Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéfposlanec Tluchoř: Straně víc uškodil Sobotka než Topolánek

Nejsilnější pravicovou stranou ODS otřásla pár týdnů před volbami medializace ostrých slov předsedy Mirka Topolánka na adresu církví či českých voličů. Podle šéfposlance ODS Petra Tluchoře ale straně víc ublížila slova spolustraníka Přemysla Sobotky, který vyzval Topolánka k rezignaci. "Lídr se nemění dva měsíce před volbami na základě umělé mediální pseudoaféry," míní Tluchoř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irish Stout

Páťa Tlučhoř promluvil,

... jako bych slyšel padat trávícím traktem již zpracovaná residua poživatin. "Politici" jako on připomínají spíše fotbalové bafuňáře z okresního přeboru, kteří nedohlédnou dále než k sousedovu plotu. Že Topolův úlet si ŽÁDNÝ seriózní politik v žádném jen trochu normálním státě nemůže dovolit a MUSÍ v zájmu kredibility strany, kterou representuje, OKAMŽITĚ zmizet ze všech významnějších postů, to je naprosto jasné. O čem, nebohý Páťa mluví, těžko říci. Je taky úplně mimo, a udělal by nejlíp, kdyby svého guru následoval.Rv;-€Rv

0/0
26.3.2010 21:33

Micheel

Co pak pan Tluchoř...

O charakteru pana Tluchoře jsem si udělal obrázek před delší dobou, kdy byl pozván do pořadu Události. Na všechny otázky, které mu tam moderátor pokládal, tak nedokázal přímo odpovědět i když byl dotázán na svůj osobní názor. Jen se pořád odvolával na "pana předsedu".  Působil na mě, že to je člověk bez vlastního úsudku a názoru, že se bez pana Pana Předsedy ani neuprdne. A takový člověk bez názoru je nejen předsedou klubu, ale teď si dovolí kritizovat pana Sobotku? Vždyť je jen k smíchu. Divím se, čím je tak přínosný, že si ho tam drží. Možná tím, že nevybočuje z řady a tupě přebírá názory pana předsedy, které ovšem stojí za to. To pan předseda předvedl parádně.

0/0
25.3.2010 10:32

tuzemsky um

hm,hm

Má pravdu předsedo!;-D To, že si každý mimo stranickou půdu pouští hubu na špacír je destrukční.Jestliže straně a jejímu vedení nevěří a veřejně se tak vyjádří nejvyšší představitelé, tak by ještě měli být tak slušní (a přinejmenším Sobotka, Vodrážka, Němcová, Vondra se za slušné rádi vydávají) a voličům oznámit, že by neměli volit jejich nedůvěryhodnou stranu v tomto stavu a sami z kandidátek odejít. Jenže odejít od koryt? Co vy na to pane Sobotko? Jsem si jistý, že  vám bude chutnat i ze špinavého korýtka?

0/0
25.3.2010 5:40

mauritius13

Tluchoř, Tluchoř, vy jste taky pěknej génius

http://lacosanostra.webnode.cz/

0/0
24.3.2010 15:45

Vedoucí kolotoče

Psal jsem to tady pred 2 dny...

...ze to Topolanek ustoji, ale naopak pruser bude mit Sobotka. On totiz Tluchor ma pravdu v jedne veci. Odvolani predsedy strany 2 mesice pred volbami by byla nuklearni exploze v clenske zakladne. Doslo by mozna i k rozstepeni ODS, protoze za Topola se postavil Kongres a dostal duveru a velmi znacnou i na ideove konferenci v listopadu. Potopit predsedu ted by znamenalo totalni vitezstvi CSSD, ktere by nestalo naprosto nic v ceste na prave strane politickeho spektra. Dovoluji si durazne varovat pred ocekavanim zazraku od TOP09. Tahle strana stoji a pada s popularitou knizete, kazdy to vi, Topka nema jedinou vyraznou osobnost krome nej a jeste se muzeme divit, jak mizerny vysledek u voleb nakonec tahle strana muze mit. Nezapominejte na Duchodce za zivotni jistoty, co tehdy v pruzkumech meli az 12% hlasu a nakonec do snemovny neprosli. Proto setrvani Topolanka je mensim zlem pro ODS, protoze kdo chtel Topola volit, tahle kauza mu nazor nezmenila. Kdo neni rozhodnuty, ODS by stejne nevoli.

0/0
24.3.2010 15:04

diviznaTT

Re: Psal jsem to tady pred 2 dny...

máš pravdu a proč by taky na sebe někdo bral zodpovědnost za volby, které topol ODSce pěkně pohnojil

0/0
24.3.2010 15:06

To koukáš

Re: Psal jsem to tady pred 2 dny...

Tak nám powěz, čím je pohnojil? Tím, že někdo se zřejmým záměrem jej poškodit, záměrně překroutil jeho wýroky?

0/0
24.3.2010 16:40

diviznaT

Re: Psal jsem to tady pred 2 dny...

ODS zkrátka nesmí Topolánka pouštět mezi lidi. ;-D

0/0
24.3.2010 17:07

HrubesaMares

klasicka ODS...

...spatny neni ten kdo dela neco spatneho, ale ten kdo na to poukazuje. Hnus. Rv

(BTW Tluchor je opravdu pripadne jmeno...)

0/0
24.3.2010 14:55

fuozx

Re: klasicka ODS...

"neco spatneho"? reknete co...

0/0
24.3.2010 14:58

xmar

tluchor

tak nakonec je spatny Sobotka, ktery ma jeste jakztakz soudnost. Fakt k bliti..

0/0
24.3.2010 14:53

fuozx

Re: tluchor

Jakou soudnost ten Sobotka ma? Topolanek v rozhovoru rekl, ze vyznava individualni pristup a odmita posuzovani lidi na zaklade prislusnosti ke skupine (gay, zid,...). Toto neni v rozporu s zadnymi idealy ODS. Toto je jednim ze zakladnich idealu ODS. Jestli to Premysl Sobotka nevi, tak je mimo jak Ludek Sobota a nema v ODS co delat.

0/0
24.3.2010 14:57

alkhazali

Re: tluchor

sobotka ma takovou soudnost jako kazdy, kdo si precte nedelni plesk, uveri tomu, co je v nem napsano a zacne z toho vyvozovat zavery. cili zadnou.

asi se hoch nechal trochu strhnout predcasne zahajenou prezidentskou kampani. bohuzel si tak ustrelil nohu v kotniku.

0/0
24.3.2010 15:16

xmar

Re: tluchor

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/video-nesetrihany-rozhovor-casopisu-lui-s-mirkem-topolankem.html

Jestli tohle neni v rozporu s idealy ODS, tak uz ji fakt neni pomoci:(

0/0
24.3.2010 16:23

libl3

Sobotko, Sobotko....

Tak se kamarádi k sobě nechovají. Vystrčil jsi růžky příliš brzy a prezident z tebe už nebude.

0/0
24.3.2010 14:49

Vedoucí kolotoče

Re: Sobotko, Sobotko....

Sobotka dostal pres prsty, protoze ma kratkou pamet, jak silnou podporu stale a porad Topol ve strane ma. Na ideove konferenci v listopadu vloni mel drtivou podporu, a nikdo se mu neodvazil postavit. Ta strana za nim stoji, ne proto, ze je nejlepsi Topol, ale protoze nikoho jineho za nej nemaji, kdo by byl silny leader a mel sirokou podporu napric stranickou zakladnou.

0/0
24.3.2010 15:08

kraus

ODS

ODS bych možná volil, kdybychom si ale mohli vybrat jednoho kandidáta, kterému narvat volební lístek do tlamy. Ten Tluchoř k tomu přímo vybízí. To už víc snesu toho Paroubka.

0/0
24.3.2010 14:48

notabene9

Bez Topolánka..

Bez Topolánka jde Tlučhoř od válu..

0/0
24.3.2010 14:47

moiazza

Jeden jako druhý.

Tlučtchoř, Nečas, Langer, všechno jedná skupina vlezdoprdelistů. Jen aby se někomu zavděčili. ;-O;-(

0/0
24.3.2010 14:38

kalorizace 163

Re: Jeden jako druhý.

A komu se chceš zavděčit ty???;-D[>-]

0/0
24.3.2010 14:48

mira.x

jeden

Jeden jak druhý, MuDr Sobotka co zdrhne od felčařiny do politiky taky moc důvěru nebudí a není sám těch doktorů je tam víc.;-(

0/0
24.3.2010 14:37

_m-

ŠéfposlanecTluchořStraně víc uškodil než Sobotka a Topolánek

:-P

0/0
24.3.2010 14:05

sluny

Tluchoř na hrad!!!

;-D;-D;-D

0/0
24.3.2010 13:59

GEORGE MICHAEL

Sobotka...

...se naopak zachoval jako opravdovej chlap, jako opravdovej kabrňák a neaopak si myslím, že právě Sobotkova silná kritika má hodně silný fundament.. .Především se tato strana do určité míry očistí. To je jako s požáry v lese - nahánějí hrůzy, modlíme se, aby nebylo moc škod a obětí a přitom jsou stejně důležité jako dýchání vzduchu, pití vody apod. P. S. Tluchoř jen dokázal, že je dosti provázán právě s Topolánkem. Ćlověk nemusí být ani politolog.

0/0
24.3.2010 13:55

joscer

Re: Sobotka...

Proč se tedy Sobotka nepostavil Topolánkovi na posledním volebním kongresu OSD?

0/0
24.3.2010 14:02

GEORGE MICHAEL

Re: Sobotka...

Taky mě to tenkrát napadlo - jenže tenkrát Topolánek neměl na svém kontě toliko faux pas - ať nemluvím sprostě.

0/0
24.3.2010 14:15

vítek z prčice

úsměv nebo hůl

Jako odpůrce ODS mám v podstatě radost když Topolánek a Tluchoř zůstávají na svých místech. Kdybych byl volič ODS, čekal bych na výsledek grémia s nesametovou holí. A hnal bych oba škůdce co nejdál od ODS. Topolánek není schopen jakékoliv sebereflexe, na kterou už je stejně pozdě, a na svůj post prostě nemá. Touží po moci. Je nesrovnatelně horší než Husák, nesrovnatelný inteligencí a politickou schopností, který když zjistil skutečný stav věcí demokraticky abdikoval.

Tluchoř je obyčejný je obyčejný blb držící se v klice svou loyalitou k čemukoliv.

Sobotka prezidentem samozřejmě nebude. Budiž mu ke cti, že se nechoval jako pitomec a pokusil se svoji stranu zachránit. To je legitimní. Podmínka, kterou dal Topolánkovi je přirozeně nesplnitelná - reálný propad preferencí je již cca 20 %

a také TOP, připravená pátá kolona ODS, ze situace moc neprofituje. Už toho prostě bylo dost. !!

0/0
24.3.2010 13:41

alkhazali

Re: úsměv nebo hůl

to je legitimni, kdyz celou dobu, co tu topolanek vyvadi, mlci a pak se najednou na zaklade par lzi v blesku zacne zviditelnovat, protoze uz rozjel prezidentskou kampan?

ale no tak, to nemuzete myslet vazne.

0/0
24.3.2010 13:47

2_130_202_135

Re: úsměv nebo hůl

Stejně je po volbách pozavíráme a nakopeme do pr... A pana Paroubka korunujeme na českého krále, aby měl podporu i od monarchistů z Koruny české!

0/0
24.3.2010 13:51

kalorizace 163

Re: úsměv nebo hůl

Proč na českého???:-)[>-]

0/0
24.3.2010 13:55

kalorizace 163

Re: úsměv nebo hůl

Hele ty odpůrče ODS, radost můžeš mít, to je v pořádku, ale ty komunistické mrtvoly sem netahej, užili jsme si jich až dost za těch 42 let. Jestli je zbožňuješ, tak se dívej na svůj oltař doma, který tam určitě máš a modli se, ať to moc nebolí, až půjdeš do pekla...:-)[>-]

0/0
24.3.2010 13:54

_m-

Re: úsměv nebo hůl

Je to smutný, viď, že má pravdu.

0/0
24.3.2010 14:06

kalorizace 163

Re: úsměv nebo hůl

Pravdu nemá, Mono, mně nepřesvědčíš, nezlomili mně komouši ani v lágru, ani potom. Modlete se k rudým knížkám a jiným modlám, když vám to dělá dobře a neobtěžujte slušné lidi...:-)[>-]

0/0
24.3.2010 14:37

acotakhle

postřeh před volbami

Čím déle sleduji českou politickou scénu , tím více jsem přesvědčen o tom, že pánům, bratrům i soudruhům politikům je občan naprosto ukradený, je považován nejspíše za cosi podobného obtížnému hmyzu, ovšem s výjimkou období před volbami. To se leckdo z přemíry péče o občanské blaho může taky těžko vzpamatovávat. Po volbách a rozdělení získaných koryt se opět veškeré dění vrátí do starých vyjetých kolejí lobbismu, klientelismu, korupce a opovrhování občanem. To ovšem v tom lepším případě. V tom horším to dopadne podle rčení "dej volovi moc a stane se masožravcem".

Tak nevím : volit - nevolit?

Pokud volit, tak koho, když to co se nabízí je jen bída a zoufalství???

0/0
24.3.2010 13:37

kalorizace 163

Re: postřeh před volbami

R^R^R^[>-]R^

0/0
24.3.2010 13:45

lsisec

Re: postřeh před volbami

To není pravda, že není koho volit -  dem volit komunisty - jako forma protestu

0/0
24.3.2010 15:03

stip

Sobotka nebude prezidentem

Zřejmě mu okolí našeptává, že by měl, ale nemá na to. Ovšem přizpůsobuje této ambici své chování a zesměšňuje se. A taky škodí ODS.

0/0
24.3.2010 13:17

Jeniks

Re: Sobotka nebude prezidentem

Máte pravdu, tento vážený politik, význačná osoba státu, zřejmě dle mého dojmu, trošku poškodil našeho nejlepšího politika Mirka Topolánka. Ale to nic není. Pro něj to bude asi jinak...Honza ze závodu automatizace a mechanizace.....

0/0
24.3.2010 13:37

Sub7

přesmyčka

"Lídr se nemění dva měsíce před volbami na základě umělé mediální

pseudoaféry," míní Tluchoř.

Ani dva měsíce před volbami se nezměnily mediální aféry umělého pseufolídra...

0/0
24.3.2010 13:03

Sub7

Re: přesmyčka

pseudolídra - to je překlep místo přesmyčky

0/0
24.3.2010 13:04

on.

Straně nejvíc uškodili

zloději na obcích i ve vládě.

0/0
24.3.2010 12:59

zajtsef

Tluchoř bez háčku

je takovým Petrem Křivoústým z ODS. Při přenosech ze sněmovny, když se hlasuje, stojí tenhle pinďa  před lavicemi a diriguje své poslance-offčany, aby volili tak, jak to pan Křivoústý slíbil svému chlebodárci panu Nevymáchanému! Máchá ručičkami, stojí na špičkách a tváří se jako řiditel Zeměkoule! Taky se jim poved, chlapec! ;-DR^

0/0
24.3.2010 12:58

qvido31

Re: Tluchoř bez háčku

Pravda pravdoucí o těch zajíčcích co tam panáčkují ve sněmovně a lezou několika těm největším zl.....m do a ať se před tím namydlí:-P:-P:-P

0/0
24.3.2010 13:33

zeolit

Šéf poslanec Tluchoř,

právě v této vypjaté době odpovídal na otázky klidně a s nadhledem. Nenechal se vyprokovat ani "sofistikovanými" otázkami Madqwerta. Je to člověk na svém místě. Rád zájemcům uveřejňuji násl. link: http://pallotto.blog.idnes.cz/c/129756/Topolankova-afera-Gaygate-je-falesna-senzace-na-vine-jsou-media.html

0/0
24.3.2010 12:58

RoninW

Re: Šéf poslanec Tluchoř,

souhlas, madqwert se snažil seč mohl, ale Tluchoř ho v podstatě utřel, docela mě tím překvapil

0/0
24.3.2010 13:28

slonnačesneku1

Re: Šéf poslanec Tluchoř,

..čím ho utřel?Na některý dotazy ani neodpověděl.

0/0
24.3.2010 13:31

kalorizace 163

Re: Šéf poslanec Tluchoř,

Kdyby jsi se díval objektivně, tak by jsi si všml, že měl na všechno kvalifikovanou odpověď...[>-]:-)

0/0
24.3.2010 13:38

vítek z prčice

Re: Šéf poslanec Tluchoř,

Víš, kde je jeho místo? Nejsem Topolánek, tak to neřeknu. Ten nestojí za dukáty ani komentář.

Obhájci ODS vzbuďte se! Vaše sebevražedné názory přestává kdeko chápat. Jako z ústavu choromyslných ...!!Rv

0/0
24.3.2010 13:46

Inteligence pravice pravda

Re: Šéf poslanec Tluchoř,

furt je pomalejší a snesitelnější sebevražda s ODS než hnus ČSSD nebo vrazi z KSČ.

Jsou tu ovšem i jiné alternativy

0/0
24.3.2010 13:49

Mopr22

Ja furt cekal, kdy ODS spusti predvolebni kampan

A uz je konecne tady. Topolanek pro gay magazin, Sobotka se pustil do Topolanka a Tluchor do Sobotky... Icko si to vyrika s Kubicem a hned bude ODSka vice videt. Dobry tah, Ivane!

0/0
24.3.2010 12:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.