Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě na Prostějovsku zemřela těhotná žena a její dítě

Při nehodě na Prostějovskuzahynula těhotná spolujezdkyně a její nenarozené dítě. Řidička Renaultu Scenic při předjíždění dostala smyk a vůz narazil do stromu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roddie

Nechtěl bych být

na místě té řidičky. Žít celý život s vědomím, že jsem vlastní neschopností nebo riskováním zabil těhotnou ženskou s dítětem, to snad raději zhebnout.

0/0
1.4.2010 9:59

Mitchell

Re: Nechtěl bych být

Tak. Doufám, že se do podobné situace v životě nedostanu.

0/0
1.4.2010 22:50

libl3

To je život...

0/0
1.4.2010 7:57

Nicko_Sun

Re: To je život...

Omyl. Smrt. A dost krutá, ale je pravda, že i ta k životu patří... Být tou řidičkou, visel bych hned po nehodě na první větvi na tažným laně. Hrůza a děs tohle...

0/0
1.4.2010 11:24

mrazik007

bohuzel

Tady se jasne ukazuje, ze nebouraji agresivni ridici nebo taktzvani pirati, jak se nam snazil tvrdit clanek pred par dny,  ale obycejni lide, kteri precenili sve schopnosti, schopnosti auta nebo spatne odhadli situaci. Bohuzel bourjai obycejni lide a bohuzel nekdy tragicky.

Lidi jezdete opatrne.

0/0
1.4.2010 7:25

Jeniks

Re: bohuzel

Pro některé řidiče je už rychlost 60 km/h rychlostí maximální......Možná, že by bylo lepší se nechat vozit v hromadných dopravních prostředcích....

0/0
1.4.2010 9:22

Mitchell

Re: bohuzel

Bourají obojí,m piráti ai obyčejní řidiči, kteří přecení své schopnosti. Už jsem z vraků tahal oboje - i jejich oběti.

0/0
1.4.2010 22:49

Blackhawks

Nemyslis???zaplatis...

0/0
1.4.2010 7:18

Tomas.Kubicek

Ta paní neřídila. :)

0/0
1.4.2010 6:45

premhel

Rozdíl mezi zkušeným a mrtvým řidičem?

Může to být jen trocha štěstí. Někdo se pak z toho poučí, někdo ne.

Jezdím skoro 20 let a měl jsem několikrát fakt kliku. Teď už počítám (skoro) se vším - ustál jsem nejrůznější blby, děti, zvířata i počasí.

Ale taky jsem mohl být už skoro 20 let mrtvý řidič.

Ani nepíšou, kolik té řidičce bylo a kdoví, jak se to seběhlo. Třeba s ní ten předjížděný začal závodit - známe ty hňupy... Třeba to byla ta nepoučitelná, kdoví :-/

0/0
1.4.2010 0:28

pondelkovic2

Re: Rozdíl mezi zkušeným a mrtvým řidičem?

No, tam v tom okolí, sic konkrétně tuto cestu neznám, jsou komunikace v tak dezolátním stavu, že jízda je už tak riskantní, ještě tak předjíždět.

Předjíždění, je už samo o sobě riskantní manévr na těchto mezivesnických cestách, takže já osobně preferuji trpělivost.....což ona žena zřejmě nebyla.

Vzhledem ke stádiu těhotenství, si myslím, že měla volit trpělivost a bezpečnou jízdu, než provádět tento manévr..bohužel to dopadlo, jak dopadlo.

Rodině přeji upřímnou soustrast:-(

0/0
1.4.2010 1:26

duchodkyne

Re: Rozdíl mezi zkušeným a mrtvým řidičem?

Souhlasím. Já si taky vybavuju pár konin, které jen se štěstím dopadly dobře a které mě mohly poslat minimálně do pěkného průseru. Je to o předvídání a někdy je fakt lepší dojet pozdějc...

0/0
1.4.2010 22:34

M.Tauchman

Ach jo...

Je to smutné, ale bohužel si to zavinila sama. Když jedu na silnici a vidím, jak takové množství lidí hazarduje s životy ostatních (sami ať se blbci klidně zabijou, to nemyslím teď na tuto ženu) je mi zle. Předjíždění je nebezpečný manévr, a když to někdo bere jako sport (a to dost adrenalinový) a je mu jedno ostatních, mám chuť takového pitomce nechat sebrat, nechat mu přelámat obuškem prsty a už v životě by se nesměl k volantu přiblížit na sto metrů.

Je mi líto hlavně těch dětí a nenarozeného, protože ty za to rozhodně nemohly, i když život bez maminky bych jim rozhodně nepřál.

Jsem pro aby každý vůz už měl povinně ESP (a jsem rád, že řada výrobců už to začíná brát vážně), ale bohužel dokud budou lidi jezdit jako prasata, tak ani elektronika nedokáže zázraky, i když v tomto případě by zřejmě mohla pomoct...

0/0
31.3.2010 23:46

pondelkovic2

Re: Ach jo...

No, nemyslím si, že ESP by byla jistota, pokud tě kopne krajnice a strhne příkopa, ESP je jen doplněk, jako třeba autorádio s CD changerem;-)

0/0
1.4.2010 1:29

M.Tauchman

Re: Ach jo...

Samozřejmě že není, ale rozhodně zvyšuje šance...

0/0
1.4.2010 10:05

Leonida Brežněvová

Kristovy rány! To je opravdu hrůza! Ať její a jejímu

nebožátku nenarozenému země lehká.

0/0
31.3.2010 23:09

Pedrosan

řidičská chyba ?

Jó myšky na mokré silnici se nevyplácí , jen škoda , že to odnesli nevinní . 

0/0
31.3.2010 22:57

Flyer01

Re: řidičská chyba ?

když jedu sám, dělám Roudnice - Liberec za 32 minut.... když jedu s manželkou ( 29 - týden těhotenství) dělám to za 1:20 hod........

0/0
31.3.2010 22:59

Tilly

Re: řidičská chyba ?

To je sice pěkné, jaký berete ohled na těhotnou manželku:-), ale až pojedete sám a na 15té minutě se zabijete(já vám to fakt nepřeju!!), tak tím manželce s miminkem na krku asi taky moc nepomůžete co? Myslím, že člověk by měl jezdit opatrně vždy....

Zdravím a ať máte krásné a zdravé miminko!;-))

0/0
31.3.2010 23:12

pondelkovic2

Re: řidičská chyba ?

R^

0/0
1.4.2010 1:29

Pepíček Vyskoč

Re: řidičská chyba ?

A teď si představ, volíku, že když jedeš se svojí těhotnou manželkou, tak opačným směrem jede stejný blb, jako seš ty, ale sám... A někde uprostřed se potkáte.

0/0
31.3.2010 23:20

pondelkovic2

Re: řidičská chyba ?

:-)R^

0/0
1.4.2010 1:29

Flyer01

Re: řidičská chyba ?

tak Tě prostě přejedu ... :-)

0/0
1.4.2010 8:33

pavev1

Re: řidičská chyba ?

Předpokládám, že výrokem "když jedu sám", myslíte že police silnici vyklidila abyste si mohl zazávodit. Pokud ne, tak je to k pláči.

0/0
1.4.2010 7:13

roddie

Smutné

když jedu s takovým nákladerm, tak jedu jak s peřím a jakémukoliv byť jen vzdáleně nebezpečnému manévru se vyhýbám. Zvlášť dnes při tom dešti.

0/0
31.3.2010 22:55

Flyer01

Re: Smutné

holt paní řidička viděla jak to dělaj kluci u Cobry a tak věděla že to zmákne taky.... a ono ejhle.... výčitky svědomí do konce života !!!! stálo to za to předjetí ??? myslím si, že rozhodně ne !!!

0/0
31.3.2010 22:57

Sundin18

Re: Smutné

v clanku se nepise o jake predjeti slo, treba predjizdela stojici auto nebo cyklistu, kdo vi...

0/0
1.4.2010 0:28

jarinho411

uf

tak to je hodne spatne

0/0
31.3.2010 22:44

svazák_malina

takovýhle hulváti na silnicích

by neměli mít ani právo na život, dobře jim tak, pěkně se to vyplnilo.

0/0
31.3.2010 22:37

pondelkovic2

Re: takovýhle hulváti na silnicích

RvRv

0/0
1.4.2010 1:30

josefbad

pasy?

predpokladam nepouzity bezpecnostni pas, coz ve vec, kterou tehotne nepouzivaji i kdyz k tomu neni zadny duvod.

0/0
31.3.2010 22:29

balalajka01

Re: pasy?

Do stromu napálili bokem. Dveřmi, za kterými seděla ta těhotná paní. Tam jí bohužel pásy a čelní airbag nepomůžou. ;-(

0/0
31.3.2010 22:42

pondelkovic2

Re: pasy?

Kdyby to chytla čelně, a byla připoutaná...nevím, jestli by to pro to dítě bylo o mnoho lepší:-(

0/0
1.4.2010 1:31

iwwi

Re: pasy?

Nevím, kde to berete, mám dva týdny do porodu a pás si zapínám ihned po nástupu do vozidla, i při couvání. Neznám žádnou těhotnou, která by riskovala jízdu bez pásů, ačkoliv ze zákona má vyjímku být nepřipásaná (rovněž nechápu důvod - možná to přežilo z dob, kdy byly pásy poněkud jinak řešené a tlačily na bříško)

0/0
1.4.2010 11:09

pondelkovic2

Re: pasy?

;-)Omyl, již i těhotné mají povinnost se poutat...je to nedávno, co nastala změna, takže bacha na to...je třeba to sledovat;-)

0/0
2.4.2010 5:25

Bennu

To jsou zase komentare

Vite kulove, jak k te tragedii doslo, ale aspon pozname vsechny nase "chytrejsi" spoluobcany Rv

0/0
31.3.2010 22:20

svazák_malina

to mě nepřekvapuje

Vymodralí "inteligenti" a autama.

0/0
31.3.2010 22:12

vver440

co k tomu dodat

kdo řídil? scénik je bezpečný auto, bohužel ne v rukách našich moravských spoluobčanůRv

0/0
31.3.2010 22:01

Jajdulak

Re: co k tomu dodat

ty jsi taky asi duchem mene obdaren, ze? jde ti o to, aby moravaci komentovali kazdou zminku o havarkach od Vysociny na zapad a nadavali na ridicske umeni cechacku?

0/0
31.3.2010 22:09

q33ny

Re: co k tomu dodat

blbeX

0/0
31.3.2010 22:30

Flyer01

Re: co k tomu dodat

scénic bezpečný auto ?? , no ty jsi mi ale jarmil..... i na mém obstarožním Mondeu jsou bagy po stranách... rencek to nedává ani do svých nových modelů

0/0
31.3.2010 22:55

Deleter

Re: co k tomu dodat

U Mondea to taky není v základu.

0/0
1.4.2010 11:05

Tilly

Re: co k tomu dodat

ano... k vašemu duchaplnému příspěvku opravdu není co dodat....:(

0/0
31.3.2010 23:14

Blackhawks

Re: co k tomu dodat

to je narodnostni citeni....

0/0
1.4.2010 7:18

MadHawk

Re: co k tomu dodat

to je debilita

0/0
1.4.2010 7:55

Mitchell

Re: co k tomu dodat

Žebřiňák s dámským přirozením na kapotě a bezpečné auto? Good joke. ... Ten zbytek netřeba komentovat, hovoří sám za sebe.

0/0
1.4.2010 22:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.