Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vodrážka: Doteď jsem u Topolánka skousl všechno, tohle už nemůžu

ODS se hádá i kvůli zdůvodnění, proč druhý muž strany David Vodrážka nestál v úterý večer po boku svého předsedy Mirka Topolánka, když vysvětloval veřejnosti, proč chce zůstat v čele ODS. "Není pravda, že jsem slavil narozeniny. Spíš než na oslavu jsem byl zralý na něco jiného," říká první místopředseda ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

scarefish

Navrhuji,

a protože to nebylo poprvé, podání hromadné žaloby na veřejnoprávní ČT, která, za státem stanovené povinné měsíční poplatky, šíří zkreslené a lživé informace. A rada ČT mlčí - vzhledem ke složení to vlastně ani nepřekvapuje. Knedlíkům je to sice jedno, ale mně už ne. .....Málem jsem zapoměl. Tohle se vám, Knedlíčkům asi líbit nebude, neb na to nemáte co konstruktivního říct, ale jsem zvědav, s čím přijde pan Paroubek (pošle je mezi půlky a pohrozí, že zdroje jsou). Ještě bude legrace.: http://ekonomika.idnes.cz/brusel-je-skepticky-k-ceske-snaze-udrzet-stabilni-verejne-finance-p9t-/eko_euro.asp?c=A100324_144820_eko_euro_spi

0/0
25.3.2010 14:14

phi

možná měl Topolánkovi poradit

ať se taky omluví hromadnou sms, šámpónek z Horní Dolní

0/0
25.3.2010 13:15

Chytrosaurus

Krysy opouštějí loď

.. znamení, že se opravdu potopí..

0/0
25.3.2010 11:45

tvé horší já

Re: Krysy opouštějí loď

opousteji? cetl jsi clanek?

0/0
25.3.2010 11:59

brnl

Teď je ale zásadní otázka kterou by si měli

položit v ODS kdože je to v ODS vlastně ten skutečný  b. z Dolní Horní. :-)

Ten Vodrážka to evidentně nebude.

0/0
25.3.2010 11:27

BTS

Re: Teď je ale zásadní otázka kterou by si měli

tam chytrého nehledej....

0/0
25.3.2010 11:35

tvé horší já

Re: Teď je ale zásadní otázka kterou by si měli

vodrazka je podrztaska a prizdisrac, ktery zapanackuje za kazdou zlatku, za dve vykouri, a za pet i spolkne. je to normalni oidska krysicka, ktera pujde s dave a tam, kde mu slibeji vi.

0/0
25.3.2010 11:36

mailoo

Re: Teď je ale zásadní otázka kterou by si měli

Tim si prave nejsem vubec jisty.Cetl jsem cely ten original prepis a videl jsem nekolikrat i to video ,nez ho nekdo oddany CSSD sestrihal a zverejnil.(a nebo to nekdo udelal na primy pokyn Paroubka) A to co zacalo delat za histerii cele sirsi vedeni ODS, to se da prirovnat jen k pubertalnim skolakum.A nebo se to nekomu kolem Topolanka hodi jaka koliv afera, aby se dostal na jeho misto.Ale proboha ted? Dva mesice pred volbama???Nechci se tady Topolanka zastavat,ale za prve na tech nahravkach ,nic tak spatneho nebylo(pred tim ,nez je nekdo sestrihal)Zadne utoky na zidy ani na nikoho jineho jsem tam nespatril, mluvil jen o charaktreru jedincu. Rekl Fiser uhne a mel pravdu,. Jak to bylo s Pecinou? dva tydny dozadu?Dohoda pred vznikem urednicke vlady byla jasna a co se stalo?

0/0
25.3.2010 14:09

mailoo

Re: Teď je ale zásadní otázka kterou by si měli

Pecina kandiduje za CSSD a co na to Fiser? Uhnul.Takova je pravda. Za druhe ,kdyz chce vedeni odvolat Topolanka s postu predsedy, tak prosim ,ale melo to byt pred pul rokem a nebo az po volbach a ne dva mesice pred volbama. To je sebevrazda. O P.Sobotkovi jsem si vzdy myslel ,ze je to zkuseny politicky matador, ale opak je pravdou. Nejdrive se vyjadrovat pro noviny a potom premyslet o tom co ted je hloupost nad hloupost, mohl pockat az vubec vyjde na jevo jak to doopravdy s tim Topolankovym rozhovorem bylo.!!

0/0
25.3.2010 14:16

Spalovač šancí

TAK JDI PRACOVAT DO VEDENÍ ČESKÝCH DRAH

:-P

0/0
25.3.2010 11:19

kiwi007

je hezké sledovat,

jak se tady vedou žabo-myší války a podstata uniká. Mě to připadá, jako když se dva tak dlouho postrkují na hraně tobogánu, až tam sjedou. Ve 2/3 jízdy si vzpomenou, že zapoměli napustit bazén, ale dokáží se jen shodnout a vydat prohlášení s konstatováním ve smyslu, že je to špatně a handrkovat se, kdo to zavinil. ;-(

0/0
25.3.2010 10:55

kiwi007

Mirek, nebo Jirka

Je to opravdu jedno. Ani jeden nemá na to, aby zavedl pořádné reformy (důchodovou a zdravotní), kterou po nás věřitelé požadují. Oba se bojí voličů a budou si klacky házet pod nohy pořád. Tak, že na závěr už nám nikdo nepůjčí (nekoupí si dluhopisy) už jenom proto, že nemůže tomuto "tureckému" hospodářství, kde se půjčka vytlouká půjčkou, věřit. Nakonec půjčí MMF a ten si potom i přebere správu financí a ukáže Vám, jak se dluhy PLATÍ!!! A žádný Jirka, nebo Mirek Vám nepomůžou. Zvýšení daní firmám a "bohatým"povede jen k jejich odlivu do daňových rájů, nové firmy se také nepohrnou a armáda nezaměstnaných se pěkně rozroste. Ten tobogán už stejně nezastavíte. ;-(

0/0
25.3.2010 10:44

To koukáš

Re: Mirek, nebo Jirka

Nesouhlasím...Topol se ewidentně woličů až tak moc nebojí, ale ctí koaliční dohody a drží slowo a není to křiwák jako Paroubek, který dohodu pohřbí hned wzápětí...

Díky široké koalici Topol prostě NEMĚL šanci nějaké reformy prosadit...Bohužel...

0/0
25.3.2010 10:46

Nannius

Re: Mirek, nebo Jirka

jenze o to jde - v CR, kde volby konci patem proste nemuzeme "vyrazit po rovne ceste" (nalevo, nebo napravo, to uz by bylo jedno, hlavne, ze by bylo mozne prosadit a dodrzet koncepci). To vede k instalaci a moznosti realizace znacne moralne nestandardnich figurek typu Paroubek, Topolanek, Slouf, atd.

0/0
25.3.2010 10:50

Verstappen

Re: Mirek, nebo Jirka

R^

0/0
25.3.2010 10:50

molok

Re: Mirek, nebo Jirka

S dluhem to není tak otřesné, není dobrá tendence jeho růstu ale na MMF máme tak 15 let, pokud zachováme současný stav bez změn a zadlužování typu ODS a ČSSD.

0/0
25.3.2010 10:56

Nannius

Re: Mirek, nebo Jirka

Jeste vetsi problem je zpusob nakladani s pujcenymi penezi. U nas (a v socialisticke Evrope) se vydavaji hlavne na "drzhubne" pro ruzne zajmove skupiny (duchodci, statni zamestnanci, atd.). Budouci vynos C a G po odezneni multiplikacniho efektu je totiz nula.

Prirovnam to k rodine, ktera jde do banky, pujci si 2 miliony, za ktere ruci svym domem. Za ony 2 miliony si koupi sampanske, kaviar a BMW (ojete, samozrejme :) "at vsichni vidi, ze na to mame". Ve chvili, kdy dojde na splaceni pujcky, nemaji z ceho a divi se, ze prisli o dum, auto a vsechno ostatni. A na vine prece neni banka, ale ta rodina...

0/0
25.3.2010 11:19

kiwi007

Re: Mirek, nebo Jirka

To si mysleli v Řecku, Maďarsku, Lotyšsku také. Rating se nesnižuje postupně, ale může padnout ze dne na den. Tady se nejedná o "výši" dluhu, ale o "systému" jeho splácení, nebo nesplácení!!! Pořád předhazujete lidem, že jsou země s vyšším dluhem!! To souhlasím. Ale je to jako srovnávat rodinu s 10-ti tisícovým úvěrem, který není schopna zaplatit a vytlouká půjčku v momentě splátky další půjčkou a rodinou s 3 mil. hypotékou, která platí řádně a včas. :-/

0/0
25.3.2010 11:29

hinny

ano Topolánek škodí pravici

Chasník ze Vsetína se už měl vrátit pást ovce už dávno a bohužel pravici prohraje volby. Ale na druhou stranu mne částečně těší, že na SocDem rozdávání lemplům z cizího doplatí hlavně ti, kteří SocDem dnes volí  - my ktěří myslíme i na horší časy a máme finanční rezervy stántní bankrot a protektorát MMF už nějak přežijeme - ale budoucnost typických SocDem voličů bych nechtěl dožít

0/0
25.3.2010 10:42

Vogell

Re: ano Topolánek škodí pravici

není jediný z ODS, který škodí nikoli však pravici ale pseudopravici..ODS nebyla nikdy pravicová strana i když si to její voliči myslí..ODS  zničila ty pravé pravicové hodnoty v Česku na hodně dlouhou dobu a za to si žádný vděk nezaslouží ! 

0/0
25.3.2010 11:22

brekebrekeke

Re: ano Topolánek škodí pravici

past ovce hmmm,mozna by mu to prospelo;-D spis je evidentni,ze jako osobnost selhal,lidr strany stejne tak.navic me osobne hluboce zklamal tim ickem,kdyz se nestiti pouzivat stejne manyry,jak oranges-info z mvRv

0/0
25.3.2010 11:30

slonnačesneku1

Praktiky ODS

Jak Topolánek lže.Předseda ODS také okomentoval snahu vyměnit před parlamentními volbami vedení strany. Podle něj by to byla cesta do pekel a uvolnění cesty k moci pro předsedu ČSSD Jiřího Paroubka a TOP 09:

Topolánek varuje před TOP 09 a přitom stranu sám pomohl založit.;-D

http://www.youtube.com/watch?v=I_rhKMOpuTg 

0/0
25.3.2010 10:40

To koukáš

Re: Praktiky ODS

JPP......

Sice tohle by wypadalo logicky.....a možná to tak je....ale TOHLE je oprawdu na úrowni Jedna Paní Powídala....

0/0
25.3.2010 10:53

999666999

Topolánek jedná konstantně a předvídatelně

spoustu let, že vám to hoši vadí až dnes ;-D;-D;-D Když jsem to psal před rokem byla mi nasazována rudá hlava ;-D;-D;-D

0/0
25.3.2010 10:37

Torie

VODRÁŽKA A MORÁLNÍ KREDIT ?? BLBEJ VTIP

Tento velmi špatný starosta P13 hned v počátcích své raketové kariery se řídil heslem Kam vítr tam plášť. Na post starosty se dostal díky nominaci tamních radních po odchodu Petra Bratského do sněmovny. Bez předchozího oťukávání v zastupitelstvu ho místní mafie (nyní KGV) nominovala rovnou na starostu z pozice prodavače úklidové techniky. Chtěli ho ovládat a manipulovat a hlavně přihrávat obecní zakázky svým firmám.  K se stal v mezidobí prezidentem hospodářské komory ČR, za tři měsíce vystudoval střední školu a dostal se na právu do Plzně... Vodrážka nemylosrdně začal likvidovat odpůrce ale i nepohodlné souputníky. Neváhal je zlikvidovat ani stylem Sarajevo a lhaním a zcizením dokumentů.

Při první nominaci Topolánka na předsedu ODS se proti němu ostře vymezil jako celé KGV. Označil ho za moravského blba. Nicméně potvrzenou nominaci sněmu musel pak prezentovat na kongresu. Na tyto podrobnosti se Topol nikdy neinformoval ... K Topolánkovi se pak dostal díky své místostarosce Kloudové...

0/0
25.3.2010 10:33

Inteligence pravice pravda

Re: VODRÁŽKA A MORÁLNÍ KREDIT ?? BLBEJ VTIP

třeba na to studium máš určitě důkazy že?

0/0
25.3.2010 10:37

Torie

Re: VODRÁŽKA A MORÁLNÍ KREDIT ?? BLBEJ VTIP

no copak jsou páni novináři???   a stačí jen dojít do škol a pátrat ... najít spolužáky ... zeptat se jisteho pana Čapka  který to zařizoval. hhmm ale to už je moc velká nápověda

0/0
25.3.2010 10:49

hinny

Re: VODRÁŽKA A MORÁLNÍ KREDIT ?? BLBEJ VTIP

vy bydlíte na Praze 13 nebo jen tak plkáte ? Protože tady je s Vodrážkou docela spokojenost. Bratský byl sice o něco lepší ale celkem to tady funguje dobře.

0/0
25.3.2010 10:47

Torie

Re: VODRÁŽKA A MORÁLNÍ KREDIT ?? BLBEJ VTIP

ano goebeles by se v propagandě mohl od KGV učit ale za ty prachy co na to jdou není divu .... P13 mohla být  už dávno jinde, komár velbloudem opravdu není teď například už i ty brčálové oslavné bilboardy MČ to je vrchol, to snad není možné  ale je  ... nicméně je třeba podotknout, že obecně to funguje (státní správa), ale za jakou cenu. Zeptej te se ale lidí z úřadu jak se jim pracuje, jak tam funguje diktatura samosprávy a KGV  a jaké metody práce a zastrašování a likvidace schopných lidí na úkor řiťolezců Rv. Jak fungují oba místostarostové .... kolik kdo má asistentů atd. hrůza umělá přezaměstnanost ... A hlavně kdo realizuje obecní zakázky ....  radši nevědět. Pak lze opravdu z nevědomosti říct že to na P13 funguje ale to funguje i na P5 u Jančíka, který se od Vodrážky jen učí a nikoli obráceně, jak by bylo možno podle věku usuzovat...

0/0
25.3.2010 11:02

hinny

Re: VODRÁŽKA A MORÁLNÍ KREDIT ?? BLBEJ VTIP

znovu jste neodpověděl na otázku - bydlíte na Praze 13 nebo jen plkáte ?

0/0
25.3.2010 11:15

habit

... ODS podle Paroubka sebrala lidem o 80 miliard méně...

... na daních, a přesto naše ekonomika ustála hlavní vlnu krize nejlépe z celého regionu, na čemž se shodli ekonomové z celé evropy... pokud by nás Topol odíral stejně jako před tím socani, byl by schodek v době krize jen o málo (cca 20 miliard) vyšší než jaké dělali socani v době největšího ekonomického růstu...

0/0
25.3.2010 10:26

Inteligence pravice pravda

Re: ... ODS podle Paroubka sebrala lidem o 80 miliard méně...

psssssssst ;-O

0/0
25.3.2010 10:28

brekebrekeke

Re: ... ODS podle Paroubka sebrala lidem o 80 miliard méně...

souhlas,naprostoR^az na 1 malickost:icko jako lekar by mel mit snad nejake socialni citeni ne?co udelal?zrusil ustavy pro postizene a malokdo vi,ze nastalo casove vakuum,kdy by nemohouci mlade i stare asi vyvezli na dvur spitalu,at tam preziji jak umi...Rv temto potrebnym nedal nic,ale na davky nemakacenkum nesah ;-€ setrit se musi,ale rozumne,ne tak nehorazne!!

0/0
25.3.2010 10:30

Nannius

Re: ... ODS podle Paroubka sebrala lidem o 80 miliard méně...

je to hodne o tom (a ja s tim souhlasim), ze solidarita nemuze byt narizena zakonem. Musi vychazet z lidi a jejich ochoty pomoci. Takze vytvorit ramec ano, narizovat a prerozdelovat ne.

O problematice soc. ustavu nevim, ale setrit se musi vsude. Nekde to ale je bohuzel politicky nepruchodne a jinde casove nerealizovatelne. K uspore na nekterych davkach musis nejdriv politicky protlacit zakon a pak casove pockat na jeho platnost te zmeny (obvykle to musi byt od 1.1.)...

0/0
25.3.2010 10:36

hinny

Re: ... ODS podle Paroubka sebrala lidem o 80 miliard méně...

nedostali nahodou klienti soc ústavů peníze přímo s tím že si mají služby těchto ústavů platit přímo ? A nestalo se, že peníze použili (oni nebo příbuzní) na něco jiného a pak se divili ? Neříkám že to ta bylo ve 100% případů ale ...

0/0
25.3.2010 10:50

To koukáš

Re: ... ODS podle Paroubka sebrala lidem o 80 miliard méně...

psssssssssssssssssssssssst!;-O

0/0
25.3.2010 10:55

To koukáš

Tak nějak utichlo to, kdo to do toho Blesku wynesl.....

Docela bych rád wěděl, kdo za tím překroucením stojí dooprawdy......

Qui Bonum?

0/0
25.3.2010 10:25

brekebrekeke

Re: Tak nějak utichlo to, kdo to do toho Blesku wynesl.....

madkveeeeeeeeeeeeeert :-P

0/0
25.3.2010 10:26

To koukáš

Re: Tak nějak utichlo to, kdo to do toho Blesku wynesl.....

Né wážně...Fakt bych rád, aby se ukázalo, kdo za tím je.....W tomhle na Madqwerta newěřím....;-)

0/0
25.3.2010 10:28

brekebrekeke

Re: Tak nějak utichlo to, kdo to do toho Blesku wynesl.....

evidentne vidis,ze nevim ;-(

0/0
25.3.2010 10:31

To koukáš

Re: Tak nějak utichlo to, kdo to do toho Blesku wynesl.....

;-) (Ale je to škoda)

0/0
25.3.2010 10:56

Inteligence pravice pravda

Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

Hloupý člověk

je ten, který způsobí jinému člověku, či skupině lidí ztrátu (poškodí ho/je) a přitom nezíská nic, případně je tím také sám poškozen.

Hlupák je nebezpečnější než bandita.

-

Lidi, kteří nejsou hloupí neustále podceňují ničivou sílu hlupáků. Konkrétně chytří lidé neustále zapomínají, že v jakémkoliv čase, situaci a místě je jednání nebo  spolupráce s hlupáky velmi nákladná chyba.

0/0
25.3.2010 10:20

molok

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

na ČSSD to asi možná sedí, na levici na západě spíše ne, ledaže by byla hloupost, že se mají nejlíp na světě ;-)

0/0
25.3.2010 10:21

Inteligence pravice pravda

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

třeba v řecku ;-D;-D;-D

0/0
25.3.2010 10:22

Nannius

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

nebo v Portugalsku (snizeny rating), Francii (opakovane nepokoje kvuli kazdemu naznaku reforem)...

0/0
25.3.2010 10:24

molok

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

Ano to jsou země, které spadli za krize o 3 až 4%. Nízkodaňové pobaltí které ctí malé zásahy do ekonomiky i za kritze mají 14, 15 resp 18% propad HDP (EST, LIT, resp. LOT)

0/0
25.3.2010 10:29

Inteligence pravice pravda

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

no a ještě něco, jaké před tím měly pobaltské země růsty a jeké růsty meli PIIIGS? ;-D

0/0
25.3.2010 10:30

molok

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

No je možné že se s tebou narozdíl od většiny pravicových diskutérů dá dostat k jádru věci docela rychle. Ano liberální ekonomiky mají potenciál růst rychleji v době světového ekonomického růstu, v období krize ale padají jak domeček z karet, tj.l o to rychleji. Bohužel lidský život ale není o ekonomice a takový bankrot v jakém je teď Pobaltí otřese jednou generací na velmi dlouho a to nemyslím jen ekonomicky. Proto je mně milejší trvalý dlouhodobý růst s malými výkyvy než nahoru dole. O tom kolik lidí je v liberálních státech pod harnicí chudobě nemluvě. Neplést si s trvalým zadlužováním. Švédsko přes největší složenou daňovou kvótu v Evrpě snížilo za posledních 10 let dlu ze 70% HDP na 38%

0/0
25.3.2010 10:36

Nannius

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

slo o neco jineho - jestlize rostes o 10% a pak se ti rust snizi o 15 proc.bodu, jses na -5%. Jestlize rostes o 2% a snizi se ti rust o 7 proc. bodu, jsi zase na -5%...

0/0
25.3.2010 10:44

molok

Re: Levičáci, poznáváte politiku ČSSD a postupy jejich voličů?

10% byl výjmečný růst jinak nebyli daleko od růstu proti nim socialistického ČR. Ostatně tyto státy měly i nejnižší zadlužení před krizí, teď jim a to narozdíl od Řecka bez řečí a opravdově už nikdo nechce pujčit ... ten efekt křechkosti ekonomiky vyvolává několik faktorů, jeden z hlqavních je že lid necití u nás peorativní slovo jistoty, tj. za krize šetří, nechávají své peníze doma, to je v krizi, kdy padá výroba další pohroma pro místní firmy, které jsou již tak oslabeny nemožností vývozu. Křehkost charakterizuje tyto ekonomiky především. Ale za čísly se schovávají lidské životy a o to jde ...

0/0
25.3.2010 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.