- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedno nikdo nevysvětlil: Proč dispečeři ve Smolensku nemluvili s posádkou anglicky, když tento jazyk se v letectví používá po celém světě? Copak piloti musí umět rusky?
rusko a čína není celý svět.....................
Rasistický nadpis. Žádám změnu. Někoho by to mohlo urazit.
...vsem tem holkam za jmena nasazet to nesmyslne "ova"? Nechapete, ze ony se tak nejmenuji?
To ale zkostnatělému Ústavu pro jazyk český - či jak se ten svaz lidí v důchodovém věku jmenuje - nevysvětlíš... :-)
Nechoď, Vašku, s pány na led .....
docela trefné na tuto situaci
Myslím, že veřejnost má minimum informací na to, aby se daly dělat nějaké závěry. Proto se divím, že spoustě lidí je již dnes jasné, jak se vše odehrálo a kdo nese vinu. Příčin nehody může být celá řada a já bych si netroufl ukázet na kteroukoliv z nich.
Ještě k teorii, že na piloty tlačil někdo z pasažerů: pokud to tak bylo (jako že to nevím), tak je zde odpovědnost morální - tu má ten, kdo nátlak vyvíjel a odpovědnost právní - tu má kapitán letadla.
Pokud havaruje s autem řidič vezoucí např. ministra, tak skutečnost, že byl k rychlé jízdě nucen, před soudem neobstojí, maximálně se může jednat o polehčující okolnost.
piloti dopravnich letadel a lekari.ona maji odpovednost za cizi zivot.podle psychologu jsou piloti nejvys-o zivot jde totiz i jim!
Pak je na tom stejně i každej tramvaják, autobusák... Zeptej se Hrocha, esi mi nevěříš...
že iDnes je bulvární škvár?
Hlaste se!
že i Dnes alias Junge Fronte Heute je v cizích rukách, jako ostatně úplně všechna dříve naše média ? Zeptejte se např.v nakladatelství Vltava-Labe Press, sorry Moldau-Elbe Press zu Passau.Je to novodobý vpád Pasovských.