Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejčtenější britský týdeník před volbami obrátil a podpořil Camerona

Britský týdeník News of the World, který vlastní mediální magnát Rupert Murdoch, vyjádřil podporu před blížícími se parlamentními volbami šéfovi opozičních konzervativců Davidovi Cameronovi. Doposud přitom na straně současného premiéra a vůdce labouristů Gordona Brownova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bezevlas

týdeník

A jen tak mimochodem,týdeník je pořád nejméně čtenější,jak ten nejposlednější deník

0/0
28.3.2010 10:50

Bezevlas

"zářivá"

....naději na zářivější, jistější, důstojnější a zdravější budoucnost". ..při těhle sloganech médií mi naskakuje husí kůže.Když to řekne politik strany,tak ještě chápu jeho předvolební retoriku,ale u médií?

0/0
28.3.2010 10:48

Diskuter bude brzy zabanovan!

To jsem zvedavej, co z toho vznikne..

0/0
28.3.2010 9:24

Droosy2

Re: To jsem zvedavej, co z toho vznikne..

Mladá Fronta by nám taky měla doporučit koho volit!!!!R^

0/0
28.3.2010 10:28

objednavkasvacin1

Re: To jsem zvedavej, co z toho vznikne..

Vzdyt to dela - ODS ;-D

0/0
28.3.2010 10:34

Mr. Dreamer

Re: To jsem zvedavej, co z toho vznikne..

Uff, tak to sem rád, že jsem se rozhodl správně :-) .

0/0
28.3.2010 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.