- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud to byly skutečně brzdy tak by měli nést odpovědnost všichni ti co se na generálce lokomotivy podíleli.
Mrazivý pohľad, mrazivá správa, mrazivé následky.
Vypadá to, že někdo pomotal káblíky... Teda zajímalo by mne, proč, když jim to místo brždění začlo zrychlovat, nestahli sběrač a nezastavili normální brrzdou - jestli to byly zkoušky, mašina musela jet sólo a to zas tak pomalé reakce nemá...
Dole se o tom píše. Sólo jedoucí mašina nemá příliš účinnou pneumatickou brzdu, proto to podle kusých zpráv vypadá na chybu strojvedoucího, který to ví a se selháním EDB měl počítat - vždyť právě EDB se zkoušela.
lokomotivě selhali brzdy a proto ji poslali na obsazenou kolej
No asi ji neposlali úmyslně na obsazenou kolej,ale je divné postavit cestu lokomotivě na kolej, kde stojí osobní vlak. Těžko říct,kdy zjistili, že jim to nebrzdí.
Ten "regulátor jízdy" je tedy hodně blbě vymyšlený název.
Teorie o tom, že lokomotiva vůbec nebrzdila a dokonce začala sama zrychlovat je dost divoká. Naopak verze selhání elektrodynamické brzdy pri zkušební jízdě s následným snížením brzdícího účinku je velmi pravděpodobná.
Třicet let staré dvoudílné osminápravové lokomotivy řady 131 vyrobila Škoda Plzeň a jezdí pouze na Slovensku. Elektrodynamická brzda na nich z výroby nebyla, ale začala se dosazovat při rekonstrukcích, které probíhají od roku 2005 právě ve Spišské Nové Vsi. Proto se patrně jednalo o zkušební jízdu lokomotivy, která měla úplně novou EDB. Při výpadku EDB (stává se i u tramvají) se brzdná dráha prodlouží, zejména při jízdě samotné lokomotivy, která má poměrně málo účinnou vzduchovou brzdu. Strojvedoucí s tím asi nepočítal, proto s největší pravděpodobností ponese odpovědnost on.
Všechny tyto úvahy se opírají jen o dosud zveřejněné kusé novinové zprávy.
Dobrej rozbor, ale v článku píšou, že nějakej slovenskej Ing. tam namotoval vlastní EDB, či jinej bazmek a zřejmě to testovali. Tedy z hlediska výrobce asi nedovolený konstrukční zásah do stroje. No a ten Ïng. je prý i jednou z obětí Informace taky čerpám jen z (neodborného a bulvárního) tisku, takže vše mohlo bejt úplně jinak .
To se léčíte sám? Někal vám ta samoléčba selhává.