Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výrobce nabízí do Česka pravé londýnské taxíky. Smontované v Číně

Typické londýnské taxíky možná budou jezdit i v českých městech. Jejich výrobce prý dosud obdržel mnoho objednávek. O obstarožně vypadající vozy by mohly projevit zájem třeba hotely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marcus Halberstam

Co je to "pravý londýnský taxík smontovaný v Číně"?

0/0
19.4.2010 23:40

wairau

a proc ne?

Kazdy nadava na kvalitu cinskych vyrobku,je to asi sport.Ale proc by tyhle taxiky,urcene jen pro taxisluzbu,nemeli jezdit v Praze(nebo jinde)?Aspon by se ty hova.da taxikarske zlodejske,co delaji Ceske republice jmeno,mohli zacit bat o kseft.Ovsem samozrejme pod podminkou,ze by tyto taxiky provozoval normalni podnikatel,ne zlodej,ktery ani nevi,jak se taxametr pouziva...

0/0
12.4.2010 12:09

prolhani.novinari

Britský originál z Číny.

;-D;-D

0/0
10.4.2010 13:41

akro

praktické

Jaká je kvalita anglických drožek v čínském podání, to tedy netuším. Na základě vlastní zkušenosti ale tvrdím, že jde o ideální auto pro taxislužbu a absence zavazadlového prostoru zas až tak nevadí. Odveze pohodlě 6 lidí s menší bagáží nebo přiměřeně méně s velkou bagáží, dobře se do toho nastupuje a taxikáři s tím moc nemohou jezdit jinde než v práci.

Jenže problém české a speciálně pražské taxislužby není ani tak v autech jako v jejich řidičích a já osobně nechápu, proč všude  jinde to funguje úplně normálně jen v CZ a obzvlášť v Praze se k téhle službě připletla ta chátra, která ji ovládá a magistrát s tím není schopen (nebo spíš ochoten...??) konečně zatočit. Proč v NY, Londýně, Berlíně, Paříži, Vídni, Šanghaji, Hongkongu a všude jinde mě sveze slušný řidič erárním vozem za jasnou cenu, zatímco v Praze mě veze gauner, který za cestu na letiště stihne 50x porušit dopravní předpisy a nakonec se mě pokusí okrást o 200% správné ceny.

0/0
9.4.2010 10:51

swiss111

prislovi rika: nemam tolik penez abych kupoval

levne veci...

0/0
9.4.2010 0:00

Terrormachine

Cinska vyroba

Cena klesla na polovicu a kvalita na stvrtinu... som zvedavy ci by si nieco take pustili na vlastne cesty.

PS: ked su prave Londynske, maju aj volant na pravej strane? :-P

0/0
8.4.2010 22:43

ArneFarin

bagáž

Ono to má prostor pro bagáž  přímo v kabině - alespoň to měl taxik kterým jsem jel před lety v Londýně.

0/0
8.4.2010 22:41

snopel1

Re: bagáž

Celý Londýn Na tom jezdí a stěžuje si někdo na to že to nemá kufr? Místa na zavazadla je tam dost. To zase předražení pražští taxikáři vymýšlejí aby jim náhodou neklesly zisky. ;-O

0/0
9.4.2010 13:55

mirekzelen

čína

nám ochotně prodá i rikši i s eklogickym motorem!!

0/0
8.4.2010 21:15

Terrormachine

Re: čína

v cine je motor "ekologicky" ked namiesto mazutu pouziva naftu

0/0
8.4.2010 22:49

u.boat

Re: čína

on asi myslel hubeného číňana s výkonem 250W.

0/0
9.4.2010 13:25

weizenkleie1

Hmm,

tak zrovna moc exkluzivne to nevypadá....Kdyz taxi tak neco co má snadny servis a dlouho vydrzi coz u Made in China nepripadá v uvahu.A hlavne to chce aby byly vsechny stejny a ne mismas ze vseho co ma kola a volant.:-P

0/0
8.4.2010 20:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.