Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piráta, který vytlačil řidičku z D1, čeká obvinění

Policisté spějí k závěru vyšetřování šokující nehody na D1. Bezohledný řidič černého superbu tam v březnu vytlačil z dálnice řidičku mazdy. Její auto poté narazilo do stromu. Žena i její přítel vyvázli překvapivě jen s oděrkami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HansK

Nechápačka novinářů

Nezastávám se řidiče superbu, ani netvrdím, že je to správné, ale když takovou p*i*č*u jako byla ta ženská potkám já a z 220 musím brzdit, tak mě to sakra nasere! Vždyď čas jsou peníze! Z její strany to byl umyslý záměr udělat si dobře na duši tím, že někomu ukážu, že se "má" jezdit na dálnici 130... hloupost, já tvrdím jezdi tak, aby jsi neohrozil, neomezil a nic nezpůsobil, tady to sice nevyšlo, ale určitě ne vinou jednoho řidiče, ale OBOU!

0/0
9.4.2010 7:39

Lapan

Hovado !!!

Měli by dostat doživotní zákaz řízaní všech existujících motorových vozidel a jízdu v hromadné dopravě jen na speciální  povolenku  a jinak ať chodí pěšky hovado jedno vyžraný podnikatelský !!!!!!!!!!!;-O;-O;-O

0/0
8.4.2010 17:29

davit22

Hovada nepouštím

Jedu do Prahy po D8, na tempomatu 130a něco. V pravém pruhu co 100 metrů kamion. Kdybych se mezi ně měl zařadit, musel bych dost brzdit, jedou tak 110. Zhruba od Nové Vsi se na mě nalepí nějaký pražský hovado, bliká, troubí, vyjíždí na trávu, zkouší mě podjet zprava (lehce přidám, protože to se nedělá). Řidiče tohohle typu je třeba vychovávat příkladem. Na dálnici je 130, tak se tam prostě pojede 130 a ne víc. Mám dost velký auto, tak se berany duc nebojím. U Zdib stejně vychladnou. Dorazím do cíle s pocitem dobře vykonané pedagogické práce.

D.

0/0
8.4.2010 9:58

doccars

Re: Hovada nepouštím

no a přesně podobná individua jako jsi ty patří nakopat

0/0
8.4.2010 10:16

zena_zdena

Re: Hovada nepouštím

proč? pokud se nemůžu zařaditřed předjížděný kamion ( a jedu těch 130), taky kvůli magorovi, co jede za mnou  150 nepojedu 160, až se můžu bezpečně zařadit, tak uhnu, ale brzdit na 100 ... to mě taky ani nenapadne

0/0
8.4.2010 10:29

usual suspect

Re: Hovada nepouštím

No tak ty seš přesně ten případ na stáhnutí okýnka a jednu krátkou!

0/0
8.4.2010 10:35

mix

Re: Hovada nepouštím

Podle zákona jste povinen levý pruh uvolnit, pokud vozidlo za vámi jede vyšší rychlostí, a to i v případě, že je to rychlost vyšší než povolená. Samozvaní vychovatelé a policisté jsou nebezpeční.

0/0
9.4.2010 15:50

fitzie

je dost dobře možné

že v tom chumlu aut, co tam byl, si řidič splet auto ve zpětném zrcátku s tím, co právě předjížděl - udělal myšku před auto domněle předjeté a smetl přitom tu mazdu. Odstřelila stranou fakt dost prudce. Taky moc nevěřím, že by to byla schválnost - když pro nic jiného tak pro to, že ani majitelé superbů nemají rádi podřený lak.

Na druhou stranu - ať věděl nebo ne, chovat se takovým způsobem v tak hustém provozu bylo extrémně riskantní.  A vůbec, chlapi jsou agresivní, což takhle nechat řidičáky jenom ženským? My holky se na silnici vždycky nějak domluvíme ;-D

0/0
8.4.2010 9:48

Warhead_bia :P

Re: je dost dobře možné

no me byvale auto by s tema holkama asi uplne nesouhlasilo ;-D

0/0
8.4.2010 9:52

zena_zdena

Re: je dost dobře možné

;-D jako ta holka, co jela na 70tce 188 ? ;-)

0/0
8.4.2010 10:30

usual suspect

Re: je dost dobře možné

Máš pravdu,že ženský jsou ohleduplnější a nemají agresivní tendence.Ale zase je tu problém,že když se předemnou naprosto nekoordinovaně přesouvá auto jedoucí 40km/h ze strany na stranu,můžu si bejt na 90% jistej,že ho řídí ženská,nebo starej pán.

0/0
8.4.2010 10:40

Deleter

Mno,

teoreticky je možné, že si neuvědomoval, že může do mazdy vrazit, tudíž není úplně jasné, byl-li tam úmysl. Ovšem člověk, který mění jízdní pruhy s podobnou razancí do provozu stejně nepatří.

0/0
8.4.2010 9:19

kostej_

nejvyšší koncentrace deb*lů

je stále na D1, možná by to tam chtělo zavést nějaká protideb*lní opatření :-/

0/0
8.4.2010 2:20

www.naivni-levicove.nazory.cz

Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

Mazda totiž jela po celou dobu v tzv. mrtvém bodě řidiče superbu.

Řidič mazdu nemohl vidět ve zpětném zrcátku, ani čelním sklem, ani v pravém bočním okenku. Mazdu mohl vidět pouze v zadním bočním okénku.

A to po celou dobu jízdy kterou zachytila kamera. Ze záznamu totiž vyplývá, že mazda zrychlovala stejně s řidičem superbu, a byla po celou dobu o půl délky auta za superbem, pro řidiče viditelná pouze zadním pravým okénkem. Nehoda byla způsobená nepozorností.!!Sice to řidiče neomlová, ale mluvit o lidské bezohledné bestii, a o pirátovi je od novinářů senzacechtivé.

Ze záznamu to samozřejmě vypadá jako by to udělal schválně. Řidička odlétla ne kvůli váze a síle nárazu, ale proto že to byl náraz kufru superbu do přední části mazdy - které ztrhlo řízení. Proto superb byl jen škráblý a mazda odlétla. (ne silou superbu, ale tím, že se jí ztočila kola)

0/0
7.4.2010 23:29

www.naivni-levicove.nazory.cz

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

Ale novinářům se to povedlo....masy rozvášněných lidí křičí .....ukamenovat!!

0/0
7.4.2010 23:32

www.naivni-levicove.nazory.cz

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

zajímalo by mě, kolik z těch rozvášněných lidí při přejíždění z pruhu do pruhu vždy ototočí svou hlavu a nespolehne se jen na zpěné zrdcátko.

0/0
7.4.2010 23:40

marokero

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

!!!ty jsi ale imbecil!!!

0/0
7.4.2010 23:51

zena_zdena

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

tos opsal od toho jeho advokáta, co ho odvážel v BMW z výslechu? :-P

0/0
8.4.2010 6:46

zena_zdena

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

PS: " Řidič silnějšího vozu měl zřejmě pocit, že ho mazda zdržuje. Její řidičce proto ukázal vztyčený prostředník a pak do jejího auta bočně vrazil. Mazda vyletěla ze silnice, několikrát se převrátila a pak narazila do stromu."

ukážu někomu prostředník a nevím, že tam je???

0/0
8.4.2010 6:49

dosty7

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

Nezlobte se, ale snad vim,ze predjizdim a zaradim se zpatky do praveho pruhu az kdyz vidim predjizdene vozidlo v pravem bocnim zrdcatku...nerikam,ze to byl umysl, ale i tak by mel byt tvrde potrestany.

0/0
8.4.2010 8:06

xs123

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

A ten zdvižený prostředníček určitě znamenal Kalousku, jsi jednička. Mrtvej úhel vznikne jenom, když máš obyčejné zrcátko. I obyčejná trochu lepší auta mají speciální zaoblená zrcátka, a potom žádnej mrtvej úhel nemáš.

0/0
8.4.2010 8:21

jojojoj

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

Ty se nechej vyšetřit. To co tady píšeš, a jak obhajuješ toho borce ze superb, dovádí k myšlence, že jsi to samé, co on. Pokud je to tak, vrať řidičák, než provedeš to samé! Ani bych se při tvém uvažování ani nedivil!!!!!!

0/0
8.4.2010 8:55

Lapan

Re: Řidič o mazdě vůbec nevěděl !!!

Alle ANO na 100% o té mazdě VĚDĚL jak jinak by mohl ukázat řidičce jisté prasácké gesto a mnohé jiné - je to i natočené na nějaké dálniční kameře takže se toho praste nezastávej jinak si budu myslet,že si taky takovej PRASÁK;-O;-O;-O

0/0
8.4.2010 17:36

alenka_mnich

"Rychli" jezdci

Proc vzdycky bude prasit vic ridic Superbu nez napr. Porsche? Protoze ten v Porsche moc dobre vi, ze to za 4 vteriny po zbrzdeni bude mit zas na 200 narozdil od dychavicny skodovky.

0/0
7.4.2010 21:22

usual suspect

Re: "Rychli" jezdci

Omyl,ten v Porsche si jen nechce odřít lak...;-D

0/0
8.4.2010 10:43

saho1

Ja bych to viděl

Já to vidím tak max. na podmínku. To by musely být soudy soudy a ne to co předvádějí. Jaká justice, taková společnost. Rv

0/0
7.4.2010 18:37

prezdiv.ka

Mrzí mě,

že si spousta rychle jedoucích řidičů v ČR a na východ od nás myslí, že když jedou rychle (zpravidla nad 150 km/h), tak mají automaticky přednost a ostatní by to měli respektovat a uhnout jim.

Podobnou situaci vidím na dálnici téměř denně, akorát to nekončí vytlačením jednoho z vozidel. :-P

0/0
7.4.2010 16:21

liptoncz

Nechť je z něj precedens...

Nechť je z něj precedens... nic jiného si takové prase nezaslouží.

0/0
7.4.2010 14:29

GibonS

Re: Nechť je z něj precedens...

Naštěstí může tvrdit e to neudělal umyslně. Že usnul, ztratil kontrolu nad řízením atd.

Takže dostane jen trest za nehodu a tím je to vyřízené. Pani utře hubu.

0/0
7.4.2010 21:03

Lapan

Re: Nechť je z něj precedens...

tak to nemůže,protože ho do tetailu na točila dálniční kamera a to i prasácký gesto - prostě to prase do toho druhého auta najelo ÚMYSLNĚ !!!

0/0
8.4.2010 17:34

agecz

Bezohledných dobytků mame víc než dost

8 let na tvrdo, exemplarní potrestaní pro vystrahu vsem. Takovejch idiotů je u nás víc a je potřeba jim ukazat, že takovy hovada nepatri do normalni spolecnosti a nejaka ta prevychova je vcelku na miste. Minimalni trest zaplatit nove auto poskozene a ostatni vydaje s pojene s nehodou , 200 000,- pokuta, 10 let bez ridicaku a aspon 3 roky basy

0/0
7.4.2010 14:17

xs123

Re: Bezohledných dobytků mame víc než dost

Co blbneš? vždyť je to pokus o dvojnásobnou vraždu, který nevyšel jenom  díky náhodě a kvalitě Mazdy. Motiv téměř žádný, společenská nebezpečnost maximální. To je tak skoro na doživotí. V USA by za každého dostal dvacet let a z basy by už nevyšel.

0/0
8.4.2010 8:25

lukyadam

peknej dement...

nevim jak vy, ale ja kdyz vidim ty zabery tak me pekne nahani hruzu i to jak se pak rozhodl suverene zastavit v levem pruhu! Skoro vsichni ridici Skoda Superb hlavne ty s oknama v barve karoserie-> uplne cernyma... jsou jednou nohou v kriminale! Jedno jestli projizdite vesnici 50km/h tak si to suverene projedou 80-90... dalnice stejne tak... Tomuhle bych sebral ridicak, na 10let poslal do chladku... a hlavne ridicak uz nikdy nevracel! Nejen ze malem zabil 2 lidi, jeste mohl zpusobit daleko vetsi hromadnou nehodu... Cvok, magor, psychopat!

0/0
7.4.2010 13:36

hugo.tom

Re: peknej dement...

superb je teda diagnoza? :-) tak jsem  zvědav jak se to na mě projeví, jednoho mám dostat tento měsíc a ještě k tomu černého. Tak to už jsem jednou nohou v kriminále;-D

0/0
8.4.2010 8:46

sasena

do klece s ním

Pokud má někdo podobné reakce jako řidič superbu, nepatří za volant ale do klece...ať už byly jeho pohnutky jakékoliv a to, že zavolal pomoc není v tomto případě vůbec důležité Rv

0/0
7.4.2010 13:33

nevím nikdy nic

Re: do klece s ním

to máš pravdu!! a ještě za volant nepatří ženský!!

0/0
7.4.2010 13:51

sasena

Re: do klece s ním

tobě by s ním v té kleci bylo jistě dobře.....

0/0
7.4.2010 14:06

nevím nikdy nic

Re: do klece s ním

á potrefená se ozvala;-D;-D

0/0
7.4.2010 14:17

saho1

Re: do klece s ním

A od kdy víš vše, když tvůj nick vypovídá o něčem, jiném?;-D

0/0
7.4.2010 18:40

nevím nikdy nic

mm

pteryx nebud zakomplexovanej;-D;-D

0/0
7.4.2010 13:16

Neurogaya

NENI ZDE CO RESIT

Basa nebo lecebny ustav a zakaz rizeni do konce zivota jelikoz se jedna o psychopata. HOTOVO!!

0/0
7.4.2010 13:06

doktor_bota

Re: NENI ZDE CO RESIT

Zákaz činnosti lze nařídit maximálně na deset let. Jen pro informaci.

0/0
7.4.2010 13:11

nevím nikdy nic

Re: NENI ZDE CO RESIT

a ženský sebrat papíry at maže k plotně;-D

0/0
7.4.2010 13:20

reinkarnace Děda Vševěda

kdyby takhle sundal me

a ja z toho vylezl temer nezranen, tak bych hned na miste dohnal a pokusil se o vrazdu holyma rukama....

0/0
7.4.2010 12:57

nevím nikdy nic

,,

jedu 90 v hodině předjedu 100kou a pak jedu zase 90??? jsem magor nebo vytlačenej??;-D;-D

0/0
7.4.2010 12:48

pteryx

Re: ,,

Bez ohledu na to jakou rychlostí pojedete jste magor.

0/0
7.4.2010 12:55

sasena

Re: ,,

R^

0/0
7.4.2010 13:35

metafrik

Ten čtyřicetiletý "řidič" je případ pro psychiatra

Rozhodně by měl dostat basu. A protože je blbec, tak ji dostane. 8-o

0/0
7.4.2010 12:47

nevím nikdy nic

Re: Ten čtyřicetiletý "řidič" je případ pro psychiatra

blablabla;-D;-D

0/0
7.4.2010 12:48

pteryx

rozumbradové

Se teda divím kolik je tady "rozumbradů" co toho agresora podporují. Že by si je zaplatil? Jestli bude soud nepodplacený, tak by ho měl posadit aspoň na 2-3 roky natvrdo a zakázat řízení motorových vozidel navždy. Jistě, každému můžou "vytéct nervy". Chyba je i v nás, že si všechno necháme líbit aniž bychom agresorům dali najevo co si o nich myslíme. Když mě někdo předjede přes dvě plné čáry, tak aspoň zmáčknu ten klakson tak na 20 - 30 sekund, aby se hoch nad sebou zamyslel.

Řidič který jede opatrně je pro agresory často "za blbce". Když jedu z kopce s 12 stupňovým sklonem do vesnice dole, tak zařadím pětku a je z toho tachometrová osmdesátka. Je to silnice smrti, předjíždí tam jedině sebevrazi a hlupáci, stejně vím že po 5 kilometrech normální jízdy dojedu kolonu. Nevěřím brzdám na 110 procent, navíc účinnost brzdění má své meze a při jízdě z kopce je menší.

0/0
7.4.2010 12:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.