. Ale inteligentní.

3. ( a to nejdůležitější ) Svobodní, jak je zřejmé, nejsou koncepčně autentická pravice. Je to také jen utilitární pokus Petra Macha o získání pozic pomocí marketingových triků. Rétorika svobodných je nekonzistentní a podbíziva. Ale protože Mach na rozdíl třeba od Kalouska není dostatečně schopný ( inteligentní, pracovitý, charismatický ), nemá a zřejmě nebude mít úspěch.

0/0
13.4.2010 22:37

Tomkins

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

Tak nám povězte pane Všeználku, která strana je podle Vás nejlepším

řešením v těchto volbách? A řeči, že všechno stojí za prd, neberu. Někoho volit musím. Já

osobně řadím Stranu svobodných občanů mezi ty nejlepší, které je možné volit.

Samozřejmě se vždy najde ignorant (tím myslím vás), který tvrdí, že je to

příšerná strana s neschopným vedením, ale lepší řešení přitom nezná. Dokud nenabídnete lepší variantu, tak jděte do háje.

0/0
14.4.2010 0:06

[eT]

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

já též. R^

0/0
14.4.2010 8:09

WorldWidePimpaku

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

Taky volíte Zemana?

http://www.pimpaku.cz/content/podpo-me-milo-e-zemana

0/0
13.4.2010 22:01

Kruton

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

Slušný, poctivý a pracovitý člověk se vyznačuje tím, že je slušný, nekrade a pracuje a ne podle toho, jakej lístek hodí do volební urny. Rv

0/0
13.4.2010 22:02

Mitchell

Re: Rozumné je NEVOLIT modré.

A koho volí ten "Rozumný,slušný,poctivý a pracovitý člověk"?

0/0
14.4.2010 1:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.