- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bylo to 1:1
každopádně primární viník je ten kretén co tam postavil auto.
výpravčí je jednoduší, z toho co řekl operační by to poznalo i malé dítě, které si hraje s vláčky.
Určitě oba přejezdy ji nemají stejnou . Výpravčí ji má na panelu zaznamenanou .
Při dopravní nehodě na silnici se zaznamenává kilometráž nehody. Trať má kilometráž značenou po sto metrech .
Pretoze policajt z jeho pohladu povedal vsetko co mal - prejazd medzi A a B, na hlavnej trati, a vypravcovi bolo vsetko jasne. Zial A a B bolo u policajta z pohladu cesty a u vypravcu z pohladu zeleznice, a poznamku o hlavnej trati ignoroval.
Pokial viem, od danej nehody sa kazdy prejazd oznacil/oznaci jednoznacnym cislom.
Sprava o nehode tu: http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/MU_Vranany.pdf
Přece není možné připustit, že chyba je v systému, to by se totiž zanedlouho mohla rozkývat židle i pod panem soudcem.
omylov a kiksov z tohto prípadu sa vymyslelo číslovanie priecestí poradovými kódmi, ktoré sú na výstražníkoch smerom od cesty. Aby aj policajti štátnej polície vedeli, ktorý prechod to v skutočnosti je. Ale ten službokonajúci v policajnom stredisku až na konci upozornenia povedal : na tej hlavnej trati !
To už asi dotyčný výpravca nezachytil.