Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka se přiznala k vraždě novorozence v Litoměřicích

Dvacetiletá žena se přiznala, že v sobotu na litoměřickém sídlišti Cihelna krátce po porodu odložila na kontejner svou dceru. Ta na ulici zemřela. Důvody, které matku k hrůznému činu vedly, nebyla schopna policistům vysvětlit. Policie ji obvinila z vraždy a podala návrh na uvalení vazby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bozi Trest

Jak se stat stara o matky ...

ze je chudoba a strach donuti k takovych cinum je hlavne ostuda statu, ktery by rad nove poplatniky dani, ale starat se o ne a pomoci maminkam prezit v techto dobach je nezajima... Ostuda statu!!

0/0
24.3.2010 0:18

slatin

Teď by ji měli položit na tu samou popelnici

přivázat, a nechat ji tam ož do jejího konce...... Chudák dítě.......

0/0
23.3.2010 13:25

slatin

Re: Teď by ji měli položit na tu samou popelnici

Mám na mysli tu matku,vražedkyni.

0/0
23.3.2010 13:26

prognostique

Špatné sociální podmínky

nejsou příčinou takových hrůzných činů, to je jen  výmluva. V případě, že byla při spáchání činu příčetná, byla plně zodpovědná za své chování, ať jí dají bez milosti provaz. !  

0/0
23.3.2010 11:51

chmelík

mamuška

Smutné je, že takový blbky z toho jako šestinedělky zpravidla vpoho vyváznou.

0/0
23.3.2010 11:18

Per Gessle

Matka se přiznala

Jsem proti potratům.

zajímalo by mě, zda-li ty slabší sociální poměry

nepoukazují na cikorku?Rv

0/0
23.3.2010 11:14

pravda je nepříjemná, že ?

Re: Matka se přiznala

Mladice?;-D

0/0
23.3.2010 13:43

Mončí2

Re: Matka se přiznala

Že zrovna ta by si nechala ujít porodné?!Porodné dostane i "matka",která dítě nechá v porodnici a silně pochybuju,že zrovna tahle skupina lidí by o tom nevěděla.Rv

0/0
23.3.2010 19:01

LKoci

Babybox

Proboha vždyť jsou babyboxy, anonymní porody .... vždyť by udělala i radost lidem kteří čekají na adopci a dítě by mělo šťastný život .... tohle nechápu.... laktace nelaktace, že dítě asi nebude chtít věděla už před porodem, jinak by snad šla rodit do porodnice a mohla se rozhodnout dopředu jak si to po porodu zařídí

0/0
23.3.2010 11:12

Andee

Njn...

Je to hrozný, ale těžko soudit. Nikdo z nás si neumí představit, co se jí honilo už X týdnů před porodem hlavou. Tihle lidé mají permanentní depresi z vlastních problémů, do toho by se měli starat o někoho dalšího... neomlouvám to ani v nejmenším a nechápu takové rozhodnutí, ale netroufal bych si tu matku soudit. Už jenom proto, že kdyby byla trochu při smyslech a možnostech, tak by snad využila babybox, kterých je už po republice spousty...

0/0
23.3.2010 11:07

Andee

Re: Njn...

Bohužel, koukám, že zrovna v Litoměřicích BB není :-(

0/0
23.3.2010 11:08

!! Scarlett O Hara !!

Re: Njn...

Jakožto svobodná matka si mohla zařídit anonymní porod a dát dítě ihned po porodu k adopci. Není tak složité, získat o tom nějaké informace, stačí se zeptat lékaře, nebo si zadat do vyhledávače "anonymní porod" , pokud měla přístup k netu. Pokud nemá přístup k netu, tak by jí to snad zjistil někdo známý.Každopádně svým známým celou dobu tvrdila, že těhotná není, když opakovaně poukazovali na její rostoucí břicho a ptali se jí na to.:-/:-/

0/0
23.3.2010 13:37

matysek-k

Re: Njn...

je v Ústí, což je z Litoměřic opravdu kousek

0/0
23.3.2010 13:39

_m-

Re: Njn...

Ale je tam snad kostel nebo nějaký doktor - vždy je možnost dítě odložit anonymně tak, aby přežilo. Riziko že ji najdou je sice vždy, ale teď ji taky našli, tak co.

Spíš byla tahle matka slabší nejen sociálně, ale i mentálně.

0/0
23.3.2010 13:48

Jan.Emil

Kdyby zavraždila své dítě o pár měsíců dříve

bylo by to OK ;-)

0/0
23.3.2010 10:15

vransen

Re: Kdyby zavraždila své dítě o pár měsíců dříve

R^

0/0
23.3.2010 11:49

Mončí2

Re: Kdyby zavraždila své dítě o pár měsíců dříve

?8-o!!Jate normální?Potrat je snad něco zcela jiného,než nechat umřít novorozence,ne?!

0/0
23.3.2010 19:03

marvoc

Hrozne, ale..

Je opravdu smutne jak tohle mohla matka sveho ditete udelat.

ALE to ze rocne zemre tisice deti pri potratech to uz nikdo neresi. A pritom je to defakto stejne jako tento pripad.

Vetsina lidi bohuzel rozlisuje zivot az kdyz vyjde z luna matky a ne kdyz je jeste v nem.

Tohle je pro media proste zajimavejsi, nechteji si znepratelit verejnost ktera je spise potratum naklonena.;-(

0/0
23.3.2010 9:53

jtach

Re: Hrozne, ale..

nojo, ale to je jina diskuze, jestli je to clovek hned po poceti nebo az po porodu. Zadne jine zasadni okamziky tam nejsou. Takova morula ma k cloveku jeste docela daleko. Ani katolici nevi, kdy se do zarodku nastehuje duse (pokud neco takoveho vubec existuje). Takze ty potrety bych tak jednoznacne nevidel.

0/0
23.3.2010 10:00

M.Tauchman

Re: Hrozne, ale..

Řekl jste to velmi rozumně, s Vaším názorem souhlasím...viz můj příspěvek pod Vámi...

0/0
23.3.2010 10:03

M.Tauchman

Re: Hrozne, ale..

Já s Vámi nesouhlasím. Ano, samozřejmě v potratu vidím opravdu poslední a zoufalou možnost, ale jsem pro, aby tato možnost byla. Pak ty opravdu zoufale nechtěné děti skončí takhle. A je to podstatý rozdíl. Nevyvinutý plod ještě necítí bolest a trápení. Nemá ještě vyvinuté smysly a rozum. Kdežto dítě, které je už narozené cítí, a velmi dobře, a umírá pomalou, bolestivou smrtí. Jak toto můžete srovnávat s potratem? Nemluvě na ohrožení matky při porodu. A co když matka není fyzicky schopná porodit a je riziko smrti? Radši zakázat potraty a nechat je umřít třeba oba? Přemýšlejte hlavou a ne jen bezhlavě narážejte do zdi.

0/0
23.3.2010 10:02

jtach

Re: Hrozne, ale..

Navic lidi je jak sracek, problemy jsou s pandama.

0/0
23.3.2010 10:06

jtach

Re: Hrozne, ale..

P.S. Jsem humanista

0/0
23.3.2010 10:07

M.Tauchman

Re: Hrozne, ale..

Zas až takhle bych to nevysvětloval, navíc myslím, že ochrana přírody je už jiné téma...

0/0
23.3.2010 10:08

vransen

Re: Hrozne, ale..

To, že někde čteš, jak je na světě plno lidí, ještě neznamená, že to musíš baštit i s navijákem. Evropa není Afrika.

0/0
23.3.2010 11:51

M.Tauchman

Nechápu

Nechápu, jak toto může někdo udělat...pokud se z jakýchkoli důvodů nemohla o dítě postarat, jsou jiné možnosti než ho nechat umřít v popelnici :-( Nechápu ale také okolí, nemohlo na ní být nevidět, že je těhotná, to si ničeho nevšimli? Ani že bude rodit? To si někam odešla, porodila sama a vrátila se domů jakoby nic?

Mám pocit, že to neměla v hlavě v pořádku a teď si tím navíc pohřbila celý život...bude ve vězení s výčitky. Tohle je opravdu špatný osud...

0/0
23.3.2010 9:40

jtach

Re: Nechápu

opravdu ji mohlo preskocit a byla nepricetna, pak do kriminalu nepujde.

0/0
23.3.2010 9:44

M.Tauchman

Re: Nechápu

To je ale otázka...bohužel někdo u soudu otázku nepříčetnosti dost využívá. Těžko se to dokazuje, zda byl člověk opravdu v tu chvíli nepříčetný, či zda je to jen výmluva...ale každému může někdy "rupnout v kouli". Ale ať radši u toho rozbije výlohu apod., než ublíží živému člověku. Tak jako tak, ji nic dobrého nečeká. Buď půjde sedět, nebo půjde do blázince na terapie. Ani jedno není zrovna můj sen...

0/0
23.3.2010 10:06

Franfišek Dobrota

Re: Nechápu

Jenže pokud žena dostane "laktační psychózu", tak je úplně jedno, z jakých poměrů je. A pokud zpochybňujete úlohu lékaře-psychiatra u soudu, tak to už pak nemůžete věřit ničemu. Moje kámoška měla něco podobného a nedokážete si vůbec představit, co hormony se ženskou udělají. Ale "odsouzena" je natotata (to je krásné české slovíčko, co?)

0/0
23.3.2010 10:18

M.Tauchman

Re: Nechápu

Já nic nezpochybňuji, jen si myslím, že spousta recidivistů se to právě na nepříčetnost snaží uhrát, ačkoli to vůbec není pravda.

0/0
23.3.2010 10:47

jtach

no to je sila, ale na zakalde ceho chteji uvalit tu vazbu ?

Duvody pro vazbu jsou 3

- pokracovani v trestne cinnosti - to nehrozi, dite uz nezije

- ovlivnovani vysetrovani a svedku - to nevim jak

- vyhybani se soudu - leda to, mohla by zdrhnout.

0/0
23.3.2010 9:37

midnes

Re: no to je sila, ale na zakalde ceho chteji uvalit tu vazbu ?

Není od určité trestní sazby vazba automatická?

0/0
23.3.2010 9:58

jtach

Re: no to je sila, ale na zakalde ceho chteji uvalit tu vazbu ?

neni

0/0
23.3.2010 10:00

pravda je nepříjemná, že ?

Re: no to je sila, ale na zakalde ceho chteji uvalit tu vazbu ?

No tak je to to pokračování, chtějí zabránit dalšímu otěhotnění. ;-)

0/0
23.3.2010 13:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.