Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úředníkům hrozí stíhání za billboard, u něhož se stala hromadná nehoda

Nezisková organizace Acta non verba podala trestní oznámení na úředníky ministerstva dopravy. Povolili postavit billboard, který byl podle nich příčinou únorové hromadné nehody na rychlostní silnici R7 z Prahy na Slaný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor88

Billboardy a stromy

Billboardy kolem cest taky neschvaluji a nejradši bych je taky zrušil. Do státní kasy z toho jde minimum a stejně to nemá žádnou myšlenku a je to jen lživé.

Raději nasaďte stromy v bezpečné vzdálenosti od cest a ty aspoň dělají větrolamy a  dělají aspoň trochu hranici pro nafoukávání snhu na cesty. Aspoň by to v zimě déle vydrželo, než se páni cestáři občas vzbudí a zjistí že padá sníh.

A taky bych zakázal reklamy v rádiu kde houkají houkačky, klaksony a podobně. Již několikrát se mi stalo, že jsem slyšel houkačku a hned jsem na to reagoval a začal uhýbat na kraj vozovky v domnění, že mne dojíždí sanitka.

0/0
31.3.2010 18:57

martin_simek

Billboard sice opravdu ....

za volantem nesedi, ale u tech silnic vazne nemaji co delat !!!

- odpoutavaji pozornost od rizeni, co jejich jasne deklarovanym amerem (jinak by za ne inzerent neplatil)

- hyzdi krajinu apod.

0/0
31.3.2010 18:16

Demagog z Lidového domu

Bilboardy jsou pákou čSSd na lidi s nízkým IQ

http://odhalenepodvody.czechian.net/topolankovahlava/index.html

Pro dosažení svých cílů je třeba něco a někoho obětovat.

0/0
31.3.2010 17:42

astrix

Zakázat výstavbu silnic

v těsné blízkosti billboardů!;-O;-D

0/0
31.3.2010 17:15

svazák_malina

Žádný billboard, ale

vymodralí čů..ci s autama!!!

0/0
31.3.2010 17:11

Potkan2000

hlasuju za ponechani billboardu

Kdo z vás kdy jel na v zemi kde jsou zakázené, ví že dochází k velkému počtu nehod způsobených mikrospánkem, on totiž ten billboard drží ty řidiče ve střehu a při smyslech.

0/0
31.3.2010 16:23

bower

Re: hlasuju za ponechani billboardu

No Paroubek smejici se na me z bilboardu (vypadajici o 20 let mladsi a 20kg stihlejsi) me opravdu udrzuje ve strehu, ikdyz nevim, jestli pri smyslech ;-)

0/0
31.3.2010 19:36

agava

hlasuju za zruseni billboardu

zakazat vsechny billboardy a reklamy podel silnic, okamzite!

Proc netoleruji ani minimalni mnozstvi alkoholu za volantem, kdyz pozornost odvadi desitky dalsich veci

reklamy, telefonovani, koureni za jizdy, ostatni debilove v autech, audinari, vytuneny golfy, diry na silnici,

0/0
31.3.2010 16:05

Dr.Download

...

Dneska mě při vjíždění do křižovatky, kterou jezdím léta a je na ní vidět 50m oběma směry, těžce přechcala openkrad, když jsem musel zastavit, jelikož jsem do poslední chvíle absolutně nic neviděl. zásadně to věší na zábradlí v křižovatkách.

0/0
31.3.2010 15:22

Ewiczek

zrusme billboardy

uplne :))) stejne je to jenom hromada (velka hromada) betonu misto hliny, hnusny siroky sloup a nahore nejaka kravina s reklamou... smutne... a hlavne HNUSNE. Radsi 10 stromu nez jedno zelezo s betonem (OK, mozna to neni ze zeleza, nevim, ale hnusne to je)

0/0
31.3.2010 15:21

ouki

Re: zrusme billboardy

asi si neuvědomuješ, jak jsou billboardy pro ekonomiku důležité!

0/0
31.3.2010 15:23

lepidlo999

Re: zrusme billboardy

Neříkejte. A proč ti tupci v Německu a Rakousku, je u dálnic staví minimálně?

0/0
31.3.2010 15:29

čech (bohužel)

Re: zrusme billboardy

R^R^R^ aprosto souhlasím.

0/0
31.3.2010 16:01

ouki

dům

A když někdo narazí do domu, tak se zažalujou ti, co povolili výstavbu domu na tomto místě??? Sorry, ale prostě za nehodu může řidič a ne okolí vozovky!!

Něco jiného by bylo, kdyby se diskutovalo o tom, nakolik blillboard odpoutává pozornost, ale nikoli jako o pevné překážce!

0/0
31.3.2010 15:18

astrix

A na tom bilboardu bylo:

Česká pojišťovna vyřídí Vaši pojistnou událost do 5 dnů.

0/0
31.3.2010 14:35

XlateDst

Billboardy pokacet,

stromy pokacet,prikopy zarovnat......Dementi.Rv

Jedna vec je diskuze o tom,zda billboardy ano,ci ne,ta je v poradku.Pak klidne zakazat,bude-li zajem.

To trestni stihani ale musel vyplodit nejakej X

0/0
31.3.2010 14:33

babacek

Billboard

Stromy podél silnic se kácí a tenhle hnus je pak nahrazuje.:-(

0/0
31.3.2010 14:12

Si0 po zákazu

Re: Billboard

Nemáš snad jedno, o co si rozmlátíš ústa?

0/0
31.3.2010 14:17

computer

Re: Billboard

Stromy jsou důležitým krajinotvorným prvkem, produkuji kyslík, hnízdí na nich ptáci, pohlcují prach a hluk. To jen aby jsi pro příště věděl.

0/0
31.3.2010 14:27

Si0 po zákazu

Re: Billboard

Nejkrajinotvornějším prvkem jsou hlavně staré duté sromy, které co chvíli na někoho spadnou. S větvemi, které taky občas na někoho spadnou. A těch billboardů je oproti stromům podstatně méně a nerostou v krajnici.

To jen tak abys věděl.

0/0
31.3.2010 14:39

computer

Re: Billboard

No jasně, když jedete vy, tak vám překáží úplně všechno. Pokud nemáte žádný cit pro krajinotvorbu a estetiku, pak samozřejmě nerozeznáte ten rozdíl mezi stromem a poutačem. Stromy normální člověk prostě na rozdíl billboardů prostě toleruje, protože tam patří a sundá nohu z plynu. Ale to vy prostě nikdy nepochopíte.

0/0
31.3.2010 15:08

babacek

Re: Billboard

 

To nemám. Strom tam patří tahle hrůza ne. A kdo jezdí rozumně tak je málo pravděpodobné, že by skončil někde na stromě.

0/0
31.3.2010 14:34

Si0 po zákazu

Re: Billboard

To jsi dobrý. Já to teda jedno mám. Smrťák jak smrťák, výsledek je stejný.

0/0
31.3.2010 14:40

babacek

Re: Billboard

Stromy jsou zde celá staletí a nebylo tolik smrťáků do doby než ovčané přesedli ze škodovek 120 do rychlejších, silnějších vozů. To, že je nedokáží mnohdy zvládat je však vůbec netrápí.

0/0
31.3.2010 15:14

Si0 po zákazu

Re: Billboard

Když někdo jezdí neopatrně, má podstatně větší pravděpodobnost, že skončí na stromě než na billboardu.

0/0
31.3.2010 14:41

phram

Re: Billboard

Základní pravidlo silničního provozu zní: "udržet auto na silnici".

0/0
31.3.2010 14:50

Si0 po zákazu

Re: Billboard

Téměř souhlasím, pořád nevím, jaký v tom hraje rozdíl strom x billboard. Pokud je přijatelný strom, pak i billboard. A naopak.

Maléprocento nesouhlasu je v tom, že pokud se na mě nějaký šílenec řítí, tak je dobré se někam ze silnice uklidit. A je fajn, když mi v tom nepřekáží ani strom ani billboard.

0/0
31.3.2010 14:55

babacek

Re: Billboard

Jezdím cca 30 let a to bez nehody ( ťuk ťuk ) a to dost často do Švýcar či Francie. Ono si nepleť opatrnost s rychlostí. To by jsi byl možná překvapen. Ovšem na zahraniční cesty si vybírám dobu kdy je menší provoz ( tedy většinou noc ) a nikdy bych nesedl za volant unavený nebo indisponovaný. Kolik řidičů tohle může říct ?8-o

0/0
31.3.2010 14:56

Si0 po zákazu

Re: Billboard

A co jako má být?

0/0
31.3.2010 14:57

babacek

Re: Billboard

Co má být? Když se musíš takto ptát tak asi sám patříš mezi ty agresivnější. Ukazuji ti, že jde jezdit tak abys byl bezpečným řidičem a především ohleduplným. Až se tohle naši řidiči naučí tak bude teprve dobře.

0/0
1.4.2010 7:23

garfield52

Re: Billboard

Stromy jsou z měkýho dřeva. Nožka bilboardu z ocele.

0/0
31.3.2010 15:05

Si0 po zákazu

Docela milá společnost, jistě podpoří kácení alejí u silnic

.

0/0
31.3.2010 14:03

Bene88

Já bych ty silnice a dálnice úplně zrušil...

0/0
31.3.2010 14:01

pravda je nepříjemná, že ?

Re: Já bych ty silnice a dálnice úplně zrušil...

Já bych zrušil ty úředníky ;-)

0/0
31.3.2010 14:03

Si0 po zákazu

Re: Já bych ty silnice a dálnice úplně zrušil...

A nechal podnikavce všude nastavět mrakodrapy.

0/0
31.3.2010 14:18

úíuaá

Acta non verba

zřejmě slušnej oddíl ;-D;-D

0/0
31.3.2010 13:15

Bene88

Re: Acta non verba

R^  Nebudeme se pouštět do žádných větších akcí....

0/0
31.3.2010 13:59

garfield52

Re: Acta non verba

STS Chvojkovice-Brod.VVV

0/0
31.3.2010 15:06

úíuaá

Kdyby billboardy zabily jen jednoho člověka

je to dost na jejich úplné zrušení   ;-D;-D;-D

0/0
31.3.2010 13:15

iuos

hmm

a co ten vůl, co tam nechal postavit silnici?

0/0
31.3.2010 13:14

neandrtálec

Stíhání za bilboard ?

Fajn. ;-)

Ještě by to chtělo stíhat úředníky "Národního výboru" za to, že nechají na katastru volně pobíhat neuvázané psy, za jízdu čtyřkolkářů, a za všelijaké ty akce, co vypadají buďto na náhlé pominutí mysli nebo na tučný úplatek.

:-)

0/0
31.3.2010 13:08

pavlik12

Krásná myšlenka, ale

jak známo - čeští úředníci jsou z výkonu své funkce naprosto trestně a ani finančně neodpovědní.

Zákon sice říká něco jiného, ale i v jiných případech se nestává aby úředních šel za svoje protizákonné nebo nesprávné rozhodnutí sedět, nebo jen platil pokutu.

0/0
31.3.2010 13:05

pravda je nepříjemná, že ?

Re: Krásná myšlenka, ale

:-/R^

0/0
31.3.2010 13:14

pravda je nepříjemná, že ?

To stíhání zastavte, je zbytečný

Už u nás někdy nějakého uředníka potrestali? To je šlechta, aristokracie, takzvaní chovní, na ty se nešahá. :-/Rv

0/0
31.3.2010 13:00

Lvy

Já bych billboardy u cesta úplně zrušil.

A nejen billboardy, ale reklamu celkově a to nejen proto, že to ruší a rozptyluje, ale taky proto, že to jednak může být nebezpečné a jednak to skutečně často koliduje se značkama. No a jako další důvod je to, že jsou to mraky vyhozených peněz zcela zbytečně, protože reklamu konečně začíná žrát méně lidí a to je jen dobře. Jo a ještě je dost nebezpečné jak u toho stojí lepiči...

0/0
31.3.2010 12:50

ODSakEda

Re: Já bych billboardy u cesta úplně zrušil.

komoušu blbej...;-O

0/0
31.3.2010 12:52

holkazdaleka2

Re: Já bych billboardy u cesta úplně zrušil.

he? 8-o

0/0
31.3.2010 12:54

grimosa

Re: Já bych billboardy u cesta úplně zrušil.

jsi trosku mimo tema ;-D

0/0
31.3.2010 12:55

halagajda

Re: Já bych billboardy u cesta úplně zrušil.

Mimo ne? Treba v UK zadne bilboardy/reklamy u dalnic/cest nejsou

0/0
31.3.2010 14:03

blackboxx

Re: Já bych billboardy u cesta úplně zrušil.

Vy asi nebudete marketingový specialista? ;-D

0/0
31.3.2010 12:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.