Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zasahovala v centru Prahy i na Smíchově proti zločincům z Rumunska

Policie v rámci akce zaměřené na rumunské zločince zatýkala v Praze cizince. Před pátou hodinou ráno vniklo policejní komando do bytu ve Zlatnické ulici v centru hlavního města. Další zásah proběhl kolem osmnácté hodiny ve Štefánikově ulici na Smíchově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka1938

A co takhle

drogomani z Nigerie, ruska mafie ...?

0/0
7.4.2010 1:18

Krutá pravda od medvědice

byli to opravdu rumuni

nebo rumunští nepřizpůsobiví:-P?

0/0
6.4.2010 22:37

URB-Resident v týlu nepřítele

Proč se z tolika Rumunů stali zločinci, je hodno zamyšlení

Ještě počátkem 70.let, za Ceausesca, kdy se začínalo jezdit i vlakem k jejich Černému moři, každý Rumuny popisoval, jako dobrosrdečné se smyslem se kamarádit a nezištně pomáhat. Pro milovníky stopaření, to byl přímo ráj. Zastavilo skoro každé auto, když mělo i jen trochu místa a klidně se jelo v namačkání, třeba i v sedmi lidech. Navíc stopař neměl pocit žebráka, protože tam bylo zvykem nějakou částkou řidiči na benzín přispět. Nebo třeba v blízkosti nebyla voda, jen za plotem jednoho vesničana, tak jsem ho o ni do lahví od vína požádala a on nám ji rumpálem vytáhl za studny. Dali jsme mu krabičku cigaret a ani ji nechtěl vzít. Nakonec svolil a tahal až do vyprázdnění studny vodu pro všechny stany v okolí. Mně je jasné, co přimělo dobrosrdečného Rumuna ke zločinu. Jeto to samé, co k tomu přimělo a do kriminálů dostalo i tisíce našich lidí. Je to otrávení lidských duší Západní pakulturou a manýry.

0/0
6.4.2010 22:35

greybeard-

Re: Proč se z tolika Rumunů stali zločinci, je hodno zamyšlení

Jedím slovem. BLBKARv

0/0
7.4.2010 2:47

Phantom2005

Re: Proč se z tolika Rumunů stali zločinci, je hodno zamyšlení

Vy už to nekuřte, očividně vám to nedělá dobře.

0/0
7.4.2010 9:08

nacken

Re: Proč se z tolika Rumunů stali zločinci, je hodno zamyšlení

tak to jste asi měla štěstí na hodné lidi. Já takovou zkušenost nemám. My když jsme jen tudy projížděli do Bulharska a podotýkám, že to bylo v té době jak píšete, tak jsme se docela báli. Schválně spouštěli Rumuni třeba závory a pak na nás žebrali kávu, žvýkačky, cigarety atd. když jsme jim nechtěli nic dát , tak Vám povím, že to nebyla s nimi žádná sranda. Začali být dost agresivní, až řidič musel nastartovat a i mezi spuštěnými závory ujet. No nic pěkného to nebylo. Šlo někdy i o zdraví...takže milá paní přestaňte nám tady lhát.!

0/0
7.4.2010 14:06

URB-Resident v týlu nepřítele

Re: Proč se z tolika Rumunů stali zločinci, je hodno zamyšlení

Ano, ten příběh znám, vyprávělo mně ho už strašná spousta lidí, jako vlastní zážitek.;-D

0/0
7.4.2010 14:17

moomi

z Rumunska

Nechápu příspěvky obsahující jakékoliv výtky týkající se údajného rasismu a diskriminace v nadpisu potažmo článku, protože tam nic takového není! Zásah proti zločincům z Rumunska je asi tak nekorektní jako "záchrana dvou turistů z Čech". Práce novináře je v naprostém pořádku. Podává informaci o tom, že došlo k zásahu, že to bylo proti zločincům a že to bylo proti KONKRÉTNÍM zločincům z Rumunska, kteří byli předem identifikováni. Informace o národnosti může mít samozřejmě přesah, ale pokud by v příspěvku nebyla, bude to velmi slabomyslný článek. Informace o pachateli je zcela relevantní součástí obsahu článku, který popisuje zločin nebo policejní zásah!

0/0
6.4.2010 20:31

Qíteček na hrob cenzora

Re: z Rumunska

Jóóó, hlavně když cigáni zmydlej šmigrustanty, tak mlží aji čétéká. :-/

0/0
6.4.2010 21:33

Terrormachine

...

To je rasyzmus a dyskriminace!

0/0
6.4.2010 20:08

TotalDick

S tim notasem bych se na to dival jinak....

Ten rumunsky princ si zrovna koupil novy iPad, aby byl "in" a "cool".;-)...No a tak stary notas vyhodil z okna a zrovna tam na tom miste stala policejni "oktafka";-)...Ale on nevedel, ze je policejni, protoze kdyby to vedel, tak by to nikdy neudelal, protoze ma uctu pred zakonem!!!;-D;-DR^R^

0/0
6.4.2010 19:04

Qíteček na hrob cenzora

Re: S tim notasem bych se na to dival jinak....

Rumunskej princ se měl hlavně naučit plavat, a né pařit na notesu...

0/0
6.4.2010 19:10

babacek

Nechápu.

Z taktických důvodů nebudeme poskytovat další informace.

Nechápu proč je zde tento článek který nic neříká a ni nemůže. 8-o

0/0
6.4.2010 14:58

Sicilián

Re: Nechápu.

reklama Policie ČR

0/0
6.4.2010 16:04

babacek

Re: Nechápu.

;-D

0/0
7.4.2010 5:46

prolhani.novinari

Není ten nadpis diskriminační?

:-)

0/0
6.4.2010 14:48

ODSakEda

Re: Není ten nadpis diskriminační?

Právěže není R^, až se divím, diskriminační (kdy by diskriminoval obecně všechny lidi z(!) Rumunska tedy i ty dobré byt v menšině třeba), by byla věta: .....zasahovala proti Rumunům...Rv

0/0
6.4.2010 16:02

pitta

Už před vstupem

Rumunska jsem si říkala, na co nabírají takové chudé země, kde se to hemží cikány a tím pádem jich tu bude jako much a zvýší se kriminalita. A ejhle, co tu nemáme!! Ukrajinci se stáhli, Rusové jsou v klidu, Arabové také, Slovákům se nevyplatí v ČR pracovat a tak zbývají Vietnamci, kteří svůj obchodní artikl přenesli na marihuanu a černý obchod. Rumuni na zlodějiny, ale kapsáři tu byli i před vstupem do EU. To má EU živit takovou to zemi?! Češi se dřou do příček rozkrádání státní kasy /myslím ty nahoře/ a o ostatních zemích netřeba komentáře /nevejde se/.

Pro Rumunské cikány je tu ráj, protože jsou k nerozeznání od českých cikánů a tady se všichni bojí slova rasismus, nevím proč!! Když někdo dělá kriminalitu, jde rasismus pryč. Nechápu, co se tady v poslední době rozrostlo a jedna skupina toho bohužel zneužívá ve prospěch většiny!!Realita je přitom opačná. Lidi se bojí večer ven, děti do škol, prodavačky v obchodech atd.

Takto se EU brzy rozpadne nebo rozkrade!!! Dávám jí několik let!!

0/0
6.4.2010 13:22

opportunity

Re: Už před vstupem

Možná si západní země říkaly totéž, když nabíraly nás. :-)

0/0
6.4.2010 13:26

glockwien

Re: Už před vstupem

no to určitě ne. V Česku platili alespoň nějaké pravidla, byli tady jakž takž civilizovaní lidé. Zajeďte se na pár dnů podívat do Rumunska a uvidíte to co jste nikdy neviděl. Bez přehánění. Je to Balkán se vším všudy.

0/0
6.4.2010 13:33

pzdepa

Máte na mysli kanadská víza?

Nebo jak jinak?

0/0
6.4.2010 13:48

bloodyvalentine

Re: Už před vstupem

živě si vzpomínám na články typu: " v německých (potažmo rakouských) supermarketech kradou převážne češi a slováci"  - takže bych si být váma nedělal iluze

0/0
6.4.2010 23:33

o neroma vakeren

Re: Už před vstupem

romskeho puvodu. Coz je stejne i v CR

0/0
7.4.2010 12:08

rozhorceny predstavitel PhDr

opportunity

myslíš vás co umejváte záchody v supermarketech v zahraničí...;-D

0/0
6.4.2010 13:34

babacek

Re: Už před vstupem

Tak Rakušané zcela jistě. ;-D

0/0
6.4.2010 15:00

Jirka1938

Re: Už před vstupem

Cekat na rozpad EU? Co takhle vystoupit vcas.

0/0
7.4.2010 1:21

glockwien

Rumunsko a EU

před pár týdny jsem byl v Rumunsku a to co tam člověk vidí je neskutečné.  Obchodování s dětmi na každé křižovatce v Bukurešti ,o kus dál "řídí" dopravu policie. Nikdo nic nevidí, normální lidé si už zvykli. Korupce, krádeže, násilí.

Známý z Rumunska mi říkal kolik miliard EURO z dotací EU v Rumunsku nenávratně zmizlo. Rumuni , Bulhaři aj. pouští EU neskutečně žilou, ale do nekonečna to EU určitě neufinancuje;-€

0/0
6.4.2010 12:27

pzdepa

Kolik dětí jste tam

zobchodoval?

0/0
6.4.2010 13:49

phram

Cikáni

Zločinci z Rumunska - vsadím svoje boty proti tanečním střevíčkům, že jde o cikány.

0/0
6.4.2010 11:42

zdeseny obcan

Re: Cikáni

Divim se ze si rumunske velvyslanectvi nestezuje. Gauneri se v zdejsim tisku bezne oznacuji za "Rumuny", pritom jde o zcela odlisne etnikum.

0/0
6.4.2010 12:10

ODSakEda

Nacionální nezaujatý - chválím pisálka!

Se dívím, že nečtu, že: zasahovali proto Tumunům!... Ale proti člověku, zločinci z(!) Rumunska :-)  A neštvou tak proti sobě vcelé národy zobecnováním typy MY a ONI... Lidé se dělí na dobré a špatné (a vše mezi tím, svět není černobílý!) a ne na muny a čecha Němce a pod. nacionalistická  zaujatost...R^

0/0
6.4.2010 11:18

ODSakEda

Re: Nacionální nezaujatý - chválím pisálka!

OPRAVY: Nacionální mělo být: nacionálně nezaujatý a Tumunům mělo být Rumunům . Pardon

0/0
6.4.2010 11:19

jeste asocialnejsi grupa

nu ...

asi nejaka progresivni metoda kryptovani dat ;-D

0/0
6.4.2010 11:13

truepapas123

Re: nu ...

.. třípatrové šifrování.. R^;-D

0/0
6.4.2010 11:15

killy

Hmmmm...

"Policie zasahovala v centru Prahy proti zločincům." To je správnej nadpis, že ?

To Rumunsko už nejni napsáno multikulturně !

Taky se tu někde v článku uváděli jen "koledníci" !

0/0
6.4.2010 11:10

ODSakEda

Re: Hmmmm...

Tak je to správně! nezaujatě nacionalisticky! Mnohem větší zvěrstva stejnak konají místní "češi" , dokonce nejen z řad policie, ale i z jednotek boje proti org. zločinu!!! I v rumunsku žijí racovití slušní lidé a naopak v čR zločinci i mezi ouřady a těch se já bojím víc!

0/0
6.4.2010 11:21

moomi

Re: Hmmmm...

nadpis je v pořádku! Podává informaci o konkrétním zásahu, který byl proti konkrétním a předem identifikovaným zločincům. Článek nehanobí Rumunsko ani Rumuny, ale několik zločinců z Rumunska. To je jako kdybyste odmítl nadpis článku "Na hranici bourali dva řidiči z Polska" a začal jste tvrdit, že tím autor rýpe do řidičského umění celého Polska!

0/0
6.4.2010 20:40

tomas_s

Disk

by to mohl přežít...

0/0
6.4.2010 11:07

Eledra

Re: Disk

Ano, pevný disk tohle přežije a nebo je poškození malé (cca do 5 -10m, záleží na konstrukci počítače, dopadu, atd). Jediná opravdu bezpečná metoda je mít u disku/disků "přípravek" (silná magnetická cívka+knodenzátor zapojeno do desky místo větráčku a bkey v nějakám sw na spuštění).

;-)

0/0
6.4.2010 11:22

honzinulanek2

Re: Disk

disk to přežil. Většina moderních disků má v sobě polohová čidla a když zjistí, že stroj padá, automaticky se vypínají.

0/0
6.4.2010 19:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.