Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polsko na chvíli utichlo, rakev s tělem prezidenta dorazila do Varšavy

Rakev s tělem polského prezidenta Kaczynského dorazila do Varšavy. Celé Polsko truchlí po sobotním pádu letadla, v němž zemřely kromě prezidenta i další desítky veřejných činitelů. Památku obětí uctili Poláci v poledne dvěma minutami ticha. Ruští experti mezitím vyloučili technickou závadu letounu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JSysel

Ten,kdo je nutil(jako i předtím v Gruzii)

byl nalezen méně poškozen v nose letadla u posádky, kde je mistroval a komandoval..Chtěl vždy vše "podle plánu,"tento malý "muž".Jeho choť byla v tu chvíli na svém místě "in the hulk of the plane"a proto byla zprvu neidentifikovatelná jako všichni ostatní ohořelí pasažéři speciálu..;-€Kdo polituje posádku a jejich rodiny?!!Museli přistávat bez ISL a s dohledností ani ne 400m.Tučko potřebuje vidět na 1000m....;-(8-o

0/0
12.4.2010 22:39

Deleter

Mno,

potom, co jsem na adresu prezidenta v Polsku nedávno slyšel, tak se celkem divím, že je z toho takový pozdvih.

0/0
12.4.2010 9:32

Hellmoon

Upřímnou soustrast

0/0
12.4.2010 6:55

mpes4

redakci

je opravdu nutné cpát sem reklamu před video?

0/0
12.4.2010 1:42

irsaq

Re: redakci

Souhlasím, při takovéto události je reklama nejen nevhodná , ale i neetická.

0/0
12.4.2010 6:43

pavel64

Re: redakci

Je, toto video má takovou sledovanost, že je toho třeba využít.

0/0
12.4.2010 7:35

barbu do

Re: redakci

... ta reklama je důvodem existence serveru ...

0/0
12.4.2010 9:26

peter9

Uprimna soustrast je opravdu uprimna...

Na Facebook uz je prez 50 tisic podpisu... 

Vyjádřeme upřímnou soustrast pro celé Polsko

0/0
12.4.2010 1:33

peter9

Clovek, ktery nevi co to je soucit...

Clovek, ktery neumi projevit uctu ani v takove tragicke dobe, neni clovek... No coz.... Nechci se ale snizit na uroven nekolik tech par bohem zapomenutych chudaku. Kazdy mame svuj ucet... 

Chci jen projevit Polsku uprimnou soustrast, aby vedeli, ze nejsou sami...

0/0
12.4.2010 1:22

pokec.ka

Myslím,

že by všichni co tady tlachaji o tom proč mají držet státní smutek za prezidenta, jehož jméno ani neznají a podobné hlody o Polácích, taky o tom jak to přejí naší vládě, si měli dát pěkně v soukromí pár facek a zavřít pec;-O!! A jestli to takhle nechápou, at si zkusi uvedomit ze mimo elitu to byli lide od rodin, pary ktere po sobe zanechali deti (nejen prezidentsky par sl. Martu), pribuzne kterym ted puka srdce;-(...Uz jen z ucty k nim by jste to vsechno nemeli resit a radeji mlcet a vypadat jako blbove, nez promluvit a blby byt !!!! ;-)

0/0
12.4.2010 0:08

Bonelord

Re: Myslím,

Pro hloupeho kazdy hloupy.

0/0
12.4.2010 0:55

Qingdao

Úvaha

Když jsem v TV dnes viděl, kolik lidí se s nimi přišlo spontánně rozloučit, jsem si říkal, kdo by přišel, kdyby to bylo v ČR? Kdo by tolik truchlil pro Vaška, Livii, armádní velení, Motejla, Tůmu, Jiráska? Pokládám se za vlastence, mám Čechy moc rád, ale kvůli těmto lidem bych do ulic nešel.

0/0
11.4.2010 21:16

Neserte mě

Re: Úvaha

Já taky ne. :-):-)

0/0
11.4.2010 21:16

exekutor

Re: Úvaha

R^

0/0
11.4.2010 21:17

TATRA 613

Re: Úvaha

tady ani tak nejde o vlastenectví spše o to,jaký jste mě lk tomu člověku vztah... a pak už je druhá věc jestli to byl prezident nebo uklízečka.

0/0
11.4.2010 21:22

nesher

Re: Úvaha

Co Vám Motejl, Jirásek, Tůma nebo Picek udělali?

0/0
11.4.2010 21:26

Qingdao

Re: Úvaha

samozřejmě nic, to byla paralela pro méně chápavé...

0/0
11.4.2010 21:43

nesher

Re: Úvaha

Ne nebyla, tedy alespoň tak jak jste to napsal, řekl jste "kvůli těmto lidem", čiší z toho despekt a tak jsem se zeptal proč. Jinak, Poláci mají svůj stát v úctě a vždy rozlišuji mezi osobou a funkcí, my tohle nedovedeme, bohužel.

0/0
11.4.2010 21:58

Terrormachine

Re: Úvaha

co to je za blba otazka? ja sa pytam naopak - co urobili pre vas? na to aby som niekomu isiel na pohreb nestaci ze mi ten clovek nic nespravil

0/0
11.4.2010 23:03

Ardan

Re: Úvaha

Já taky ne.R^

0/0
11.4.2010 21:48

John Rambo

Re: Úvaha

Přesně tak, já bych k vůli nim, taky zrovna neměl mokrej kapesník, spíš bych si dal panáka.

0/0
11.4.2010 22:02

Terrormachine

Re: Úvaha

Prisla by vacsina, je to taka spolocenska poza a stadovity efekt. Staci sa pozriet kolko ludi sa pridava do roznych facebookovych skupin typu "RIP Lech kaczynski" - stavim sa ze polovica tych ludi este pred tyzdnom ani nevedela kto je polsky prezident...

0/0
11.4.2010 23:16

mzek

Proč by mu stát neměl platit

převoz jeho ostatků?Byl to president státu Polsko.A ke komu mít větší úctu než k hlavnímu předst.země.Toto naprosto schvaluji.Neschvaluji a nesouhlasim se státním smutkem u nás.Ale to je tak jediné co mohu dělat.

Když kamarádčoft si něco usmyslí.Po nás se opičilo hned Slovenkso a další.Osud ,bohužel zasáhl.

0/0
11.4.2010 21:14

nesher

seznam obětí

Poku by měl někdo zájem, zde je seznam obětí: http://www.reflex.cz/clanek/politika/36733/seznam-cestujicich-presidentskym-letadlem.html

0/0
11.4.2010 21:09

exekutor

Pro Polsko

je to tragédie, bohužel ty naši hňupy spolu do jednoho letadla nesednou

0/0
11.4.2010 21:08

Neserte mě

.

A stejně je to osud. Člověče, osudu svému neujdeš !!!

0/0
11.4.2010 21:04

petepek

je to na dobré cestě -

 diskuze - ( všeobecné žvanění, včetně mého), z prvního šoku a projevů srdcervoucích falešných soustrastí, už se začíná tříštit a tříbit do věcnějsích úvah.  I když, je to asi tak stejné mudrování jako středověkých  prelátů, kolik se vejde andělů.... atd., kolik by se vešlo kdyby..... jestli se také stravují.......jestli ďábel taky skáče i po kříži....atp.

0/0
11.4.2010 20:55

peter9

Re: je to na dobré cestě -

???

0/0
12.4.2010 1:26

TATRA 613

drahá věc

převoz mrtvého těla do jiného státu stojí 90000 kč. kdyby se to stalo obyčejnému občanovi,tak stát mu to prostě neproplatí!

0/0
11.4.2010 20:50

nesher

Re: drahá věc

A hele, další rovnostář. On byl prezident!

0/0
11.4.2010 20:51

Neserte mě

Re: drahá věc

ale zas na druhou stranu měl státní funkci, takže by to stát měl zaplatit.

0/0
11.4.2010 20:54

TATRA 613

Re: drahá věc

chtěl jsi snad říct,že já to zaplatím ne stát.

0/0
11.4.2010 21:08

nesher

Re: drahá věc

Ty platíš daně Polsku?

0/0
11.4.2010 21:08

TATRA 613

Re: drahá věc

ne. to píšu v příapadě,kdyby v zahraničí zahynul klaus.

0/0
11.4.2010 21:10

nesher

Re: drahá věc

Klaus je prezident a vrchní velitel ozbrojených sil, je logické, že pokud by zahynul, poletí pro něj armáda. Zvlášť pokud by zahynul při výkonu funkce. Poláci jsou v tomhle o notný kus před námi, oni rozlišují mezi Kaczynským (mnoho z nich s ním nesouhlasilo) a prezidentem.;-)

0/0
11.4.2010 21:29

miliony termitů v zápletce

Re: drahá věc

taky si myslím ,zbytečná smrt lidí .:-/

0/0
12.4.2010 0:41

Neserte mě

Re: drahá věc

Pardon, nevěděl jsem, že přispíváte do polského státního rozpočtu.

0/0
11.4.2010 21:11

TATRA 613

Re: drahá věc

ok.kdysi jsem přispíval,kdyžjsem si kupoval polské gramodesky.

0/0
11.4.2010 21:24

elle74

Re: drahá věc

a jeje, dalsi...

byl prezident...

nebyt funkce prezidenta, jako obycejny civil by tezko letel zrovna do katyne vladnim specialem = pravdepodobne by v tuto chvili jeste zil. zahynul tedy na sluzebni ceste. pak je logicke, ze vydaje na prevoz rakve zpet do statu, ktery jej "zamestnaval", hradi prave tento "zamestnavatel"..

0/0
11.4.2010 20:57

TATRA 613

Re: drahá věc

já nemusím do zahraničí cestovat vládní letkou,klidně i můžu jet busem. ale když tam umřu tak 90000 je tak moc peněz,že mojí blízcí tolik peněz nemají,aby to zaplatili.že je prezident na to kašlu.

0/0
11.4.2010 21:10

sirco

Re: drahá věc

pokud jedeš za hranice bez pojištění, pochybuji o tvém zdravém rozumu. Repatriaci Ti totiž platí z něj.

0/0
11.4.2010 21:30

TATRA 613

Re: drahá věc

pojištění jsem platil vždy. naposled jsem byl v roce 2001 v chorvastku,ale na rozdíl od romů jsem se v té metrové vodě neutopil v moři. no jenom aby se to platilo z něj.

0/0
11.4.2010 21:37

nesher

Re: drahá věc

Taky nejsi prezident, rovnostářství je neobyčejně hloupé. A pokud cestuješ do zahraničí, máš si koupit cestovní pojištění, pak nebudeš platit nic.;-)

0/0
11.4.2010 21:31

kunde

Re: drahá věc

navštivte psychiatra..

0/0
11.4.2010 21:05

Terrormachine

Re: drahá věc

90000 kc? tolko by to nestalo ani keby letel prvou triedou... ;-D

0/0
11.4.2010 23:18

Kalenka

Pýcha předchází pád.

 

0/0
11.4.2010 20:46

FrantaKibyc

Jsem jen zvědavý,

co se bude dít, pokud záznamy černých skříněk ukáží, že to byl sám prezident, kdo přikázal pilotům zkoušet přistát. Taky se může snadno stát z oplakávaného hrdiny tím, kdo má na svědomí skoro 90 životů. Na druhou stranu i Havla mají mnozí dodnes za hrdinu, navzdory mrtvým po nesmyslné amnestii...

0/0
11.4.2010 20:36

klikmas

Re: Jsem jen zvědavý,

R^

0/0
11.4.2010 21:02

snoopy04

Rozpačitý pocit

Doufám, že nebudu za hyenu, samozřejmě obětí je mi líto, ale pořád se omílá jen prezident a nejužší polská elita, co cestovala na palubě. Dle mého názoru jsou právě oni odpovědni za smrt celé posádky, protože si nedovedu rozumně odůvodnit pilotovy čtyři pokusy o přistání i přes nedoporučení řídící věže. Bohužel než aby vyšlo na světlo, že na posádku tlačili vrcholní hodnostáři, tak pakliže to bude pravda se to spláchne ničím jiným než "chybou pilota". Kdyby to byla pravda, tak by všichni měli uctít památku především těch nevinných lidí na palubě, co se stali obětí šílenců, kteří chtěli ušetřit nějakou tu minutu.

0/0
11.4.2010 20:31

opportunity

Re: Rozpačitý pocit

Taky to tak vidím. Podle dřívějšího jednání prezidenta v podobné situaci.

0/0
11.4.2010 20:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.