Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Revizorka holt byla striktní, hájí dopravce předvedení dítěte na policii

Případ, kdy revizorka odvedla třináctiletou cestující s propadlým kuponem na policii, dohru mít zřejmě nebude. A to přesto, že otec dívky si stěžuje, že utrpěla psychickou újmu. O případu v pondělí informoval iDNES.cz. Podle předpisů jednala revizorka správně a stížnost je podle Dopravního podniku absurdní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

watchdog

To musej být ale strašně frustrovaní exoti...

0/0
9.4.2010 7:15

mufik

blbci platí

V téhle zemi jezdí zadarmo jen poslanci,senátoři,bezdomovci a cikáni.;-DZa prošlej kupon bych ještě uvalil vazbu a 40h prospěšných prací.;-D;-D

0/0
8.4.2010 4:11

hryhryhry

Re: blbci platí

zapoměl jste na rodinné příslušníky pracovníků MHD: manželky, dětičky;-D a co jich jen je;-D

0/0
8.4.2010 10:54

referentka

NIKDO

NIKDY nesmí nezletilé dítě nikam odvézt či odvést...ať na děcko zavolají policajty, ať rodičům napaří pokutu, ať dělají co uznají za vhodné, ale pouze u autobusu, či v něm...já třískám do hlavy klukovi - 8 let - že nikdy s nikým za žádných okolností nesmí jít a najednou mi děcko odjede do školy, učitelka mi zavolá, že tam ještě není a on se mi po dvou hodinách ozve, že byl bez rodičů na policii kvůli identifikaci...to by byl tartas...a věřím že ještě teprve bude...

0/0
7.4.2010 22:09

velky bratr

Re: NIKDO

Zijeme ve fasismu - korporace maji moc. A MHD je silna korporace, prorostla se statem, ktery ma sve soudce. Rekl bych, ze se edna o velmi zajimavou kauzu, ktera nam ukaze, jak si realne stoji nase svobody pri stretu se statem. A prootze se jedna o dite, lidi to snad budou trosku vic sledovata budou u toho trosku vic premyslet.

0/0
8.4.2010 1:51

Deleter

Re: NIKDO

Dopravní podnik není žádná korporace, a MHD už vůbec ne.

0/0
8.4.2010 8:29

barbu do

Re: NIKDO

... ovšem útvar pro zastrašování svědků nehod měl DP už v devadesátých letech ...

0/0
8.4.2010 10:07

Deleter

Re: NIKDO

To souhlasím, také jsem byl u nehody, kdy šalinář zcela svévolně narazil do auta, které mu jakoby nedalo přednost, ale určitě by to byl ubrzdil, kdyby tu brzdu nepustil. Nicméně oddíl strachu a výhrůžek dokázal řidiče auta přesvědčit, aby jim podepsal vinu a mohl jet domů.

0/0
8.4.2010 10:53

PIsa.lek

Re: NIKDO

Ono to hodnocení není až tak úplně jednoduché - za prvé, pokud skutečně auto stálo na kolejích, tak vina byla na jeho straně (a není podstatné, jestli tam stálo proto, že někdo další mu blokoval možnost kolejezase opustit - zákon říká jasně, že pokud nemůže plynule pokračovat, tak tam nemá co vjíždět, nicméně na každé křižovatce se denně najdou stovky blbců, kteří si např. najedou na odbočování vlevo na koleje a pak tam překážejí až skoro do konce zelené, než jim protisměr umožní vyjet - a dvě tři soupravy, které mají dávno zelenou, musí stát, na zvonění dotyčný vůbec nereaguje, aby třeba zařadil zpátečku a půl metru couvl, i když na to má za sebou dost místa). A hlavně, ono to prudké brždění tramvaje znamená značné riziko pro cestující, zejména je-li to třeba těsně před zastávkou, kde se řada z nich chystá vystupovat a dostatečně se nedrží). Takže to chce vidět i z druhé strany. !

0/0
8.4.2010 11:06

barbu do

Re: NIKDO

... já se setkal s případem, kdy ten oddíl zastrašoval svědky, kteří už podepsali výpovědi ...

0/0
8.4.2010 12:34

Deleter

Re: NIKDO

Nic není potřeba vidět z druhé strany. Šalinář vůbec nebrzdil prudce, nebrzdil totiž vůbec. Chlapík A na koleje najel ve chvíli, kdy si myslel, že stihne před šalinou projet - odbočoval z vedlejší vlevo tak, že by jel ve stejném směru jako šalina. Ovšem nesprávně nepočítal s tím, že vedle šaliny jede po hlavní jiné auto B. Proto zůstal stát na kolejích. Řidič Béčka však zastavil, aby umožnil Áčku z kolejí odjet, což by se také povedlo, pokud by šalinář nepřestal brzdit, což udělal a což jsem byl ochoten dosvědčit. Normálně když viděl, že auto z kolejí odjíždí, tak pustil brzdu, 100dukátů jeden!!! Šalinář spáchal trestný čin poškozování cizí věci a jenom intervence dispečinku ho z toho dostala.

Správně píšete, že blokovat koleje je nesprávné, ale to nezakládá právo šalináře do někoho nabourat. Udělat to mě, tak by to asi bylo ošklivé.

0/0
9.4.2010 10:56

leos.maslo

Re: NIKDO

1) ...pouze u autobusu, či v něm... - služebna v Bohnicích je přímo u té zatávky autobusu !!

2) je chyba u rodičů, kdyby měla všechno v pořádku, tak se nemuselo nic stát, 13letá holka přece není dítě, měla si na to myslet sama, když už má tak nezodpovědné rodiče

3) je chyba u policie, že okamžitě nezavolala zákonným zástupcům

0/0
8.4.2010 20:53

Žába.kuňk.pao

Holku zbuzerujou kvůli 200 Kč, Opencard jim nevadí

Revizorka se měla na holku vykašlat a honit velké ryby.

0/0
7.4.2010 21:16

barbu do

Re: Holku zbuzerujou kvůli 200 Kč, Opencard jim nevadí

... chyběla jí jízdenka za 13 Kč ...

0/0
8.4.2010 20:58

Atka01

nezletilá pasažeérka

Chybí mi tu lidskost, kéž by byl stejný metr i na dospělé černé pasažéryRv

0/0
7.4.2010 20:56

H0PE

Fotřík

si nemá co stěžovat. Má holce koupit jízdenku.

0/0
7.4.2010 19:13

wildtaurus

Re: Fotřík

moje rec! R^

0/0
8.4.2010 16:17

Matous007

postup revizorky je skandální - bachařka za komančů

Zajímavé ale mezi diskutujícími chybí zástupce rodičů s dětmi ve věku 9-13 let, které jezdí samostatně MHD.

Vy

všicni diskutující byste opravdu v klidu přijali zprávu, že vaše dítě

nějaká neznámá osoba někam odvlekla pod záminkou neplatného kupónu? A

byli byste v pohodě, když by to nebyl revizor?????;-O;-€;-O

0/0
7.4.2010 17:55

Kanule

Re: postup revizorky je skandální - bachařka za komančů

Ne, určitě bych v pohodě nebyla. Zrovna tak bych ale nebyla v pohodě s tím, že moje dítě jezdí na černo (ve 13 letech už by mělo být schopno uvědomit si případné důsledky). Věk se dnes u "dětí" dost těžko odhaduje. Sama mám nedávnou zkušenost, kdy jsem při nástupu do tramvaje s miminkem v klokánce byla odstrčena partičkou 4 cca 15-ti letých výrostků. Byli drzí, bezohlední a když jsem si je dovolila upozornit na fakt, že jsem i s malým dítětem mohla upadnout, ještě začli nadávat... Revizorce se nedivím. I mladí mají dodržovat pravidla a naučit se slušně chovat. Když je to nenaučí doma a okolí je "slepé", musí zasáhnout oficiální instituce. Smutné, ale je to tak.

0/0
7.4.2010 19:31

Analytic

Re: postup revizorky je skandální - bachařka za komančů

Nejde o notoricke zanedbani rodicovske pece ale o tri dny prosly kupon ksakru.;-D

0/0
7.4.2010 21:59

zoufalec1

Re: postup revizorky je skandální - bachařka za komančů

a to má být omluva? Jela na černo, bylo předvedena. To je snad v pořádku, pravidla hry byla stanovena předem a během hry se neměnila, vše je tedy OK

0/0
8.4.2010 20:27

zoufalec1

Re: postup revizorky je skandální - bachařka za komančů

souhlas

0/0
8.4.2010 20:25

zoufalec1

Re: postup revizorky je skandální - bachařka za komančů

v klidu bych to nepřijal, dacana bych doma seřezal

0/0
8.4.2010 20:28

velky bratr

Predpisy nad zakon!

Jojo, kdyz vlezete na neci pozemek, je on vasim panem - je-li dost mocny na to, aby si to obhajil. Kdyz nekdo vleze na pozemek vam, je on vasim panek, pokud nejste dost mocni na to, abyste mu v tom zabranili. A to je ta rovnost a svoboda v cechach...

0/0
7.4.2010 17:26

lorax

Už ne jako dříve?

A ono to už není jako dřív? Tehdy stačilo říct, že kupon mám ale zapomněla jsem doma = donesu ho na DP. A samozřejmě ho co já vím asi do 48 hodin donést ke kontrole Na bojiště. Platilo se něco málo, asi 30Kč jako takové napomenutí... Ale pražskou MHD už pravidelně nejezdím - ne tolik aby to stálo za koupení tramvajenky, tak nevím...

0/0
7.4.2010 17:04

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

Revizor si ale musi ověřit totožnost. Ale takovyhle patálie kvůli 13lete holce, co si zapoměla 3 dny nabit kupon to je ostuda. TO naprosto vypovida o uvažování ty revizorky. Okamžitě vyhodit a poslat k práci u pásu, tam je její neomylnost potřebnější. Při práci s lidmi je vyžadována empatie, a soudnost.

0/0
7.4.2010 17:08

velky bratr

Re: Už ne jako dříve?

Revizor neni zamestnani ale diagnoza. Pritom turnikety ala britanie by vysly mnohem levneji a lide by aspon jasne vedeli, ze kazda jejich cesta do prace je monitorovana.

0/0
7.4.2010 17:27

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

TO s tema turniketama sem uz rikal, a v busech jizdenku cvakat u ridice...pres elektronickej kod...a je to....ale buránci se ozvali, ze je to prej moc drahy a zdrzuje to...

0/0
7.4.2010 17:32

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

Buránek seš leda ty - ono je to totiž naprosto jasné, že to je drahé a zdržuje to.

0/0
7.4.2010 17:34

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

Ja napsal moc drahé. Není to MOC drahé. MOC znamená neakceptovatelně. A že to zdržuje? 1 sekundu co prilozis kupon k čtečce...to se nedá počítat....buránku...

0/0
7.4.2010 17:36

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

Promiň, že jsem v rámci urychlení vypustil jedno slovo, které ty považuješ za pupek světa (jo, kdybys tam měl napsáno příliš drahé, to by bylo jasné, že je to něco jiného než drahé, takhle je to sporné).

> A že to zdržuje? 1 sekundu co prilozis kupon k čtečce...to se nedá počítat....

Už vidím naše cestující (kteří mají problém nachystat si jednorázovou jízdenku na ostrůvku), jak všichni mají lítačku v ruce a už na prvním schůdku ji drží přesně ve výši snímače, aby to fakt trvalo tu sekundu (fakt ta o Červené Karkulce je věrohodnější). Řekl bych, že v průměru tak minimálně 3-4. Jestliže na jedné zastávce nastupuje v průměru 10 lidí (někde ovšem i třeba padesát), tak se nám to teda fakt poněkud protáhne. A co tramvajové soupravy pro několik set cestujících, kde se v hlavních přestupních uzlech mění tak 2/3 osazenstva  - taky všichni jen prvními dveřmi????

takže své šmoulí počty si zkoušej na někoho, kdo nemá tu MHD v popisu práce, buránku!!!

0/0
7.4.2010 17:58

don Allesandro

Re: Už ne jako dříve?

S diskutujícím Analytic nemá cenu si psát, uznává jen své argumenty, z vašich si vezme jen to, co se mu hodí. Navíc jeho argumenty jsou typu "slunce svítí, protože vítr fouká". A když už ho nic nenapadne, začne být vulgárnější, popíše vás v nejlepším světle a nejraději by celé vaší rodině přál anální výtěr, tož tak asi. ;-)

0/0
7.4.2010 18:04

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

;-D:-P jaj ty ublíženku náš maličkej....neumíš reagovat na argumenty...a za pravdu se zlobíš....

0/0
7.4.2010 18:12

don Allesandro

Re: Už ne jako dříve?

Od Vás to teda sedí, Vaše reakce na argumenty je zcela ukázková. A to co tady reprodukujete je jen a pouze Vaše pravda.

Víte co mne těší nejvíce, že mne člověk jako Vy nemůže vůbec rozhodit.

0/0
7.4.2010 18:17

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

EUVšiml jsem si několika míst, kde jste již nereagoval na mé argumenty, kterými jsem zcela potopil ty vaše. Proto to píšu. Ale ja vas nechci rozhodit, to je vas vnitrni boj, ja jen pisu svuj nazor.

0/0
7.4.2010 18:23

don Allesandro

Re: Už ne jako dříve?

Tak toto je můj zcela poslední příspevěk na Váš vrub. Představte si, ale nesedím celý den pouze u počítače. A kdo koho potopil, nevím, rozhodnutí nechejte na druhých. Můj vnitřní boj 8-o Teda, co Vy o mne všechno nevíte. A teď již opravdu sbohem a nikdy více.

0/0
7.4.2010 18:26

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

Uraženě a ublíženě odcházíte? Vždyť jsem říkal, že nemužete mít moc kamaradu, když neumíte ustát diskusi, ikdyž jste se prvních osobních invektiv dopustil vy. Ale to nevadi, třeba se odurazíte.;-D

0/0
7.4.2010 18:38

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

Argumenty??? Bohužel, za argumenty je většinou pouze vydáváš a nikdo jiný je tak označit při nejlepší vůli nemůže. 

0/0
7.4.2010 21:04

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

Jenom žvast, ty žádnou vuli nemáš přiznej.

0/0
7.4.2010 21:59

Deleter

Re: Už ne jako dříve?

Pokud si opravdu myslíte, že je reálný nástup pasažérů předními dveřmi u vozu typu KT85DN, tak jste zřejmě o problematice příliš mnoho neslyšel. Mimochodem, i v zemích, kde je v metru turniketový systém existují revizoři.

0/0
8.4.2010 8:32

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

A to jsem se tomuo "géniovi tuposti" ani neodvážil připomenout myšlenku, že u vozidel, která jsou jen částečně nízkopodlažní, je právě vstup u řidiče se schůdky. Takže buď by nízkopodlažnost de facto skkončila (navíc na přední plošině není žádný prostor pro kočárky, invalidní vozíky atd.), nebo by se stejně muesely otevírat pro vstup i další dveře, kam by každou chvíli někdo zaběhl i bez jízdenky.

A KKT85DN je ještě průchoďák oproti 13T a 14T, tam je nástup předními dveřmi totální nesmysl (jako ostatně skoro vše, co zde dotyčný - v rozporu se svým nickem absolutně neschopný sebemenší analýzy - vypotil).

0/0
8.4.2010 8:42

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

ja jsem myslel turnikety v metru, trvalo by to min nez tam strcit listek dnes....tramvaje by se museli reorganizovat (coz by dlouhodobe prineslo uzitek)...nebyly by soupravy o dvou vozech nybrz o jednom....z penez ktere by se navic vybraly na jizdnem (ubylo by cernych pasazeru na naproste minimum)....by se v klidu zaplatili dalsi ridici...muselo by se projit vedle ridice ktery kontroluje ....zezacatku by trvalo nez by se lidi naucili ale casem by to slo jako po masle, nebo si myslis ze v Londyne jsou inteligentnejsi lidi nez tady?...trvalo to vterinu dve pro kazdeho cestujiciho....tramvaje beztak cekaji kdyz se sejde nekolik na zastavce...takze o vteriny se nehraje...a kdyz bude tramvaj stat na zastavce o pul minuty dyl tak se toho moc nestane...funguje to jinde fungovalo by to i tady....buránečku:))

0/0
7.4.2010 18:09

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

> z penez ktere by se navic vybraly na jizdnem (ubylo by cernych pasazeru na naproste minimum)....by se v klidu zaplatili dalsi ridici..

V klidu?? Ty fakt plácáš o něčem, o čem nemáš ani páru - podle dlouhodobých odhadů Asociace DP ČR je černých pasážérů asi 10%, v současnosti to vychází tak, že ti chycení svými pokutami zaplatí i za část z těch nechycených. I kdyby bylo 0% černoců, tak to nehodí 10% tržeb navíc (odhadem tak 3-4), což je asi 1% celkových příjmů. Z toho zaplatit tak 100-150 řidičů tramvají navíc v Brně - no chci tě vidět. Navíc v mnoha úsecích je už nyní problém, aby tam tramvaje vůbec projely, protože je tam velká hustota kolejové dopravy+často zasekané koleje auty. Do toho podle tvých "vizí" nacpat ještě jednou tolik tramvají a myslet si navíc, že "když bude tramvaj stát na zastávce o půminuty dýl, tak se nic nestane", je opravdu canc někohol, kdo zná dopravu jen jako cestující, a navíc ještě málo pozorný.

0/0
7.4.2010 18:18

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

Nikdo nerekl jednou tolik tramvaji, co se tyce prekazejicich aut, to  se da resit regulaci dopravy....podivej se co pise starosta Litvinova Volak: "Neplatičů jízdného v poslední

době stále přibývalo. Jen za poslední čtyři měsíce bylo při dvaceti

kontrolách zjištěno 571 černých pasažérů. Podle statistiky dosahuje

počet neplatících cestujících více než deseti procent. Zatímco počet

černých pasažérů stoupá, tržby dopravního podniku klesají."........v Brne se rocne chyti nejakejch 130 tisic pasažeru....řekněme že revizoři odhali tak jednu jejich jizdu z 20-30...vynasob to...vyjde ti nejakejch 3 -4 miliony jizd nacerno vynasob to cenou jizdenky......a cti dale tady http://tn.nova.cz/zpravy/ekonomika/mhd-v-cesku-ubyvaji-cestujici-vic-je-cernych-pasazeru.html ......... vsechno by se dalo naregulovat tak aby dopravni obsluznost zustala tak jak je, nebo se jen minimalne zhorsila...jen malujes certa na zed...

0/0
7.4.2010 18:36

Clancy Wiggum

Re: Už ne jako dříve?

Ono vycházet z toho, že za každou černou jízdu by byla zaplacena jednorázová plná jízdenka, je dost zcestné. Část těchto černých pasažérů a osobně se domnívám, že dost velká část, by přešla na předdplacené kupony (ať již měsíční, čtvrtletní, či roční).

0/0
7.4.2010 20:29

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

Popřel jsem tvoje nesmysly o tom, že černejch pasažeru je malo. Popřel jsem i tvoje nesmysly o tom, že tržby jsou něco jineho než celkove příjmy. Přitom je to to same, možná máš na mysli zisk. Každopádně si pleteš pojmy nejen s dojmy, ale i dalšími pojmy. ANo to je možné že by přešli na kupony...tím pádem by místo 20-30 jízd jak jsem říkal...jezdili celý rok...a kupon za celej rok vynese vic jak 20 jizd jednotlive placenejch, to jsi nějak nedomyslel. A to jsem nepočítal psažery, ktere vubec revizori nechytnou. |TO jsi tez nedomyslel že?..Proti tomu že jsou zde dotace nikdo nic nenamita. My se bavime o prirustku cistyhc penez od cernejch pasazeru, tedy primy vliv jejich penez na dodatecny rust prijmu DP. Mluvis naprosty nesmysly a nechapes ekonomickou realitu.

0/0
7.4.2010 21:54

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

> Popřel jsem tvoje nesmysly o tom, že černejch pasažeru je malo

Škoda,a že neumíš číst - s velkou slávou si mé úvodní tvrzení, že podle Asociace DP ČR je černých pasatéřů asi 10% "vyvrátil tvrzením, že je jich 10% - gratuluji, na tebe docela slušný výsledek.

> Popřel jsem i tvoje nesmysly o tom, že tržby jsou něco jineho než celkove příjmy

A s touhle inteligencí jsi dokázal vystudovat alespoň ZŠ? Sorry, ale to už se fakt jinak komentovat nedá - tržby samozřejmě JSOU něco jiného, než celkové příjmy - třeby jsou přímé platby za provozovanou činnost, dotace je dorovnání mezi náklady a tržbami. Mmch. "vyvrátil" jsi to čím? Tím , že jsi řekl, že jsi to vyvrátil??? Není to málo, Antone Pavloviči??

0/0
7.4.2010 22:08

Analytic

Re: Už ne jako dříve?

jo a z čeho utržíš tržby než z přímých plateb za služby? počitaš mezi tržby i dotace?;-D;-D;-D;-D;-D;-Dale to je hruby nesmysl...a pouze neznalost vasich ekonomu v DP

0/0
8.4.2010 1:17

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

> jo a z čeho utržíš tržby než z přímých plateb za služby?

Z ničeho - celou dobu se ti tady marně pokouším vysvětlit, že tržby jsou PRˇAVĚ JEN ty přímé platby za služby?? Takže c vlastně řešíš???

> počitaš mezi tržby i dotace

Samozřejmě nikoliv, na rozdíl od tebe. Tak v jednom příspěvku tvrdíš, že dotace jsou tržby, teď to zase sám zpochybňuješ - něchceš si v tom udělat jasno, nebo se rovnou věnovat něčemu, na co intelektuálně stačíš????

0/0
8.4.2010 7:29

PIsa.lek

Re: Už ne jako dříve?

Mmch. ohledně těch turniketů si zkus přečíst (třeba pomalu a neznámé výrazy si vypiš  najdi ve slovníku) tohle: http://www.trolejbusyvpraze.net/blbosti_turnikety2.htm#ztraty_chybne

0/0
8.4.2010 7:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.