Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Topolánek zabíjí ODS. Jeho čas v politice se naplnil

Mirek Topolánek o sobě říká, že pod tlakem pracuje na více než sto procent. Teď však předseda ODS ukázal, že ztratil schopnost kontrolovat svá slova, když pohovořil o homosexualitě ministra dopravy Gustáva Slamečky a židovství premiéra Fischera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ernesto Che Guevara

hnus

opravdu jen nazorovy clanek...

to same se da napsat o proubkovi...

0/0
24.3.2010 14:21

vlasec

Re: hnus

Taky mě děsí, co se dá vyblít na iDnes.cz do zpráv ...

Kdo se podíval na nesestříhané video, ten ví, že Topolánek žertoval. Možná nevhodně, ale co vidím komentáře k jeho činu, domnívám se, že někteří lidé viděli jen sestřih a aniž by hledali pravdu, hned se toho chytili, aby mohli pana Topolánka očernit jak jen to jde a odstranit z politiky.

0/0
26.3.2010 18:33

Karel Endler

Božíčku, prý

"Zatímco některým stranám přepjaté a agresivní chování jejich vůdců zjevně nevadí (typickým příkladem je ČSSD a postupy Jiřího Paroubka či Davida Ratha), tak členové, příznivci a voliči ODS jsou na něco podobného daleko více citliví."

Mně osobně tedy připadají voliči ODS citliví asi jako prkýnko na WC. Speciálně ti, kteří píší do netových diskusí, jsou citliví ještě mnohem méně. :-P

0/0
24.3.2010 13:24

trevelino

Komentář

Absolutně souhlasím s komentářem. Jenže já jako pravicový volič, který respektuje levici ale nechce aby vyhrála , tak ODS budu muset volit. Protože když se na ní všichni vykašlou ..tak součty pravici budou úděsné a co se stane je jasné ..

0/0
24.3.2010 10:44

Karel Endler

Re: Komentář

Věčná škoda že já, levicový volič, nevidím na pravé straně politického spektra nikoho, koho bych mohl respektovat. Nikoho. Rv

0/0
24.3.2010 13:26

vokroj

Topolánkův čas se v politice naplnil,

ale to už je hodně dávno ... a to je dnes největší tragedie ODS

0/0
24.3.2010 10:30

A_Ales

Volič ODS

je možná tradičně vzdělaný, chytrý a vyznává úspěch. Ale stejně tak je tradičně sebestředný, vychytralý a vyznává úspěch za každou cenu, bez ohledu na zákony pravidla. A tenhle trend nabývá v ODS dlouhodobě vrch a proto je Topolánek tam, kde je.

0/0
24.3.2010 10:21

trevelino

Re: Volič ODS

To ale přeci nejde napasovat na voliče ODS ...ano jsou tam i tací ale takhle to zevšeobecnit je blbost..

0/0
24.3.2010 10:45

nytra

pragocentrizmus

Kdyby ODS dala do čela strany normálního člověka tak by byla někde jinde,  Paroubka nemusím ale co dělá Topolánek to není na úrovni. Největší chyba byla nedat do čela strany Tošenovského, kdyby se tak stalo tak jsme někde jinde a ostatní strany by nám nesahaly ani po kotníky. Osobností je málo a když se dávají regionální zájmy nad image politické strany tak to nemůže  jinak dopadnout. V dnešní době by to to byl skutečně kontrast proti ČSSD, ale zatím je všeobecný názor že jeden za 20 a druhý za 19 a za korunu kvasnic, jestli to ještě někdo pamatuje. Poslední výroky už jsou trochu moc, tak jak je moc celá kráva do polívky jak se to dá selským rozumem zhodnotit. není divu že voliči již toho mají plné zuby.:-)

0/0
23.3.2010 21:33

Olda70

Re: pragocentrizmus

Souhlas R^

0/0
24.3.2010 8:36

vokroj

Re: pragocentrizmus

budeš prostě volit jako minule .... V

0/0
24.3.2010 9:27

opportunity

Re: pragocentrizmus

Jenže Tošenovský nechtěl (asi věděl, jaké je to bahno).

0/0
24.3.2010 9:42

Karel Endler

Re: pragocentrizmus

IMHO je to naivní - vyměnit Topolánka a nechat ty ostatní, to by každý ihned správně pochopil jako malou kosmetickou změnu. A vymést všechny mafiány z modrého vedení, to tam nikdo nezbude, tím pádem to nemá kdo udělat.

0/0
24.3.2010 13:28

mackgyver

Ach

Fakt nevim koho letos volit

0/0
23.3.2010 19:45

vtech

Re: Ach

je to bida

0/0
23.3.2010 21:04

Olda70

To snad ani autor nemohl myslet vazne

http://www.blisty.cz/2010/3/22/art51696.html

Asi nejvetsi perla je toto: "Kdyby se u nás tolik nekradlo a netunelovalo, mohli jsme na sociálních

dávkách (nebo na jejich obdobě – občanském platu) pohodlně žít všichni.

Protože se krade a tuneluje, podobají se naše platy spíše sociálním

dávkám." Kdo tomu veri, tomu neni pomoci :-)

0/0
23.3.2010 19:23

parat

Proto Bucherte volme KDU ČSL a Paroubka, naše milované...

Nebo že by to nebyla pravda a pravdu měl Topolánek? Pouze že to nevyslovil diplomaticky? Něco tady smrdí! Že by svoboda slova?

0/0
23.3.2010 18:16

expertx11@seznam.cz

facebook: TOPOLÁNEK JE HULVÁTSKÁ JEDNIČKA

http://www.facebook.com/pages/-TOPOLANEK-JE-HULVATSKA-JEDNICKA-/107851165900362?ref=ts

0/0
23.3.2010 12:34

maniACS

Pokud tam bude Topolánek

ODS volit už nebudu! A všem doporučuji to samé!

0/0
23.3.2010 12:20

joscer

Re: Pokud tam bude Topolánek

Volím v Plzeňském kraji. Co mohu udělat pro to, aby Topolánek nebyl zvolen? Nic. nepomůže, ani když ODS vůbec volit nebudu v případě, že na jižní Moravě hlasy dostane.

Takže od tebe je to takový výkřit do tmy.

0/0
23.3.2010 12:40

zakar

Re: Pokud tam bude Topolánek

To reakce slabocha !!!! Půjdeš volit Paroubka ne ???

0/0
23.3.2010 17:20

zakar

Re: Pokud tam bude Topolánek

0/0
23.3.2010 17:23

trevelino

Re: Pokud tam bude Topolánek

Jenže pokud seš parvicovej volič tak tenhle výkřik tý pravici nepomůže . Chápu te ale velmi dobře...

0/0
24.3.2010 10:48

MiroTR

Re: Pokud tam bude Topolánek

Řekl bych, že aspoň trochu chytrý volič se nerozhoduje podle momentálního šéfa, ale podle ptogramu a toho, co ta strana dělá.

0/0
24.3.2010 14:39

detto

Jestliže

se Paroubkovi kladlo za vinu, že shodil vládu, tak si myslím (i když to nebyla zásluha čssd), že pro tuto zemi vykonal dost dobrý počin. Pan Topolánek je ostuda sama, takhle může mluvit jenom trouba. Škoda, že nám to MfD neříkala již dříve. To byla samá chvála. Najednou se ukazuje jakou ostudu jsme si dělali.

0/0
23.3.2010 11:08

joscer

Re: Jestliže

Shození vlády nebyla zásluha ČSSD? Vlastně nebyla, ono 70 členů poslaneckého klubu ČSSD jen tak trochu pomohlo (spolu s komunisty) pár naštvaným poslancům vládní koalice, kteří by to skoro zvládli sami.

0/0
23.3.2010 12:43

trevelino

Re: Jestliže

Mě teda Topolánek žádnou ostudu nenadělal . Tu si můžu tak udělat sám. A jinak se mi líbí jak jedinej sprosťák v tomhle státě je najednou Topolánek ... Co Rath " Langer ! a další slušnáci...

0/0
24.3.2010 10:50

Sven Gumby

Včera a dnes

V dnešní (23.3.) MF Dnes je ke +- stejnému tématu (co jiného taky v těcto dnech komentovat, že) komentář pana Steigerwalda. Jeden by až nevěřil, že jsou to stejné noviny, které otiskují komentáře i autorovi tohoto.

Hlavně bacha, aby to pravidelné spravedlivé rozhořčování se nezanechalo nějaké ošklivé zdravotní následky.

0/0
23.3.2010 9:41

LudekkZ

To je ale debil

V Blesku psali, že Viliam Buchert je debil. Měli bysme tomu věřit. Do ulic!

0/0
23.3.2010 8:57

pártyman

exceletní popis pravicového voliče

http://www.blisty.cz/2010/3/22/art51696.html

0/0
23.3.2010 8:39

detto

Re: exceletní popis pravicového voliče

naprosto souhlasím, bohužel, však mladí jsou hloupí a to je to co potřebuje pravice

0/0
23.3.2010 13:00

argonix

Re: exceletní popis pravicového voliče

velmi dobré, všem doporučuji

0/0
23.3.2010 18:42

Shackall0

Re: exceletní popis pravicového voliče

Takže já podle Kellera potřebuji policii?;-D;-D;-D;-D;-D Takhle už jsem se dlouho nezasmál!

0/0
23.3.2010 18:47

Olda70

Re: exceletní popis pravicového voliče

To je teda blabol. Zjednodusene shrnuto - kdo voli pravici je asocial Rv

Jsem pravicovy volic a jsem pro socialni stat, ale "zdrave" primereny. Aby mohl stat byt socialni, tak musi mit take nejake ty dojne kravy co zivi statni pokladnu a musime se uskromnit, abychom za chvil nedelali jenom na uroky statniho dluhu. V tomto je levice mnohem mene zodpovedna nez pravice a stedre by rozdavala kazdemu kdo natahne ruku. A ty, kteri penize vydelaji, hodla pekne skrouhnout.

0/0
23.3.2010 19:13

1888

Re: exceletní popis pravicového voliče

Tedy byt tebou bych se skutecne stydel! Jako pravicovy volic se bezostysne priznavas ke sve asocialnosti. Fuj,fuj, trikrat fuj.

0/0
23.3.2010 19:21

Olda70

Re: exceletní popis pravicového voliče

Nevim zda Vase reakce je recese nebo to myslite vazne.

Skutecnost je podle me takova, ze jak levice i pravice je socialni a solidarni, zalezi ale ne mire. Mne je blizsi pravicove smysleni uprednostnujici osobni zodpovednost a motivaci pro osobni rust. Na levici mi vadi to ze rozdava i kdyz nema a tim celou lod tahne ke dnu a dale rozdmychavani socialni nenavisti, kde na jedne strane stoji "obycejni lide" a na druhe osklivi kapitaliste a zbohatlici. Obvzlast dobre to umi David Rath.

0/0
23.3.2010 19:29

lion62

Protimluv ...

Skutečně lze zabít politickou mrtvolu ? 8-o

0/0
23.3.2010 8:31

spiegel

Teď se smějete,

ale až přijde Paroubek s komunistama a marťanama, tak Vám nasadí náhubkový zákon daleko tvrdší, takové bulváry budou zrušeny a pánoé jako Buchert si budou hledat nové zaměstnání. 4 stránky věnovat jednomu pitomému interviu jak to dnes udělala MFD to už je příliš.

0/0
23.3.2010 7:43

brta

Re: Teď se smějete,

Neřešte tady Paroubka,tady se má diskutovat o Topolánkovi!Jestli takový politik by mohl zastupovat ČR?Já si myslím,že ODS má slušnější politiky,i když nejsem příznivcem ODS.!!

0/0
23.3.2010 8:30

lion62

Re: Teď se smějete,

Tak slušnější určitě má, jenže ono by to spíše chtělo schopnější ... ;-)

0/0
23.3.2010 8:34

Olda70

Re: Teď se smějete,

Skoda ze Evzen Tosenovsky je v EU, je slusny i schopny.

0/0
23.3.2010 19:31

godays

já to věděl.....

existují důkazy o tom, že ty hanlivé výroky řekl Paroubek

převlečený za Topolánka!.....:-)EU

0/0
23.3.2010 7:06

godays

ODS má poslední šanci jak vyhrát volby...

musí použít starou a osvědčenou fintu....tedy 2 dny před volbami řekne, že je Paroubek vrah a pedofil a Topolánek má vítězství v kapse....:-)EU

0/0
23.3.2010 7:02

Mik8

Re: ODS má poslední šanci jak vyhrát volby...

A den před volbami nabídnout ze žumpy vytaženou smlouvu s voliči, na to skočí zbytek nerozhodnutých. :-)

0/0
23.3.2010 7:04

godays

Re: ODS má poslední šanci jak vyhrát volby...

a mají 51% v kapse...:-)EU

0/0
23.3.2010 7:07

Mik8

Re: ODS má poslední šanci jak vyhrát volby...

Se smlouvou s voliči mohou pomýšlet i na 100%. :-)

0/0
23.3.2010 7:11

godays

Re: ODS má poslední šanci jak vyhrát volby...

i na více...%:-)EU

0/0
23.3.2010 7:13

rene1879

Volič ODS

Nevím, proč se nám stále podsouvá představa o voliči ODS jako vzdělaném člověku. Formálně možná ano, titul "z Plzeňských práv" nebo ze soukromé vysoké školy, kde zkoušky absolvuje každý, protože škola nechce přijít o školné. A pak skupina "fachidiotů", kteří jsou obvykle dobří ve svém oboru (IT, ekonomie, atd.), ale jinak jsou naprosto neinformovaní a zabednění. Neznají absolutně nic z historie, filosofie nebo literatury. Všeobecný rozhled jim zprostředkovává Idnes nebo Lidovky. Do těch ovšem píší stejně omezená individua./ Utkvělo mi například tvrzení redaktora Idnes, že Slované vyvraždili na našem území Kelty!/. Skutečně vzdělaný člověk přece nemůže nikdy ODS volit! Představa, že třeba pan profesor Kohák hází do volební urny lístek s Topolánkem, Němcovou, Nečasem je jako sněhové závěje na Sahaře. ...Pro mne je ovšem  "dělník z Kolbenky", který dokáže samostatně myslet daleko víc, než "specialista z banky", který jako své názory prezentuje titulky z novin...

0/0
23.3.2010 6:57

Shackall0

Re: Volič ODS

Pan profesor Kohák je ichtyl, nezlobte se. Skutečně vzdělaných lidí, kteří neumí jen filosofovat, ale také vytvoří nějaké hodnoty znám dost, a vesměs jsou pravicoví voliči. (Nezaměňovat s voliči ODS)

0/0
23.3.2010 18:43

argonix

Re: Volič ODS

naděje tady je, ale jsou to studenti a vysokoškolsky vzdělaní lidé ve společenskovědních oborech. Není jich moc, ale občas se jejich názory dostanou na veřejnost. Člověk, kterého bychom mohli označit za vzdělance a intelektuála je levicový, ale zatím ho drtí oni Kindlové a Bendové.

0/0
23.3.2010 18:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.