- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moderní člověk je dravý, neúnavný, jede přes mrtvoly, tedy v zásadě ideální žoldák. Novináři často píšou s pochvalou o agresivním či zamračeném vzhledu nových vozů. Kdo nevyhraje, prohrává. Pak není divu, že to na silnici vypadá tak, jak to vypadá.
Nevim jak koho, ale me nejvic a vsude ohrozuje Paroubek.
Bohužel žijeme v době, kdy jednou z největších kvalit člověka je získat (ne vydělat) spoustu peněz a to libovolným způsobem. Takoví lidé jsou pak považováni za elitu národa (v ČR). A i když budeme stokrát říkat, že to tak není, tak jsem si poměrně jistý, že pokud by nám někdo nabídl abychom si vyměnili život s nějakým takovýmto člověkem ( bohatý, agresivní, neohleduplný) a s nějakým např. vědcem, doktorem, učitelem, hasičem, tvrdě pracujícím dělníkem apod. tak drtivá většina zvolí první variantu. Samozřejmostí pak je, že tito lidé jsou na silnici stejně agresivní jako při získávání těch peněz. A byť nemám nic proti legálně získanému majetku, pravdou zůstává, že většina oněch pirátů silnic (a ti ne vždy musí způsobit nehodu! pirátem je u mně neohleduplný člověk) jede v autě s pořizovací cenou nad 1 mil Kč. Vidím to na silnici dnes a denně....Je to jenom odraz nás samotných a toho, jací bychom chtěli být.....
Ach ta závist...ta je ještě rozšířenější než bezohlednost.
Rychle (mimo dovolenou rychlost) se dá taky jezdit slušně, plynule a bezpečně. Rychlost neznamená agresivitu. Viz neomezená rychlost na dálnici v SRN apod. Je to jen o zvyku, kvalitě auta ..
Kvalita auta s tím nemá nic společného - vždy záleží pouze a výhradně na kvalitě řidiče.... (čímž nemyslím jeho kvalitu jako řidiče, ale kvalitu jako člověka..)
Pokud jede řada aut zhruba maximální povolenou rychlostí, cca 50 m za sebou (žádná dopravní zácpa), je stovka aut na pěti kilometrech. Jestliže je 6% "posledních" řidičů "agresivních" a místo povolené devadesátky pojedou 140, předjedou pět km aut před sebou za nějakých 6 minut. To znamená, že během šesti minut 94 řidičů potkalo 6 agresivních, tedy jednoho každou minutu.
Ta menšina agresivních je hodně vidět a ohrožuje většinu "poctivých".
Zato blbce jako kdyby házeli.
Jestlize jedete po dalnici a jedete normalne v pravem pruhu a blizite se k vozidlu a toto vozidlo se nachazi v levem jizdnim pruhu a to i za podminek, kdy pravy pruh je volny (krome vas, ktery toto vozidlo dojizdite, tam nikdo neni) a za prepokladu ze nechcete porusovat predpisy tak se zaradite do leveho - rychlejsiho pruhu a pokud vas toto vozidlo nepusti resp. nezaradi se zpet do praveho, aby vy jste mohli ho v rychlejsim pruhu predjet tak na neho bliknete... Myslim ze je vhodne daneho ridice upozornit, protoze se muze stat ze si ridic z nejakeho duvodu neuvedomil ze ma jet v pravem. Pokud neuhne pak nemilosrdne vytroubit. Bohuzel nekdy opravdu potkate zakomplexovane chudaky, kteri si proste rikaji, proc by jsi me mel predjizdet. Jenze toto pravo nikomu nelze upirat, uz jenom z toho duvodu, ze muze jit opravdu o vaznou vec, kdy rychlejsi jizda je opodstatnena. A navic JEZDI SE V PRAVO!!!
PS: takove pripady vetsinou zpusobuji slepice s karou jako kurnik, telefoniste
Mne obvykle probliknou a vutroubí borci, jedoucí v městě 70 km/h na "čtyřicítce", Anom jedu tam v levém pruhu - a dávám znamení, že budu odbočovat vlevo.
Je to stále stejné místo a už jsem si va to zvykl. Oni by totiž museli do pravého pruhu, který se okamžitě za křižovatkou připojuje do levého - takový "losí manévr".
Je řidič časteji řidička v SUV , který(á) svůj vůz evidentně nezvládá, nemá v oku jeho rozměry, tudíž jede po prostředku a nedej bože když s takovým autem má parkovat.
S 8 cm podpadkem se to blbě zvládá.
Pomalu jedoucí řidiči, kteří jsou nevypočitatelní, jsou taky velmi nebezpeční. A možná, že právě kvůli nim je zbytek lidí už navztekaných až běda.
Podívej se na ČVUT, jestli ti tři náhodou nedělali ten výzkum. :-)
Silnice by měly být vyhrazeny pouze motorkářům a cykistům.