- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za dokonaný trestný činVčetně případných pracovníků STK
mohlo se jednat o skrytou vadu materialu. Ne vzdy ma kazde nestesti sveho vinika.
1) auta těchto ročníků přesluhují svou životnost až 10x! – už mají být dávno sešrotovány!
2) podle serveru novinky.cz mělo auto platné STK – :-))))))) mezi námi děvčaty – víme, jak STK (zvláště v Moravskoslezském kraji) fungují, ne? – je to banda zkorumpovaných grázlů, kteří za „všimné“ pustí cokoli! Chybí kontroly a postihy – stát na vše jako obvykle z vysoka ...!
3) pokud mělo platné STK, jak můžou tyhle dýmovnice splňovat emise?
4) firmy, které nemají na nové stroje, ať podnikají raději v pečení rohlíků!
Je sociálně nepřijatelné vyřadit z provozu všechny liazky, avie, škody 100/120/favority, žiguly, peugeoty 106, renaulty5 atd. Je fuk, že ani omylem nespelňují podmínky proprovoz na silnicích. Lepší je nechat občas někoho zabít upadlým kolem, uhnilou zadní nápravou, shnilými deformačními zónami atd, že....???
kolikrát jme vyjížděli opravovat , tupláky zůstanou sešroubované ucvaká se to u disku nemoc liazek
Občas to objevíme ii u Atega či Eurocarga. Nejde jen o nemoc liazek, jde o nemoc každé dvojmontáže v kombinaci s řidičem-flákačem.
Nechci nijak snižovat odpovědnost řidiče,ale za spoustou nehod stojí i kvalita silnic.Zajímalo by mě kdy konečně budou odpovědní za tyto nehody i provozovatelé silnic.
Ale jdi ty brepto. Provozovatelé silnic nebudou odpovědni za to, že si nějaký TomášFuk neutáhne šrouby na tupláku.
4 kola na strese auta a dokazou to s tim valit 160 i vic. Uz sem dvakrat videl jak se takovy kola ze strechy osamostatnily.
Hloupé názory,že Liazka je stará a proto za to nese vinu jsou neopodstatněné a hodnotit to takto může jen laik,který se se svými schopnostmi nedostal dál než na bezmotorovou koloběžku.Možností uvolnění kola je více a tak pár možností pro zajímavost, šrouby jsou utažené "přes páku" velkou silou a je nebezpečí,že se přetrhnou, je možné,že byly utaženy málo a hlavní chyba řidičů je ta že si namažou olejem,nebo vazelínou závity a pak je velká pravděpodobnost uvolnění.
vozy LIAZ mají 20 let po zenitu.šel bych po tom,kdo mu umožnil jezdit,tedy projít TP apod...................
Ajajaj, ty o LKW moc nevis, vid? Liazky se vyrabely jste pred cca deviti roky, to neni u nakladaku zadny vek. Takze soudit jen podle znacky, ze to byla stara ludra, je nesmysl.
Včera utrženej přívěs, dnes zase kolo. Odnese to zcela nevinej, jehož jedinou smůlou bylo, že byl v nesprávnej okamžik na nesprávným místě